Павєл Шеремет Тележурналіст

Маневр Путина или Зачем Путину решение Совета Федерации

25 червня 2014, 14:04

Совет Федерации 25 июня отменил свое разрешение на использование войск в Украине, которое он давал президенту Путину в марте.

Совет Федерации исполнил новое указание Путина, предложившего накануне отменить постановление СФ РФ от 1 марта.

"За" проголосовало 153 сенатора, против один. Сенаторы в обоих случаях были едины в порыве.

Всех волнует, что бы это все значило.

По большому счету, ничего. Это похоже на хитрый маневр.

Если понадобится опять разрешить использование войск в Украине, то Совет Федерации также оперативно и единогласно это разрешение даст.

Председатель Комитета Совета Федерации по обороне и безопасности Виктор Озеров сказал, что "если для этого (урегулирования ситуации в Украине) президенту потребуется военное вмешательство, комитет рассмотрит оперативно такую необходимость".

Но применять силу можно впредь и без всяких разрешений сенаторов. Кроме того, военный баланс сил сейчас в регионе уже точно не в пользу Украины.

Тот же премьер ДНР Бородай был против введения российских войск, потому что сепаратистам на Донбассе хватает уже сил для сопротивления украинским силовикам. Там сейчас около 10-15 тысяч боевиков, примерно столько же составляют все боеспособные части и украинских силовиков.

При этом демонстративное принятие Советом Федерации "миротворческого решения" позволяет Кремлю перейти от виртуальных политических игр к реальным делам.

Бросив «позитивный сигнал» Западу Москва добивается приостановления нового пакета санкций, получает моральное преимущество на переговорах по Украине и может попытаться протолкнуть главное решение - добиться введения на восток Украины миротворцев.

Естественно, это будут российские миротворцы.

Введение миротворцев - это повторение грузинского или приднестровского сценария, которое позволяет формально сохранить мир и фактически установить над регионом российский контроль.

Повесить таким образом гири на и без того слабеньких ногах украинской власти.

Большего для Москвы и не требуется. Освобождать Донбасс "от фашистов и правосеков" и присоединять его к России никто и не собирался, потому что никаких фашистов там нет, и дополнительные траты российский бюджет едва ли выдержит.

Правда, остается нерешенной проблема сухопутного коридора на Крым, но решение этой проблемы могут перенести на более поздний срок, когда экономический кризис в Украине разрастется и приведет к новой волне политического кризиса и появлению новых евроскептиков.

Примерно таков, по моему субъективному мнению, расчет кремлевских аналитиков.

И точно уж не испуг перед Западом лежит в основе последних маневров Путина. Поздно ему уже пугаться вялой Европы.

powered by lun.ua
Коментарі — 64
jrmo _ 17.11.2014 18:46
IP: 74.125.18.---
Так. Кризис вдарив. Але боятись нічого. Пора говорити про вкрадене попередньою владою і необхідність його швидкого повернення в казну. Не забуваючи і перегляд вкраденого діючими і продовжуючими красти олігархами.
Sofia Papanikolaou _ 26.06.2014 21:38
IP: 74.125.17.---
Ivan Petroff:
vashi slova da bogu bi v ushi
Sofia Papanikolaou _ 26.06.2014 21:38
IP: 74.125.17.---
Ivan Petroff:
vashi slova da bogu bi v ushi
Keht Luchko _ 26.06.2014 11:26
IP: 91.224.97.---
Петро Тимошенко:
А яка ж забо ронена лекс ика?
Я теж не завжди розумію, що за "заборонена лексика". Або не вірно введений код. ХаХаХа.
Vitaliy Seadog _ 25.06.2014 23:50
IP: 93.79.205.---
Яна Якимцова:
Поэтому уже сейчас на границе с Донбассом нужны хотя бы блок посты,брать отпечатки всех выезжающих,а административную границу лучше заминировать и начинать сроить забор,у нас всегда ПОТОМ думать начинают.
Яна Якимцова _ 25.06.2014 23:27
IP: 94.154.208.---
Ivan Petroff:
Следующий этап – "перемирие" в Харьковской, Запорожской и Херсонской областях.
Потом дальше на запад.
И воцарится мир в провинции России.

Хоть вы и тимошенковский бот но с этой мыслью я согласна.
Ivan Petroff _ 25.06.2014 23:19
IP: 46.211.124.---
Следующий этап – "перемирие" в Харьковской, Запорожской и Херсонской областях.
Потом дальше на запад.
И воцарится мир в провинции России.
Петро Тимошенко _ 25.06.2014 23:04
IP: 78.111.186.---
А яка ж забо ронена лекс ика?
Петро Тимошенко _ 25.06.2014 23:03
IP: 78.111.186.---
Уже непускає
Яна Якимцова _ 25.06.2014 22:46
IP: 94.154.208.---
Виталий Ященко:
А у вас и короткие волосы, и соответствующий длине волос ум.
Что касается кукол – я думаю, ваш случай – старость пришла, да мудрость где-то потерялась.
Марксом и Ленином не в коем случае я не претендую быть. Меня от Маркса еще в университете тошнило.
По поводу биомассы – это вы сглупили, впредь не обобщайте., говорите конкретно за себя и не равняйте всех по себе.
Я еще таких циничных вещей как вы пишите еще здесь не читала, вы вызываете омерзение у всех нормальных людей.
Яна Якимцова _ 25.06.2014 22:39
IP: 94.154.208.---
Петро Тимошенко:
Що ви пропонуєте так і не зрозуміло? Шось багато писали, а про що – нема що переказати.
Петро Тимошенко _ 25.06.2014 22:32
IP: 78.111.186.---
Продовження.
І робив справу виважено і професійно. Його ненавидить вся гбеська свита. Його і до цього часу бояться. Бо він немаючи ресурсів, тримавсям на умінні. Тому і нехочуть нас привязувати до нього. Бо під знаменем його імя ми будемо сильнішими. Чому в нас українців немає ні одного відомого поховання до кого ми могли б піти і постояти вклонитися? Бо то Дух віків, дух Сили укоаїнської.Ми повині зараз перемогти спочатку, світоглядом, силою Духа, Вірою і Правдою. А Ви хочете щоб нас загнали на бійню як баранів, скільки Ви готові пожертвувати чужих життів? Тисячу, чи сотні тисяч, а можливо міліони?Я неготов ні на одне. Ви можете собі хоча би представити, реальність війни? Розруха, голод, скалічені тіла і долі! Чи Вам би повоювати, а там якось буде. Не буде!!
Ви знаєте, Тяжко в ученії а легко в бою, Ви розумієте що у нас просто фізично немає на даний час армії яка можить нас захистити. Вона лише починає народжуватися. І головна задача дати її укріпнути, а незнищити в зародку.
Виталий Ященко _ 25.06.2014 22:25
IP: 37.229.209.---
Яна Якимцова:
Виталий Ященко:
Дурак, ты ященко. биомасса- это ты причем самая безмозглая.
Яночка, я на вас не обижаюсь. Длинные волосы короткий ум. Вам не в политику, вам у в куклы играть надо. И не надо навязывать другим свои "мудрые" мысли. Вы еще не К.Маркс и не Ленин, что бы вас цитировать.
Петро Тимошенко _ 25.06.2014 22:16
IP: 78.111.186.---
Яна Якимцова
--
Яна я перепрошую, але я не беру на себе сміливість, щось комусь навязувати! Зрозумійте я просто колись був такий як Ви молодий і гарячий і думав що світ перевирну, але не так стається як хочеться.
Я Вам уже писав що я більше чим хто впевнений у нашій Перемозі! І не тому що мені тут щось почулось, чи я якийсь егоїст, ну просто хочу і все! Я давно уже зрозумів, що я ніхто і звуть мене ніяк. Зрозумійте це стосується практично кожного. Ми по одинці 1 із 7 мільрдів. А як країна одна із 200, Так от перед тим якщось зробити суттєве потрібно зрозуміти, що для цього потрібно! А потрібно дуже багато і то кожного дня. Якщо воювати то потрібно приготуватися, а небігти вперед бо так серце хоче. Потрібно остудити серце і включити розум.
Чому нас патріотів зараз називають бандерівцями? А чому нас неназивають Шухевичами? А відповідь проста бо Бандера програв, а Шухевич був Великим українським полководцем, який тягав із своєю 20 тисячною УПА 300 тисячне військо НКВД і непрограв.
Яна Якимцова _ 25.06.2014 21:44
IP: 94.154.208.---
Петро Тимошенко:
"А прийде час і життя вам дасть і оцінку і навчить Вас, головне щоб небуло пізно!"
Я думаю, що для вас вже пізно. Пишіть про себе. Ви – не істина останньої інстанції.
Знаєте таке прислів'я: хочеш миру готуйся до війни! – це для тих, хто дійсно хоче територіальної цілісності. пРо який мир ви зараз говорите: вбивають немовлят, вбивають наших на блокпостах, боєвики перегрупуються, як збивали так і збивають літаки з нашими, набирають силу – оце результат вашого "Миру". Не за це люди гинули, щоб медведчук зараз представляв українську сторону. Ви взагалі чуєте, що кажуть наші хлопці на передовій, що вони думають про так званий мир? ці хлопці мають домінуюче право регулювати ситуацію в країні. Ви сидите на дивані і дозволяєте собі нав'язувати свою точку зору.
Петро Тимошенко _ 25.06.2014 21:17
IP: 78.111.186.---
Яна Якимцова _
Петро Тимошенко:
Я имею свое мнение и поучать меня не надо. Я одна из тех, кто был на майдане и я не позволю давать такие унизительные оценки, а вы считайте что хотите.
--
Бачте я незбираюсь нікого "поучать" а ти паче якщо що Ви були на майдані! І "оценки" я Вам також невиставляв. А лише дав пораду.
І чогось згадалося із прожитого, небуду ствержувати чи то Сосюра чи Тичина
"На майдані біля церкви революція іде
Хай чабан усі гукнули за отамана буде..."
Це був вірш який ми вивчали в школі. І лише із часом я зрозумів його істиний зміст, яку іронію заклав у нього поет. Бо чабан повинен керувати вівцями і баранами. Так і було в нас в СССР. Керували "барани" а ми народ були вівцями.
Революціями і майданами ми нікуди незайдем хіба що до Сибіру або на Колиму!
Чому, я Вам учора і говорив про мир, бо лише мир робить людину-людиною!
А прийде час і життя вам дасть і оцінку і навчить Вас, головне щоб небуло пізно!
npvol _ 25.06.2014 20:22
IP: 78.30.220.---
во-первых, никаких российских миротворцев Украина, конечно, не потерпит...
во-вторых, "военный баланс" в регионе не в пользу боевиков, их руководители давно жалуются, что без рос. поддержки они долго не протянут...
в- третьих, переходя уже от серьезных тем к потешным – к совету федерации. Орган, как и при любом авторитарном режиме, безусловно, номинальный, служащий просто для оформления царских решений...
orelchan _ 25.06.2014 20:10
IP: 74.125.17.---
Петро Тимошенко
Яна Якимцова
Виталий Ященко:
Дурак, ты ященко. биомасса- это ты причем самая безмозглая.
-
Яна Ви навчіться будь-ласка спочатку читати і аналізувати, а потім давати оцінку! Ященко там нижче мудрі речі писав. І я також його в цьому підтримую. А Ви своїми судженнями мені нагадуєте моцковсько-медвуківських-бютовських писак. Трьома словами,це всі хто думає нетак, "скоти і педа...ра.си"/

Ні,Яна правильно пише. Це саме В.Ященко стьобнувся на підступній зневажливій до людини тимошенківсько-симоненківській комуноїдній підлій доктрині.
igor moiseiv _ 25.06.2014 19:30
IP: 94.244.60.---
Конечно, это кремлёвская хитрость "для отвода глаз".
Весьма противно будет, если Запад проглотит это дерьмо.
Яна Якимцова _ 25.06.2014 19:02
IP: 94.154.208.---
Петро Тимошенко:
Я имею свое мнение и поучать меня не надо. Я одна из тех, кто был на майдане и я не позволю давать такие унизительные оценки, а вы считайте что хотите.
Sergiy Gunko _ 25.06.2014 19:00
IP: 5.58.45.---
Росіяни лише за останній місяць перекинули в Донбас до 20 танків, до 50-60 інших броньованих машин, сотні стволів артилерії, мінометів, зеніток, ПЗРК і ПТУРСів, тисячі гранатометів, ручних кулеметів та автоматичної зброї і снайперських гвинтівок – чисельність бойовиків складає до трьох повноцінних радянських бойових дивізій, плюс кілька тисяч донських і кубанських козаків та понад тисячу кавказьких бойовиків... Путін і заколотники ВЖЕ ВПЕВНЕННІ, що України з цією силою тепер не впорається... На жаль досить подібно на правду, при нашому ганебному непрофесійному військовому керівництві і регулярній зраді... Про оснащення війська і так всім відомо... Хлопці тримаються лише на патріотизмі і відданості українському народу...
Петро Тимошенко _ 25.06.2014 18:47
IP: 78.111.187.---
Яна Якимцова
Виталий Ященко:
Дурак, ты ященко. биомасса- это ты причем самая безмозглая.
--
Яна Ви навчіться будь-ласка спочатку читати і аналізувати, а потім давати оцінку! Ященко там нижче мудрі речі писав. І я також його в цьому підтримую. А Ви своїми судженнями мені нагадуєте моцковсько-медвуківських-бютовських писак. Трьома словами,це всі хто думає нетак, "скоти і педа...ра.си"
Віра Сила _ 25.06.2014 18:36
IP: 37.55.206.---
Спільний центр керування чеченськими бандитами, яких благословив Путін і Гундяєв вбивати православних слов'ян Донбасу знаходиться в Москві.
Йому підпорядковуються генеральний штаб збройних сил Росії, ГРУ і ФСБ.
Їх основне завдання – створити ефект випаленої землі на Донбасі.
Путін знаючи про те, що Україна хоче приєднатися до вільної сім'ї Європейських Народів, – підписати договір із Євросоюзом, у такий спосіб хоче змінити Європейський хід історії Народу України.
Щоб завадити Україні на шляху в Європу, Путін прискореними темпами намагається довести ситуацію в регіоні до гуманітарної катастрофи.
Путіна намагається створити катастрофічні гуманітарні умови Донбасу, для того, щоб пізніше мати можливість "рятувати" регіон із своїми "лже-миротворцями".
Московські терористи Путіна регулярно підривають залізну дорогу Донбасу для того, щоб мирне населення не мало змогти вільно покинути штучно створену територію гуманітарної катастрофи і стало заручником новітньої агресії Кремля.
Яна Якимцова _ 25.06.2014 18:35
IP: 94.154.208.---
Виталий Ященко:
Дурак, ты ященко. биомасса- это ты причем самая безмозглая.
Яна Якимцова _ 25.06.2014 18:33
IP: 94.154.208.---
[Evgeny Ivanov:
рашист-парашист, сиди в своем кацапстане и бухай дальше, а к умным людям на украинские сайты не лезь.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter