Айдер Муждабаєв Заступник генерального директора кримськотатарського телеканалу ATR

Порошенко заговорил голосом Путина

04 березня 2017, 14:22

Президент встретился с рабочими Уралвагон... Харьковского тракторного завода. И вот что он там наговорил:

"Кто-то очень хочет "расшатать лодку", кому-то очень хочется с флагами походить по проспектам, выкрикивая: "Долой!", потому что работать не умеют. Ничего, даже собачьей будки в жизни не построили, и призывают к дестабилизации ситуации в государстве... Мы не позволим это делать, нам с такими не по пути. Рабочая Слобожанщина вместе с рабочей Галичиной, рабочая Полтавщина вместе с рабочей Одесщиной, объединившись все, мы, украинцы, будем делать все для того, чтобы реформировать страну, делать ее богаче, увеличивать мощность производства, выйти на очень важные результаты реформ".

Что это? На кого рассчитана такая риторика? Какая "лодка"? Какая "собачья будка"? Какая ещё "рабочая Слобожанщина..." из уст крупнейшего олигарха? Порошенко что, российских пиарщиков у себя трудоустроил? Очень похоже. Потому что считать народ такими кончеными дебилами могут только они. Это очень знакомый для меня стиль, я все это в России слышал. Уши вянут. Невероятно. Тупо. Отвязно. Самая мягкая оценка – идиотизм.

Петр Алексеевич, вы чего? Встаньте у зеркала – и по щекам себя, по щекам. Приходите в себя. Украинцы не россияне, вы в курсе этого факта? Через три года после Майдана вы толкаете народу абсолютно путинскую "патриотическую" туфту – вместо реальных реформ, вместо борьбы с коррупцией.

Вы, похоже, охренели совсем, ребята, на Банковой. Украинцам такую пареную репу не впаришь, они терпеть к себе такое отношение, как к умственно отсталым, долго не будут. Не превращайтесь в клуб политических самоубийц, это мой вам абсолютно добрый совет.

powered by lun.ua
Коментарі — 324
lohik _ 05.03.2017 10:36
IP: 46.118.141.---
По заяапх Гройсмана виявляється, що антрацит, на якому нібито тримається вся економіка Украіни, є тільки в ОРДЛО, в ПАР і США...А на чому тоді працюють печі "Метал- Стілл" (колишня "Криворіжсталь"), що там нема паніки?...
Anatol Zubenko _ 05.03.2017 10:33
IP: 94.153.158.---
LYCIV_OLGA:
С диагнозом согласен! Но... народ то может взять власть, а вот кому ее потом отдать? У нас даже на горизонте не просматривается лидер, способный взять ответственность за судьбу Украины! Который бы имел право сказать:-государство-это я...,а потом умереть в одной шинеле...
САНДРО _ 05.03.2017 10:28
IP: 82.193.99.---
valsh01:
Просмотрел экспрессом все Ваши посты- коротко, но ясно и справедливо.
немного режет глаз Ваши четверостишья, но это простительно.
А в основном прекрасная маркиза...

Айдер тоже правду-матку режет не взирая на должности. И его понять можно.
Если нам многим этот Донбасс так сбоку- припеку, то ему Крым -это свята Родинап.
И перспектив там в ближайшие 50лет – ни гу-гу
Поэтому имеет право. И Слово острое при этом.

А Гарант естественно опозорился.
А до мая 2014г производил такое благоприятное впечатление- и образование, и достижения, и послужной список и политический опыт- ну куда тем Кличко, Тягнибоку и Яценюку-очень далеко.
Но как говорят украинцы- не так сталося. як гадалося.
Не все ладно в нашем датском королевстве, и чем дальше в лес, тем больше...

Из зомбоящика сплошные достижения, хоть на хлеб намазывай, а вреальности-...пшик.

И возникает вопрос- а все ли сделала власть для изменений к лучшему?
Ответ очевиден.
Наталия Лео _ 05.03.2017 10:26
IP: 87.76.247.---
hrim:
Чи маєте право Ви цитувати російського письменника?
LYCIV_OLGA _ 05.03.2017 10:19
IP: 35.187.26.---
(закінчення)
Тобто – подобається це комусь чи ні, але – нам не уникнути (!!!) "зміни системи", саме шляхом радикальних/революційних дій! А наскільки ці наші радикальні/революційні дії (якщо тільки вони відбудуться) будуть мирними/"оксамитовими" або насильницькими/"кривавими" – залежить тільки від наших спільних (!) зусиль (!) кожного з нас (!) Бо "десь" відсидітися (в якійсь "хаті з краю") – на цей раз – нікому не вдасться, не варто навіть сподіватися...
При цьому варто не забувати: "Хто встановив закони і призначив їх виконавців? Народ. Хто спостерігав, що ці закони не дотримуються, порушуються і зневажаються? Народ. Хто має право захищати ці закони і проводити їх у життя, якщо слуги народу нездатні до цього? Народ" (с)
Якщо, народ безпосередньо бере владу в свої руки,то, незалежно від способів,за допомогою яких він це зробить,це буде абсолютно законним,оскільки, згідно ст. 5 Конституції України носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ!
lohik _ 05.03.2017 10:18
IP: 46.118.141.---
Відстріляна донєцкім криміналом, що був при владі, Небесна Сотня також прапорами махала і собачих будок не збудували...Зате привели до влади цей крутий вінницько- рошенівський кагал торгашів із совковою риторікою.
LYCIV_OLGA _ 05.03.2017 10:16
IP: 35.187.35.---
(продовження)
Якщо в нас вже не залишається жодної можливості чекати/діяти через парламентські та президентські перевибори то У НАС НЕМАЄ НІЯКОГО ІНШОГО ВИХОДУ, ЯК БОРОТИСЯ ОДНОЧАСНО – І ПРОТИ ЗОВНІШНЬОГО, І ПРОТИ ВНУТРІШНЬОГО ВОРОГА в ситуації антинародної диктатури!

Тож – всім нам – і пересічним громадянам, і політичним діячам треба розлучитися з наївними ілюзіями та сприйняти/усвідомити/"зарубати на носі", і в подальшому – виходити з дуже простого, але й – нажаль – дуже сумного/трагічного факту: змінитися сама по собі ця влада не здатна (!!!) принципово, тож – сама (добровільно) ця влада не піде (!!!), отже – ні виборами, ні економічною конкуренцію, ні діскусіямі в ЗМІ – цю нинішню владу олігархічних ставлеників – "миздобулів" – ніколи і нізащо – не перемогти!!!
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 05.03.2017 10:14
IP: 104.199.111.---
Зараз кожному (!!!) треба усвідомити (!!!) – фактично В УКРАЇНІ СТВОРЕНО АНТИНАРОДНИЙ РЕЖИМ, який не дивлячись ні на що, вперто, в самій агресивній формі просуває інтереси олігархату, цілеспрямовано знищує середній клас, силовим чином пригнічує громадянське суспільство, що, вже прямо загрожує самому існуванню нашої держави.
Те, що роб*лять зараз компрадорське керівництво державою і великий бізнес – має всі (!) риси звичайної банди/ОЗУ/мафії, яка обманом пробралася у державну владу, або якогось окупаційного режиму, який вже (!) захопив Україну. Нинішня влада України фактично є старанно маскуючуюся ворожою/антиукраїнською "п'ятою колоною"! Тому ця влада набагато небезпечніша всіх доморощених, – але відвертих/явних, – недобитків-українофобів і всіх зовнішніх ворогів/агресорів, тому, що весь час "виряджається в овечу шкуру" і нишком, постійно/методично/цілеспрямовано б'є Україну та український народ в спину!
(див.продовження)
mustec _ 05.03.2017 10:14
IP: 35.187.26.---
Що ви збудилися? Порох говорить те що хоче почути народ. Всі від нього очікують реформ, змін, посадок, зарплат, пенсій...От він і намагається виправдати сподівання всіх. Але всім пох що у нас ПАРЛАМЕНТСКО-президентська форма правління.
Anatol Zubenko _ 05.03.2017 10:14
IP: 94.153.158.---
-Vesna-:
durdom.in.ua/ru/main/photo/photo_id/71886.phtml#main_photo
Это что, он такой заказ там разместил? А стоимость, наверное, как у его минометов, -порядка 600тыс?
Anatol Zubenko _ 05.03.2017 10:08
IP: 94.153.158.---
Andrey Kononenko:
руслан49:
А за скільки тисяч км треба буде завозити вугілля в Україну, коли його планують купляти в США?
А какая разница? Украина уже покупает уголь по роттердамской цене с доп. наценкой:) Можно завозить уголь прямо из Роттердама!
Дошло. Все-таки есть польза от комментов...
-Vesna- _ 05.03.2017 10:07
IP: 93.74.211.---
durdom.in.ua/ru/main/photo/photo_id/71886.phtml#main_photo
Anatol Zubenko _ 05.03.2017 10:05
IP: 94.153.158.---
В институте кардиологии не могут поставить диагноз Насирову!? Что это за институт такой? А как же они лечить будут...А еще требуют увеличения финансирования...
Andrey Kononenko _ 05.03.2017 10:00
IP: 188.163.73.---
руслан49:
А за скільки тисяч км треба буде завозити вугілля в Україну, коли його планують купляти в США?
А какая разница? Украина уже покупает уголь по роттердамской цене с доп. наценкой:) Можно завозить уголь прямо из Роттердама!
Anatoly Parnenko _ 05.03.2017 09:59
IP: 176.37.198.---
Max Verentsov:
.З параші пишите ви, з Парашенківської.
...Звісно московському спеціалісту з прикладної біології видніше
Max Verentsov _ 05.03.2017 09:59
IP: 93.75.224.---
Плюс личное письмо Семенченко Порошенко.

Добрый вечер, Петр Алексеевич.

Давайте снова поговорим про собачью будку. Теперь про вашу, личную. Мы тут с штабом блокады торговли с оккупантами приехали до славного украинского города Конотоп. Мы тут увидели много интересного, пан президент. Выясняется, что уголь из России идет полным ходом. И уже давно. И газ на ваши с Кононенко фирмы идет полным ходом. И еще много чего.
Хлопцы погибают на фронте, вы со скупой слезой рассказываете про страну-агрессора и борьбу не на жизнь, а на смерть. А сами торгуете с Путиным. Причем, именно вы, через фирмы своих Кононенок, Грановских и других добрых людей. Это плохо, Петр Алексеевич. Этого не будет.
Ваши слуги говорили по телевизору, что перекрыть грузопоток через 400 километров неконтролируемой границы в Донецкой и Луганской областях нереально. Ветераны войны за незалежность перекрыли их за 2 недели. Теперь пришла очередь вашей личной торговли с Путиным с самой России...
Max Verentsov _ 05.03.2017 09:47
IP: 93.75.224.---
Anatoly Parnenko:
Ninei:
... Вся страна поддерживает блокадников...а ты чеши в свои новости... а еще лучше проедься по окраинам своих городов и посмотри как старики живут и не только старики...взвоешь...а не только загрустишь...
Не потрібно з паРаші розказувати що вся країна підтримує і розписуватись за всіх.
З параші пишите ви, з Парашенківської.
hrim _ 05.03.2017 09:46
IP: 193.93.217.---
Матеріал з Вікіпедії:
Айдер Іззетович Муждабаєв російський журналіст кримськотатарського походження...
До липня 2015 – заступник головного редактора газети "Московский комсомолец".
....

Що писав і редагував АВТОР у "Московском комсомольце" до липня 2015 про Революцію Гідності, анексію Криму, окупацію Донбасу?

Чи має моральне право громадянин Росії (принаймні така офіційна інформація) писати про Президента Україні для українців такі дешеві "політичні аналізи", навіть якщо це все чиста правда?

П.С. Для українців, які так гаряче підтримують АВТОРА:
"Я, конечно, презираю отечество мое с головы до ног – но мне досадно, если иностранец разделяет со мною это чувство" (Пушкин)
virosvit _ 05.03.2017 09:38
IP: 89.252.61.---
руслан49:
руслан49:
Так радіють наші пенсіонери, що після блокади в ДНР треба буде завозити руду з Росії за 1000 км. А за скільки тисяч км треба буде завозити вугілля в Україну, коли його планують купляти в США?
Залізної руд у нас достатньов Запорізькій (Білозерськ), Полтавській (Кременчук) областях
А чому ви купуєте вугілля у шахтарів за 500-700 грн., малюєте хитро-зробену ціну (Ротердам та ще й +). Напевно щоб потім перетворивши в тепло, впарити людям по цінам, від яких люди "виють", інакше не скажеш.
Николай Гуренко _ 05.03.2017 08:56
IP: 188.163.106.---
настоящий мужчина должен за жизнь построить собачью будку, раскачать лодку и обойти все проспекты покрыкивая "геть"!
ytkr _ 05.03.2017 08:44
IP: 130.180.217.---
Хто б там що не говорив, але Айдер Муждабаєв – правий. Яке АТО??? Якщо АТО, то – для чого декілька хвиль мобілізації??? Для АТО є спецпідрозділи! Чи не так????
алекс23 _ 05.03.2017 08:43
IP: 104.199.39.---
Тролли МинСтецьП...ць защищают очередного сексота-президента подсунутого нам Кремлем и по его же ольгиновской технологии. Как думаете возможно ли при совдепии получить профессию дипломата и не быть завербованным КГБ? Нет!!!
Все критерии оценки человека изложены в Евангилие, Судите "порошенко" по делам его, Нельзя служить двум господам Богу и мамоне (догадайтесь с одного раза кому служит порошенко),
Есть только Да, Да и Нет,Нет все остальное от лукавого, петя очередной през. бегающий между крапельками.
Революция не достигла своих целей, демонтаж олигархической воровской гэбэшной системы, полная замена сэксотской московской "элиты", конфискация награбленного, посадкой в тюрьмы воров и установление народной демократии прямого управления. Пора вещи своими именами называть, ту же войну в Донбассе назвали АТО, а агрессор подсовывает нам "гражданская", заметьте все тот же метод подмены названий. А ведь в 18-21 прошло, когда интервенцию Московии в Украину назвали гражданской.
руслан49 _ 05.03.2017 08:38
IP: 95.135.240.---
На зміну класичної поведінки хохла, коли він просить – "Боже, виколи мені одне око, тільки сусідові виколи два", приходить нова – "Боже, виколи мені два ока, тільки щоб в сусіда теж пропало око". Так радіють наші пенсіонери, що після блокади в ДНР треба буде завозити руду з Росії за 1000 км. А за скільки тисяч км треба буде завозити вугілля в Україну, коли його планують купляти в США?
motja _ 05.03.2017 08:33
IP: 104.155.92.---
Часто бывая в Украине, наблюдая за процессами после Майдана и начала военной агрессии России, отмечаю, что таки Айдер прав. Не изменяется власть по майдановским устремлениям. Пора, пора. Да и общество... пока только часть "змагаїться". Нужно доводить начатое на Майдане до конца. А власти надо задуматься с кем она – с народом Украины или с корпоративным олигархатом?
Игорь Пашкевич _ 05.03.2017 08:23
IP: 188.163.107.---
Когда выбирали Порошенко – выбора не было. Страна без президента, Крым оккупирован. А надо было легимитизировать государство. А сейчас мавр сделал свое дело, мавр должен уйти.
Україна та Європа1027 Уряд реформ375 Корупція1261 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter