Олексій Рябчин Народний депутат України.
Голова підкомітету з питань енергозбереження та енергоефективностi Комітету паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки.

Велика Британія: Ми не можемо стояти осторонь, коли Україна стає жертвою Росії

09 січня 2019, 01:14

УП з посиланням на Посольство України в Лондоні повідомила, що депутат Парламенту Великої Британії Джон Віттінгдейл, як Головуючий, від імені Групи дружби з Україною, надіслав листи підтримки капітанам та екіпажам трьох українських кораблів, захоплених Росією під час інциденту в районі Керченської протоки наприкінці листопада минулого року.



Пару тижнів тому, наприкінці грудня, Джон Вітіндейл, разом зі своїм колегою, колишнім Міністром оборони Великої Британії (2014-17) Майклом Феллоном прилетіли до України, щоб здійснити візит підтримки до українського Приазов'я, що потерпає від чергового акту кремлівської агресії проти України.

У якості співголів групи дружби з Великою Британією разом із Світланою Заліщук мали честь супроводжувати високоповажну делегацію. Наші колеги відвідали порти та підприємства Бердянська і Маріуполя, зустрілись з військовими та місцевим керівництвом. І це не зважаючи на вкрай важливі щоденні перемовини щодо Брексіту в Лондоні та канун католицького Різдва, який вони зустріли не в приємних святкових клопотах, а в умоваї дії воєнного стану, пересуваючись дуже "зручними" українськими дорогами.

Не буду витрачати час, описуючи візит, про нього можна прочитату на FB Світлани Заліщук.

Хочу використати свій блог, щоб розмістити переклад авторської колонки Майкла Феллона, яку він опублікував після візиту до українського Приазов'я в The Daily Telegraph, середній щоденний тираж становить понад 600 тис. примірників. Висновки робіть самі.




Ми не можемо стояти осторонь, коли Україна стає жертвою Росії.



Географічні назви "Маріуполь" та "Бердянськ" залишаються маловідомими – наразі. Але те, що робить Росія в Азовському морі, має турбувати усіх нас.


Захоплення трьох українських патрульних суден і полонення їх екіпажів не було неочікуваним поодиноким актом агресії, а радше останньою на сьогодні битвою у ході тривалої економічної війни.


До того, як в 2014 році росіяни захопили Крим, Азовське море мирно розподілялося між Росією та Україною. Судноплавство через Керченську протоку регулювалося Угодою 2003 року. Щодо прав та квот на риболовецьку діяльність щорічно проводилися переговори.


Все змінила анексія РФ Криму. З моменту завершення будівництва цієї весни мосту через Керченську протоку великі кораблі взагалі не можуть потрапити до Азовського моря через нові обмеження висотності мосту.
 Росіяни системно затримують проходження навіть суден середнього розміру до українських портів Маріуполя та Бердянська: судна змушені чекати завершення безпідставних "перевірок з міркувань безпеки" перед тим, як їм будуть виділені лоцмани для проходу протокою. Затримки суден на 10-12 днів стали нормою.


Вплив цих явищ на південно-східну Україну виявився руйнівним. Перевезення значних об'ємів вантажів – їх основний бізнес – скоротилися в межах від половини до двох третин в обох портах.
 Сировина, необхідна для сталеливарних заводів та машинобудівних підприємств, не може надходити; їхній експорт не може вивозитись.


Майже півмільйонне місто Маріуполь ізольоване:

-міський аеропорт, що знаходиться занадто близько до лінії зіткнення, закритий;

-потягом до Києва – 12 годин [насправді майже 18];

-така подорож минулого вікенду автомобілем, навіть з поліцейським ескортом, зайняла в нас 11 годин [з врахуванням перельоту та заїзду до Бердянска].

Росія має намір перетворити Азовське море на "російське озеро": блокада Керченської протоки – це акт економічної війни, мета якого – ізоляція Маріупольського порту, підрив торгівлі та подальша дестабілізація східної України.


Захоплення кораблів іноземного флоту та ув'язнення їх екіпажів саме по собі є незаконними діями. Вони порушують Угоду 2003 року, Конвенцію з морського права, Статут ООН та повагу до територіальної цілісності України, що закріплена в тексті Будапештського меморандуму 1994 року.


Що робить Захід? Європейська Рада ганебним чином не сигналізувала про докір і не засудила ці порушення: вона "висловила гостре занепокоєння". У Києві порівнюють таку реакцію з реакцією на події в Солсбері та невідкладним вигнанням російських дипломатів по всьому світу.


Нехай санкції проти Росії і подовжені, проте вони не поширені на нових осіб та сфери. Санкції повинні залишатися в силі, доки кораблі та їхні екіпажі не будуть повернуті, а Керченська протока повністю відкрита.


Велика Британія, звичайно, може зробити більше. Ми повинні більш регулярно відправляти кораблі наших ВМС до Чорного моря. Операція "Орбітал", яку я [як Міністр оборони Великої Британії] розпочав у 2015 році з метою підготовки ЗС України, має бути розширена шляхом запровадження повномасштабної підготовки військово-морського персоналу з техніки проведення перевірок та боротьби з силовою висадкою на борт.


Ми повинні знову розмістити винищувачі Typhoon Королівських ВПС у Румунії, що зміцнювало спроможності НАТО з патрулювання над Чорним морем.
Крім того, Велика Британія та ЄС повинні знову розглянути, що можна зробити для припинення ізоляції східної України. Тамтешня інфраструктура є неймовірно слабкою: заводи та тисячі робочих місць залежать від одноколійної неелектрифікованої ділянки залізничного полотна. Магістральні автодороги потребують значного поліпшення. Маріуполь терміново потребує допомоги з водопостачанням.

Ми вливаємо мільярди в Субсахарську Африку, але допомога Великої Британії Україні становить лише 35 мільйонів фунтів стерлінгів на рік.


У себе в Британії ми досі не спромоглися застосувати аналог "Акту Магнітського", що дозволяє забороняти в'їзд та заморожувати активи осіб, причетних до злочинних дій. Ми також повинні використовувати інструмент наказів про арешт майна нез'ясованого походження, щоб зупинити російських громадян, котрі використовують Лондон для фінансування російської військової машини.


Ми повинні знову звернути увагу на статтю 6 Будапештського меморандуму, одним з чотирьох підписантів якого є Велика Британія. Сполучене Королівство повинно співпрацювати із США для забезпечення належного дотримання міжнародних договорів.


На Азовське узбережжя приїздить мало туристів (і ще менше – парламентаріїв). Міста Приазов'я є географічно віддаленими від нас.


Україна не має переваги захисту за рахунок членства у НАТО і не входить до Європейського Союзу: корупція в Україні є ендемічною, економіка слабкою, а політика – гарячковою.


Але, тим не менш, вона – європейська демократія, над якою занесено палицю російської агресії. Як ми бачили на прикладі Солсбері, це є тим, що має турбувати всіх нас.

***

Також пропоную до перегляду інтерв'ю Майкла Феллона для телеканалу 112 з його враженнями від візиту.



Візит британської делегації відбувся за запрошенням Спікера Верховної Ради України Андрія Парубія. Хочу подякувати за допомогу і сприяння в організації візиту першого віце-спікера ВРУ Ірину Геращенко, народних депутатів Сергія Соболєва та Сергія Таруту, керівництво Запорізької, Донецької області та м.Маріуполя, Голову Запорізької облради Григорія Самардака, керівництво Бердянського та Маріупольського портів, ММК ім. Ілліча, керівництву та відповідним підрозділам ЗСУ та Національної поліції. Окрема подяка всьому посольству України у Великобританії та помічникам народних депутатів Анні Зарудній, Лілії Слободян, Григорію Патея та багатьом-багатьом іншим, хто допомагав з організацією візиту у дуже стислий термін та в умовах воєнного стану.

powered by lun.ua
Коментарі — 90
lisovyj _ 21.01.2019 22:11
IP: 35.235.229.---
Рівень юлєботів – нижче плінтуса.
Врешті, як і всієї БЮТівської зграї.
Це тільки початок _ 21.01.2019 21:48
IP: 35.235.227.---
Кирилл Мартынюк:
... Юлія Тимошенко пройшла через тюрьми і цкювання до влади...
=
Не зовсім вірна ваша модель мотивів та діяльності Тимошенко. Слова ті ж, але розташовані в не тому порядку.
=
Тимошенко приходить до влади, щоб за імунітетом заховатися від тюрми. Бувають нюанси. Але про це пізніше.
=
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:26
IP: 62.205.137.---
_ABM_:
Артур Григоренко:
Андрей Красуненко:
Это мирный план Юлии Тимошенко. Только сильный переговорный процесс принесёт победный мир!
"Візит британської делегації відбувся за запрошенням Спікера Верховної Ради України Андрія Парубія." (С)
А Юля тут яким боком? Ото буде хохма, коли Юля пролетить на виборах як фанера над Парижем! А так і буде:-), ...але переконувати у цьому секту не маю наміру.
Перерепосщу ваш комент чтоб вы не забыли удалить когда она выиграет)))
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:24
IP: 62.205.137.---
Індра:
Dmitro Sergienko
Цілком можливо, що Юлія Тимошенко – сильний лідер і ви вірите в неї. Але їй абсолютно байдуже Україна, її народ та її майбутнє. Тому такі поняття, як лідер України і Юлія Тимошенко – це несумісні категорії.
Та он за свой народ отсидела, всмысле все-равно?
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:19
IP: 46.211.9.---
Рябчин умничка! Один из тех за кого уважаю Тимошенко и Батьківщину
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:19
IP: 46.211.9.---
Рябчин умничка! Один из тех за кого уважаю Тимошенко и Батьківщину
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:19
IP: 46.211.9.---
Рябчин умничка! Один из тех за кого уважаю Тимошенко и Батьківщину
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:19
IP: 46.211.9.---
Рябчин умничка! Один из тех за кого уважаю Тимошенко и Батьківщину
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:19
IP: 46.211.9.---
Рябчин умничка! Один из тех за кого уважаю Тимошенко и Батьківщину
Vika Sherbyna _ 14.01.2019 10:19
IP: 46.211.9.---
Рябчин умничка! Один из тех за кого уважаю Тимошенко и Батьківщину
Serhii Yanchenko _ 12.01.2019 13:59
IP: 194.28.4.---
_ABM_:
Gennadiy Kiria:
Олексій Рябчин- фаховий депутат. Довіряю його експертній думці
Adam Shysholik:
Україні необхідна підтримка такого роду.
Юлія Мороз:
Абсолютно погоджуюсь! Олексій Рябчин говорить слушну думку.
Читаю вот такие тезисы и неудобно становится за ЮВТ. А может специально таких дебилов подбирают, чтобы на их фоне лучше было видно лидера?
Просто не всемогут писать разлогие комметарии. Ничего удивительного, люди просто высказывают свое мнение
Serhii Yanchenko _ 12.01.2019 13:57
IP: 194.28.4.---
Індра:
Богдан Розновець, Сергей Романюк :
за Юлію ратуєте і сором вас не бере. То ви може де з тюрем щойно повиходили і не знаєте, що діється в неньці-Україні? До вашого відома: у Верховній Раді Юлія Тимошенко не голосувала:
- за постанову про звернення до інших держав щодо визнання Голодомору 1932-1933 рр. геноцидом;
- за чотири декомунізаційні закони;
- за закон про визнання Московщини державою-агресором;
- за закон про деокупацію Донбасу;
- за закон про припинення Договору про дружбу між Україною і Московщиною.
Такі дії цієї особи прямо вказують на її антиукраїнську спрямованість. Які ще можут бути заперечення???!!!
Це лінія порохоботів, доказувати що вона з путинім. Абсолютна нісенітниця. Їй це не вигідно, навіть якщоб вона цього і хотіла (але це неможливо)
Serhii Yanchenko _ 12.01.2019 13:55
IP: 194.28.4.---
Юрій Жук:
Індра:
Богдан Розновець, Сергей Романюк :
за Юлію ратуєте і сором вас не бере. То ви може де з тюрем щойно повиходили і не знаєте, що діється в неньці-Україні? До вашого відома: у Верховній Раді Юлія Тимошенко не голосувала:
- за постанову про звернення до інших держав щодо визнання Голодомору 1932-1933 рр. геноцидом;
- за чотири декомунізаційні закони;
- за закон про визнання Московщини державою-агресором;
- за закон про деокупацію Донбасу;
- за закон про припинення Договору про дружбу між Україною і Московщиною.
Можу дати відповідь на це влучним фразеологізмом: вискочив як Пилип з конопель. Де хоча б якісь докази, а не плоди вашої фантазії?!
Такі дії цієї особи прямо вказують на її антиукраїнську спрямованість. Які ще можут бути заперечення???!!!
Це нічого не значить, її не було за силами обставин і на анших засіданнях і що це доказує?
Tim Vlas _ 12.01.2019 09:00
IP: 35.235.226.---
Згадайте 1914-1920 і підтримку Франції, Великої Британії. Ні, не стояли осторонь:)
Анна Кожедуб _ 12.01.2019 03:43
IP: 35.235.228.---
Індра:
Dmitro Sergienko
Цілком можливо, що Юлія Тимошенко – сильний лідер і ви вірите в неї. Але їй абсолютно байдуже Україна, її народ та її майбутнє. Тому такі поняття, як лідер України і Юлія Тимошенко – це несумісні категорії.
Ви в здоровому глузді? Тимошенко навпаки намагається зробити все можливе для нашої держави, економікі, зупинити нарешті інфляції, закінчити війну, більше допомагати молоді, зменшити виїзд молоді з України та взагалі покращити життєдіяльність кожного громадянина України, відміну від інших кандидатів!
Александра Добродеева _ 12.01.2019 00:54
IP: 46.149.90.---
Україні справді потрібна підтримка такого роду
Антон Лісовий _ 11.01.2019 23:00
IP: 93.73.230.---
_ABM_:
Місцеві вибори показали що Батьківщині і її лідеру довіряє багато людей. І це є правда, яка може комусь не подобатись,
Антон Лісовий _ 11.01.2019 22:53
IP: 93.73.230.---
Індра:
Ведіть дискусію, висловлюйте свою думку, але думку інших людей теж треба поважати!
Dmitro Sergienko _ 11.01.2019 22:28
IP: 35.235.227.---
_ABM_:
Вычислитель Романюк, вычисли:
1. Какова причина более 300 "добровольных" пожертвований для "Батьківщини" по 148 тыс. грн.?
2. Почему не больше 150 тыс. грн. с человека?
3. А лично ты пожертвовал 148 тыс. грн.?
Не получу вразумительный ответ – проголосую за националистов. Ты понял?! И они уж точно помогут разобраться и кто есть кто, и почему по 148 тыс., и что это за деньги... Заодно обучат тебя грамотно писать как на украинском, так и на русском языках.
Ви хоч би пояснили про які добровільні внески Ви говорите... А то крім Вас, мабуть, ніхто і не розуміє. А щодо голосуваняя – то ми живемо в демократичній країні, і то Ваше право за кого голосувати. Але я впевнений, що і без Вашого голосу Тимошенко виграє!
Dmitro Sergienko _ 11.01.2019 22:22
IP: 35.235.227.---
Дима Белый:
Просто слеза от счастья наворачивается от любви к нам британцев!
Но чу!
Отчего же когда Украина была в составе СССР, то Британия гнобила всех людей в СССР без разбора, украинцы там или узбеки?
Хитры британцы и недалёки украинцы.
Не далеко вони від СРСР відійшли тоді. Бо якщо Ви заговорили за ті часи, то гірших нелюдів, ніж НКВД треба було ще пошукати! І гнобили вони Україну похлєще Британії!
Dmitro Sergienko _ 11.01.2019 22:19
IP: 35.235.227.---
Індра:
Dmitro Sergienko
Цілком можливо, що Юлія Тимошенко – сильний лідер і ви вірите в неї. Але їй абсолютно байдуже Україна, її народ та її майбутнє. Тому такі поняття, як лідер України і Юлія Тимошенко – це несумісні категорії.
Абсолютно з Вами не погоджуюся! Ви бачили її "Новий курс"? А чи знаєте, що вона збирає тисячі молодих людей, щоб поділитися з ними своїми планами та дізнатися їхню думку? Тож Юлія Володимирівна і лідер України – це тотожні поняття, а скоро будуть одним цілим!
Оксана Борисова _ 11.01.2019 20:00
IP: 35.235.226.---
Marina Bojko:
_ABM_:
Сергей Романюк:
Індра:
- Щебетунчики Юлії Тимошенко – це такі ж пройдисвіти, як і сама Юлія. Взагалі мене дивує – як у вас ще руки не повідсихали через пославляння цієї бандитки?
- ТЫ ТРОЛЬ порохохобота и тебя уже давно вычислили. Не думай что люди тупые и не знают кто ты...
Вычислитель Романюк, вычисли:
1. Какова причина более 300 "добровольных" пожертвований для "Батьківщини" по 148 тыс. грн.?
2. Почему не больше 150 тыс. грн. с человека?
3. А лично ты пожертвовал 148 тыс. грн.?
Не получу вразумительный ответ – проголосую за националистов. Ты понял?! И они уж точно помогут разобраться и кто есть кто, и почему по 148 тыс., и что это за деньги... Заодно обучат тебя грамотно писать как на украинском, так и на русском языках.
Шановний, а кого ви лякаєте? Голосуйте за кого хочете! Це дискусія, ще й з порохоботом
Marina Bojko _ 11.01.2019 19:41
IP: 212.90.60.---
_ABM_:
Сергей Романюк:
Індра:
- Щебетунчики Юлії Тимошенко – це такі ж пройдисвіти, як і сама Юлія. Взагалі мене дивує – як у вас ще руки не повідсихали через пославляння цієї бандитки?
- ТЫ ТРОЛЬ порохохобота и тебя уже давно вычислили. Не думай что люди тупые и не знают кто ты...
Вычислитель Романюк, вычисли:
1. Какова причина более 300 "добровольных" пожертвований для "Батьківщини" по 148 тыс. грн.?
2. Почему не больше 150 тыс. грн. с человека?
3. А лично ты пожертвовал 148 тыс. грн.?
Не получу вразумительный ответ – проголосую за националистов. Ты понял?! И они уж точно помогут разобраться и кто есть кто, и почему по 148 тыс., и что это за деньги... Заодно обучат тебя грамотно писать как на украинском, так и на русском языках.
Шановний, а кого ви лякаєте? Голосуйте за кого хочете! Це дискусія, ще й з порохоботом
Marina Bojko _ 11.01.2019 19:36
IP: 212.90.60.---
Індра:
Богдан Розновець, Сергей Романюк :
за Юлію ратуєте і сором вас не бере. То ви може де з тюрем щойно повиходили і не знаєте, що діється в неньці-Україні? До вашого відома: у Верховній Раді Юлія Тимошенко не голосувала:
- за постанову про звернення до інших держав щодо визнання Голодомору 1932-1933 рр. геноцидом;
- за чотири декомунізаційні закони;
- за закон про визнання Московщини державою-агресором;
- за закон про деокупацію Донбасу;
- за закон про припинення Договору про дружбу між Україною і Московщиною.
Такі дії цієї особи прямо вказують на її антиукраїнську спрямованість. Які ще можут бути заперечення???!!!
На скільки я знаю, вона просто фізично не була присутня, але кожен раз залишала свій голос
Кирилл Мартынюк _ 11.01.2019 17:33
IP: 35.235.226.---
Індра:
Я дивлюсь у вас чи работа проти Батьківщини, чи якась особлива образа на команду Батьківщини, але ви як шалена цілими днями якусб маячню пишете тут. Доведіть свої фразочки хоча б одним фактом! Фактом, а не видумкою з банкової.
Корупція1215 Aтака Путіна1151 Україна та Європа992 Справа проти Тимошенко238 Уряд реформ363
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter