7 серпня 2010, 23:27

Вимоги велосипедистів Києва до КМДА

Київ – єдина європейська столиця, яка не має жодної велосипедної доріжки. І це при тому, що в столиці налічується близько 15 тисяч людей, які регулярно їздять на велосипедах. Кількість людей, які готові використовувати велосипед як основний вид транспорту сягає близько 50 тисяч. Але для цього немає відповідних умов.



Сьогодні ми передали вимоги щодо необхідності розбудови велосипедної інфраструктури в столиці з підписами активістів велосипедного руху Києва виконуючому обов'язки Голови КМДА Олександру Попову. Як виявилося під час розмови з ним, він не дуже обізнаний щодо проблем велодоріжок та велопарковок в Києві. Обіцяв розібратися в короткий термін. Будемо чекати конкретних кроків з боку міської влади. Усі необхідні для цього рішення є.



Вимоги велосипедистів Києва до КМДА

У 2008-2009 роках Київська міська державна адміністрація та Київська міська рада на вимогу мешканців міста прийняли серію нормативно-правових актів, що передбачають створення у Києві інфраструктури для велосипедного транспорту. Це розпорядження мера, міська програма облаштування та розвитку велосипедних доріжок у місті Києві, рішення Київради про затвердження міської програми.



В офіційних заявах представники КМДА також неодноразово озвучували обіцянки і плани щодо створення велодоріжок, які мали з'явитися спочатку в 2008, потім у 2009 році.

Незважаючи на це, станом на 7 серпня 2010 року, в Києві не існує жодного кілометра велосипедних доріжок, і навіть не розпочато їхнє будівництво. Це суперечить зазначеним вище документам, які передбачають чіткі терміни виконання. Це також свідчить про бездіяльність КМДА у цьому питанні, та конкретних посадових осіб, які її очолюють.

Через цю бездіяльність сталося вже принаймні 2 смертельні випадки, в яких загинули кияни – прихильники велосипедного транспорту, та щонайменше 20 випадків наїздів на велосипедистів, під час яких вони отримали травми і лікувалися. Після деяких таких випадків велосипедисти більше не мають змоги їздити на велосипеді. Ці випадки дають нам підстави оцінити бездіяльність КМДА як злочинну, адже вона призвела до смерті і каліцтва людей.

Іншим наслідком злочинної бездіяльності КМДА щодо створення вело інфраструктури є стримання гармонійного розвитку міста Києва, значне поглиблення транспортної проблеми та взагалі погіршення якості життя в столиці.

На підставі викладеного вище, ми як мешканці міста Києва вимагаємо від КМДА та її керівників Л.Черновецького та О.Попова негайних дій:

1. Термінове виділення фінансування та виконання будівельних робіт зі створення велосипедно-пішоходних доріжок на мостах Патона та Московському (в межах пішохідної частини) – до 01 жовтня 2010;

2. Виділення фінансування та термінове будівництво перших 50 км із запланованих велодоріжок та облаштування можливості провозити велосипеди у фунікулері – до 1 червня 2011 року;

3. Повне виконання Програми про створення велодоріжок на 2010-2012 роки (загальна запланована протяжність – 168 кілометрів) – до 1 квітня 2012 року, тобто до початку чемпіонату з футболу "Євро-2012";

4. Призначення відповідальної за реалізацію велосипедної програми особи з числа заступників голови КМДА та проведення щомісячних робочих зустрічей за участі представників відповідних управлінь та комунальних підприємств, громадськості та журналістів.

Прикро це констатувати, але Київ серйозно відстає у своєму розвитку від інших європейських міст. Сьогодні ми – єдина європейська столиця, яка не має інфраструктури для велосипедного транспорту і не розпочала її створення. В столиці налічується десятки тисяч людей, які хочуть і готові використовувати велосипед як основний вид транспорту. Це стане можливим лише при наявності безпечних велодоріжок. Європейський досвід свідчить, що кількість охочих їздити на велосипеді може зрости в десятки разів, коли велодоріжки будуть збудовані. Вважаємо виконання зазначених вище вимог невідкладним і вкрай необхідним для розвитку міста Києва і наближення якості життя в столиці до європейських стандартів.

Музи проти гармат

Кажуть, що коли гримлять гармати – музи мовчать. Напевно. Ті, хто пережив "Град", кажуть саме так – німа тиша і вселенське мовчання... Але все ж, коли гримлять гармати – музи мають не мовчати, а бути ще сильнішими, інакше – смерть...

Швидкі хвилини заради життя

(коли часу на документообіг немає) Події на Сході України не прийнято називати війною, хоча по кількості жертв, причин збройного конфлікту, гуманітарних та економічних наслідків протистояння – ці події називати інакше було би неточно...

German-Polish-Ukrainian Youth Forum in Vinnytsia

On the occasion of the trinational Youth Forum in Vinnytsia, young people aged between 18 and 25 from Germany, Poland and Ukraine spent a weekend 20-22...

ЄC-Україна: шлях попереду

27 лютого, в той самий день, коли головною новиною, і не лише в Україні, було винесення вироку Юрію Луценкові, у Брюсселі відбувся публічний діалог між представниками Європейського Союзу та уповноваженими українськими урядовцями, які сьогодні відповідають за інтеграцію з ЄС: В...

Deadline для Президента

Якщо Віктор Федорович буде читати цей пост, в чому я маю певний сумнів, то спеціально для нього пояснюю: deadline не треба перекладати з англійської як "смертельна лінія", а слід розуміти виключно як крайній термін по виконанню певного завдання...

''ДА''

Не замовні і не проплачені, але рекламні пару слів про "Демальянс" Українці все менше довіряють владі, критично високим є й рівень недовіри до політичних партій та громадських організацій...