Дмитро Разумков Український державний діяч, політик.

Залишитися людиною

10 вересня 2019, 20:47

Як працювати на високій державній посаді і не втратити зв'язок із реальністю

Перші дні у Верховній Раді принесли мені задоволення. За кілька днів ми встигли більше, ніж депутати попередніх скликань встигали за кілька місяців. Мене не втомили нічні голосування – навпаки, це був драйв. Чого варте одне лише скасування недоторканності! Щиро бажаю кожному хоч раз у житті відчути такий вир позитивних емоцій, який відчув я в той історичний день.

Ні, фізичної втоми немає. Але є психологічна. Після демократичної обстановки в офісі партії, після дружнього спілкування з колегами я потрапив у монументальну номенклатурну будівлю, сів у велике бордове крісло. Мені щоденно доводиться зачитувати регламентні бюрократичні фрази.

Усе навколо ніби підказує тобі: ти більше не такий, як пересічні люди, ти потрапив у інший світ. Тобі більше не треба цікавитися, як живуть там, за вікном. Як вино просочує собою дерев'яну діжку, так і державна служба деформує людину. Новоспечений посадовець швидко втрачає зв'язок із реальністю та людьми.

І ця втрата зв'язку – дуже небезпечний вірус. За недовгу історію незалежної України він встиг "скосити" не одного президента, спікера та прем'єра. Кожен із нас спостерігав "історію хвороби". Спочатку ти забуваєш про свої обіцянки. Потім переконуєш себе, що твій власний план кращий за запит твоїх виборців. Підвищуєш голос, коли з тобою не погоджуються.

В кращому випадку все закінчується програними виборами. В гіршому – втечею з країни. Але навіть тоді хвороба не відступає: пацієнт звинувачує у своїх помилках "неправильний" народ, політичних опонентів, іноземних шпигунів – будь-кого, крім самого себе.

Як не підхопити цей вірус? В мене для цього є свій лайфхак. Я завжди подумки намагаюся пояснювати собі людською мовою: що, власне, відбувається? Про що цей закон із довгою складною назвою? Що саме зміниться в житті людей після його ухвалення?

Депутат більше не зможе порушувати ПДР і нецензурно "посилати" патрульну поліцію. Українці зможуть подавати законопроекти самостійно, не чекаючи, поки до них дослухаються депутати. Депутат захотів перейти в іншу партію – хай переходить, але йде з Верховної Ради.

Не можеш дати таке пояснення? Значить, сам не розумієш. Спитай колег з профільного комітету, уважно прочитай пояснювальну записку, поговори з фахівцями відповідної сфери. А може, ситуація заплутана спеціально? Адже чим складніше прописана процедура, тим більше шансів, що проста людина не розбереться в ній і звернеться до посадовця, щоб "порішати питання". Ми будемо "рішати" такі питання в інший спосіб – просто не будемо їх штучно створювати. Наш ідеал – "держава в смартфоні". Наш ідеал – це країна, в якої для корупційних дій немає причин.

Пояснення ми будемо давати не лише собі, а всім українцям. Зворотний зв'язок влади з громадянами працюватиме безперебійно. Ми не розглядаємо стіни Верховної Ради як затишну схованку. Нам комфортно в реальному світі. Наші депутати їздять у метро, ходять вулицями, спілкуються з людьми. Може, саме тому нам так легко було відмовитися від недоторканності та тих "бонусів", які до неї додавалися. Саме тому ми законодавчо прописуємо процедуру відкликання народних депутатів. Ну не може людина, яка постійно прогулює роботу, залишатися на своїй посаді. Правда ж, важко уявити таке в лікарні, школі або банку?

Інколи я чую критику на адресу емоційної поведінки Президента. На це в мене є відповідь: Володимир Зеленський – жива людина. В цьому секрет нашого успіху. Я теж залишусь живою людиною. І вимагатиму цього від кожного народного обранця. Сподіваюся, скасування недоторканності в цьому допоможе. Бо депутат – це робота, а не діагноз.

powered by lun.ua
Коментарі — 73
Myro Huk _ 10.09.2019 23:57
IP: 35.235.226.---
для ФСБшної консерви Разумкова буде драйв -все закінчиться втечею з країни
Дмитро Степасюк _ 10.09.2019 23:48
IP: 35.235.226.---
От голосував за Пороха, але дуже хочу, щоб те, що ви обіцяли було втілене.
Olia Kozyak _ 10.09.2019 23:08
IP: 35.235.226.---
Держава у смартфоні – це коли світло виключили, і держави нема, розрядилас, не включається більше:)
Або зв'язку нема з тою державою, яка в смартфоні. Або просто нема ні сматрфона в людини, ні держави в ньому:) Словоблудство з модним словом "смартфон" для лохів.
Sergey Goncharov _ 10.09.2019 23:06
IP: 35.235.226.---


Інколи я чую критику на адресу емоційної поведінки Президента. На це в мене є відповідь: Володимир Зеленський – жива людина.
Отлично. а теперь попробуйте распостранить эту толерантность не только на вашего босса и соратников, но и на ваших оппонентов. Ирина Геращенко сегодня вас покритиковала в свойственной себе манере, а вы ей отключили микрофон. задайте себе вопрос, отключили бы вы микрофон Зеленскому? то-то.
Сергей Папков _ 10.09.2019 23:01
IP: 35.235.226.---
"Наші депутати їздять у метро, ходять вулицями, спілкуються з людьми" (Разумков).
А чому б їм усім (депутатам-"слугам") не видати зелені манішки: а то пересічні громадяни якось не помічають, що вони іздять разом з ними в метро, тролейбусах, автобусах і маршрутках?
Була надія, що зе-команду впізнаватимемо за велобайками, але не склалося...
Сергей Папков _ 10.09.2019 22:55
IP: 35.235.226.---
iip:
Депутат, що голосує за уряд, навіть не знаючи прізвище міністрів, – гірше за кнопкодава. Депутат, що голосує за закон, навіть не прочитавши його, – гірше за прогульника. Фракція, що нехтує думкою навіть депутатів інших фракцій, яких теж обирав народ – не буде прислухатися до народу. Чи виборці Слуги народу чимось кращі за виборців інших фракцій? Емоційна поведінка – то одне, а свавілля і порушення законів – то зовсім інше...І що то за ідеал такий – "держава у смартфоні"??? Чи смартфон буде додержуватись законів і гарантувати права людей?
Повністю згодний і підтримую.
Сергей Папков _ 10.09.2019 22:54
IP: 35.235.226.---
Yuriy Mamoshin:

В любом случае не желаю зеленой команде провала, ибо это и провал страны. И не факт что дальше не выберут какую-то еще более левопопулистскую "скажену Юлю", так как народ хочет минимальных зарплат $1000, не понимая, шо звыняйте, но вы со своими купленными в 60-70% дипломами (экзаменами) на мировом рынке труда столько не стоите.[/Quote]
А Ви впевнені, що весь "Квартал-95" на світовому ринку щось вартує (як з дипломами, за якими жодного дня не працювали, так і без них)? Інакше чому вони досі не в Бродвейському шоу заробляють?
Сергей Папков _ 10.09.2019 22:49
IP: 35.235.226.---
Valetyna Kupchyk:
Демагогія – дуже нескладна наука. Даремно Разумков такий гордий, що він нею володіє, Коломойського йому не переплюнути.
А в порівнянні з такими глибами демагогії, як Ленін, Гітлер, Гебельс або Ф. Кастро його рівень взагалі на рівні молодшої групи дитячого садка.
Сергей Папков _ 10.09.2019 22:46
IP: 35.235.226.---
iip:
"Слуги" дарма дуються: більшість, більшість. Із 29,5 мільйонів виборців за "слуг" проголосувало тільки 6,3 мільйони. Навіть із тих, хто прийшов на вибори (14,7 млн. виборців – менше половини виборців), за слуг проголосувало тільки 43%. Більшість у ВР слуги отримали тільки завдяки шахрайському 5% порогу – більше 20% чужих голосів "слуги" просто привласнили – люди голосували зовсім не за них. Фактично в країні у слуг і близько немає ніякої більшості підтримки громадян, про що вони весь час торочать – їх підтримують тільки 21% виборців, тобто кожен п'ятий виборець. Інші виборці або байдужі до "слуг", або проти них. При такій арифметиці керованість країною дуже низька і "слугам" треба було би поводитися значно скромніше.
А на "мажоритарці" вони взагалі часто набирали по 20-30% (при 49% явки), і отримали монофракційну більшість виключно через дебільну мажоритарну систему з голосуванням в один, а не в 2 тури.
Сергей Папков _ 10.09.2019 22:41
IP: 35.235.226.---
"Перші дні у Верховній Раді принесли мені задоволення. За кілька днів ми встигли більше, ніж депутати попередніх скликань встигали за кілька місяців. Мене не втомили нічні голосування – навпаки, це був драйв" (Разумков).
Справжній "драйв" для пана Голови буде коли всі "не зелені" депутати зроблять політичну заяву і призупинять виконувати всі бкз винятку обов'язки нардепів до того часу, як не дише все керівництво Ради, а й перша двадцятка списку "слуг" не складуть депутатські мандати і не вийдуть зі складу парламенту!
А навіщо їм там бути (на пленарних засіданнях, на засіданнях комітетів тощо), якщо їм там відведено "квартальними режисерами" ролі статистів без тексту?
Нехай криза українського парламентаризму буде витягнута з під килима на світ божий і для українського народу і світу.
Ну і звичайно жодних змін в Конституції, для яких потрібно 300 голосів) напевно вже не буде, так що можете, пане Разумков, вже припиняти піаритися: нічого реального ви ще не зробили.
Саша Миронюк _ 10.09.2019 22:36
IP: 35.235.226.---
Разумков уважает читателей, можно коменты писать, а у всех друзей Порошенка коменты закрыты. Уже респект человеку!
iip _ 10.09.2019 22:14
IP: 35.235.226.---
"Слуги" дарма дуються: більшість, більшість. Із 29,5 мільйонів виборців за "слуг" проголосувало тільки 6,3 мільйони. Навіть із тих, хто прийшов на вибори (14,7 млн. виборців – менше половини виборців), за слуг проголосувало тільки 43%. Більшість у ВР слуги отримали тільки завдяки шахрайському 5% порогу – більше 20% чужих голосів "слуги" просто привласнили – люди голосували зовсім не за них. Фактично в країні у слуг і близько немає ніякої більшості підтримки громадян, про що вони весь час торочать – їх підтримують тільки 21% виборців, тобто кожен п'ятий виборець. Інші виборці або байдужі до "слуг", або проти них. При такій арифметиці керованість країною дуже низька і "слугам" треба було би поводитися значно скромніше.
Игорь Усенко _ 10.09.2019 22:01
IP: 35.235.226.---
Умнічанням, цей тіпок, хоче замилити нам очі і разом із Зекомандою здати пуйлу і коломойцю нас у рабство – чи рашіпараші чи коломойцю, чи обидвом скопом.
Игорь Усенко _ 10.09.2019 21:59
IP: 35.235.226.---
Що рожа, що умнічання, що дії – чисто, зуб даю, Зесепар
Log Log _ 10.09.2019 21:59
IP: 35.235.226.---
"Депутат більше не зможе порушувати ПДР"
Пане Дмитре, а Голова ВР порушувати Регламент?

Стенограма засідань 10.09.2019 11:05
"Саме тому, якщо немає заперечень, ставлю на голосування про прийняття в цілому проект Закону (реєстраційний номер 1012) про особливу процедуру усунення Президента України з поста (імпічмент). Прошу підтримати та голосувати."

Ви перестали бути людиною. Були запереречення, а Ви запустили голосування.
Olga Melnikova _ 10.09.2019 21:51
IP: 35.235.226.---
По Вашому виходить: "залишатись людиною = толерувати хамську поведінку, бо вона емоційна"?
Олександр Власко _ 10.09.2019 21:47
IP: 35.235.226.---
Про держслужбу сказано вірно. Влучну характеристику їй дав Бродський, коли став її очильником. Бажано перезавантажити її.
Yuriy Mamoshin _ 10.09.2019 21:46
IP: 35.235.226.---
Период "За все хорошее и против всего плохого", увы, недолог.

Уже совсем скоро то же самое, чем вы умывали предшественников типа "Почему у нас дороги не как в Швейцарии" уже будут спрашивать с вас.

Людей с одной стороны так накачали антипропагандой, а потом пропагандой, что они реально свято верят, что будут уже через год лучше жить.

Но скоро придет время говорить и неприятную правду. Что МарьИванна из Мариуполя, директор ПТУ или Михалыч из Чернигода, автослесарь, в принципе, не станут жить кардинально лучше даже через 5 лет. А их заставили верить, что это будет прямо сейчас во все эти "В чотыры разы", "зарплата $4000" и т.п.

В любом случае не желаю зеленой команде провала, ибо это и провал страны. И не факт что дальше не выберут какую-то еще более левопопулистскую "скажену Юлю", так как народ хочет минимальных зарплат $1000, не понимая, шо звыняйте, но вы со своими купленными в 60-70% дипломами (экзаменами) на мировом рынке труда столько не стоите.
Олександр Власко _ 10.09.2019 21:45
IP: 35.235.226.---
Про держслужбу сказано вірно. Влучну характеристику їй дав Бродський, коли став її очильником. Бажано перезавантажити її.
Олексій Мазур _ 10.09.2019 21:39
IP: 35.235.226.---
ЗЛН – ПНХ!
iip _ 10.09.2019 21:39
IP: 35.235.226.---
Депутат, що голосує за уряд, навіть не знаючи прізвище міністрів, – гірше за кнопкодава. Депутат, що голосує за закон, навіть не прочитавши його, – гірше за прогульника. Фракція, що нехтує думкою навіть депутатів інших фракцій, яких теж обирав народ – не буде прислухатися до народу. Чи виборці Слуги народу чимось кращі за виборців інших фракцій? Емоційна поведінка – то одне, а свавілля і порушення законів – то зовсім інше...І що то за ідеал такий – "держава у смартфоні"??? Чи смартфон буде додержуватись законів і гарантувати права людей?
Valetyna Kupchyk _ 10.09.2019 21:35
IP: 35.235.226.---
Демагогія – дуже нескладна наука. Даремно Разумков такий гордий, що він нею володіє, Коломойського йому не переплюнути.
Сергей Пушкин _ 10.09.2019 21:16
IP: 35.235.226.---
Браво! Молодцы!
Корупція1297 Aтака Путіна1190 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter