Руслана Лижичко Руслана, співачка, громадський діяч

Досить фейків, панове, давайте займемося чимось корисним!

16 травня 2020, 18:32

Друзі!

Вчора у мене відбулася цікава дискусія з приводу ідеї провести Євробачення виключно на чистій, екологічній, зеленій енергії.

Так би мовити, з відсутнім "вуглецевим слідом", з екологічно позитивним походженням, від чистих джерел.

Це був би прекрасний приклад для всього людства, для європейських і неєвропейських політиків та скептиків, та виклик тим, хто досі рахує прибутки від знищення клімату та екології нашої планети і здоров'я людей, що на цій планеті живуть.

Щиро дякую за підтримку та теплі слова, які я відчула не тільки з-за меж України, але й від моїх співвітчизників. Це надихає!

Я вам безмежно вдячна!

Щодо намагань навіть цю цілком чисту і цивілізаційно виправдану та необхідну філософію "приміряти" на українські політичні реалії, знайти в цьому "олігархічну" чи то "змову", чи то "зраду", то є повна дурня!

Я за правило намагаюсь не називати ніяких імен і не давати якихось конкретних чужих посилань. Хто захоче, сам знайде і зрозуміє. А якісь особистісні "розборки" на людях – це взагалі муветон з моєї точки зору. Але "аноніми" назвали імена і цифри, то ж мушу їм відповісти.

Якщо олігархи вкладають в Зелену енергетику, значить, розуміють, що за нею майбутнє. Тут мої коментарі без потреби.

Та не лише олігархи, і далеко не всі, вкладають в майбутнє.

Набагато активніші "інвестори в минуле" з тих самих олігархічних кіл.

Їх засмучує, що вони "за бортом". Дуже засмучує.

Хтось живе з нафти та дизельних потоків "північносусідських кумів".

А хтось просто з газу, нафти та інших продуктів, не важливо якого походження, аби "вистачало на життя". І енергія їм потрібна "по-дешевше", щоб ферросплави та нікель давали надприбутки, як "в старі добрі часи".

І ми із закликами до переходу на чисті джерела їм, як кістка в горлянці і всіх інших місцях, якими вони контактують із зовнішнім світом.

Вони намагаються виправдати свій відчайдушний "демарш у минуле" благородними меседжами боротьби з олігархом Рінатом Ахметовим, роблячи його уособленням Зеленої енергетики в країні. Але це не так. Рінат Ахметов – це не тільки Зелена енергетика (і далеко не вся!), це й фактично майже монополія на вугільні станції, що є чи ненайбільшими забруднювачами нашої екології та джерелом маніпулятивних цін на енергію українського походження. Це те, з чим я борюся вже мабуть 15 років, якщо не більше.

Мені приписують, що на свій стрім в фейсбуці я взяла гроші у Ріната Ахметова.

Нісенітниця опублікована телеграм-каналом, який приростає вухами та долонями до Кирила Тимошенка, функціонера Офіса Президента, якого я колись довго переконувала створити в Україні можливості для старту потужного проекту іноваційної енергетики, що зробить Україну не імпортером, а ЕКСПОРТЕРОМ Чистої Енергії.

Бачу, що до нової влади ця тема доходить так само туго, як і до попередньої.

Та певні її представники ще й намагаються мене дискредитувати.

Навіщо це вам, панове?

І ще цікава деталь. Не встиг анонімний телеграм-канал опублікувати свій "висер" (модне слівце в телеграм-аудиторії), як його вже у вигляді новини публікує сумнівний новинний ресурс "волиньньюз", щоб вже далі можна було "розтягувати та перепощувати":

https://www.volynnews.com/news/all/zarobyty-na-taryfakh-akhmetov-zaluchaye-ruslanu-dlia-piaru-dorohoyi-zeleno/



Цей ресурс непогано "підгодовується" Ігорем Палицею, соратником Ігоря Коломойського по "антиолігархічній" боротьбі з Рінатом Ахметовим.

https://www.volynnews.com/news/all/cherez-naydorozhchu-elektroenerhiiu-u-sviti-vmyraye-ukrayinska-promyslovis/



Хтось скаже, "поки пани чубляться, у хлопів чуби тріщать".

Але це не вся правда.

Влада, яка має розвивати та регулювати державну економіку та енергетику, замість того, щоб робити це мудро, закладаючи шляхи для майбутнього розвитку та глобального переходу на чисті джерела, намагається "щось там" забороняти і змінювати цивілізаційний розвиток в зворотньому напрямку, займаючись слаломом поміж олігархами.

І я своєю активністю заважаю не лише "міжолігархічній видовій боротьбі", а ще й "провладній парадигмі, що Зелена енергетика – це зло". Бо як ще пояснити власну непотентність вирішувати енергетичні виклики переходу на іноваційні моделі, де не буде місця існуючим "схемам". Я зараз навіть не про уряд, який ще не "прийшов до тями", я про кулуари і коридорні "мєждусобойчікі" в ОП, які перманентно хитаються між впливами чотирьох-п'яти всім відомих імен.

Чи доходить ця інформація в неспаплюженому вигляді до Президента? Не думаю.

Володя, я накатала довгий пост про енергетику, почитай без коментаторів, як матимеш час та натхнення.

Коротке резюме написаного.

Тема надважлива!

Грошей за участь у темі, якій присвятила 15 років свого життя, від олігархів не отримала ні копійки.

Хоча зверталась про допомогу в цій темі до всіх урядів (починаючи від Тимошенко), президентів (починаючи від Ющенка), всіх великих фінансових і промислових груп, з якими мала прямі контакти. До малих так само зверталась. За правило без результату.

Досі звертаюсь.

Маю можливо два десятки партнерів, які висловили свою підтримку та підписали зі мною меморандуми, як з Глобальним Амбасадором Відновлюваної Енергії.



Все, що ви бачите, робиться за власні кошти. Якщо є партнери, я їх завжди називаю.

З ким співпрацювала по яких проектах, одразу публікую, навіть коли це комусь не до вподоби.

Якщо робитиму якісь активності за підтримки ДТЕК Реньюебл, напишу про це сама, без допомоги анонімів, пов'язаних з ОП чи ІВК.

Зараз намагаюсь самостійно з колегами та партнерами формувати власну потужну рушійну силу Global 100RE Україна, що спонукатиме країну до переходу на чисті джерела та зелену економіку. Це моя місія і філософія, як людини, що намагається заглядати за лінію горизонту.

Зрозуміло, що цей мій коментар не опублікують ні медійні ресурси Ігоря Коломойського, ні Ріната Ахметова. Медведчуковські, думаю, так само.

Але будь-хто, кому потрібна чи цікава моя думка, може її знайти на моїй сторінці.

Досить фейків, панове, давайте займемося чимось корисним!

powered by lun.ua
Коментарі — 23
Анатолій Сокоринський _ 19.05.2020 20:49
IP: 46.98.168.---
А Руслана все ще вірить в "доброго царя"... (
W _ 18.05.2020 16:07
IP: 93.170.118.---
Боюсь шо під "зеленим тарифом" в українських реаліях криється непроста схема синхронізації вугільних ТЕС і ТЕЦ з об'єктами ВДЕ-генерації – і там без 100 грам не розбереш шо до чого, звідки береться і куди йде...
Vasyl Shtager _ 17.05.2020 19:24
IP: 178.133.162.---
1. Весь світ розвивається по якимось законам, в тому числі, економічним, законам ринку і.п.
2. Світ не може завтра зупинити споживання нафти, чи газу і перейти на вітер, чи сонце, бо технологія "зеленої" енергетики дорога (поки що).
3. Ціна на зелену енергетику в Україні дуже висока, не конкурентна, корумпована.
4. Що ще додати?
Кирилл Граффф _ 17.05.2020 15:55
IP: 128.124.128.---
iip:
Ну вот ты не знаешь, а я с 18 лет знаю, шо добропорядочный среднестатистический бюргер мечтает не о чистой зелёной энергетике, а о том как взуть собственную страховую компанию. Это тебе так, образно, о том, каким образом за пару тысяч марок можно было купить 9ти месячный Ауди, БМВ или мерс и ещё за тысячу поставить на учёт в продажной Украине. И чем таким особенным мудоковатый бюргер отличается от мудоковатого мокшанца или продажного патриота? И те и другие боятся только одного – строгого закона. "Люди, Шура, они такие козлы!" Кто-то это ещё в 18 знал, а кто-то и в 60 не понял.
iip _ 17.05.2020 15:42
IP: 31.40.110.---
Олег Град:
Переход на альтернативные источники энергии сейчас – не реален по экономическим соображениям.
Сейчас – нет, но тема стратегически правильная.

Проблема в том, что в Украине, как всегда, сработали три наших проблемы: дураки, жулики и энтузиасты, которые всё знают и умеют.

Дураки ломанулись в тему, как медведь в малинник – научи дурня молиться, он и лоб расшибёт. Всё пошло по "испанскому сценарию" (специалисты знают). Теперь вцепились в зелёный тариф, как вош в кафтан – а это стратегическая погибель национальной энергетики.

Жулики моментально состряпали схему выкачки миллиардов из бюджета, прикрываясь красивыми лозунгами и монопльным положением не рынке.

Энтузиасты, не разобравшись в нюансах, подняли рейвах до небес, чем немало помогают жуликам.

Вкупе из хорошей темы сделали хрень. Если не одумаются – ни зелёной энергетики не будет, и остальную энергетику угробят.
iip _ 17.05.2020 15:20
IP: 31.40.110.---
Кирилл Граффф:
Это шо б тебе отстреливать по одной удобнее было. Вашему поколению с каждым годом многое будет казаться маячней. Загляни на соседний блог как молодёжь вашего шустрика раскатала. А вам всё кажется, шо добропорядочные немцы, англичане откроют вам двери в рай.
Умора ты – "вашему поколению".
Как говорил Магницкий в "Рождённой революцией" – можно подумать, что ты св лочь молодая::)) Без обид – это образная такая цитатка.

Этот Дима Терешков – большой поклонник Хржановского – ещё та "молодёжЪ". Урод редкий.

Насчёт рая и немцев – то у тебя с твоими подружками – Табибом та Илья-сом дела ещё хреновее.
Вы вообще застряли в иллюзиях, что верные рузькомировские геббельсовцы типа Путина нам откроют двери в рай. Не знаю насчёт немцев с англичанами – а сраные мокшанцы нам точно не товарисчи:)
Олег Град _ 17.05.2020 15:05
IP: 85.115.224.---
Переход на альтернативные источники энергии сейчас – не реален по экономическим соображениям. Можно зайти с другой стороны – уменьшать общее потребление энергии. Один голосовой запрос в ГУГЛ расходует энергии, достаточной для кипячения литра воды. Заменить все лампы на светодиоды. Вместо бензина жечь газ. А газ получать от переработки мусора и отходов. Организовать переработку просроченных продуктов в корма для животных. И так далее.
Олег Град _ 17.05.2020 14:47
IP: 85.115.224.---
Tarahtun:
Согласен с Вами. Вместо пустых разговоров об экологичности, необходимо все это обкатать на практике, да еще с привлечением экспертов. Поставила ветряк – приведи экспертное мнение о вибрации, которую он создает и о низкочастотном шуме, который людей с ума сводит. Поставила солнечную панель – напиши, сколько вреда экологии принесло производство свинцовых аккумуляторов, сколько денег потребуется на могильник по захоронению самой панели и какую площадь загрязнит эта панель, если ее просто выкинуть. И все с экономическими расчетами. С учетом срока службы. Вот тогда будут очевидны все плюсы и минусы.
Кирилл Граффф _ 17.05.2020 14:04
IP: 128.124.128.---
iip:
Это шо б тебе отстреливать по одной удобнее было. Вашему поколению с каждым годом многое будет казаться маячней. Загляни на соседний блог как молодёжь вашего шустрика раскатала. А вам всё кажется, шо добропорядочные немцы, англичане откроют вам двери в рай.
iip _ 17.05.2020 13:31
IP: 31.40.110.---
Кирилл Граффф:
со своим советским демократическим постмодернизмом...
Чого це ти наліпив стільки еф на свою хвамілію?
Невже тебе "обнулили", як вірного геббельсівця Путіна?
І пишеш якусь маячню. Що – зовсім вже погано?
Кирилл Граффф _ 17.05.2020 13:22
IP: 128.124.128.---
iip:
А может у тебя, Ваня, фатальное недопонимание, шо вы со своим советским демократическим постмодернизмом уже всем поднадоели? Вся эта зелёная возня больше напоминает миссию конкистадоров, когда стеклянные бусы выменивали на золотые самородки у аборигенов. И с украинской землёй будет то же.
iip _ 17.05.2020 12:54
IP: 31.40.110.---
Щодо намагань навіть цю цілком чисту і цивілізаційно виправдану та необхідну філософію "приміряти" на українські політичні реалії, знайти в цьому "олігархічну" чи то "змову", чи то "зраду", то є повна дурня!

На превеликий жаль то зовсім не дурня. То – чистісінька правда.
Про те, що робиться за лаштунками "зеленої енергетики" в Україні не знає тільки сліпий і глухий.

Якщо цю ситуацію негайно не зламати, Україна, як завжди, залишиться і без грошей, і без енергетики – включно з тією самою "зеленою". І шановна Руслана у цьому нашим "олігархам", сама того не розуміючи, добре допомагає.

Саме ця обставина і дозволяє декому звинувачувати Руслану у матеріальному інтересі.
Матеріального інтересу в Руслани, однозначно, немає – але є фатальне нерозуміння ситуації.
Tarahtun _ 17.05.2020 12:36
IP: 46.101.16.---
Почему бы нашему амбассадору не начать с себя озеленяться.
Поставила бы на своем участке ветрячок, панельки (зафиксировала цену, сколько энергии потрачено на производство, какие компоненты).
Вела бы блог сколько энергии выработано, хватает ли этого на чашку кофе, сколько это стоит, сколько секунд до самоокупаемости. Установила бы муравьиную ферму возле ветряка – фиксировала влияние на природу.
Заодно подумала, как она будет утилизировать, сколько будет это стоить.
- Этот блог будет тогда самой лучшей агитацией.
Нінель Руднєва _ 17.05.2020 11:33
IP: 128.124.84.---
iip:
👍 підтримую вашу точку зору...
iip _ 17.05.2020 10:06
IP: 31.40.110.---
Руслана Лижичко:
(на закінчення)

Шановна пані Руслано!

Якщо Ви прочитали попередні мої два дописи у відповідь, то маю додати на закінчення тільки таке.
Прошу Вас усвідомити – наші "олігархи" абсолютно не є рушійною силою у впроваденні зеленої енергетики. Все точнісінько навпаки. Вони є головною перепоною.

Ви робите шляхетну справу, але певні речі, вочевидь, або не усвідомлюєте, або не приймаєте до уваги.

Для того, щоб в Україні зелена енергетика отримала потужний розвиток зовсім не треба стукати у відчинені двері і когось тут агітувати. Усе "вони" розуміють краще за Вас. Але ніколи цього не зроблять і іншим не дадуть.

Хочете переломити ситуацію?
iip _ 17.05.2020 09:22
IP: 31.40.110.---
Кирилл Граффф:
Кирюха – вали косить свою зябь. Не лезь в разговоры старших.
Кирилл Граффф _ 17.05.2020 09:18
IP: 128.124.128.---
Какой ты умный, Ваня, задним числом.😊 У вас национал патриотов четыре года было. Калькулятора не нашлось? Чё ты прицепился к девчонке?
iip _ 17.05.2020 08:33
IP: 31.40.110.---
Руслана Лижичко:
(продовження)

На додачу акцентую – афера із "зеленою енергетикою" в Україні полягає не саме у впровадженні "зеленого тарифу". Суть афери із "зеленою енергетикою" в Україні полягає у іншому, зелений тариф – це тільки складова афери.
iip _ 17.05.2020 08:15
IP: 31.40.110.---
Руслана Лижичко:
Шановна пані Руслано!

Мова йде не про "зелену енергетику" взагалі - яка є абсолютно вірним напрямком розвитку.

Мова йде про "зелену енергетику саме у виконанні наших "олігархів". Наші "олігархи" взагалі не бізнесмени – вони "схемотехніки", що не мають анінайменшого стосунку до порядного бізнесу.

Проблема у тому, що між "Ротшильдами, техасським нафтовикам, китайським урядом та промисловцями, королевськоїими сім"ями арабського світу" та нашими олігархами існує не просто різниця у методах ведення бізнесу – існує прірва. Саме тому Україна знаходиться там, де знаходиться. І з хорошої теми "зеленої енергетики" наші олігархи зробили стандартну схему більшості їх "бізнесів" – у просторіччі вона зветься "фонарь".

Візьміть калькулятор, запросіть спеціалістів, не проплачених Ахметовим, і вони Вам пояснять різницю між Німеччиною чи Британією і Україною у темі "зеленої енергетики".

Дякую.
Olek Bolek _ 17.05.2020 07:54
IP: 88.155.64.---
А почему цена зеленой энергетики у нас настолько дороже?Украинское солнце не так светит,ветер неправильный?Пой,Руслана,не лезь куда народ не просит
Кирилл Граффф _ 17.05.2020 04:44
IP: 128.124.128.---
iip:
Вот примерно также, Ваня, в старой доброй России произошло с немецким марксизмом. Немцы производят просто магическое впечатление на восточных славян. А сами, между тем, ещё один газопровод в Германию тянут. "Жизненное пространство немецкого народа на востоке".🤣🤣
Руслана Лижичко _ 16.05.2020 23:51
IP: 185.11.29.---
Пане iip:!
Давайте збагнемо разом.
Коли Ротшильди, техасські нафтовики, китайський уряд та промисловці, королевські сім'ї арабського світу починають вкладати гроші, зароблені на нафті, в Зелену енергетику та економіку, вас це не обурює?
А наші ЗНАЧНО дрібніші олігархи, вкладаючи в Зелену енергетику, викликають у Вас обурення. Чому?
Це логічно, що вони вкладають в те, що на їхню думку є найперспективнішим.
Я вже писала, і знову повторюсь, "зелений тариф" є європейською і світовою практикою, а не "схемою українських олігархів". Мене консультує людина, яка має величезну експертизу і є безпосереднім автором "feed in" (по нашому "зеленого") тарифу – Ганс Йозеф Фелль. Хто це такий, Вам розповість інтернет і вікіпедія. Це архітектор зеленого тарифу і першого законодавства щодо зеленої енергетики в Німеччині.
І звісно (!) в Україні схема чистого "зеленого тарифу" обросла корупційними "нечистотами". "Клюєвщина" – це енциклопедичний приклад, як "зелений тариф" перетворити в корупційний "схематоз".
Але сама ідея та місія "зеленого" переходу з його посильним стимулюванням від того не змінюється.
Вона іноваційна, стратегічно необхідна для всієї планети і цілком виправдана, не зважаючи на всі спекуляції навколо неї.
Зелений тариф в своїй суті був не аферою, а мало не єдиною можливістю стимулювати перехід на чисті джерела та екологічно чисту енергію. І такий перехід не може бути "безболісним".
А розвиток "зеленої" економіки та енергії робить нас енергетично незалежною та самодостатньою державою! З можливістю експорту чистої енергії.
І це не слова і не лозунги. Це те, що я знаю з першоджерел від наших німецьких та інших європейських партнерів.
"В долю" нас ще ніхто не взяв і навіть не запросив. А шкода. У нас би було більше ресурсів для нашої місії та стратегії, за якою майбутнє.
iip _ 16.05.2020 21:15
IP: 31.40.110.---
Шановна Руслано!

"Зелена енергетика" у виконанні, зокрема, ахметівців та інших олігархів – це чергова велика афера по здиранню мільярдів з України. Нічого спільного із "майбутнім" ця афера немає анітрохи. Якщо Ви цього не розумієте – це біда. Невже поряд з Вами немає людини, що пояснила би механіку, цинічність і огидність цієї афери.

Я бачив Вас на сцені Майдану у кількох метрах від шеренг беркутів та вв-шників, що підпалили ПП і вже мали вибивати людей із Майдану – зі сцени потікали практично усі – а Ви залишалася до останнього. І це не дозволяло мені писати критичні коменти до дописів про "зелену енергетику". Але ота фраза про олігархів – це вже край. "Якщо олігархи вкладають в Зелену енергетику, значить, розуміють, що за нею майбутнє. Тут мої коментарі без потреби"

Не можу допустити, що Ви "у долі" – тому хтось просто дурить Вас, як дитину.
Україна та Європа1103 Зеленський41 Aтака Путіна1243 Донбас19 Корупція1363
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter