Андрій Шевченко Журналіст, громадський активіст, народний депутат 5-7 скликань. Директор програми "Рада"

Закон про псевдо-амністію: Піррова перемога Януковича

30 січня 2014, 06:53

У 279 році до нашої ери під Аускулумом цар Пірр у виснажливій битві розбив ворожу римську армію. Здобив це ціною таких втрат, що у відповідь на привітання пророче мусив сказати: "Ще одна така перемога і я залишуся без війська".

Це ніби точно про вчорашнє псевдо-голосування за псевдо-закон про псевдо-амністію.

Янукович намагався вирішити вчора 3 завдання:

1. Відновити контроль над своєю фракцією.

2. Почати добровільне звільнення адміністративних приміщень.

3. Виглядати добре в очах Заходу.

По-моєму, у нього погано вийшло з усіма трьома, правда?...

А наш Майдан після цього дня став сильнішим.

Ми побачили їхню розгубленість.

Побачили, що на їхньому боці у людей теж прокидається здоровий глузд та інстинкт самозбереження.

I найголовніше: ми ще раз побачили, проти чого ми стоїмо на Майдані.

I ще раз нагадали, за що.

Ми хочемо справедливості.

Хочемо, щоб влада не брала людей у заручники.

Хочемо, щоб був справедливий суд і щоб за г'ратами були лише злочинці.

Хочемо, щоб влада чула громадян і не ламала опонентів через коліно.

Щоб закони (включно з Регламентом ВР) дотримувалися.

Щоб політикою керувала правда, а не обман.

Щоб парламент кожним своїм рішенням діяв в інтересах людей.

Нічого з цього вчора в Раді ми не побачили!

Тому ми лиш зміцніли у вірі, що стоїмо за правильні речі.

I переможемо!

powered by lun.ua
Коментарі — 222
Юрій Де _ 31.01.2014 09:31
IP: 178.92.188.---
Ті, що провокують, і ті, що знущаються, як і ті, що убивають – це люди з міліцейськими званнями. І їх вже знають у обличчя:
f-page[крапка]ru/lfp/s019.radikal[крапка]ru/i618/1401/cb/6652a437a685[крапка]jpg/htm
Keith _ 31.01.2014 00:59
IP: 74.125.181.---
Пане Андрію. навіщо вчора в студії Громтіві всі кидались компліментами тому бидлу, що підписав вчора закон про амністію. Я жінка, але так хотілось вбити його, як він викручувався, як вуж на сковорідці, заговорював всіх... вони так навчились говорити і викручуватись, що іноді дивуєшся – це вже мистецтво, на це вони вчаться.
Якби Мірошничекно був розумною людиною. він би не був у партії бандитів.
Сьогодні яник пішов на лікарняний – це черговий задум, щоб умити від чогось руки. Вони щось придумали проти Майдану. Де радники в опозиції, чому не продумують 10 варіантів наперед???
Harib Da _ 31.01.2014 00:11
IP: 109.201.252.---
Peter Blood:
Harib Da:
====
шановна Сцилло- невже не бачите виняткої правди у моїх коментах???
Щось зовсім не бачу. Бачу виття на Місяць сумного обідраного пса. (((
Harib Da _ 30.01.2014 23:57
IP: 109.201.252.---
Peter Blood:
А хіба журношлюха Шевченко коли-небудь галасував за відміну драконівських законів бандовлади, скажімо, за скасування "пенсійного закону"?
Шо, Пєцька, знову тебе на ніч випустили погавкати трохи? Розумію, важко цілий день прив'язаним в буді сидіти, мабуть.
Дмитро Десятерик _ 30.01.2014 23:14
IP: 46.30.167.---
Згоден! Все правильно сказав, Андрію!
Але тут є ще один фактор, проти якого немає поки зо засобу: груба сила.
Він може таки спробувати розфігнати Майдан – сил у нього, на жаль, достатньо, а на Майжані зараз людей малувато.
А після розгону повернути собі територію буде вкрай важко.
Михаил Климовицкий _ 30.01.2014 21:33
IP: 74.125.18.---
Правильно!
kren _ 30.01.2014 20:52
IP: 188.0.104.---
Volodymyr Ovod:
kren:
Volodymyr Ovod:
kren:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
.
Поняття жорсткого десігнатора в питаннях про сутність в умовах здійснення референції, ОДНАК, ЗДІЙСНЮЧИ РЕФЕРЕНЦІЇ, НІ НА ХВИЛИНУ НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ПРЕФЕРЕНЦІЇ, are you agree, Sir?
Безумовно,тільки в даному разі я всього лишень говорив про знакові вираження в ідентифіка
ціях означуваного об*єкта і наскільки вони можуть бути вірними в референціях,а преференції в
даному випадку стосуються основ міркувань.
Для мене, пане крен, як медикобіолога, всі ті дефіниції фахово далекуваті, хоча... Але я отримую завжди подвійну насолоду від того, як, наприклад, рафіновано експресує свої думки пані Фаріон.
До речі,це теж питання преференцій,найлегше ми сприймаємо те,що найбільше відповідає нашим уподобанням.
jurko242 _ 30.01.2014 20:42
IP: 74.125.18.---
Volodymyr Ovod:
. Дай Бог Украине выстоять!
Вы написали слово Крымчане с большой буквы? Это нация такая или народность, наверно новая- были раньше крымчаки, мордва, мокша,ерзя, а теперь что-то новое и с большой буквы?
Я это сделал сознательно, из уважения к Крымчанам. Уважаю, разумеется, филологов, но с большой их не обозначаю.
Да ладно, Лола, не парься, мы тебя здесь знаем, как облупленную
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 20:40
IP: 74.125.18.---
kren:
Volodymyr Ovod:
kren:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
.
Поняття жорсткого десігнатора в питаннях про сутність в умовах здійснення референції, ОДНАК, ЗДІЙСНЮЧИ РЕФЕРЕНЦІЇ, НІ НА ХВИЛИНУ НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ПРЕФЕРЕНЦІЇ, are you agree, Sir?
Безумовно,тільки в даному разі я всього лишень говорив про знакові вираження в ідентифіка
ціях означуваного об*єкта і наскільки вони можуть бути вірними в референціях,а преференції в
даному випадку стосуються основ міркувань.
Для мене, пане крен, як медикобіолога, всі ті дефіниції фахово далекуваті, хоча... Але я отримую завжди подвійну насолоду від того, як, наприклад, рафіновано експресує свої думки пані Фаріон.
kren _ 30.01.2014 20:19
IP: 188.0.104.---
Volodymyr Ovod:
kren:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
.
Поняття жорсткого десігнатора в питаннях про сутність в умовах здійснення референції, ОДНАК, ЗДІЙСНЮЧИ РЕФЕРЕНЦІЇ, НІ НА ХВИЛИНУ НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ПРЕФЕРЕНЦІЇ, are you agree, Sir?
Безумовно,тільки в даному разі я всього лишень говорив про знакові вираження в ідентифіка
ціях означуваного об*єкта і наскільки вони можуть бути вірними в референціях,а преференції в
даному випадку стосуються основ міркувань.
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 20:04
IP: 74.125.18.---
kren:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
.
Поняття жорсткого десігнатора в питаннях про сутність в умовах здійснення референції, ОДНАК, ЗДІЙСНЮЧИ РЕФЕРЕНЦІЇ, НІ НА ХВИЛИНУ НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ПРЕФЕРЕНЦІЇ, are you agree, Sir?
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 19:59
IP: 74.125.18.---
kren:
Volodymyr Ovod
там має бути або якась (залізобетонна)
угода,на кшталт секретних додатків до відомого пакту,котру "наші" посадовці в будь якому разі не
посміють порушити,таким чином це просто відмивання брудних грошей через третю особу,що вза
галі то є злочином,або ж є тверде переконання, (секрктна угода),в тому,що Україна скоро стане гу
бернією Росії.У всяких інших випадках питання російського бізнесу в Україні,в його нинішньому
вигляді, не має однозначної гарантії.
Не аналізував питання, які ви підняли. Згоден, однак, що домовленості підписані не на користь України (можливо навіть і Росії), але на користь все тих же напівкримінальних бізнесменів, членів кабінету міністрів, банкової + регіональні боси. Схеми ухиляння від податків, ввезення/вивезення капіталів у них відпрацьовані до совершенства. Не маю сумніву, що для люей з Банкової+уряд країна, то тільки площадка для іх бізнесу, тому вірю, що вони могли здати країну іншій державі.
kren _ 30.01.2014 19:55
IP: 188.0.104.---
Volodymyr Ovod:
jurko242:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
В то время как Российский генштаб отрабатывает планы захвата Севастополя и дальше всего Крыма (согласен, сделано это будет по просьбе Крымчан), армия Украины интенсивно готовится к действиям против украинского населения, восставшего против прокремлевского президента. Таким образом, народ (Украина) находится сейчас в большой опасности – два таких врага объединили усилия. Дай Бог Украине выстоять!
Вы написали слово Крымчане с большой буквы? Это нация такая или народность, наверно новая- были раньше крымчаки, мордва, мокша,ерзя, а теперь что-то новое и с большой буквы?
Я это сделал сознательно, из уважения к Крымчанам. Уважаю, разумеется, филологов, но с большой их не обозначаю.
Поняття жорсткого десігнатора в питаннях про сутність в умовах здійснення референції.
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 19:46
IP: 74.125.18.---
jurko242:
Volodymyr Ovod:
jurko242:
В то время как Российский генштаб отрабатывает планы захвата Севастополя и дальше всего Крыма (согласен, сделано это будет по просьбе Крымчан), армия Украины интенсивно готовится к действиям против украинского населения, восставшего против прокремлевского президента. Таким образом, народ (Украина) находится сейчас в большой опасности – два таких врага объединили усилия. Дай Бог Украине выстоять!
Вы написали слово Крымчане с большой буквы? Это нация такая или народность, наверно новая- были раньше крымчаки, мордва, мокша,ерзя, а теперь что-то новое и с большой буквы?
Я это сделал сознательно, из уважения к Крымчанам. Уважаю, разумеется, филологов, но с большой их не обозначаю.
anno_domini _ 30.01.2014 19:23
IP: 109.106.20.---
Вже почала по інфу проходити інформація, що дана вказівка по СІЗО сильно пресувати політичних,щоб вони через тортури почали благати опозицію погодитися на виконання закону про звільнення будівель та вулиць. Якщо це так, що буде робити опозиція й майдан?.
jurko242 _ 30.01.2014 19:14
IP: 74.125.18.---
Volodymyr Ovod:
jurko242:
В то время как Российский генштаб отрабатывает планы захвата Севастополя и дальше всего Крыма (согласен, сделано это будет по просьбе Крымчан), армия Украины интенсивно готовится к действиям против украинского населения, восставшего против прокремлевского президента. Таким образом, народ (Украина) находится сейчас в большой опасности – два таких врага объединили усилия. Дай Бог Украине выстоять!
Вы написали слово Крымчане с большой буквы? Это нация такая или народность, наверно новая- были раньше крымчаки, мордва, мокша,ерзя, а теперь что-то новое и с большой буквы?
kren _ 30.01.2014 19:12
IP: 188.0.104.---
Volodymyr Ovod
Доречі, автори допису, доданого вище, піднімають дуже слушні питання. Росія, дійсно, прийняла і продовжує приймати закони, за якими давно сумує/плаче українське законодавче поле...Робота для нової Ради! В Україні росія захищає свій бізнес (як і повинно бути).

Захист свого біз.в Україні шляхом кредитування бізнесів українських посадовців в ЄС.суперечить
всякому здоровому глузду.Це просто чорна фінансова діра.Там має бути або якась (залізобетонна)
угода,на кшталт секретних додатків до відомого пакту,котру "наші" посадовці в будь якому разі не
посміють порушити,таким чином це просто відмивання брудних грошей через третю особу,що вза
галі то є злочином,або ж є тверде переконання, (секрктна угода),в тому,що Україна скоро стане гу
бернією Росії.У всяких інших випадках питання російського бізнесу в Україні,в його нинішньому
вигляді, не має однозначної гарантії.
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 18:53
IP: 74.125.18.---
jurko242:
В то время как Российский генштаб отрабатывает планы захвата Севастополя и дальше всего Крыма (согласен, сделано это будет по просьбе Крымчан), армия Украины интенсивно готовится к действиям против украинского населения, восставшего против прокремлевского президента. Таким образом, народ (Украина) находится сейчас в большой опасности – два таких врага объединили усилия. Дай Бог Украине выстоять!
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 18:53
IP: 74.125.18.---
jurko242:
Судя по жестокому подавлению не массовых протестов на Юге и Юго-Востоке- такой ресурс ещё есть- бюджет Украины огромен, на деньги можно вооружить бандитов и организовать эскадроны смерти, когда исчерпается и этот ресурс, можно будет поросить у Путина, сколько ещё Путин будет спасать Януковича? Очень долго, Когда начать интервенцию в Украину, он уже не будет спрашивать Януковича, достаточно просьбы Севастопольскогогорсовета и морпехи ЧФ просто выедут из казарм, а идеологическая и экономическая интервенции осуществляются с самого начала обретения независимости Украиной,
В то время как Российский генштаб отрабатывает планы захвата Севастополя и дальше всего Крыма (согласен, сделано это будет по просьбе Крымчан), армия Украины интенсивно готовится к действиям против украинского населения, восставшего против прокремлевского президента. Таким образом, народ (Украина) находится сейчас в большой опасности – два таких врага объединили усилия. Дай Бог Украине выстоять!
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 18:46
IP: 74.125.18.---
kren:
Виктор Николаев.
І на Рос.тб,проводиться скаженна кампанія за-чістату рядов-.На вр.такі питання навіть не обговорюються,мабуть-па паня тіям-"наша перша сім*я" і наближені-імєют право-.Скільки-баблосіков-пахан
-кінєт на хату-?і скільки -отстєгньот стоматологу-Хто вУкраїні зможе прослід кувати,що буде з Рос.кредитом?Чому Москву не цікавить подальша доля її грошей? Чому Росія так охоче кредитує бізнеси "наших" посадовців в Європі,куди Україні ще рано,і куди перераховують-всьо нажітоє нєпасільним трудом-"наші" посадовці, навіть не в Росію?І кого ж,на кінець,зараз так трепетно захищає Росія в Україні?
Чого в Росії такий посадовець розглядається як-ізмєннік родіни-,а в Україні він взірець державника?
Доречі, автори допису, доданого вище, піднімають дуже слушні питання. Росія, дійсно, прийняла і продовжує приймати закони, за якими давно сумує/плаче українське законодавче поле...Робота для нової Ради! В Україні росія захищає свій бізнес (як і повинно бути).
jurko242 _ 30.01.2014 18:45
IP: 74.125.18.---
Судя по жестокому подавлению не массовых протестов на Юге и Юго-Востоке- такой ресурс ещё есть- бюджет Украины огромен, на деньги можно вооружить бандитов и организовать эскадроны смерти, когда исчерпается и этот ресурс, можно будет поросить у Путина, сколько ещё Путин будет спасать Януковича? Очень долго,

Когда начать интервенцию в Украину, он уже не будет спрашивать Януковича, достаточно просьбы Севастопольскогогорсовета и морпехи ЧФ просто выедут из казарм, а идеологическая и экономическая интервенции осуществляются с самого начала обретения независимости Украиной,

Что делать? На этот вопрос должны ответить специалисты, на мой взгляд после жестокого подавления восстания всегда следует революция, которая сметает всех и вся
jurko242 _ 30.01.2014 18:45
IP: 74.125.18.---
Можно ещё разграбить бюджет и приватизировать то, что не украли до сих пор, так что добровольно Янукович не уйдёт никогда, он останется один в башне и будет отстреливаться до последнего патрона,

Как долго ещё сможет Европа и Америка смогут делать вид, что верят имитации Януковича переговоров с опозицией? Как долго они будут хотеть разводиться?

Это сложный вопрос, политическая машина этих стран очень громоздкая, проворачивается медленно, с песком, но она вертится, и тому кто попадает под её колёса, шансов выбраться никаких.

На сколько у репресивной машины Януковича хватит ресурсов, давить всех и вся,??
jurko242 _ 30.01.2014 18:44
IP: 74.125.18.---
Если и были у кого-то илюзии, что ситуацию можно разрулить парламентскими методами, я думаю, вчера они улетучились,
Так уж важен был Януковичу закон об амнистии, что он впервые занесколько лет два раза приезжал в Раду? Скорее всего, нет,

Просто вожаку волчьей стаи нужно было показать, что он ещё в силе, иначе стая выберет нового вожака, и ястебы в его окружении этого потребовали,
Можно ли приручить волка? Можно ли бороться с властью мирными методами? С этой нет. Почему регионалы побояличь разгона ВР?

Некоторые ещё не отбили деньги за прошлые выборы, денег всегда жалко, не у всех их так много, как у Колесникова, который может идти на выборы хоть сейчас, и главное-каждый день прибывания у власти приносит им денег-кто-то обезательно прийдёт и что-то принесёт,
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 18:37
IP: 74.125.18.---
Pavlo Us:
"Три варианта развития событий в Украине:
1) освободительная война с неизвестным победителем
2) сохранение текущего болотного состояния "почти диктатуры", безрезультатность революции и продолжение стремительного упадка страны
3) тотальная диктатура и победа самых темных сил с самыми страшными последствиями
Так я писал еще вчера. Но после вчерашних окончательных похорон надежды на такое-сякое решение гражданского конфликта в Раде страна форсированно пошла к варианту #3.
Я искренне верю в вариант 4 (почему только три варианта дано). Мой вариант соответствует требованиям, программам (минимум и максимум) и планам Рады Майдана. Ими, к счатью, сегодня руководствуется оппозиция. Да, к сожалени, еще допускаются ошибки. Но, не надо забывать с каким врагом Майдан имеет дело. У руках власти все мат. и финансовые ресурсы страны и частные, наворованные, средства, в их руках СМИ, их поддерживает криминал страны, наконец, за ними Москва. Но, Майдан стоит!
Volodymyr Ovod _ 30.01.2014 18:28
IP: 74.125.18.---
Виктор Николаев:
Volodymyr Ovod:
Виктор Николаев:
Живу, працюю, плачу податки в Фінляндії. Люди тут живуть так: хто не праціює отримує 700 евро/місяць + субсидія на житло + медобслуговування за даром. Середня зарплата – 2500 евро/місяць, середня по фінляндії пенсія – 1600 евро/м. Хто пенсію не заробив (скажімо заробив всього 500, тому додають ще 250 евро (щомісяця, звичайно) + субсидія на житло + медицина). Тут можна ходити в ліс збирати гриби і ягоди, ловити рибу – СКРІЗЬ можу ходити – заборонено заходити тільки на чуже подвір"я.
Вы даже не можете себе представить, как я за вас рад.
А я по-справжньому порадуюсь, тільки коли Україна стане членом ЕС і люди почнуть жити як європейці. І керувати там будуть місцеві громади, як і тут, у фінів, не будуть керувати народом сертифіковані пахани – "І на оновленій землі врага не буде супостата, а буде син і буде мати і будуть люди на землі!).
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter