10 квітня 2019, 12:48

Підвищити штраф за ігнорування ременів безпеки за одне голосування в Раді

В середу, 10 квітня, на засіданні Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності буде розглядатись законопроект про підвищення штрафу за ігнорування ременя безпеки у 10 разів – до 510 гривень. Закликаємо Комітет рекомендувати Верховній Раді ухвалити законопроект N10131 за основу і в цілому та таким чином пришвидшити рух України до порятунку життів на дорогах.

Ми в Центрі демократії та верховенства права як ініціатори цього законопроекту маємо низку аргументів на користь такого рішення Комітету:

- щороку на дорогах України гине понад 3,5 тисячі людей, а користування ременями безпеки дозволяє врятувати життя у смертельних аваріях. Натомість в Україні пристібаються лише 23% водіїв, а штраф у 51 гривню показує людям, що порушення цього правила є неважливим;

- світовий досвід показує, що посилення покарання за ігнорування ременів безпеки сприяє зміні поведінки людей та підвищенню кількості пристібнутих водіїв та пасажирів;

- більше того – понад 60% українців підтримують посилання відповідальності за ігнорування ременів безпеки;

- як показав наш досвід, у Верховній Раді є підтримка депутатів щодо цього питання. Законопроект N8492, який пропонував підвищити штрафи за ігнорування ременів безпеки до 850 гривень, Рада з успіхом ухвалила у першому читанні. І хоч на голосуванні у другому читанні перед Новим Роком не вистачило голосів в залі, жоден депутат не проголосував проти.

- при розробці нового законопроекту ми врахували поправки Комітету до законопроекту N8492. Разом з тим зменшено і суму штрафу, що, на нашу думку, додає шансів на ухвалення у Верховній Раді.

Наша мета - дати імпульс людям для зміни поведінки, показавши, що ігнорування ременів безпеки є серйозним і небезпечним для життя порушенням та сформувати таким чином стійку звичку пристібатись на будь-якому місці в авто.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

З часу трагедії в Ірані на дорогах України загинуло стільки ж людей як у збитому боїнгу

З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей як у збитому літаку. Вдумайтеся у це: у катастрофі в Ірані загинуло 176 людей і стільки ж людей вмерли в ДТП за 18 днів...

Чи справді Україна парламентсько-президентська республіка?

Звісно, ви всі знаєте, що Україна це парламентсько-президентська республіка. До 2014 року ми були президентсько-парламентською, а потім знову стали парламентсько-президентською...

Скасування недоторканності: змінити Конституцію недостатньо

Сьогодні депутати голосують остаточно за зміни до Конституції України про скасування депутатської недоторканності. Однак, щоб позбутися недоторканності депутатів цього замало...

Вимагаємо розкрити замовників рейтингів

Замовники виборчих соціологічних рейтингів мають бути відкритими. Так вимагає закон. Однак зараз це не так. Ми в Центрі демократії та верховенства права підготували і сьогодні надіслали чотири інформаційні запити...

Замовники рейтингів

Якій соціології довіряти? КМІС сьогодні оприлюднив дані, які суттєво відрізняються від інших: "Слугу народу" підтримують 48,5%, Опозиційну платформу 14,1, Європейську солідарність – 9,2, Батьківщину – 6,2, Голос – 4,4%...

Принципи Торонто

Сьогодні вночі за київським часом у канадійському Торонто завершилася Ukraine Reform Conference – ключова міжнародна подія про реформи в Україні...