Роман Шрайк https://www.facebook.com/zavhozdurdom

Задача-минимум и задача-максимум грядущих выборов

12 квітня 2012, 01:00

Длинных предисловий писать не буду. Думаю и так всем все уже понятно. Если не понятно – я не виноват:)

Решил визуализировать для доходчивости. Распространение – приветствуется:)

Задача-минимум. Для всех избирателей, в том числе и для бывших избирателей Януковича.



Задача-максимум. Для "пост-оранжевых" избирателей.



Упреждая вопросы – под проходными оппозиционными партиями я понимаю Батькивщину (с влившимся Фронтом змин), Удар, Свободу и Гражданскую позицию. Проходимость последних двух пока под вопросом, окончательно станет ясно в июле – к моменту начала кампании.

Это, конечно, если мы хотим остановить каток. Если у кого-то цели другие, то и задачи могут отличаться:)

P.S. А тем, кому не нравятся эти картинки, могу предложить еще одну.

powered by lun.ua
Коментарі — 50
hot80022 _ 15.05.2012 11:57
IP: 213.238.8.---
1:
murzikmurzik++:
borderlander:

Ну я юлебот. Заявляю авторитетно: ни Волкова, ни Медвечука не будет.
Кужель – не знаю, я за то, чтоб была.
Кужель – в мэры Киева!

Ура,товарищи!
Klawa _ 11.05.2012 23:40
IP: 213.111.95.---
Уважаемый Роман, нужно что-то делать, иначе тут всем будет жестокий капец. О эвтаназии будем мечтать.
Klawa _ 11.05.2012 23:36
IP: 213.111.95.---
Сегодня в Польше власть нанесла сокрушительный удар по народу – поляки и польки будут выходить на пенсию в 67 лет.
Наша ПР-анальная власть, как только закрепится во власти после выборов, обязательно сделает тоже самое, увеличит для ВСЕХ пенсионный возраст до 67 лет. Пусть женщины не надеются, что накинули 5 лет и больше не увеличат. Женщины живут дольше мужчин, и 5 лет – это, как бы, "проба пера". Об этом нужно говорить очень громко на каждом углу, тем более перед выборами.
1 _ 14.04.2012 22:44
IP: 178.217.184.---
murzikmurzik++:
borderlander:

Ну я юлебот. Заявляю авторитетно: ни Волкова, ни Медвечука не будет.
Кужель – не знаю, я за то, чтоб была.
Кужель – в мэры Киева!

Volodymyr Parkhomenko _ 12.04.2012 23:02
IP: 93.74.169.---
Моя версія: ЖОДНОГО ГОЛОСУ ПАРТІЇ БАНДИТІВ!
Адже всі знають, про кого йдеться.
murzikmurzik++ _ 12.04.2012 12:41
IP: 217.20.172.---
http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/30356.phtml#main_photo
murzikmurzik++ _ 12.04.2012 11:37
IP: 217.20.172.---
borderlander:
Ну я юлебот. Заявляю авторитетно: ни Волкова, ни Медвечука не будет.
Кужель – не знаю, я за то, чтоб была.
borderlander _ 12.04.2012 11:34
IP: 195.42.130.---
Стен1:
Борделандер – првокатор или безумец. Тушек в БЮТ – только треть – остальные выдержали испытание на разрушение их бизнеса, потерю работы и свободы. Голосовать надо за тех, кто кровно заинтересован в разгроме банды регионалов лично – за партию ЮВТ и Луценко. Они покажут рыгам, как их обижать!
С. Овчаренко
Пане Станіславе, провокатори – це бютівська парафія, згадаймо хоча б юлеботів або ратифікацію Харківських угод.Скільки тушок провів в парламент БЮТ – питання справді спірне. Юридично оформили зраду справді лише трішки більше третини, але й серед тих, хто до ригів нахабно не перебігли теж іуд чималенько.
Чи Ви під провокацією розумієте згадку Волкова, Кужель та Медведчука? Ну так перші двоє вже на провідних позиціях в БЮТі; нема ніяких сумнівів в тому, що стануть нардепами та будуть ядром тушкування в наступній Раді. Стосовно Медведчука маємо лише здогади, але досі ні один юлебот не взяв на себе сміливість відкрито заперечити чутки: Медведчук йде в БЮТ.
Селянка _ 12.04.2012 11:07
IP: 82.193.114.---
Стен1:
Автору Шрайку: всё хорошо и правильно.
Но:
1. Партия регионов УЖЕ поняла, что ей нежелательно выставлять кандидатов под маркой своей партии
Чи не останні вибори в Обухові допомогли регіоналам це зрозуміти?
murzikmurzik++ _ 12.04.2012 10:59
IP: 217.20.172.---
ira23com:
Farcept _ 12.04.2012 10:25 -----Згоден з автором.

И я согласна с автором. Нет никакой разницы между Романом Шрайком с его: "28 октября проголосуй за любую партию кроме Партии Регионов" и Шариковым с его "Я за Партию регионов. Они нутру по наши."

Что шрайк, что шариков, одна сатана.
Ничего Вы не поняли, уважаемая Историчка, Шрайк за Преображенского, кстати, настоящего профессора.
Oleksandr Klimashevskyy _ 12.04.2012 10:57
IP: 95.169.2.---
case0lc:
от тільки демократію не встановлюють, демократія – це вимога свідомого суспільства.
Покажіть демократію у БЮТ? Покажіть демократію у Свободі? Не підміняйте поняття
murzikmurzik++ _ 12.04.2012 10:45
IP: 217.20.172.---
Стен1:
Согласна с Вами, но надо все равно голосовать, и надо тормошить соседей, родственников и друзей, чтобы голосовали. Надо решать проблемы по мере возникновения.
Оппозиция должна такую правильную и ясную программу предложить, чтобы отпали все вопросы у сомневающихся. И в массы эту программу донести.
borderlander _ 12.04.2012 10:45
IP: 195.42.130.---
Романе, з задачею-мінімумом ще можна погодитись (хоча й з зауваженнями), але максимум у Вас зовсім миршавим вийшов. Ну який сенс голосувати за БЮТ, ФЗ чи Удар? Наперед вже зрозуміло, що ці лавочки будуть джерелом тушок для ригів.
Згадаймо, за результатами попередніх виборів помаранчі мали БІЛЬШІСТЬ в ВР, мали чинну конституцію, яка дозволяла цій більшості не лише контролювати преза, але й уряд формувати. Вони все просрали, майже половина БЮТу перебігла в Регіони... Невже хтось вірить, що тепер ці лузери зможуть змінити щось на краще?! Про якість кандидатів від опозиції ми можемо судити по тому факту, що на провідні ролі там виходять різні Волкови, Кужелі, Медведчуки...
До дупи більшість тих ПРОХІДНИХ постпомаранчевих партій, до дупи: (!
case0lc _ 12.04.2012 10:29
IP: 95.133.83.---
Oleksandr Klimashevskyy:
Жду – недождусь Юлеботов в коментах.
Голосував на виборах за Віктора Федоровича, а тепер тобі "юлеботи" заважають?
case0lc _ 12.04.2012 10:26
IP: 95.133.83.---
Oleksandr Klimashevskyy:
Выборы по методу "самой проходной" ничего не изменит, вместо бело-голубого катка придет грязно-оранжевый
"Оранжевый каток" встановить демократію в країні, тому за нього і треба голосувати. Інша справа, що вони діють не так, як потрібно і ці вибори не виграють.
Farcept _ 12.04.2012 10:25
IP: 178.92.216.---
Згоден з автором.Здавалося б краще проголосувати. за ту партію, яка відображає твої інтереси. але. не так просто її знайти. та й визначитися.Не має у нас ідеологічних партій (крім Свободи звичайно, комуністи давно продали свою ідею).Як що так. то тоді для населення вигідно, щоб ні в кого не було монополії на владу (а вона зараз у Януковича абсолютна).Так, що кожне обмеження монополії на владу йде на користь кожному громадянину України (крім регіоналів звичайно).
murzikmurzik++ _ 12.04.2012 10:18
IP: 217.20.172.---
tarasuk9:
Oleksandr Klimashevskyy _ 12.04.2012 09:50
IP: 95.169.2.-
"Сколько Шрайку отвалили?
Хватит заниматься подменой понятий – выборы – это выбор партии, наиболее близкой тебе, той, которой ты доверяешь, а не самой опозиционно-проходной БЮТ."

Вибори- як свято демократії- це не наше свято, а ситих і стабільних країн.

У нас кожні вибори, а наступні, – у першу чергу- це війна.

Якщо Вам нема за що воювати, якщо Вашим особистим цінностям ця влада (ПР) нічим не загрожує, – то Ви майже щасливі.

Особисто я згоден з автором на всі 100, бо це не моя влада, більш того, я відчуваю, що вона мені та Україні чужа,окупаційна, тупа, ПРидуркувата, неприродна, ненародна, іноземна,непотрібна,недемократична, деспотична, неосвічена...
чума, одним словом
tarasuk9 _ 12.04.2012 10:05
IP: 62.205.156.---
Oleksandr Klimashevskyy _ 12.04.2012 09:50
IP: 95.169.2.--
"Сколько Шрайку отвалили?
Хватит заниматься подменой понятий – выборы – это выбор партии, наиболее близкой тебе, той, которой ты доверяешь, а не самой опозиционно-проходной БЮТ."

Вибори- як свято демократії- це не наше свято, а ситих і стабільних країн.

У нас кожні вибори, а наступні, - у першу чергу- це війна.

Якщо Вам нема за що воювати, якщо Вашим особистим цінностям ця влада (ПР) нічим не загрожує, – то Ви майже щасливі.

Особисто я згоден з автором на всі 100, бо це не моя влада, більш того, я відчуваю, що вона мені та Україні чужа,окупаційна, тупа, ПРидуркувата, неприродна, ненародна, іноземна,непотрібна,недемократична, деспотична, неосвічена...
murzikmurzik++ _ 12.04.2012 09:59
IP: 217.20.172.---
Taras_Gourko:
Гососовал бы за других – но боюсь украинизаторов.
Ну, Кличко Вас не украинизирует, нечем особо:-))
Oleg Filip _ 12.04.2012 09:51
IP: 92.113.55.---
Каток то, от смены властной "партии" долбодепутатов, никуда не денется!
Oleksandr Klimashevskyy _ 12.04.2012 09:50
IP: 95.169.2.---
Сколько Шрайку отвалили?
Хватит заниматься подменой понятий – выборы – это выбор партии, наиболее близкой тебе, той, которой ты доверяешь, а не самой опозиционно-проходной БЮТ.

Выборы по методу "самой проходной" ничего не изменит, вместо бело-голубого катка придет грязно-оранжевый, и если у Яценюка будущее могло бы быть, но слившись с БЮТ он стал таким же забытым политическим маргиналом.
Про то, что являет собой Удар и Свобода – вообще говорить особо не хочется.
Из предложенных – самый достойный Гриценко, но его списки тоже вызывают сомнение.

Поэтому – не слушайте этот бред, надо налаживать традицию голосовать умом и приводить партии к власти, которым ты доверяешь, а не маргиналов – опозиционнеров, которые так же рвутся, что бы делить старое прогнившее корыто – нужны новые люди и новые партии.

Жду – недождусь Юлеботов в коментах.
amina _ 12.04.2012 09:45
IP: 93.74.246.---
Taras_Gourko:
Гососовал бы за других – но боюсь украинизаторов.
Лучше быть изнасилованным – чем украинизированным.
dopm _ 12.04.2012 09:41
IP: 84.47.179.---
Удар, Свобода і Громадянська позиція так само "прохідні", як і всі інші "опозиційні" партії, за винятком Батьківщини та Фронту змін...
Olexiij Babenko _ 12.04.2012 09:22
IP: 37.54.241.---
Прочитав цей запис одразу після запису Захарченко http://blogs.pravda.com.ua/authors/zakharchenko/4f86106247964/. Великі сумніви з*явилися, що нашому суспільству щось таки потрібно. Ліна Костенко натякає на маятник))). Маятник під*єднаний до годинниково механізму, який працює не на нашу користь.
Taras_Gourko _ 12.04.2012 09:19
IP: 95.133.147.---
Гососовал бы за других – но боюсь украинизаторов.
Україна та Європа1056 Aтака Путіна1181 Вибори-2014158 Уряд реформ386 Мовне питання185
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter