Дмитро Потєхін Політичний аналітик, директор Групи європейської стратегії

безальтернативне запозичення брейвіка

25 липня 2011, 14:43



чи випадково апокаліптичний погляд на світ, вкорінений в дитячих травмах брейвіка, знайшов саме такий вихід?

чи випадково рішення брейвіка "приєднатися до руху спротиву", та знайти "альтернативну форму протидії" призвело до обрання саме насильницької?

чи випадково брейвік був обізнаний з різноманітними джихадами й запозичив з них саме насилля?

можливо.

але чи не була б ймовірність саме такого виходу, саме таких запозичень, саме насильницьких форм меншою, якби хоча б хтось з його викладачів, авторів історій про тамплієрів, місцевих християнських автортетів, консервативних лідерів, норвезьких журналістів, масонів його ложі чи, мама врешті-решт, нагадали йому про громадянський джихад як не менш ефективний метод ненасильницького спротиву?

напевно.

не встигли зупинити?

можливо.

але за власним зізнанням, ще 2000го року брейвік вирішив, що "демократична боротьба проти ісламізації європи, проти мультикультуралізму, програна". це значить, що якщо у служб безпеки та поліції на знешкодження можливого вбивці були години після публікації його "творів", то у всіх згаданих вище – більше 10 років. просто не встигли попередити.

powered by lun.ua
Коментарі — 77
Dmytro Potekhin _ 26.07.2011 10:37
IP: 213.238.8.---
An513:
Дим. При всем уважении, ты что творишь? Я сомневаюсь, что ты не понимаешь – твой коммент будет воспринят неадекватно...
Это не тот случай, где стоит зарабатывать очки.
Как по мне – самое разумное убрать твой пост...
о ужас!!! и что же я "творю"?!!!
надеяться лишь на "адекватные" комменты – в лес не ходить.
Dmytro Potekhin _ 26.07.2011 10:31
IP: 213.238.8.---
Глеб С.:
Европа сегодня напоминает Римскую империю накануне своего распада.Пресыщенность и упадок нравов в сочетании с экономическими неурядицами (мягко говоря) не оставляют почти никаких сомнений в том, что распад Европы – дело времени.


Глеб С., это Освальд Ш. ранее в дискуссии уже отмечал, так что нечего крысятничать.
видимо, лет 100, прошедших с того момента, – предсмертная агония несчастной?


Украина же, стремясь в ЕС, напоминает незадачливую провинциальную модницу. Пока до нее в ее глухой ПГТ дошла столичная мода на мини, в столице уже давно носят макси.
я знаю три европейские университетские школы, в которых есть курсы по ненасильственному сопротивлению. одна из них – в киеве. так что давайте не будем о том, кто тут законодатель мод:)
Dmytro Potekhin _ 26.07.2011 10:05
IP: 213.238.8.---
Kateryna Handziuk:
Шкода, що всякі придурки використовують цей випадок для того, аби проілюструвати, що багато демократії – це погано (
ну у них і раніше таких "аргументів" не бракувало.
Dmytro Potekhin _ 26.07.2011 10:01
IP: 213.238.8.---
Arseniy Tarasow:
стандартний представник ультраправої спільноти, специфікований місцевим колоритом: замість бєндєравцев-козаків у нього тамплієри.
риторика схожа. але на цьому аналогія закінчується.
бо хіба стандартний прихильник ультраправих вбиває неозброєних?
українські (ультра) праві мають досвід перемоги навіть озброєних. без жодного пострілу.
qwrtz _ 26.07.2011 08:00
IP: 178.2.55.---
vts-m:
qwrtz:
Всё зло от марксизма – не было бы его, не было бы и борцов с ним.
...і от автомобілей
А для України ще й від ботексу.
vts-m _ 25.07.2011 22:37
IP: 146.9.110.---
qwrtz:
Всё зло от марксизма – не было бы его, не было бы и борцов с ним.
...і от автомобілей
qwrtz _ 25.07.2011 22:27
IP: 178.2.55.---
Всё зло от марксизма – не было бы его, не было бы и борцов с ним.
tcherkas _ 25.07.2011 21:32
IP: 212.15.127.---
An513:
Дим. При всем уважении, ты что творишь? Я сомневаюсь, что ты не понимаешь – твой коммент будет воспринят неадекватно...
Это не тот случай, где стоит зарабатывать очки.
Как по мне – самое разумное убрать твой пост...
Посмотрите иностранные Сми,к примеру, сегодняшний SPIEGEL. Там идет активное обсуждение темы, в т.ч. и вопросов, поднятых автором на УП.
Боюсь, что наряду с финансами, эта проблематика будет актуальной.
An513 _ 25.07.2011 21:18
IP: 93.75.53.---
Дим. При всем уважении, ты что творишь? Я сомневаюсь, что ты не понимаешь – твой коммент будет воспринят неадекватно...
Это не тот случай, где стоит зарабатывать очки.
Как по мне – самое разумное убрать твой пост...
vts-m _ 25.07.2011 20:18
IP: 146.9.110.---
ізр_додому:
...хоча, що тут вже грати...
vts-m _ 25.07.2011 20:12
IP: 146.9.110.---
ізр_додому:
vts-m:
Гроші в моїй ситуації не помагають. Не завжди є можливість вибирати.
Ну, тоді грайте, раз так...
ізр_додому _ 25.07.2011 20:09
IP: 109.191.37.---
vts-m:
Гроші в моїй ситуації не помагають. Не завжди є можливість вибирати.
vts-m _ 25.07.2011 19:51
IP: 146.9.110.---
ізр_додому:
vts-m:
Так, такий безправний. Я маленький і тупенький. Я білка в колесі кручусь.
Розумію...
А гроші є, щоб вийти з цього колеса? чи ви з ідейних міркувань?
ізр_додому _ 25.07.2011 19:49
IP: 109.191.37.---
vts-m:
Так, такий безправний. Я маленький і тупенький. Я білка в колесі кручусь.
vts-m _ 25.07.2011 19:47
IP: 146.9.110.---
ізр_додому:
vts-m:
Я очікую на санкцію Царя.
Невже ви такі безправні?
ізр_додому _ 25.07.2011 19:44
IP: 109.191.37.---
vts-m:
Я очікую на санкцію Царя.
vts-m _ 25.07.2011 19:41
IP: 146.9.110.---
ізр_додому:
vts-m:
Ні, не назавжди.
А чому? Чекаєте поки поб"ють останнього непрохідного пішака?
ізр_додому _ 25.07.2011 19:30
IP: 109.191.37.---
vts-m:
Ні, не назавжди.
vts-m _ 25.07.2011 18:38
IP: 146.9.110.---
Глеб С.:
vts-m:
Впрочем, уже не будет...

Ой, ой, ой. И на кого же ж ты, однострочный, нас покинул? Как же ж мы теперь без тебя, Вишневский ты наш политицццкий?
Уже ушел.
Ах, Глеб, давайте я вам куплю мороженое на палочке...

ПС Уходя – уході (ето пословіца, не воспрінімайте как дружественний переход на ти)
Глеб С. _ 25.07.2011 18:35
IP: 46.33.240.---
vts-m:
Впрочем, уже не будет...

Ой, ой, ой. И на кого же ж ты, однострочный, нас покинул? Как же ж мы теперь без тебя, Вишневский ты наш политицццкий?
Уже ушел.
vts-m _ 25.07.2011 18:29
IP: 146.9.110.---
Потомок:
vts-m:
Потомок:
Глеб С.:

Вы не ответили на мой вопрос, Потомок _ 25.07.2011 17:01,

то есть сошли с дистанции дискуссии.

Прошу вернуться к "баоьеру"
Только чур – в пасспорт не смотреть і пропіску не сравнівать...
А про чей паспорт речь?
все будет завісеть от того, чье желаніе победіть в споре будет сільнее...
Впрочем, уже не будет...
Глеб С. _ 25.07.2011 18:22
IP: 46.33.240.---
lm198:
Глеб С.:
lm198:
Розумію, що вади більше кидаються у вічі, ніж переваги, але будучи розумною людиною, відкрийте ширше очі і оцініть ситуацію об"єктивно:-)
Так я оцениваю объективно. 1) Пресыщенность и упадок нравов страшны не столько с точки зрения морали, сколько с сугубо практической стороны – Европа стареет и не может дать отпор многодетным иммигрантам-варварам. 2) Реальная экономика вытеснена с большей части Европы. Между тем, финансовый кризис показал, что только она является гарантией от экономических потрясений. Вот и получается, что пресыщенность и упадок нравов плюс вырождение классического капитализма в исключительно финансовый предопределяют повторение Европой судьбы Римской империи, о чем я и писал.
Якщо вже мова зайшла про імперії, то давайте глянемо на це ширше і переконаємося, що розпад – це доля будь-якої імперії, чи не так?:-)
Так.
Вынужден уходить.
Глеб С. _ 25.07.2011 18:21
IP: 46.33.240.---
Потомок:
Глеб С.:

Вы не ответили на мой вопрос, Потомок _ 25.07.2011 17:01,

то есть сошли с дистанции дискуссии.

Прошу вернуться к "баоьеру"
Извините.
Модель – классический капитализм с разумным сочетанием производственного и финанансового секторов. Гарантии? Какие могут быть гарантии. Полную гарантию может дать только страховой полис (с).
Вынужден уходить.
vts-m _ 25.07.2011 18:18
IP: 146.9.110.---
Потомок:
Глеб С.:

Вы не ответили на мой вопрос, Потомок _ 25.07.2011 17:01,

то есть сошли с дистанции дискуссии.

Прошу вернуться к "баоьеру"
Только чур – в пасспорт не смотреть і пропіску не сравнівать...
lm198 _ 25.07.2011 18:14
IP: 95.133.141.---
Глеб С.:
lm198:
Розумію, що вади більше кидаються у вічі, ніж переваги, але будучи розумною людиною, відкрийте ширше очі і оцініть ситуацію об"єктивно:-)
Так я оцениваю объективно. 1) Пресыщенность и упадок нравов страшны не столько с точки зрения морали, сколько с сугубо практической стороны – Европа стареет и не может дать отпор многодетным иммигрантам-варварам. 2) Реальная экономика вытеснена с большей части Европы. Между тем, финансовый кризис показал, что только она является гарантией от экономических потрясений. Вот и получается, что пресыщенность и упадок нравов плюс вырождение классического капитализма в исключительно финансовый предопределяют повторение Европой судьбы Римской империи, о чем я и писал.
Якщо вже мова зайшла про імперії, то давайте глянемо на це ширше і переконаємося, що розпад – це доля будь-якої імперії, чи не так?:-)
Уряд реформ410 Корупція1365 Aтака Путіна1244 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter