Святослав Олійник Народний депутат України п'ятого та шостого скликань, Голова підкомітету з питань кримінально-процесуального законодавства Комітету Верховної Ради України з питань правосуддя.

Анонс

21 березня 2009, 10:53

1. Сначала небольшой вывод прошедшей рабочей недели:

Оказалось, что некоторые известные (и не очень) типы окончательно и безвозвратно утратили чувство юмора и ощущение жизненности.



Результаты анализа и синтеза позволили выделить их некоторые отличительные особенности.

Теперь их можно узнать по характерному монотонному звуковому ряду, явно напоминающему звуки старой заезженной пластинки.

Внешне они напоминают костюм.

Смысловое наполнение их речей варьируется. Иногда отсутствует, иногда "про народ", иногда – национал-патриотизм.

Пока о них достаточно.

2. Тем же благодарным читателям, которые чувства юмора не утратили и высоко оценили наши изыскания в области сельского хозяйства и естественных монополий, сообщаю:

Мы обязательно придумаем что-нибудь еще:-)

powered by lun.ua
Коментарі — 93
shibaev _ 27.03.2009 17:18
IP: 94.248.57.---
даешь Укртрансмёд, Укравифпчёл и Укрпрополис!!!
Бууу-га-га _ 23.03.2009 12:37
IP: 194.50.169.---
То як там, пане юморист, в професійних рейдерів Партнова просуваються справи з взяттям під контроль "Укрспирта" з "Укрзолотом"? Не зрослося, тож ви вирішили "прідумать что-нібудь єщьо"?
Uilfred _ 23.03.2009 12:36
IP: 78.26.128.---
23.03.2009 12:19___ львів-750
Шановний, нарада була про проблеми с-г. А замісники більш компетентні у цих справах. Бо губернатори займаються всіма справами ВЗАГАЛІ, а окремі галузі господарства розподілені між замісниками.
Компетентність заступників не виправдовує відсутності самих князьків, ніхто не забороняв їм приймати участь у нараді зі своїми компетентними заступниками. Усі заступники такі "компетентні", а людей на трасі ніхто не чує крім прем"єра.
Який кримінал, якщо не зважати на корону, що впала з голови.

От станете прем"єром і тоді будете самі визначати які з прибиральниць губернаторів компетентні вести з Вами фахову розмову (вірніше він сам Вам призначить).
І про газовий скандал з Польщею – хто з нами захоче мати справу, коли ми такі ненадійні. Ця фірма багато вклала у в розвідку родовищ- це є найкоштовніші роботи. А видобуток віддають іншому, та й висновки чого віддають роблять поляки, не Ющенко чи Балога.Важливо яка слава йде про нас у світі. Хто там буде дізнаватися, що кожного разу йдуть перемовини з Тимошенко,важливіше, що забрали без пояснень на свою користь.
От побачимо що вони скажуть ПІСЛЯ перемовин з прем"єром.
львів-750 _ 23.03.2009 12:19
IP: 194.44.241.---
23.03.2009 11:47___ Uilfred
___Шановний, нарада була про проблеми с-г. А замісники більш компетентні у цих справах. Бо губернатори займаються всіма справами ВЗАГАЛІ, а окремі галузі господарства розподілені між замісниками. Який кримінал, якщо не зважати на корону, що впала з голови. І про газовий скандал з Польщею – хто з нами захоче мати справу, коли ми такі ненадійні. Ця фірма багато вклала у в розвідку родовищ- це є найкоштовніші роботи. А видобуток віддають іншому, та й висновки чого віддають роблять поляки, не Ющенко чи Балога.Важливо яка слава йде про нас у світі. Хто там буде дізнаватися, що кожного разу йдуть перемовини з Тимошенко,важливіше, що забрали без пояснень на свою користь.
Я дивлюся всі телеканали, а з вами нема сенсу сперечатися, бо ви завжди в статті чи події знайдете оправдання діям Тимошенко.А коли не знайдете самі, то почуєте їх з уст бютівців і повірите "на слово". То ваші проблеми і ваш вибір.А мене ви не переконали.
Uilfred _ 23.03.2009 11:47
IP: 78.26.128.---
23.03.2009 00:02___ львів-750
.http://www.epravda.com.ua/publications/49c27b02757f6/
Як приклад.
Цитата зі статті
За словами голови правління "Davon" Анджея Дізманські, питання про розширення співпраці між PGNiG і другим акціонером компанії "Нафтогазом України", що володіє 11% акцій обговорювалося на кожному спільному засіданні українсько-польської енергетичної комісії.

Включили його, зокрема, і в порядок денний переговорів прем'єр-міністра Юлії Тимошенко з польським прем'єром, що відбудуться 23-24 березня.
І чим тут прем"єр загрожувала інвестору?
Uilfred _ 23.03.2009 11:38
IP: 78.26.128.---
23.03.2009 00:05___ львів-750
Ви вірите всьому,що каже Тимошенко? А я вже не дуже. Бреше часто.
Не треба вірити всьому що хтось каже. По телебаченню показивали як вона намагалася провести селекторну нараду з губернаторами, але багато з них замість себе прислали заступників і вона змушена була відмінити цю нараду. Ющенко дозволяє Чорновецькому себе посилати подалі і замість себе присилати Олесика, скоро мабуть він свої промови буде бубніти його секретаркам і прибиральницям.
Дивіться не лише Фірташ-ТВ, а й інші канали.
Shannon _ 23.03.2009 09:35
IP: 212.109.36.---
"Мы обязательно придумаем что-нибудь еще:-) "

...Таке саме неоковирне та недолуге;-) Чекаємо на нові дотупи.

ЗІ. Тов. Олійнику, а коли нас уже осяє світло гумору тов. Портнова? Перекажіть йому, будь ласка, що фас-клуб тут уже є, можна починати.
львів-750 _ 23.03.2009 00:05
IP: 194.44.241.---
22.03.2009 20:03___ Uilfred А чого ж він проігнорував селекторну нараду за вказівкою Ющенка, на якій міг повідомити прем"єра про ці проблеми?
___Ви вірите всьому,що каже Тимошенко? А я вже не дуже. Бреше часто.
львів-750 _ 23.03.2009 00:02
IP: 194.44.241.---
22.03.2009 20:03___ Uilfred Це Ваші слова, наведіть цитати "потенційних інвесторів"

___Почитайте за адресою
.http://www.epravda.com.ua/publications/49c27b02757f6/
Як приклад.
Uilfred _ 22.03.2009 21:00
IP: 78.26.128.---
А хтось із прихильників Тягнибока знає яким чином можна точно визначити національність окремо взятої людини, адже навіть у "чистокровних" англійців знайшли африканські гени?
Uilfred _ 22.03.2009 20:03
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 19:47___ львів-750
Скільки б вона не проводила тих перемовин,ніхто і нічого до нас не піде вкладати
.
Час покаже.
1.Тимошенко демонструє неповагу до приватної власності
Приватні власники повинні поважати інтереси решти народу і закони.
2.Тимошенко погано управляє економікою,а отже, збільшує ризики для потенційних інвесторів.
Це Ваші слова, наведіть цитати "потенційних інвесторів".
3.Тимошенко показала себе як ненадійний партнер, що не дотримується слова
Якого слова? Наведіть факти.
Uilfred _ 22.03.2009 19:56
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 19:40___ львів-750
А одеські перевізники добилися прийому в прем"єрміністра і вона,як це буває завжди, звинуватила всіх, тільки не себе.Потім губернатор Одеси спростовував її слова, сказавши що вимоги перевізників виконати не може, бо це потребує вирішення проблем на вищому рівні.
А чого ж він проігнорував селекторну нараду за вказівкою Ющенка, на якій міг повідомити прем"єра про ці проблеми?
А хіба не БЮТ ініціював як антикризовий захід підняття ввізного мита,що призвело до скорочення імпорту, а отже роботи для перевізників.
Терьохін багато лажає, згоден по ньому треба робити висновки якщо він не продовжить у цьому дусі. (тут знову питання про витирання носів). І не забувайте ВР це не лише БЮТ, де очі у інших були?
Чи губернатор Одеси кризу влаштував і тим самим зменшив товаропотік?То чого його звинувачувати в доведенні до самогубства.
Він повинен був реагувати на вимоги людей, а не відсиджуватися у кабінеті.
Я не кажу, що він святий, не з того почалася розмова. Але ви вперто хочете наголосити на окремому епізоді, коли все треба вирішувати в комплексі. Поки що плану виходу з кризи нема, є лише окремі закони,які є відверто лобіськими або провальними, як закон про підняття мита.
Загальне складається з окремих епізодів і в інших теж нема плану виходу з кризи.
львів-750 _ 22.03.2009 19:47
IP: 194.44.241.---
22.03.2009 19:28___ Uilfred
Вона лише нещодавно почала активно провадити міжнародні перемовини із питань економічної співпраці з різними країнами
___Скільки б вона не проводила тих перемовин,ніхто і нічого до нас не піде вкладати.Бо
1.Тимошенко демонструє неповагу до приватної власності
2.Тимошенко погано управляє економікою,а отже, збільшує ризики для потенційних інвесторів.
3.Тимошенко показала себе як ненадійний партнер, що не дотримується слова
львів-750 _ 22.03.2009 19:40
IP: 194.44.241.---
22.03.2009 19:18___ Uilfred
__Тоді багато перевізників протестували. У Львові вони колоною їздили по об"їздній і робили "пробки". Перевізники виступали проти банків, проти кабміну, місцеві проти міжнародних перевізників. Різні були цілі. А одеські перевізники добилися прийому в прем"єрміністра і вона,як це буває завжди, звинуватила всіх, тільки не себе.Потім губернатор Одеси спростовував її слова, сказавши що вимоги перевізників виконати не може, бо це потребує вирішення проблем на вищому рівні. А хіба не БЮТ ініціював як антикризовий захід підняття ввізного мита,що призвело до скорочення імпорту, а отже роботи для перевізників.Чи губернатор Одеси кризу влаштував і тим самим зменшив товаропотік?То чого його звинувачувати в доведенні до самогубства. Я не кажу, що він святий, не з того почалася розмова. Але ви вперто хочете наголосити на окремому епізоді, коли все треба вирішувати в комплексі. Поки що плану виходу з кризи нема, є лише окремі закони,які є відверто лобіськими або провальними, як закон про підняття мита.
Uilfred _ 22.03.2009 19:28
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 19:25___ krabat-m
Надаєте перевагу "післявиборчим погромам"?
У чому КОНКРЕТНО полягають "погроми" прем"єра?
Uilfred _ 22.03.2009 19:26
IP: 78.26.128.---
Пропоную зараз ввімкнути 5-й канал і подивитися "Майдан" з Тягнибоком, а потім продовжимо дискусію.
krabat-m _ 22.03.2009 19:25
IP: 93.72.182.---
22.03.2009 19:20___ Uilfred
"Тому я й не читаю усілякі гасла під назвою "передвиборча програма""

Надаєте перевагу "післявиборчим погромам"?
Uilfred _ 22.03.2009 19:20
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 19:09___ krabat-m
Хочу вам зауважити, що ту дурню для Ющенка, що цю для Тимошенко писали одні і тіж комсомольські довбені...Різниця тільки в тому, що "10 кроків..." нажаль невиконані а "український прорив" нащастя невиконаний.
Тому я й не читаю усілякі гасла під назвою "передвиборча програма"
ukr01 _ 22.03.2009 19:19
IP: 95.133.163.---
Ого. Ну вас і колбасить, п. Святославе. Невже все аж так погано?
Uilfred _ 22.03.2009 19:18
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 18:51___ львів-750
Чого ви згадуєте випадок, про який я нічого не знаю. Чого та людина хотіла вкоротити собі життя – на це мали бути дуже поважні причини. Я вас ні підтримати не можу, ні спростувати ваші слова.
Ви що не бачили у новинах про протести перевізників на одеській трасі? 5-й канал навіть показав у новинах як вона не втрималася і назвала сердюка покидьком і я з нею цілком згоден. За доведення до самогубства навіть стаття передбачена.
Я говорю ВЗАГАЛІ про політику Тимошенко, що може привести до плачевних результатів, коли ніхто нічого не буде вирішувати
У тому то й наша проблема всі її опоненти говорять "взагалі" і нічого конкретного не пропонують.
Якщо подивитися на те, що прем"єрка виконує свої прямі обов"язки, керує партією і пхає носа в міжнародну політику-то вона скрізь. Результатів нема, чути лише тріскотню, звинувачення і обіцянки.
Результатів почекаємо до виборів і все побачимо. Вона лише нещодавно почала активно провадити міжнародні перемовини із питань економічної співпраці з різними країнами.
krabat-m _ 22.03.2009 19:09
IP: 93.72.182.---
22.03.2009 18:42___ Uilfred
"...Говорю же – нашел старую агитку..."

"...-Ішто ви думаєтє я нашла у нєво вчєра втумбочкє?
-Порнографічєскіє аткриткі!?
-...Нєт! Бальшевіцкіє агіткі!..."

Хочу вам зауважити, що ту дурню для Ющенка, що цю для Тимошенко писали одні і тіж комсомольські довбені...Різниця тільки в тому, що "10 кроків..." нажаль невиконані а "український прорив" нащастя невиконаний.
львів-750 _ 22.03.2009 18:51
IP: 194.44.241.---
22.03.2009 18:32___ Uilfred Бо Ви примушуєте мене або сумніватися у Вашій адекватності, або у замовних коментарях. І те і інше приводить мене до думки ігнорувати Ваші пости.
___Чого ви згадуєте випадок, про який я нічого не знаю. Чого та людина хотіла вкоротити собі життя – на це мали бути дуже поважні причини. Я вас ні підтримати не можу, ні спростувати ваші слова.Я говорю ВЗАГАЛІ про політику Тимошенко, що може привести до плачевних результатів, коли ніхто нічого не буде вирішувати Якщо подивитися на те, що прем"єрка виконує свої прямі обов"язки, керує партією і пхає носа в міжнародну політику-то вона скрізь. Результатів нема, чути лише тріскотню, звинувачення і обіцянки.
Ніхто вас не просить реагувати на мої пости. Будьте терпиміші до чужих думок, не всі ж так думають як ви. Коли не подобаються коментарі, то відразу замовні?
Uilfred _ 22.03.2009 18:42
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 16:08___ kod123
Вы сначала прочитайте, а потом нам напишите.
Вы плохо понимаете украинский? Говорю же – нашел старую агитку "10 шагов навстречу людям" (в бумажном варианте) и все прочитал, но лень набирать. Что тут непонятного?
Uilfred _ 22.03.2009 18:32
IP: 78.26.128.---
22.03.2009 18:02___ львів-750
Я такого фіналу не хочу. Але ви не розумієте підтексту цієї фрази, все зводите на дрібні життєві ситуації. Лише з одним можу погодитися, що ніхто нікому не повинен шмарклі витирати. А ваша улюблена героїня саме до цього привчає – вона скрізь,її багато,всі чекають вказівок, вона не дає дихнути, ступити крока, люди вже нічого не вирішують,вони нуль, а за цим...тишина.
Це зовсім не так. Виконуючим обов"язки губернатора Ющенка призначає сам без неї. Сердюк це його ставленик, один із тих хто навіть відмовляється від селекторної наради з прем"єром (хіба не маразм видавати такі заборони) і з перевізниками мав розібратись самостійно. Але він цього не зробив. Прем"єр втрутилася лише коли вони почали вкорочувати собі життя. Це повний абсурд виправдовувати бездіяльність усіляких ледарів пращьовитістю інших і на працьовитих же і вішати всіх собак. Чи треба було їй просто почекати щоб вони ВСІ вкоротили собі вік (нема людини – нема проблеми)? Не пишіть таких дурниць. Бо Ви примушуєте мене або сумніватися у Вашій адекватності, або у замовних коментарях. І те і інше приводить мене до думки ігнорувати Ваші пости.
львів-750 _ 22.03.2009 18:02
IP: 194.44.241.---
22.03.2009 09:54___ Uilfred
"Вокруг мертвые с косами стоят и тишина...!
___Я такого фіналу не хочу. Але ви не розумієте підтексту цієї фрази, все зводите на дрібні життєві ситуації. Лише з одним можу погодитися, що ніхто нікому не повинен шмарклі витирати. А ваша улюблена героїня саме до цього привчає – вона скрізь,її багато,всі чекають вказівок, вона не дає дихнути, ступити крока, люди вже нічого не вирішують,вони нуль, а за цим...тишина.
Не треба так детально розбирати кожне моє речення, сприймайте все в загальному смислі, і не відривайте фрази з контексту.
Aтака Путіна1200 Зеленський2 Україна та Європа1071 Донбас3 Корупція1303
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter