Роман Шрайк https://www.facebook.com/zavhozdurdom

Идеи политиков и идеи интернет-сообщества. Пересечений не обнаружено

03 квітня 2012, 14:51

Вчера впервые за долгое время посмотрел полит-шоу. Два часа потерянного времени, прямо как в старые добрые времена:)

Политики активно обсуждали свои взаимоотношения. Вот только почему стоит проголосовать именно за ту партию, которую они представляют, так и осталось загадкой.

Сильные позитивные идеи – большой дефицит в нашем политикуме. Хотя даже начинающим политикам должно быть понятно, что негатив ("кругом враги!") может сплотить ядро електората, а вот нарастить новый – нет.

Концентрированно идеи наших ведущих партий выглядят так:

Довольно просто у коммунистов: "Взять всё и поделить!"

Чуть сложнее у "Свободы": "Взять всё и поделить среди этнических украинцев!"

Максимально просто у Партии регионов: "Взять всё!"

У "Батькивщины" главная идея поменялась. Идея "Юлю – в президенты!" мешала реализации идеи правящей партии, поэтому стало актуально "Юле – волю!"

"Фронт змин" стал на путь реализации идеи: "Ну, раз Юля не на воле, то в президенты таки Сеню".

Идея "Удара": "Кли-чко! Кли-чко!"

Идея "Гражданской позиции": "Анатолий Гриценко – честный и принципиальный политик".

***

Разительно отличаются идеи интернет-сообщества. Начитавшись вредных для постсоветских политиков статей про успехи грузинских реформ, сообщество обнаглело настолько, что хочет повторения их в Украине.

Несколько дней назад в Фейсбуке (да-да, не один Мустафа любит) я создал опрос: Какие ПОЗИТИВНЫЕ пункты программы вы бы предложили оппозиции?

Опрос, естественно, не репрезентативный, но результат интересный. Пункты могли добавлять сами юзеры, так что получился своеобразный мозговой штурм.

Всего отдано 1670 голосов. Самые популярные пункты:

1) Радикально реформувати всі силові служби та суди за грузинським зразком.

2) Реорганізація держуправління, скорочення функцій держави і кількості чиновників.

3) Максимальное упрощение налоговой системы.

4) Люстрация тех, кто 20 лет управлял этой страной.

5) Роспуск налоговой милиции, пожарной инспекции, СЭС.

Больше пяти пунктов смысла писать нет – психологи утверждают, что человек может эффективно оперировать только 3-5 объектами. Естественно и этой прописной истины политики не знают, поэтому вывалят на наши головы к выборам ворох всего, что придумают им люди, представившиеся политтехнологами.

Как мы видим, пересечений идей политиков и идей интернет-сообщества не наблюдается.

Конечно, мне возразят: "Сначала нужно их выбрать, а вот потом!..." Но мы-то знаем, что потом не наступает никогда. В 2005 году я ждал от Ющенко того, что написано в этих пяти пунктах, а получил: "Ющенко – уже президент, чего тебе еще надо?"

***

Да, сейчас главная задача – прекратить беспредел власти. Да, для этого нужно проголосовать за проходную оппозиционную партию. Да, мы проголосуем.

Но это будет не их заслуга. Это будет наш очередной аванс.

Страна беременна переменами. Вот только принять роды – пока некому.

Впрочем, отчаиваться не будем. Вдруг завтра Виталий Ярославович Гриценюк выйдет и скажет: "Ай хэв э дрим..." и этот дрим вхдохновит избирателей настолько, что выдернет страну из постсовкового болота раз и навсегда.

Вдруг...

powered by lun.ua
Коментарі — 58
Олександр Василенко _ 03.04.2012 15:54
IP: 130.185.6.---
Pavlotex:
А я про політику нічого і не говорив. Я написав про орфографію, пунктуацію і лексику... Забув-логіку і лінгвістику...
OlexaHolmskyi _ 03.04.2012 15:54
IP: 95.135.133.---
Kovaljov _ 03.04.2012 15:42
IP: 85.90.206.--Нарешті, Вам – пане авторе:
Від Ющенка треба було вимагати тільки одного – чесного та непідкупного суду.
Все інше: обіцянки, шляхи до перемоги, універсали – профанація.

Чесний суд – основа демократичного ладу, без цього, далі нікуди.

Головне, що не може зрозуміти весь загал – Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
Ніяк неможливо. Демо-кратія – це влада нації.
Мораль – це інтегрований егоїзм нації.
Немає нації – немає моралі. Точніше, мораль стає клановою, родинною або, взагалі індивідуальною (Я – понад УСЕ!).
Ніякі писані та неписані закони не будуть діяти там, де немає національної ідеї.
Мораль – це відповідальність. Кланова мораль – це відповідальність лише перед кланом, певною обмеженою групою.
Без "своєї" моралі не проіснує і дня жодне злочинне середовище. Про це, ще Г'юм писав у "Трактаті про мораль".
Тому боротьба ПеРдунів з корупцією, це як музичний фестиваль "Рок проти наркотиків", де всі музиканти – наркомани.
.
Andriy Chmel _ 03.04.2012 15:53
IP: 46.175.160.---
Важлива цитата: "Ай хэв э дрим...":)))

А я особисто чекаю від політиків хоч однієї цитати із Євангелія. Також її реалізації в конкретному житті.
І не лише тому що ніяка інша "дрім" нічого не змінить, а ще й через те що кожна інша "дрім" – це варіація на тему: "ми рождєни чтоб Кафку сделать билью" (рос). І ця Кафка вже набридла:))
OlexaHolmskyi _ 03.04.2012 15:53
IP: 95.135.133.---
Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
OlexaHolmskyi _ 03.04.2012 15:49
IP: 95.135.133.---
Kovaljov:
Kovaljov _ 03.04.2012 15:42
IP: 85.90.206.---
Нарешті, Вам – пане авторе:
Від Ющенка треба було вимагати тільки одного – чесного та непідкупного суду.
Все інше: обіцянки, шляхи до перемоги, універсали – профанація.

Чесний суд – основа демократичного ладу, без цього, далі нікуди.

Головне, що не може зрозуміти весь загал – Неможливо побудувати неукраїнську Україну.
Ніяк неможливо. Демо-кратія – це влада нації.
Мораль – це інтегрований егоїзм нації.
Немає нації – немає моралі. Точніше, мораль стає клановою, родинною або, взагалі індивідуальною (Я – понад УСЕ!).
Ніякі писані та неписані закони не будуть діяти там, де немає національної ідеї.
Мораль – це відповідальність. Кланова мораль – це відповідальність лише перед кланом, певною обмеженою групою.
Без "своєї" моралі не проіснує і дня жодне злочинне середовище. Про це, ще Г'юм писав у "Трактаті про мораль".
Тому боротьба ПеРдунів з корупцією, це як музичний фестиваль "Рок проти наркотиків", де всі музиканти – наркомани.
.
Олексій Сільченко _ 03.04.2012 15:40
IP: 95.67.64.---
"Вдруг как в сказке скрипнула дверь
Все мне ясно стало теперь"))
фифи _ 03.04.2012 15:37
IP: 86.111.231.---
Если вы, Роман, верите в то, что Гриценко честен и порядошен, то это и есть залог грузинского варианта. Но проблема в том, что вам сложно поверить. Позитивные фотожабы популярностью не пользуются. Далее. Дайте себе труд глянуть программу Гриценко и поданные им законопроекты. Совершите вы массу открытий... И максимальное упрощение нс, и роспуск налог мил, и реорганизация госуправления, и дерегуляция. В устной форме это все излогалось в эфирах, если вы не читаете, а только пишите и смотрите... А вообще, просто скажите себе правду "Для меня харизма политика важнее мозгов и порядочности. Я обыватель, как подавляющее большинство." А Михаил Федорович Тягнибок обязательно появится! Спрос родит предложение.
VNC _ 03.04.2012 15:36
IP: 81.23.16.---
Суть усіх запропонованих Вами (інтернет спільнотою) ідей проста як граблі й абсолютно не реалізуєма практично (що характерно для вітруальних балаболів) й зводиться до:

1. Розігнати всіх хто хочь якось організує порядок. (банальне "Геть")
2. Далі настане велике щастя. (Цікаво з чого)?;))
murzikmurzik++ _ 03.04.2012 15:35
IP: 217.20.172.---
Macintosh:
Роман, а может вас выдвинуть в депутаты? Все четко, креативно, понятно. Вообщем, ПОДДЕРЖИВАЮ.

А то, лезут туда всякие ихельзоны...
Поддерживаю! Вчера слышала, как и Шевченко и Гриценко сказала, что из списков даже выгонят депутатов ради приличных людей (Ихельсона пусть берут в Регионы).
Roman33 _ 03.04.2012 15:34
IP: 91.124.248.---
Я был в шоке как просился Гриценко к Кличко в список, сначала его обвинял по тушкам но потом сказал давай обьединимся, не понимаю это что значит Гриценко хочет с тушками в парламент залезть, а как же Гражданская позиция????
Кирилл Сазонов _ 03.04.2012 15:32
IP: 95.132.63.---
замечательно. Краткий курс ликбеза по предмету – украинская политика и программы ведущих партий:))
Шевченко Тарас _ 03.04.2012 15:29
IP: 95.81.50.---
Вдруг не получится! Нужно очень много работать над продвижением идеи – "богатые должны платить большие налоги", а заставить их это сделать могут Виталий Ярославович Гриценко!
borderlander _ 03.04.2012 15:26
IP: 195.22.112.---
Євген Іхельзон:
проголосовать за проходную оппозиционную партию – это вывод обреченных. Не могу согласиться, хотя и аргументов пока мало. аргумент "мудачье" как-то не годится для серьезной дискуссии.
Підтримую і навіть аргумент запропоную.
Ці самі безідеологічні партії вже мали більшість за результатами попередніх виборів, також вони мали Конституцію, яка дозволяла цій більшості повністю контролювати виконавчу владу та Преза. Проте продались та все просрали. Нема ні найменших сумнівів, що вони й надалі будуть джерелом тушок для ригіоналів.
Kovaljov _ 03.04.2012 15:25
IP: 85.90.206.---
Перше, цікаво, що про ідею суцільної люстрації, яку пропонувала саме "Свобода", тепер кажуть майже всі.
Згадайте, ще недавно, саме слово "люстрація" викликало посмішку.

Друге, Тимошенко була права, коли закликала створити одну опозиційну партію.
Схоже, що мало хто, і не тільки з політиків, розуміють, що таке партія Регіонів. Включно з автором статті.
Якщо вже зараз, влада не зупиняється ні перед якими засобами, щоб зняти, заарештувати, засудити явно "прохідних" кандидатів від опозиції, то що буде перед виборами??

Панове опозиціонери! Якщо влада ВАС не боїться, значить ВИ щось не те робите!
Ці ПеРдуни НІКОЛИ не будуть грати "не крапленими картами".
Pavlotex _ 03.04.2012 15:25
IP: 178.212.101.---
_0_0_7:

Мне неинтересны дрязги оппозиции. Мне интересны:

1. Ликвидация мусорни, СБУ, прокуратуры, судов в их нынешнем виде.
2. Радикальное упрощение налоговой системы.
...
а що б це було,потрібна нормальна опозиція,яку треба
1."строїти"
2"тримати за жабра"
3.пи...дити ногами.Сильно пи...ити.ЩОБ НЕ СКУРВЛЮВАЛАСЬ.
Віктор Совщак _ 03.04.2012 15:24
IP: 91.200.200.---
Людина стає нею тільки виховуючись серед людей. Тобто був хтось перший, який виховав людину. Таким чином для виховання людини треба хтось. А чи є цей хтось тепер. Ні, зовні у того, кого ми вважаємо "хтось" все нормально. Тільки ось людськості катма. Значить думати, що навкруги виховуються люди це помилка. Да в штанях, да юбка присутня, але придивіться більш уважно і Ви зрозумієте, що свідомістю у "одягнених", загалом, і не пахне. Це проблема. В Інтернеті про це говорять. Ось і стаття про теж саме. Що робити? Питання вічне. Не знаю.
Mustafa Nayyem _ 03.04.2012 15:23
IP: 93.74.1.---
УТОЧНЮ СВОЙ +100 500)

он касался исключительно перво части блога о несовпадении адекватных идей в интернете и полубредовых лозунгов, в т.ч. оппозиционных.
Pavlotex _ 03.04.2012 15:22
IP: 178.212.101.---
Олександр Василенко:
Схоже на те, що автор не орієнтується у поняттях "ідея" і "гасло"... Адже це трохи різні речі...
підказую.

Автор взагалі дуже далека від будь-якої ідеології людина...))
Pavlotex _ 03.04.2012 15:21
IP: 178.212.101.---
Селянка:
Mustafa Nayyem:
+ 100500)
Що саме Ви так високо оцінили?
.
кукушка хвалит петуха за, то что хвалит он кукушку:

з байки Крилова))
murzikmurzik++ _ 03.04.2012 15:20
IP: 217.20.172.---
Євген Іхельзон:
проголосовать за проходную оппозиционную партию – это вывод обреченных. Не могу согласиться, хотя и аргументов пока мало. аргумент "мудачье" как-то не годится для серьезной дискуссии.
Для донецких не аргумент, никто не спорит.
Voronov _ 03.04.2012 15:19
IP: 95.132.174.---
Щодо основної тези автора про несумісність цілей опозиції і громадськості, то цілком згоден. Але вихід автор пропонує безглуздий. Якже можна авансувати політичних нарцисів і мародерів, які вкрадені гроші вкладають у віртуально-медійні рейтинги не тільки в Україні, а в першу чергу в ЄС. Голоси такзваній опозиції, яка була вчора у корита не можна давати. Думаю слід дати голоси тому ж Ющенку, який тільки тепер став політиком і зможе організувати реалізацію саме української мрії сьогодні, а голоси проти нього це ті, що бояться реальної альтернативи діям влади, а не заклинання про барикади, які ведуть знову до глобального обману.
Олександр Василенко _ 03.04.2012 15:18
IP: 130.185.6.---
Схоже на те, що автор не орієнтується у поняттях "ідея" і "гасло"... Адже це трохи різні речі...
Селянка _ 03.04.2012 15:16
IP: 82.193.114.---
Mustafa Nayyem:
+ 100500)
Що саме Ви так високо оцінили?
Тарасюк на БЮТ-вському з'їзді висловився ще грубіше:
"Ми повинні виграти вибори, відставити – через імпічмент – Президента, потім – представити нашу програму і бачення розвитку країни."
Доки ми будемо обирати в сліпій надії, що якось воно буде, – добра не чекаймо.
Обираймо тільки тих хто знає що і як саме він буде робити.
Ната Мошковская _ 03.04.2012 15:16
IP: 85.198.171.---
Нет, ну точнее описать ситуацию – невозможно! Хорошо, что у нас есть Роман (простой украинский математик!)
Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Україна та Європа1103 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter