28 травня 2019, 10:13

Підвищити штрафи за ремені безпеки – врятувати життя

Сьогодні черговий важливий етап нашої боротьби за ремені безпеки. Верховна Рада на 28 травня запланувала голосування за включення до порядку денного нашого законопроекту N10131 про підвищення штрафів за ремені безпеки до 510 гривень. Зараз штраф лише 51 гривня. Високий штраф це не стільки загроза покарання. Ухвалення такого закону – це сигнал українцям, що ремені безпеки – це серйозно! І ми дуже сподіваємося, що на 28 році незалежності держава має навчитися цінувати життя людей.

Щодня в Україні стаються десятки автокатастроф і гинуть люди. В середньому жертвами на дорогах щомісяця стють 300 людей, а щодня гине майже футбольна команда. Зв'язок між порятунком життів і ременями безпеки дуже простий – в половині смертельних аварій ремінь міг врятувати життя. При цьому рівень користування ременями безпеки залишається мізерним, особливо на задніх сидіннях.

На жаль, ми знаємо, що народні депутати все більше включаються у виборчу кампанію і все менше працюють у сесійній залі. Тож отримати 226 голосів може бути складно. Якщо вам важлива тема ременів безпеки і ви знаєте когось із народних депутатів – обов'язково нагадайте їм, щоб сьогодні були у Верховні Раді і проголосували за законопроект N10131. Так працює демократія – виборці мають сигналізувати депутатам про те, що їм важливо!

До речі, минулого тижня ми в Центрі демократії та верховенства права в рамках Кампанії "За безпечні дороги" запустили соціальну інформаційну кампанію "Ремінь, або розтин" з шокуючим зображенням із порівнянням шрама від ножа патологоанатома та синця від ременя безпеки. Дякуємо агенції Agama Communications за креатив та Міністерству інформаційної політики за підтримку. Від народних обранців підтримку чекаємо сьогодні. Ремені безпеки є найпростішим способом врятувати життя в ДТП. І світовий досвід свідчить, що максимальний ефект дає комплекс заходів: інформаційні кампанії + відповідальність для порушників.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

З часу трагедії в Ірані на дорогах України загинуло стільки ж людей як у збитому боїнгу

З моменту трагедії з літаком МАУ на українських дорогах у ДТП загинуло стільки ж людей як у збитому літаку. Вдумайтеся у це: у катастрофі в Ірані загинуло 176 людей і стільки ж людей вмерли в ДТП за 18 днів...

Чи справді Україна парламентсько-президентська республіка?

Звісно, ви всі знаєте, що Україна це парламентсько-президентська республіка. До 2014 року ми були президентсько-парламентською, а потім знову стали парламентсько-президентською...

Скасування недоторканності: змінити Конституцію недостатньо

Сьогодні депутати голосують остаточно за зміни до Конституції України про скасування депутатської недоторканності. Однак, щоб позбутися недоторканності депутатів цього замало...

Вимагаємо розкрити замовників рейтингів

Замовники виборчих соціологічних рейтингів мають бути відкритими. Так вимагає закон. Однак зараз це не так. Ми в Центрі демократії та верховенства права підготували і сьогодні надіслали чотири інформаційні запити...

Замовники рейтингів

Якій соціології довіряти? КМІС сьогодні оприлюднив дані, які суттєво відрізняються від інших: "Слугу народу" підтримують 48,5%, Опозиційну платформу 14,1, Європейську солідарність – 9,2, Батьківщину – 6,2, Голос – 4,4%...

Принципи Торонто

Сьогодні вночі за київським часом у канадійському Торонто завершилася Ukraine Reform Conference – ключова міжнародна подія про реформи в Україні...