Віктор Уколов Політолог, колишній журналіст, екс-народний депутат ВР 6 скликання, співпрацює з Адміністрацією президента

Ющенко і Стельмах – мають піти.

20 грудня 2008, 12:22

Одним з найкращих способів захисту у боксі є аж ніяк не глуха оборона і закривання перчатками голови. Найкраще відступати не по прямій, а в бік й одразу ж контратакувати у відповідь. У спорті це не вважається підлістю, а навпаки – спритністю ніг.



В житті все інакше. От і НБУ на питання, як сталося рекордне падіння гривні, готівковий курс якої позавчора упав до 10 гривень за долар, замість звіту і пояснень – видає політичні заяви.

Уряд надто довго мовчав, поважаючи статтю Конституції, яка забороняє втручатися у роботу НБУ, але чи можливо мовчати завжди? Адже укладачі Конституції виходили з нормальної ситуації і не припускали, що НБУ може свідомо опускати гривню, а не підтримувати її курс.

Мій товариш півжиття збирає на кращу квартиру. У вересні, не сказавши друзям ні слова, він обміняв всі свої заощадження на національну валюту і поклав під високий процент на депозит одного з банків. Тоді, його 100 000 грн, складали близько $20 000. Позавчора його заощадження розтанули до $10 000.

Моя знайома має кредит $40 000 і могла його погасити, з сумарним доходом сім'ї на рівні 15 000 грн, тобто $3 000. Позавчора зарплати її сім'ї упали в два рази і гасити кредит стало неможливо у Києві.

Обоє вони голосували за Віктора Ющенка не тільки тому, що альтернативою був Янукович. Особисто я переконував усіх, що економіст-банкір зробить нашу економіку кращою і заможнішою.

Але в 2005 році, коли президент ще мав усі повноваження, він спромігся лише на заміну надто незалежної прем'єрки на слухняного прем"єра, за результатами господарювання якого відбулося зменшення доходів бюджету від сплати мита та податку на прибуток.

Пізніше була парламентська реформа, потім політична криза, потім ще одна фінансова криза, але важіль впливу на НБУ президент Ющенко мав завжди і має тепер. Достатньо згадати про вчорашню нараду в СП, де голова незалежного НБУ та група банкірів слухняно сиділи слухаючи монолог президента, як школярі.

Саме тому я вважаю, що не тільки Стельмах, але і Ющенко відповідає за падіння гривні із збідніння людей. Тому у відставку має піти не лише глава НБУ, але й Віктор Ющенко з посади Президента.

І може це й не логічно за рік до президентських виборів, але справедливо щодо мільйонів збіднілих людей. Це має бути як громадський ляпас приниження з боку маленьких українців, яких президент мабуть вважає настільки маленькими, що перестав брати до уваги взагалі.

powered by lun.ua
IgorNB _ 20.12.2008 17:49
IP: 217.12.203.---
Віктор!

Благаю, схаменіться!
Комуністи теж свято вірили в щастя народу, та вбивали мільйони людей задля їхнього ж щастя! Ви як собаки гризете одне одному горлянки, та гавкаєте (вибачте, але це так) одне на одного. Ви почали "гру заради гри". Вас не стосуються справи людей. Ви нічого не робите, як спеціалісти, ні в Раді, ні в Уряді.

Будь ласка, не апелюйте до народа, бо ви його продали!
Добрі люди зпідлоба не дивляться на співрозмовників.
eternal _ 20.12.2008 17:40
IP: 195.189.215.---
автору-целый год валить економику популизмом за2недели до полного завала рассказивать что кризиса на украине нет и не будет-а теперь валить все на ющенка ето ли не верх цынизма и может "уважаемый" автор даст ответ за свою шефиню на вопрос где 3млрд украденных на ставке транзита.
IgorNB _ 20.12.2008 17:37
IP: 217.12.203.---
_ Уколов
Ще раз спецІально для вас, який не має часу читати сусідні теми, наведу свій комент від 19.12, написаний до вашої статті:
-----------------------
> Над комплексом термінових антикризових заходів разом із президентом
> останній тиждень працюють керівництво НБУ та Мінфіну...

ОСТАННІЙ ТИЖДЕНЬ?
А де ж вони були два місяці??? Вони схаменулися, коли гривня впала більше ніж на 100%.
Скільки на цьому заробили банки?
До суду стельмаха та ющенка! Ніяких відставок та перевиборів!

(далі – про тимошенко, яка поскандалила...)
Це та сама, яка в жовтні клялась, що кризи нема, бо Україна НЕ ІНТЕГРОВАНА у світову економіку?
Це та, яка два місяці палець о палець не вдарила (ЩО?? їй може заважати, панове)??
Це та, яка вимагала від Пизденика закласти у бюджет зріст економіки у 2009???

До суду разом із двома попередніми.
Український суд (де посівають та розпускають) нам не потрібен.
ХОТІЛИ ДО ЄВРОПИ – ДАВАЙ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СУД.
Bestal_N _ 20.12.2008 17:28
IP: 85.223.175.---
Щодо правоти Тимошенко – теза неправильна! Гривню треба було девальвувати вже давно. На жаль сильна гривня сьогодні НЕ ВІДПОВІДАЄ можливостям української економіки. Про негативне (причому у великих розмірах) торгівельне сальдо певно чули? Економіка не виживе при курсі 5,05!!! Інша справа, девальвацію слід було проводити не хаотичними рухами. Он в Росії теж девальвують рубль, проте паніки немає і долар не в дефіциті.

А для маленьких українців з їх валютними кредитами (я сам такий, у мене 40 000$ кредиту) слід передбачити законодавчо захист. В кризі проблеми слід ділити між державою, банками і населенням, а не все – на плечі населення.
IgorNB _ 20.12.2008 17:23
IP: 217.12.203.---
_Уколов

Страшно говорить о ющенко?????
ДА ВЫ ИЗДЕВАЕТЕСЬ!!!!
Почитайте соседние ветки.

Люди вам говорят, что "на ворові шапка горить".
За два срока правления ЮТ не сделала ни одного шага к структурным реформам.
Про мужиков говорят "плохому танцору..."
Скажите, а что ЮТ постоянно мешает?
Наверное тендерная палата...
Андрі _ 20.12.2008 17:19
IP: 195.42.130.---
20.12.2008 17:16___ Віктор Уколов

Тільки ІДІОТ клюне на Вашу МАЯЧНЮ і почне її обговорювати.
А ідіотів небагато залишилось. Вам сумно?
IgorNB _ 20.12.2008 17:17
IP: 217.12.203.---
_eternal

морализующий люмпен, который хочет просто "жыть", шли бы вы... учить грамматику.
Bestal_N _ 20.12.2008 17:16
IP: 85.223.175.---
"Уряд надто довго мовчав, поважаючи статтю Конституції, яка забороняє втручатися у роботу НБУ".

Автору. Навіть означена стаття Конституції не завадила Уряду втручатися у роботу НБУ весною, і силою видавлювати з нього ревальвацію гривні у рамках боротьби з інфляцією. Почитайте хоча б архіви на УП економічній за весну. До речі, саме ревальвація гривні спонукала вашого товариша перевести доларові заощадження в "сильну" гривню.

Щодо відставки Стельмаха і Ющенка – згоден з Вами. Правда до них треба додати ще й Тимошенко з Януковичем. Причому УСІХ – геть з Української політики!!!
Віктор Уколов _ 20.12.2008 17:16
IP: 85.159.3.---
Чудово. Жодної відповіді по суті. Ніхто не оскаржує, що Ющенко відповідальний за дії НБУ. Ніхто не заперечує, що НБУ обвалив гривню. Всі опоненти говорять не про Ющенка і Стельмаха, а про Тимошенко.
Розумію – страшно та й завдання інше.
Але повторюю – це чудове підтвердження того, що Тимошенко права.
Андрі _ 20.12.2008 17:13
IP: 195.42.130.---
20.12.2008 17:02___ eternal

Підтримую на всі 100%, особливо про дебілів.
Vonifatij1 _ 20.12.2008 17:12
IP: 81.90.231.---
Подозревал (и чувствовал на собственном кармане) нечто подобное, но не было доказательств. Юля вчера "по Шустеру" все разложила по полочкам. Гаденыш понимает, что ему уже недолго осталось править и не стесняясь грабит свой народ, как какой-нибудь окупант в чужой стране, перед тем, как удрать. Неужели это все им сойдет с рук?! Думаю, что то, что вчера озвучили по ТВ – только малая доля преступлений этих "пламенных революционеров".
Андрі _ 20.12.2008 17:11
IP: 195.42.130.---
20.12.2008 16:35___ qws

А можливо, те саме зробити і відносно Тимошенко? Чому спад виробництва, чи причетна вона до відтоку іноземних інвестицій, до подорожчення газу, чому вчасно не розраховувалась за газ, чому в газосховищах безкоштовно зберігався газ Газпрому, Росукренерго,чи причетна вона до звільненя і скорочення робітників на заводах і фабриках? Чому в Україні не створюються нові робочі місця, чому не створює сприятливий інвестиційний клімат для західних інвесторів, і накінець, чому вона доводить Україну до БАНКРУТСТВА?
Хто потім буде за це відповідати?
ihor62 _ 20.12.2008 17:06
IP: 99.255.185.---
neshanovnyi i nedryxhe vishajcia razom zi svojejy gazovoly zlodijkojy jaky tu predstavliajesh
eternal _ 20.12.2008 17:02
IP: 195.189.215.---
читаю я вас и мне одновременно и смешно и страшно,смешно с вас искренно верящих в то что в том что ющенко и стельмах виноват в том что вы нахапали кредитов не думая о том как вы будете их выплачивать они виноваты что приходя на работу вы действовали по принцыпу-работа дураков любит, и думали только том как поменьше сделать и побольше украсть вы нелюбите когда вам говорят что за свои действия отвечаете только вы но зато вы очень любите когда воровка с честными глазами рассказывает что в том что вы тупые и ленивые не виноваты а виноват очередной дядя.Под ету сказку класно засыпать только где вы проснетесь.А страшно потому что в етой стране вместе с вами дебилами жыть моим детям.Все ухожу... от вас тошнит и выть хочеться
qws _ 20.12.2008 16:35
IP: 193.93.17.---
Ющенко вряд ли уйдет с поста по своей воле, пока его не переизберут.
95% избирателей вынуждены будут терпеть его до новых выборов.
Таковы издержки демократии.
Другое дело – хитрая, корыстолюбивая, трусливая и подлая челядь.

Ее терпеть мы не обязаны, так как ее не выбирали.
Во многом челядь ответственна за то, что мы приписываем президенту.
Он делегировал свои права челяди, потому ответит за свои действия на выборах и после них, так как сейчас, как известно, неприкосновенен.

На мой взгляд, Стельмаха и все руководство НБУ, принимавшее решения по курсу гривни, вместе с наг. радой и советниками необходимо срочно отстранить, временно заменив другими менеджерами.

Провести служебное расследование с ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ ПРИВЛЕЧЕНИЕМ НЕЗАВИСИМЫХ МЕЖДУНАРОДНЫХ ЭКСПЕРТОВ. Не верю я в непредвзятость расследования, если его будут делать без привлечения международных экспертов.
Результаты – публиковать в СМИ.
Если выяснится, что Стельмах не виноват, то ему и руководству НБУ должны быть принесены извинения, выплачена моральная компенсация.

Если подтвердится некомпетентность – их необходимо, как минимум, уволить.

Если подтвердится причастность к злоупотреблению служебным положением в корыстных целях, то пусть отвечают по закону, по приговору суда.
zuof8 _ 20.12.2008 16:08
IP: 195.137.255.---
На жаль, народ України не побачив того (вірніше, не захотів побачити), що надія "революційного Майдану" та "економіст-банкір" насправді є просто колгоспним бухгалтером-розтратчиком, весь талант якого – це уміння приховати за умисно ускладненим бухгалтерським звітом від голови колгоспу банальну розтрату колгоспних грошей. Згадайте "этапы большого пути" талановитого "Вітця нації" – крах банку "Україна", махінації з золотовалютними резервами Нацбанку, курсові ігри з гривнею під час його прем'єрства... На відміну від Вас, пан Уколов, я не є відомим журналістом і депутатом Верховної Ради, тому про це я казав своїм друзям і знайомим ще під час загальнонаціонального марення, що отримало назву Майдан. Насправді Майдан став грандіозною аферою, що привела у найвище крісло п'ятдесятимільйонної держави дрібного фінансового шахрая. Це я казав своїм знайомим ще тоді. На жаль, я виявився правим і сьогодні на цьому вже отримав деякий зиск в виді п'ятьох пляшок коньяку та ящика пива. Буде чим святкувати Новий Рік. Але в цьому випадку, скажу відверто, я значно більше зрадів би своєму програшу.
eternal _ 20.12.2008 15:36
IP: 195.189.215.---
и наезд на нацбанк абсолютно понятен -32 млрд резерва в которые так и чешутся ручки запустить, у нас уже были года когда "уряд керовал" нацбанком- опять зарплату в миллионах хочеш получать?
TPP _ 20.12.2008 15:30
IP: 92.112.106.---
Ющенко і Стельмах – мають піти.
Нет они не просто должны пойти. Перед уходом необходимо, что бы они показали свои руки и вывернули карманы (что бы ничего лишнего не пропало). Ну а после уже можно и выбрасывать в море, как предложил один из присутствующих ниже водолаз. А лучше привязать этого божка вместе со своим поддельником к столбу на майдане, что бы узнали, что о них народ думает и другим неповадно было.
eternal _ 20.12.2008 15:25
IP: 195.189.215.---
могу конкретней; через всю всю статью идет одна мысль -надо убрать ющенка сейчас пока у юли есть шанс стать президентом пока вся страна не поняла что дорожка выстеленная ее язычком ведет в пропасть, естественно что когда навязчиво лезет личный интерес автора то пытаешся понять в чем же он.Если автор из бют то интерес понятен-близость к корыту. Если юля стает президентом то корытом будет вся украина
qws _ 20.12.2008 15:24
IP: 193.93.17.---
20.12.2008 15:05___ Абыр
>1. Я уверен в том, что сама даже мысль о каком-то "превышении предложения валюты >над спросом" в ноябре и декабре этого года является настолько ВЫДАЮЩИМСЯ >идиотизмом, что он ни в каких дополнительных комментариях не нуждается.

Спрос для обеспечения РЕАЛЬНОГО ИМПОРТА (по контактам).
Ажиотажный спрос, спровоцированный известной ОПГ, в диаграммах премьера, естественно, НЕ УЧИТЫВАЕТСЯ.
Этот ажиотажный спрос – не результат нормального экономического процесса, а явный криминал. Люди были напуганы, спровоцированы и ограблены ОПГ.
Идиотизм – не видеть и не понимать этого.
Я не буду отвечать Вам, если Вы и дальше будете манипулировать вырванными из контекста цитатами.

>Это когда курс попер вверх, с первых чисел ноября (а это первые дни четвертого >квартала!!!) увеличиваясь с каждым днем, тогда предложение в четвертом квартале >превышало спрос???? Так какого ж РОЖНА он попёр вверх-то?? Он ПАДАТЬ должен >был, если страна в ноябре была завалена валютой!!

Здесь Вы абсолютно правы. И он падал с 5,05 до 4,5. И НБУ не видел в этом ничего плохого.
Валюта свободно продавалась в обменниках и на МВБ. И многие старались от нее избавиться, так как, доллар тогда падал на мировых рынках.

ДОЛЖЕН БЫЛ ПАДАТЬ по ЭКОНОМИЧЕСКИМ ЗАКОНАМ, но у нас – ОПГ, а с ней, какая экономика? И для наведения порядка с курсом и валютным рынком необходимо действовать необходимо уже не экономическими методами. К сожалению.
комариков _ 20.12.2008 15:19
IP: 81.23.24.---
qws хочет по сути – пожалуста. Никто никуда не должен уходить только потому, что Юля оказалась более горластой. Докажите вашу состоятельность на деле. У вас еще есть время до следующих выборов!
fsk _ 20.12.2008 15:18
IP: 94.178.144.---
Авторе, Ви знову тут? Ну якщо ця робота не для Вас, то і не займайтесь нею, а то тільки срамите себе...
А щодо відставки, то давайте будемо відвертими – хто як не Ви і Ваша душевна компанія (близько 400 таких як Ви, спроможних хіба що на їсти і вкрасти), має першим подать у відставку? За які гріхи бідна ненька-Україна має тягнути всіх вас на своєму горбу?
qws _ 20.12.2008 15:06
IP: 193.93.17.---
20.12.2008 14:53___ eternal
кстати кто нибуть знает с какой фракции уколов? а то мне ета статья напомнила старый анекдот об антиалкогольной лекцыи на которой лектор предложыл выбросить всю водку в море, тезис был бурно поддержан одним из присутствующих- водолазом по профессии.
*****
Вы можете запостить что-то КОНКРЕТНОЕ по поводу статьи, а не ее автора?
То, что Вы не принадлежите к числу избирателей БЮТ, понятно из ваших комментариев.
Но здесь, заметьте, обсуждают ЗАПИСЬ В БЛОГК, а не личность автора и его политические симпатии, являющиеся личным делом автора.
Абыр _ 20.12.2008 15:05
IP: 92.113.45.---
20.12.2008 14:50___ qws

1. Я уверен в том, что сама даже мысль о каком-то "превышении предложения валюты над спросом" в ноябре и декабре этого года является настолько ВЫДАЮЩИМСЯ идиотизмом, что он ни в каких дополнительных комментариях не нуждается.

Это когда курс попер вверх, с первых чисел ноября (а это первые дни четвертого квартала!!!) увеличиваясь с каждым днем, тогда предложение в четвертом квартале превышало спрос???? Так какого ж РОЖНА он попёр вверх-то?? Он ПАДАТЬ должен был, если страна в ноябре была завалена валютой!!

Вы можете просто подумать, а не повторять чужие глупости? Заодно и поймете, откуда эти диаграммы срисовываются. Впрочем, Вы – опираясь на диаграммы премьера, разумеется! – можете пойти, скажем, куда-нибудь в народ и попробовать ему доказать, что что если какого-то товара на рынке БОЛЬШЕ, чем надо, на него цена РАСТЕТ. Только не гарантирую, где окажетесь.

Я уже умалчиваю о том, что согласно "диаграмме 4 квартала", у нас в стране и сегодня предложение валюты больше спроса! Ее блин, продают на каждом углу, а население и бизнесмены брезгливо воротят морду.))))
Tymko _ 20.12.2008 15:05
IP: 77.122.216.---
Пане Уколов, і Ви туди ж, в "собачий голос"... Завтра статтю з подібним заголовком напише який-небудь березовець, потім ще хтось, за графіком БЮТу. Ті, хто обожнює Вашу Фрау,читають безкоштовні газети в метро. Друкуйте свої заклики там.
Корупція1245 Aтака Путіна1159 Україна та Європа1016 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter