Осман Пашаєв журналіст

Просто Журавко. Обличчя влади: інвалідність як мистецтво можливого.

13 січня 2011, 15:56



Сучасне обличчя парламентської партії влади.

Хто ж має стати українським "Ласло Тьокешем", аби в країні почалися не помаранчеві карнавальні майдани, а "тімішоара".




Інвалідність Журавка багато років дає йому недоторканність не лише депутатську, а й кримінальну і моральну. Будь яка неадекватна та злочинна поведінка Журавка виправдовується станом здоров'я.

Чимало мешканців Цюрупинська на Херсонщині могли б розповісти, що вторив і творить цей інвалід&"інвалід". Напад на Мустафу Найема (за кадром чутно голос Сергія Лещенка) – майже джентльменство.

Післямова: татку Вітько мамо Ганю, коли сором притомної частини біло-блакитних візьме гору над бандитськими методами та грошима, якими ці покидьки купують майже розумну і залишково порядну частину партії влади?

Журавка як і Калашнікова збережуть депутатом до закінчення повноважень ВР чи наважаться хоча б на юліанське "очищення"? Можа цей приклад, зафільмований журнлістами, дасть Вам вперше можливість зробити гідний піар-крок на шляху до пристойної політичної сили, а не бандитського угруповання, і тоді нападник на журналіста – ворог журналістів – нарешті стане ворогом суспільства і ворогом влади? Очищайтеся вчасно – докі при владі, бо коли саджати будуть ваших співчуття не дочекаєтеся навіть від донецьких бабусь. Хіба що побиті вами сьогодні журналісти, оператори та фотокори забеспечать вашу пристуність в ЗМІ як це було з покійним Кушнарьовим та щасливчиком долі – Колесниковим.

Не скиглячі про інвалідність Журавка треба заводити на нього кримінальну справу, позбавляти мандати, справедливий "банковий" суд має дати йому принаймні умовне покарання і на виховне життя на поруки мешканців Цюрупінська...

післямова2: цей пан, на мій погляд, як побутовий бєспрдєльщик найнебезпечніший у ВР, бо маніпулює відсутністю кінцівок і б'є на жалість якщо тхне смаженимі

powered by lun.ua
Коментарі — 74
murzikmurzik _ 14.01.2011 10:14
IP: 188.163.233.---
Осман Пашаєв:
відходимо від теми. регіони мають дати згоду на притягнення журавка до кримінальної відповідальності. Слова євремова про виховну роботу нічого не варті і як і всі слова представників парламентських партій. і партії влади в цілому
Ничего не будет, сейчас уже даже не то время, когда воспитывали Калашникова. Тогда еще была политическая конкуренция.
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 22:36
IP: 93.74.19.---
Лисиче:
Осман Пашаєв:
відходимо від теми. регіони мають дати згоду на притягнення журавка до кримінальної відповідальності. Слова євремова про виховну роботу нічого не варті і як і всі слова представників парламентських партій. і партії влади в цілому
...
Та це роздмухування з мухи,слона. Дії Журавки ніяк не тягнуть на кримінальну відповідальність і ніхто не дасть ніякої згоди. Максимум буде вибачення з його боку і осуд поведінки у фракції.
виховна робота з калашніковим ніяк не вплинула на інших. Факт удару по камері та журналісту, свідки того що він погрожував і назвав журналіста "мразь" є. По 170 та 170 статті кримінального кодексу – перешкоджання журанлітський діяльноссті і до тьрох років позбавлення волі. тепер питання довести це в суді. Якщо юліни хлопці та дівчата хочуть щось мати на наступних виборах зобовязані без піару допомогати просуванню цієї справи. якщо притомні регіонали не хочуть потрапити роки через два під тотальну люстрацію мають непублічно зливати журавок і йому подібну цюркувато-злочевськуо-саламатинсько-тадеєвську бидлотую теж мені біном Нютона:)
Лисиче _ 13.01.2011 21:50
IP: 195.191.200.---
Осман Пашаєв:
відходимо від теми. регіони мають дати згоду на притягнення журавка до кримінальної відповідальності. Слова євремова про виховну роботу нічого не варті і як і всі слова представників парламентських партій. і партії влади в цілому
......
Та це роздмухування з мухи,слона. Дії Журавки ніяк не тягнуть на кримінальну відповідальність і ніхто не дасть ніякої згоди. Максимум буде вибачення з його боку і осуд поведінки у фракції.
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 21:18
IP: 93.74.19.---
відходимо від теми. регіони мають дати згоду на притягнення журавка до кримінальної відповідальності. Слова євремова про виховну роботу нічого не варті і як і всі слова представників парламентських партій. і партії влади в цілому
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 21:11
IP: 93.74.19.---
Лисиче:
Осман Пашаєв:
Осман! Дякую трохи за інфу,я завжди думав що кримські татари це єдине ціле. Я в черговий раз з вами згідний,але в моєму розумінні,лідер це те найкраще на що спроможна якась спільнота і це показник. І лідер це не сирота,він мав родину,яка наклала відбиток на лідера. Які лідери в ПРіБ"ЮТа? Жах! Який в них родовід? Що за їх спинами? То,уявіть собі, ХТО ЇХ ВИСУНУВ в лідери? Відповідь: ЩЕ ЖАХЛИВІШІ ЛЮДИ. А як інакше?
мені немає чого додати, родовід важливий не для хизування походженням а задля розмуння людини, бо за цим стоїть самоідентифікація людини і чим більше поколінь предків людини відомо тим ліпше можна зрозуміти ті чи інші вчинкі людини навіть якщо вона не є лідером в політичному значенні.
Лисиче _ 13.01.2011 21:01
IP: 195.191.200.---
Осман Пашаєв:
Осман! Дякую трохи за інфу,я завжди думав що кримські татари це єдине ціле. Я в черговий раз з вами згідний,але в моєму розумінні,лідер це те найкраще на що спроможна якась спільнота і це показник. І лідер це не сирота,він мав родину,яка наклала відбиток на лідера. Які лідери в ПРіБ"ЮТа? Жах! Який в них родовід? Що за їх спинами? То,уявіть собі, ХТО ЇХ ВИСУНУВ в лідери? Відповідь: ЩЕ ЖАХЛИВІШІ ЛЮДИ. А як інакше?
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 20:52
IP: 93.74.19.---
Лисиче:
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 19:01
Згоден Осман,але в мене питання Джамілев і Чубаров татари за походженням,їм нені співали колискові татарською чи ні? Українці наприклад такі що своїх не цінують, більше іншоземців,моральних потвор,представників зграї ПРіБ"ЮТ, злодіїв великого і дрібного штибу,Т. і Я. А як татари,теж так?
я не мама з татом пану Мустафі та пану Рефату. певен що в їхньому поколінні розмовляли винятково кримською та й ще на Ай-Серезькому діалекті. Взагалі Ай-Серез – нащадки генуезьких та грецьких колонізаторів – дуже сильні духом люди, але наші – Корбекуль над Алуштою не менш завзяті, бо є нащадками догрецького корінного гірського населення півострова – дуже патріотичні і дуже агресивні:))). мова N1 в наших родинах. завжди знаємо мову оточення, де живемо, але в корбекульських родинах рідна (Ана тіль – мова матері) це святе і розмовляти іншою з батьками то є неповага до родини і до народу. Степ – кипчаки – швидше схіьні до асиміляції. степові гарні воїни і дуже схильні до наук але дуже швидко розчиняються серед інших, в мене одна гілочка степова тому родинна статистика цілком репрезентативна:))) не кажіть українці загалом а досліджуйте десятки різних субетнічних груп українців6 певен кожна має як сильні сторони так і слабкі, сильні треба брати і користатися зі слабкиами миритися. те саме стосується всі етнічні, конфесійні та мовні групи. творення держави має спиратися на гуманітарні та точні науки: філософія. соціологія, статистика і математика. Тоді щось вийде, а дилетантській підхід крадіїв та покидьків із псевдоідеологічною демагогією – шлях в нікуди
Лисиче _ 13.01.2011 20:49
IP: 195.191.200.---
Нічлава:
Ти називаєш виборця зграї ПР біомасой яка не дає проводити реформи необхідні нашій країні. І тому Донбас не потрібен Україні, а як назвати людей голосуючих за зграю Б"ЮТ кримінальницю? Адже ця зграя разом зі Злодійкою не спромоглася провести ЖОДНОЇ ліберальної реформи,а люди з Центру знову її хтять? То може і Центр Україні не потрібен? А як бути з Закарпаттям?
Лисиче _ 13.01.2011 20:39
IP: 195.191.200.---
Осман Пашаєв:
Нічлава:
Осман Пашаєв:
Нажаль якщо не пожертвувати частиною території, то врешті можна втратити всю Україну. Не відпустивши донбас (за Андруховичем), ми таким чином збережемо в своїй державі 5- мільцону біомасу – виборця ПРдуАНАЛьної зграї, за правління якої Україні світьть лиш е стогнація.
Туреччина знаходить шлях в набагато складнішій темі турецько-курдського порозуміння. Іспанія шукає шлях з каталонцями та басками, певен, знайде, а валлонці і фламандці бельгії його не шукають, тому можливо розвалиться Бельгія. Шлях Андруховича – вибір слабкого.
...............
Безумовно вірно. В андруховичей прості рішення які НЕМОЖЛИВО виконати.
Лисиче _ 13.01.2011 20:36
IP: 195.191.200.---
Нічлава:
Османе, та московити (хоча і не всі) за своє сутністю є дикими жлобами. Подивись на Тіханава і Клюєва, чому вони не взмозі опанувати українськуу мову? Розумововідсталі? Думаю ні, хочай і не інтелектуали. Просто рідкісні паскуди, які ненавидять все українське, і в Донбасі таких нажаль більшість, як і серед кримських московитів. Відносно мадяр, то треба просто віддати берегівський і вмноградівський район Угорщині, а Румунії Герцаєвській район Буковини.
............
Повторюсь,останні с ким спілкувався українською,були молоді люди з прізвищами Нікітін і Калінін. А з українськими прізвищами двоє,Сернгієнко і Шевченко (теж молоді) вимагали від мене російської.
Лисиче _ 13.01.2011 20:34
IP: 195.191.200.---
Нічлава:
Лисиче:
Нічлава:
Але ще є один прикол. Націонал-соціялісти з "Свободи ",ті які лібералів звуть лібеРАСТАМИ свою партію назвали "ЛіБЕРАЛІЗМ",що перекладається як "Свобода". Це українське нахабство чи цинізм?
...
Ні чоловіче помиляєшся Свобода розшифровується як "Ми у СВоїй БОгом ДАнній країні
...............
Молодці політтехнологи. Складна наче ситуація,а вихід завше знайдеться.
Лисиче _ 13.01.2011 20:29
IP: 195.191.200.---
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 19:01
Згоден Осман,але в мене питання Джамілев і Чубаров татари за походженням,їм нені співали колискові татарською чи ні? Українці наприклад такі що своїх не цінують, більше іншоземців,моральних потвор,представників зграї ПРіБ"ЮТ, злодіїв великого і дрібного штибу,Т. і Я. А як татари,теж так?
ФоС'РёРЅРёСЏ _ 13.01.2011 20:26
IP: 78.111.176.---
Нічлава:
Осман Пашаєв:
Нажаль якщо не пожертвувати частиною території, то врешті можна втратити всю Україну. Не відпустивши донбас (за Андруховичем), ми таким чином збережемо в своїй державі 5- мільцону біомасу – виборця ПРдуАНАЛьної зграї, за правління якої Україні світьть лиш е стогнація.
А за Донбассом пойдут Запорожье,Днепропетровск,Харьков,Херсон,Николаев,Одесса,Крым...
Лисиче _ 13.01.2011 20:24
IP: 195.191.200.---
саймон:
Лисиче__ Чоловіче -переїжджай десь ближче до Центру України, бо у тому ворожому оточенні всі підшипники повилітають:))
...............
Я не в ворожому оточенні,я живу серед українських громадян ріжних національностей, а в клясі де навчається мій синок більше ПОЛДОВИНИ прізвищ не українських,а останні люди які зі мною спілкувались українською мовою були молоді українці на прізвище НІКІТІН і КАЛІНІН,
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 20:23
IP: 93.74.19.---
Нічлава:
Осман Пашаєв:
Нажаль якщо не пожертвувати частиною території, то врешті можна втратити всю Україну. Не відпустивши донбас (за Андруховичем), ми таким чином збережемо в своїй державі 5- мільцону біомасу – виборця ПРдуАНАЛьної зграї, за правління якої Україні світьть лиш е стогнація.
Туреччина знаходить шлях в набагато складнішій темі турецько-курдського порозуміння. Іспанія шукає шлях з каталонцями та басками, певен, знайде, а валлонці і фламандці бельгії його не шукають, тому можливо розвалиться Бельгія. Шлях Андруховича – вибір слабкого.
ФоС'РёРЅРёСЏ _ 13.01.2011 20:23
IP: 78.111.176.---
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 19:01
+10000!
Нічлава _ 13.01.2011 19:59
IP: 178.94.192.---
Осман Пашаєв:
Нажаль якщо не пожертвувати частиною території, то врешті можна втратити всю Україну. Не відпустивши донбас (за Андруховичем), ми таким чином збережемо в своїй державі 5- мільцону біомасу – виборця ПРдуАНАЛьної зграї, за правління якої Україні світьть лиш е стогнація.
rock333 _ 13.01.2011 19:58
IP: 188.163.53.---
Осман Пашаєв:

Але рейтинги Репортерів без кордонів та інших організацій свідчать про величезний регрес в питаннях свободи слова та демократії. Не буду перераховувати всі доповіді міжнародних організацій, які в один голос зафіксували колосальне падіння України в цьому питанні, щоб не псувати вам настрій:)... але, якщо самі журналісти і суспільство не будуть опиратися цьому, то ця банда кагебістів-рекетирів і надалі буде творити це безчинство, бо вони розуміють, що чинять злочини проти держави і народу, саме тому репресують всіх, хто розуміє, що відбувається і готовий розповісти про це народу.
rock333 _ 13.01.2011 19:57
IP: 188.163.53.---
Осман Пашаєв:

Але рейтинги Репортерів без кордонів та інших організацій свідчать про величезний регрес в питаннях свободи слова та демократії. Не буду перераховувати всі доповіді міжнародних організацій, які в один голос зафіксували колосальне падіння України в цьому питанні, щоб не псувати вам настрій:)... але, якщо самі журналісти і суспільство не будуть опиратися цьому, то ця банда кагебістів-рекетирів і надалі буде творити це безчинство, бо вони розуміють, що чинять злочини проти держави і народу, саме тому репресують всіх, хто розуміє, що відбувається і готовий розповісти про це народу.
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 19:48
IP: 93.74.19.---
rock333:
Османе, ви, як лідер Медіафронту мали би організувати журналістський мітинг під стінами верховоного паханату з вимогою відкриття кримінальної справи на бандита Журавка!
Він перешкоджав роботі журналістів! Ще й нахуліганив.
Медіафронт не лідерська організація. зазвичай білшість ініціатив йде від первииних осредків. Антицензурний рух по факту починали люди на СТБ, які зараз на ТРК Україна та плюсах, не тому що революціонери. а тому що фахівці. Формально перший відкритий листпро цензуру і тиск (потужний публічний крок) зробив ньюзрум ТСН 1+1 і вже другим був лист СТБ. Осуд влади за вчорашні обшуки і вилкчення техніки в Білозерської запропнували на СТБ, радикальність СТБшників збалансовють конструктивні плюсивці, судові позови проти знахабнілих телеменджерів підтримують осредки на ТРК Україні, СТБ. Єднання в єдину потужну профспілки підтримують СТБ та плюси. бувають непорозуміння. але Медіафронт це щонайменше 20-25 активних телевізійних журналістів і ще 50-60 журналістів, редакторів. операторів, режисерів та водіїв, що підтримують активну частину. наразі нам потрібні перемоги в судах та більше уваги на соціальний захист медіа-працівників. хоча і зараз вдається дещо робити. Якщо будуть перемоги в судах та будемо здатні підтримувати журналістів в регіонах мітинги будуть не потрібні. влада вже і зараз боїться незаангажованої самоорганізації журналістів і це ми поки не є в конфлікті ані з нею ані з власниками. бо перважно контсруктивні і позитивні:)
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 19:35
IP: 93.74.19.---
Нічлава:
Османе, та московити (хоча і не всі) за своє сутністю є дикими жлобами. Подивись на Тіханава і Клюєва, чому вони не взмозі опанувати українськуу мову? Розумововідсталі? Думаю ні, хочай і не інтелектуали. Просто рідкісні паскуди, які ненавидять все українське, і в Донбасі таких нажаль більшість, як і серед кримських московитів. Відносно мадяр, то треба просто віддати берегівський і вмноградівський район Угорщині, а Румунії Герцаєвській район Буковини.
якщо тільки-но почати щось віддавати цьому не буде краю. нехай все йде природнім шляхом. спочатку єдина європа разом з Україною Молдовою туреччиною та білорусю, потім постане питання кавказу росії і Ірану. можливо за нашого життя Євразія знайде спільне для єднання заради інтересів і здатність зберігати унікальність кожної культури. від 100-200 лівів латвії або 1000 караїмів Криму та Литви до 150 мільйонів росіян
rock333 _ 13.01.2011 19:32
IP: 188.163.53.---
Османе, ви, як лідер Медіафронту мали би організувати журналістський мітинг під стінами верховоного паханату з вимогою відкриття кримінальної справи на бандита Журавка!
Він перешкоджав роботі журналістів! Ще й нахуліганив.
Shannon _ 13.01.2011 19:29
IP: 194.105.145.---
Пане Османе, що планується робити щодо Журавка? Не можна ж, щоби це йому так просто минулося.
Нічлава _ 13.01.2011 19:28
IP: 178.94.192.---
Османе, та московити (хоча і не всі) за своє сутністю є дикими жлобами. Подивись на Тіханава і Клюєва, чому вони не взмозі опанувати українськуу мову? Розумововідсталі? Думаю ні, хочай і не інтелектуали. Просто рідкісні паскуди, які ненавидять все українське, і в Донбасі таких нажаль більшість, як і серед кримських московитів. Відносно мадяр, то треба просто віддати берегівський і вмноградівський район Угорщині, а Румунії Герцаєвській район Буковини.
Осман Пашаєв _ 13.01.2011 19:21
IP: 93.74.19.---
порозуміння має бути і цілком можливе і з румунами, і з угорцями, і з росіянами. перший шлях до менших за чисельністю етнічних груп має зробита міцна еліта більшості. Коли фіни змогли зробити крок назустріч шведські меншості аланських островів вони отримали в особі 5% шведів відданих громадян Фінлядії, що не намагаються приєднатися до сусідньої швеції, але це має бути певний рівень культури і відсутність жлобства (ментального жлобства)
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter