Драматичне падіння Тимошенко – витрати не підвищили рейтинг
За аналізом проведеним "Чесно", де вивчали фінансову звітність "Батьківщини", на рекламу Юлії Тимошенко та її пропозицій за півроку було офіційно витрачено понад 155 000 000 грн! І це не враховуючи можливих тіньових готівкових витрат.
Фантастичне марнотратство, з огляду на те, що Юлія Володимирівна втратила лідерство і опустилася навіть не на друге – вже на третє місце у рейтингу кандидатів.
Зокрема Всеукраїнське телефонне опитування, яке свого часу першим передбачило вихід в лідери Володимира Зеленського, цього разу прихильників Тимошенко може просто збивати з ніг.
За його даними Юлія Володимирівна вибула з першого ешелону і з підтримкою лише 13,5% впевнено наближається до групи кандидатів, яку очолює Юрій Бойко.
Наразі єдиний рейтинг, де Тимошенко продовжує зберігати впевнене лідерство – рейтинг політиків з найбільшою кількістю неправдивих заяв та обіцянок, який вже другий рік публікує журнал НВ.
Зрештою, якщо пригадати, що Ігор Коломойський підтримує не лише Зеленського, але й схвально відгукувався про Тимошенко, в їхній олігархічній тусовці нічого не змінилося – просто сталася рокіровка.
Патріотичним виборцям, які все більше підтримують діючого Президента, доводиться миритись із думкою, що в другому турі обирати доведеться між Володимиром Зеленським, що нині має 29,1% та Петром Порошенком – 20,3% (дані від тих, хто визначився).
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.