Гліб Вишлінський Виконавчий директор Центру економічної стратегії, член Ради коаліції Реанімаційний Пакет Реформ

Чи справді українці не підтримують реформи?

26 грудня 2017, 19:06

Жовтневе опитування показало, що до жодної реформи з осіннього урядового пакету ставлення громадян не було позитивним.

Чи означає це, що українці не хочуть цих реформ? Насправді, ні. В серпні ми провели схоже опитування, але не обмежилися питанням про ставлення до назви реформи. Ми конкретно питали, чи підтримують громадяни те, що власне є суттю реформи.

Виявилося, що українці підтримують навіть дуже неоднозначні складові реформ.

Наприклад, 76% опитаних за офіційні чіткі та прозорі тарифи співоплати за кожну медичну послугу, незважаючи на атаку популістів на співоплату як таку. І це не дивно, бо 87% вважають, що медицина в Україні не є безкоштовною. Зрозуміло, що громадяни хочуть чіткості та прозорості.

84% громадян погодилися, що збільшення вимог до стажу є справедливим, в кого більше стаж і хто платив до пенсійного фонду довше, той і має отримувати пенсію раніше. Природне прагнення до справедливості виявилося сильнішим, ніж залякування "прихованим підвищенням пенсійного віку".

Дві третини опитаних впевнені, що якщо скасувати мораторій на продаж сільгоспземель, то власники будуть вкладати в садівництво, ягідництво, зрошування, а також зберігання і переробку – це призведе до створення робочих місць на селі та більшого прибутку в довгостроковій перспективі.

Хоча багато громадян, зокрема, старшого віку, виступають проти приватизації, 84% опитаних згодні, що політики розкрадають гроші державних підприємств, і потім цими грошима фінансують вибори, а в результаті чесні політики майже не мають шансів на перемогу на виборах.Три чверті погоджуються, що приватні підприємства набагато більше, ніж державні, інвестують у нові технології, розширення виробництва, створюють робочі місця, а також що за державної власності підприємства часто розкрадаються, чого приватний власник не допустить.

Отже, громадяни насправді або підтримують, або можуть підтримати реформи, бо вони згодні з їхньою суттю. Проблема в тому, що вони не довіряють владі, яка реалізує ці реформи. Саме тому найбільшу підтримку мають реформи найближчих до людей сфер – освіти та охорони здоров'я. З ними українці особисто стикаються щодня, і мають власну думку, незалежну від довіри до влади та залякувань опозиції.

Коментарі — 11
Orest Jj _ 27.12.2017 09:52
IP: 35.187.76.---
Дмитрий Новаковский:
если суть реформ – в увеличении цен на все, какой смысл их поддерживать?
У них реформа это банальное перераспределение материальных ценностей от прежних новым владельцам и новым руководителям, вплоть до рейдерства и отбирание активов у прежних олигархов в пользу новых, приближённых к Порошенко.
Дмитрий Новаковский _ 27.12.2017 09:31
IP: 195.138.76.---
если суть реформ – в увеличении цен на все, какой смысл их поддерживать?
Orest Jj _ 27.12.2017 09:27
IP: 35.205.171.---
Развал Украины как государства начался со сноса майданщиками памятника Ленину в Киеве. Об этом в эфире канала News-Front заявил бывший киевский журналист и политолог Андрей Ваджра

По его словам, это больше похоже на мистику, но, тем не менее, покуда в стране не было "ленинопада", она существовала в едином политическом пространстве.

"Они же глупые, они, по сути, рушат сейчас те скрепы, которые держали Украину как таковую. Ведь, по большому счету, все началось с разрушения памятников Ленину. Личность очень противоречивая, неоднозначная и так далее – это отдельный разговор. Но факт остается фактом – после того, как были разрушены его памятники, начала разваливаться и рассыпаться сама Украина. Мистика? Наверное. Есть вещи, которые сложно объяснить, но, тем не менее, они работают. И когда вы повалите последний памятник Ленину в каких-нибудь глубоких селах, я думаю, что и от Украины ничего не останется", – заявил Ваджра
Serhii Fesenko _ 26.12.2017 20:45
IP: 91.250.55.---
Українці вже зрозуміли, що так званий "Реанімаційний пакет реформ" – це навіть не пакет, а цілий мішок цианістого калію, який великий капітал засипає до рота українців, щоб знищити зайві рти і залишити в Україні з колись 52-х мільйонів – 10-15 мільйонів агропромислових неосвічених рабів.
mihaylenco _ 26.12.2017 20:38
IP: 93.171.65.---
Отже, громадяни насправді або підтримують, або можуть підтримати реформи, бо вони згодні з їхньою суттю. Проблема в тому, що вони не довіряють владі, яка реалізує ці реформи...

Обдирати людей можна лише після того, коли обдеруть скоробагатьків. Коли буде встановлений диктатуру закону. Закон – для всіх. Лише після цього можна заводити мову про якісь реформи. І не треба новітні схеми дерибану називати реформами.
Orest Jj _ 26.12.2017 20:21
IP: 77.52.79.---
афтар нажрался просроченного рошена.

...власники будуть вкладати в садівництво, ягідництво, зрошування, а також зберігання і переробку – це призведе до створення робочих місць на селі та більшого прибутку в довгостроковій перспективі...Бред полный.
....84% громадян погодилися, що збільшення вимог до стажу є справедливим, в кого більше стаж і хто платив до пенсійного фонду довше, той і має отримувати пенсію раніше...Первая начала добавлять пенсию ЗА СТАЖ Тимошенко.
...84% опитаних згодні, що політики розкрадають гроші державних підприємств, і потім цими грошима фінансують вибори...Директора держпредприемства за воровство на нары 100% лет на 10-15 с конфискацией до пятого колена – и дело пойдет на лад.

Короче, шоколадная бредятина.
....
Ritz _ 26.12.2017 20:19
IP: 35.187.76.---
О чем говорить, повышение пенсионного стажа действительно состоялось. 25-летнюю норму нужно было бы применять для тех будующих пенсионеров, которые выходят на пенсию через десять лет. Это было бы справедливо. Менять же правила игры, когда многие 60-тилентние не имеют нужного стажа и вынуждены будут как-то пережить несколько лишних лет без пенсии, не комильфо! К сожалению чиновники и депутаты, совсем не бедные люди, заражены вирусом безнравственности, им плевать на то, как живет простой человек из народа, а Вы, автор, им потакаете в этом.

Медицинскую, реформу образования поддерживаю, есть надежда, что получиться их воплотить. Особая благодарность министру Супрун и всем, кто причастен к реализации преобразований в медицинской отрасли.
hrim _ 26.12.2017 20:17
IP: 35.205.171.---
Будь-які зусилля КМ і ВР, які спричинять річне зростання ВВП до 6-8 % можна буде назвати реформою. Адже, без такого практично неможливо зробити відчутний поступ, відповідно й реальних подальших реформ. Тому Авторові не варто проводити опитування, якщо наперед відома відповідь.

П.С. Головний критерій ефективності Влади на теперішньому етапі – річне зростання ВВП.
Ama1eur _ 26.12.2017 19:35
IP: 93.72.202.---
Про яку підтримку 76% опитаних співоплати за кожну медичну послугу, незважаючи на атаку популістів на співоплату як таку ви кажете?

Коли до цього часу невідомі тарифи цих послуг?
Коли народ побаче тарифи, то підтримка впаде до 6%... не пишіть про те, чого немає.

Про яке прагнення справедливості в пенсійній реформі кажуть люди? Сьогодні величина оцінки одного року страхового стажу дорівнює 1,35, а при здійсненні осучаснення пенсій становитиме 1. А все "осучаснення" менше ніж надбавка, що по закону повинна й так була на рівень інфляції перераховуватися.

Військовослужбовцям "осучаснення" до сих пір обіцяють, то певно терпляче бидло, почекають!

Кинути громадянам по кілька сот грн за чотири роки шаленої інфляції та назвати це пенсійною реформою – так, не кожен стільки цинізму може мати!

Не вважайте людей ідіотами.
Елена Величко _ 26.12.2017 19:29
IP: 178.95.199.---
Авторе, щоб зробити гідне у державі, треба ПЕРШЕ – це знати для кого та для чого це робиться.
а ДРУГЕ – хто та як буде робити т за ЯКІ кошти. Якщо, наприклад у медицині робити приватний страховий Фонд, та руками тих, у кого завжди прилипає до рук та тих, для кого пункт1. – то для своєї пельки. то це зрозуміло, що ніяка прозорість не допоможе, бо вам намалюють таку прозоріссть, що усі здорові (дай Боже) як зараз. До речі як і в ПроЗорро вже наробили. ХТО, як та для чого робе, а потім КОНТРОЛЬ.
"Ура" та він-він – це ми все бачили, не виходить це в нас, бо для всього РОЗРАХУНОК потрібно, скажу вам правду, не вірю жодному слову, що ви написали.
Orest Jj _ 26.12.2017 19:08
IP: 35.187.20.---
Как реформа, так поднятие тарифов и понижение жизненного уровня.
Aтака Путіна1114 Уряд реформ315 Україна та Європа931 Корупція1116 Свобода слова545
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter