Про інтернет-PR в стилі чоловіка відомої української телеведучої
В рейтингу українських Facebook-користувачів днями відбувся різкий стрибок кількості фоловерів у Яценюка та Луценка. Ще тиждень тому обидва політики мали по 13 тис фоловерів, а сьогодні у Яценюка 21 тис, а Луценка – 22 тис.
Зрозуміло, що органічно отримати 8-9 тис фоловерів за кілька днів – задача нереалістична. Отже це боти. Єдине запитання – звідки вони взялись.
Ми проаналізували інформацію по Луценку та Яценюку і з'ясували, що обидвох політиків фоловили ті ж боти, за допомогою яких накручували кількість фоловерів у Медведчука, його дружини Оксани Марченко та близької до Медвечука журналістки Олени Маркосян. Ну і ще кількох тайців та індонезійців.
Більшість ботів мають приблизно однаковий список тих, кого вони фоловлять. Для наглядності наводимо список осіб, яких фоловили 2 вибрані випадковим чином боти:
Схоже, люди, які наганяють ботів для Медведчука у Facebook, після того, як погоріли кілька разів на не дуже якісній роботі, вирішили днями підставити і його політичних конкурентів. Мовляв, а чим вони кращі – в них теж боти.
З нетерпінням чекаємо в ближчі дні на деяких новинарних сайтах феєричні розкриття про те, як Луценко з Яценюком нібито купують ботів для своїх екаунтів в соцмережах.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.