Олег Єльцов

Враг нации N1

06 квітня 2011, 16:02

Зачем возбудили дело против Кучмы? С момента возбуждения дела не устаю отказываться от участия в игре: "Что бы это значило?"

Звонят коллеги, требуют ответа знакомые, каждый мучается одним вопросом: что могло сподвигнуть власть на этот шаг? Всякий раз приходится отвечать, что у меня нет достоверной информации, а раскладывание пасьянсов и гадание на кофейной гуще – не мой бизнес.

Но желающие "знать правду" вполне обходятся без меня. Сегодня обрел канонические формы набор версий, которые не хочу повторять – всем они и без меня известны. Впрочем, на днях Леонид Кравчук в интервью "Украинской правде" озвучил собственную, признаемся – оригинальную – версию. По предчувствию Леонида Макаровича этим делом Янукович со товарищи желает сломать хребет кланово-олигархической системе, сформированной Кучмой и закостеневшей при Ющенко. Смелая версия, и очень хочется верить, что первый Президент прав.

Впрочем, мои источники ее не подтверждают, свидетельствуя в пользу более популярной: Кучму тягают в прокуратуру с его согласия, дабы окончательно обелить старика в суде. Источник утверждает, что несколько месяцев назад состоялась встреча Кучмы с нынешними хозяевами страны. Поводом стало неудовольствие последних критическими высказываниями Данилыча в адрес команды Януковича, в частности, относительно ухода в сторону главного – европейского – вектора движения. В результате переговоров вышли на дело Гонгадзе и участие в нем Кучмы. Результат: Кучму "привлекут", он стоически все выдержит и на финише докажет несостоятельность обвинений в суде. Естественно, эта услуга предоставляется не бесплатно, но не это главное.

Данилыча понять можно: возраст, знаете ли, о вечном думать приходится. А как тут думать, когда в глазах – неизбывный ночной кошмар с картинами "Украины без Кучмы", Морозом с магнитофоном, Луценко с мегафоном, с генерал-киллером Пукачем, Кравченко с двумя дырками в голове и трупом безвинного Гонгадзе... И ведь знает Кучма, что прямо ли, косвенно – его во всем вина. При нем распоясались силовики в стране под ручным управлением Президента, именно Кравченко с позволения Кучмы открыл сезон удушения прессы с "Киевских ведомостей" и пошло-поехало... Очень хочется верить, что мой источник ошибается, что прав Леонид Кравчук и Кучма ответит за все сполна.

Но я не стал бы оценивать по делу Кучмы и иным локальным примерам нынешнюю власть вцелом. Ведь это только на первый взгляд победить на президентских выборах – значит сорвать банк. Сидеть на Банковой еще не означает полноправно "рулить страной". Думаю, это общая ошибка – не только электората, но и собственно победителей. Наверное, Ющенко тоже считал в 2005-м, что теперь уж он свершит все задуманное. Ни черта не свершил! И столкнувшись с реалиями, очень быстро обиделся на критику "журналистских морд", на Тимошенко и прочих "врагов" в своем окружении, после чего уединился в Безрадичах, изредка появляясь на люди, а все больше – на зарубежных раутах, дабы покритиковать ненавистную Тимошенко.

У нынешнего Президента тоже не все гладко. И заявления Януковича, а также его ближайшего окружения, свидетельствует: не все клеится, как задумывалось. Много ошибок, много коррупции, волна народного неприятия бьет через край. А еще и всякий раз норовят уличить в незнании литературы, языка, неумении одеваться... Ну как тут не обидеться!

Однако не обижается, а делает то, что задумал. Делает, как может.

Нет, я не идеализирую. Уверен, что любой гражданин этой страны приведет массу примеров чиновничьего беспредела и неудачного продвижения реформ. И я с ними непременно соглашусь. Не соглашусь в одном: эта власть пришла не "деребанить страну", а возрождать ее. Прошло достаточно времени, чтобы прийти к такому выводу. Предвижу, что заработаю этим заявлением не одного врага. И все же, не имея привычки обожествлять власть (нынешнюю в том числе), должен признать: эта команда делает дело, а не протирает штаны за мои деньги.

Предвижу главный контраргумент: так где ж "покращення" от титанических усилий власти? Отвечаю: "покращення" нет и оно не скоро будет. Ибо реформы – вещь болезненная и "долгоиграющая". "Шоковая терапия", которую прошли более смелые нации лет двадцать назад, у нас только начинаются. И виновата в этом не команда Януковича. Аргумент: "Не надо нам реформ, оставьте все, как было при Ющенко!" не принимается. Как при Ющенко уже не будет – все проели, нахватали долгов выше возможного, теперь надо расплачиваться и жить по-средствам. А еще – реформировать страну, а не мечтать о присоединении к Европе, чтобы жить как они. Этого не достаточно, чтобы жить лучше, да никто нас в таком состоянии и не примет – хватит бесплодных медитаций на эту тему. Для начала надо работать как они, думать как они и отстаивать свои права как это делают европейцы. А это значит – не огульно плеваться на власть, что бы она не сделала, а пытаться разобраться – в чем она не права, а в чем ей следует аплодировать.

Впрочем, до оваций еще далеко. И, безусловно, есть за что критиковать. Меня, как и многих не устраивает результат "судебной реформы", я вместе со всеми возмущен способом решения конфликта с председателем Верховного Суда Онопенко, мне не нравится затягивание реформы правоохранительных органов и сохранение "статус кво" прокуратуры. Так подсказывайте власти – как это следует делать, предлагайте, а не мычите! Давайте признаем: нельзя любую попытку власти что-то изменить встречать молчаливым саботажем. Единственный путь – это реформы. Их надо пережить и нужно продвигать. И ведь таким образом вы помогаете не конкретному Януковичу, Клюеву, Азарову – помогаете стране, себе и своим детям.

Нельзя жить с одним негативом за пазухой. Нвозможно так не любить свою страну, нельзя все время ныть – так жить очень скучно.

Показательной для меня стала реакция коллег на назначение Дарки Чепак пресс-секретарем Президента. Такое впечатление, что речь идет о коллаборационистке. Чем она провинилась, пойдя во власть? У нас оккупационный режим, улица Банковая по другую линию фронта? Почему работать пресс-секретарем Президента неприлично?

И почему вместо огульного неприятия Налоговой реформы не заняться подсчетами: что это даст бюджетникам, на сколько больше денег будет направлено на строительство и латание дорог, на повышение зарплат бюджетникам? Если отыщем несоответствие – тогда давайте критиковать. Почему на все усилия прокуратуры по возврату сотен гектаров украденной земли, по наведению порядка с застройкой городов в ответ – лишь голословные обвинения в "переворовывании"? Давайте поймаем новую власть за руку и тогда начнем обвинять.

По моим наблюдениям, у команды Януковича-Ахметова главная цель – не украсть, а привести страну в то состояние, когда в ней можно будет успешно зарабатывать. Капитал, стоящий за спиной этой команды, кровно заинтересован в том, чтобы Украина в конце-концов превратилась в цивилизованную процветающую страну. Так давайте помогать друг-другу, а не скулить на кухне и в интернет-комментариях. Это удел слабых, рабов и тунеядцев.

Наконец, переходим к врагам, чему, собственно, и посвящена моя заметка. Без врагов жить тяжело – не с кем бороться. Пусть кто-то обвинит меня в исполнении заказа Банковой, но для любителей поискать врагов и обвинить их во всех горестях, укажу объект, более достойный их праведного гнева, нежели десяток обитателей Олимпа на улице Банковой. Главный враг нации и государства сегодня – полмиллиона-отсилы миллион украинцев, которых я условно назову Конча Заспой. Именно они: коррмпированные судьи, прокурорские, бизнесюки, примазавшиеся в власти, коррумпированные чиновники, воспринимающие должность как доходный бизнес – главный враг. Именно они крайне не заинтересованы в реформах, они не хотят, чтобы украинскй народ жил лучше, по-человечески, поскольку тогда "Конча Заспа" прийдет в упадок. Вот против них стоит побороться. Но не скулежом, а продвижением реформ. А что касается борьбы с Януковичем – тут все очень просто: у него, как вы помните – выборная должность.

У страны и у властной команды нет альтернативы: мы обречены на реформы здесь и сейчас. Больше тянуть некуда: все проели, инфраструктура развалена, основные фонды на износе, коррупция подменила собой власть окончательно. Не уверен, что в таком положении у нас много шансов победить "Кончу Заспу", но попробовать стоит.

powered by lun.ua
Коментарі — 148
с-олійник _ 12.04.2011 15:04
IP: 78.27.129.---
справжні реформи означають великий ризик для самих реформаторів. Хто з правлячої команди готовий піти на такий ризик і довести реформи до кінця? Януковоч – не самостійна фігура. Хто з тих пацанів, які ним керують, ризикне зламати систему та піде до кінця, поставивши під загрозу свій бізнес? Єльцов може назвати країні імена цих героїв?
Селянка _ 12.04.2011 15:00
IP: 82.193.114.---
Пане Олеже!
Хоч я і не "директор колхоза", але цілком на Вашому боці.
А стогін підприємців від корупціонера Калетніка – це просто казки для онуків про те як у нашої тьоті Цилі фура бананів згнила на митніці.
Краще б 2-3-5 підприємців вийшли відкрито до преси:
– хабарі що вимагає такий-то ми платити не можем, не хочем і не будем.
Інакше навіть якщо Тита або борчиню Кужель призначити Калетніком зрушень не буде.
Треба об'єднати зусилля. А то зара багато хто чекає зловтішно осторонь на помилки влади.
Олег Єльцов _ 12.04.2011 14:32
IP: 89.252.19.---
Господа, кажется дальнейшая дискуссия утрачивает смысл. Мы уже обсуждаем все то же по второму кругу. И в ходу все те же аргументы. Это похоже на дискуссию о существовании бога в церкви. Да, я принимаю ваши очень убедительные примеры коррупции, но я не принимаю вашу позицию, мол ничего вообще не происходит и все плохо. Я же вижу очевидные изменения, демонстрирующие волю руководства страны к реформам. Вы тут свежий закон о борьбе с коррупцией критикуете. А я скажу: он половинчатый, но это намного лучше, чем ничего и чем было раньше. У нас в стране Конституцию все никак "правильную" не примут, а вы хотите побороть коррупцию за день. Возврат сотен гектаров земли в Крыму, Киеве, объявление в розыск главы земельной комиссии столичного района – это пыль в глаза? А сколько высокопоставленных чиновников уже сидит под следствием либо отбывает наказание? Такого не было. И это я воспринимаю как стремление побороть коррупцию. Но есть масса влиятельнейших людей, которые желают сохранения статуса кво. Упомянутые Яценко и Калетник, о которых я писал неоднократно, потому "в курсе" – это не от желания банковой сохранять статус кво. И не следует думать, что президент может спокойно снимать-ставить кого угодно. это большая политика. Мне было бы легче дискутировать хотя бы с директором колхоза, который вывел хозяйство из депрессивных в передовое. А тут разваленная страна. Что касается Калетника и Яценко, вспомните – финансистами какой политсилы они являются и как деребанились ведомства между членами большинства: это цена работающего парламента, своевременно принятого бюджета, договора о поставках газа... Не все так просто. И сравнение Украины с Грузией, где "Президент все контролирует". Во-первых, не сравнивайте маленькую единую и однородную Грузию с грандиозной Украиной, разрываемой противоречиями запад-восток и гнилой оппозицией. У Саакашвили иных проблем нет кроме как урожая мандаринов и продажи вин. У нас – энергоемкая экономика, развал всего... Думаю, мои аргументы адресованы в пустоту, но я в настоящий момент – прихожанин церкви, в которой верят, что результаты реформ будут, возможно не сегодня или завтра, но дело сдвинулось. Вот через год-два можно вернуться к разговору.
viktorious _ 11.04.2011 17:45
IP: 161.111.24.---
с-олійник:
Олег Єльцов:
Янукович не здатен контролювати сотні тисяч корупціонерів, які захищають власний бізнес й статки
чомусь саакашвілі здатен, а януковоч нездатен
Правда у тому, що не треба контролювати сотні тисяч. Треба наказати двох "спритків" наприклад, Колеснікова і Клюєва, за сприяння своєму бізнесу, наказати суворо і прилюдно (кум Пшонка під рукою). І інші сотні тисяч зрозуміють ситуацію миттєво.

А взагалі на такий "развод" – "хороший царь, плохіе бояре", Єльцову потрібна російська аудиторія і ментальність, на них і разрахований цей блог, от тільки державою Єльцов помилився.
с-олійник _ 11.04.2011 17:11
IP: 78.27.129.---
Олег Єльцов:
Янукович не здатен контролювати сотні тисяч корупціонерів, які захищають власний бізнес й статки
чомусь саакашвілі здатен, а януковоч нездатен
viktorious _ 11.04.2011 16:27
IP: 161.111.24.---
Цікаво спостерігать за дискусією, скільки дописувачив, обгрунтовано і з фактами, пишуть про реальне погіршення у всіх сферах суспільно-політично-економічного життя українців, а для Єльцова – все це "божья роса". Контр. аргументи: 1) "пацани реально хотят і делают реформи"; 2) В усьому винні люди, тому що пасивні, а не Президент.

Немає сенсу розмовляти що до 1), все зрозуміло. Що до другого погоджуюся, що люди ще переважно пасивні. Але вважаю що одна із головних причин цьому – неналежне виконання багатьма журналістами своїх професійних обов'язків. Деякі журналісти нажаль неправильно розуміють свою головну функцію, а саме A) вони не еротичні масажі повинні робити владі і B) не штани їм підтримувати, а С) чесно інформувати суспільство, критикувати владу за корупцію і усі прорахунки. На жаль багатьом подобається робити А та В, ба ще гірше, деякі це роблять з задоволенням, прилюдно і не соромлячись. Ну це їх вибір.
Тит _ 11.04.2011 15:34
IP: 194.50.169.---
закон про тендерні закупівлі (як же їм не вистачало такого "професіонала"!), що дозволяє вимивати з держбюджету мільярди гривень на "покращення життя" причетних до їх розподілу. То чим не "боротьба з корупцією"?
Тит _ 11.04.2011 15:32
IP: 194.50.169.---
Ми багато говорили про загальні речі. Давайте про щось більш конкретне. Ось є такий собі глава держмитслужби Калетник. Про свавілля, яке коїться на митниці, про рівень корупції який зріс в геометричній прогресії за минулий рік, говорилося й писалося багато. Підприємці стогнуть, соратники Януковича по коаліції – Тігіпко з Кужель вже кілька місяців кричать гвалт, петиції до Януковича пишуть, підписи за відставку Калетника збирають, але одіозний митник, якого Янукович міг би зняти одним розчерком свого золотого пера, стоїть мов скеля, роблячи свою справу – збір бабла на "общак". То чого ж Янукович досі не зняв Калетника, пане Єльцов? Адже він повністю дискредитує його "новий економічний курс"? Може тому, що йому потрібен саме такий голова митниці? Чи може не бажає розсваритися зі своїми червоними "попутчиками", тому і не чіпає їхніх волг та калетників? Або візьмемо одіозного тендерного мафіозі Ганд0на Яценко, якого вигнав БЮТ, зате пригріли ригіАнали,а тепер проштовхують за його редакцією
Vlad_iz_Kharkova _ 11.04.2011 14:29
IP: 195.26.93.---
Олег Єльцов _ 11.04.2011 12:17
Извините, не могу удержаться.
"Послевыборное мародерство Кучмы-Ющенко? Не смешно. В 1-й год и после прихода Кучмы, и после Ющенко вообще была тишь да гладь. А такого, как сейчас, не было никогда Запорожские регионалы, описанные pravo77, потеряли все при Януковиче, а не при Ющенко. И одесские регионалы при Ющенко нормально жили, а при Януковиче остались с носом. Ну есть же факты, уважаемый.
Юридический департамент ВР дает разгромные рецензии на половину "реформ" власти, кого это останавливает?Вы видели их анализ НК? И что? Приняли
Мы не видим что-то хорошее? Что? На разных ресурсах это часто обсуждается. Никто так и не привел ни 1 полноценного факта. Вот отменили свидетельства о регистрации. И тут же закрыли online-доступ к данным о регистрации. Теперь надо ежемесячно справку брать. Это легче? И так по каждому вроде-бы улучшению.
Если люди пассивны – это не повод хвалить власть.
Leonid Lebedinsky _ 11.04.2011 14:23
IP: 91.196.95.---
Олег, я в упор не понимаю, где вы видите "позитив" и "направленность власти работать". Наверное, в Киеве стало получше, потому как отодвинули от власти запредельного бездельника. А вот по Одессе стало совсем хреново, новые и губернатор, и мэр – полные неадекваты и клоуны. Предыдущего мэра, совсем неоднозначного, но работающего и имеющего конкретные достижения – уборку, новые дороги, реставрированный центр – грязнейшим образом убрали, выборы просто тупо переделаны с ног на голову и сейчас мэр – психопат с манией величия. Т.е. при "новой власти" наблюдается полная деградация этой власти.
А что касается "реформ", то давайте уж конкретно. "Судебная реформа"? Сами знаете. "Налоговая"? Вообще не реформа. Общая система как была чудовищная, так и осталась, зато фискалы бушуют.
Проблема в том, что так называемые "непопулярные меры" могут и должны быть поддержаны, когда это системные болезненные изменения, инвестиция в будущее. Таких изменений НЕ ПРОИЗВОДИТСЯ. И откуда же взять "позитив"?
Тит _ 11.04.2011 14:19
IP: 194.50.169.---
Якщо жодна з болючих соціально-економічних проблем суспільства не вирішується, а лише заганяється углиб, якщо відбувається подальша монополізація економіки кланами, якщо замість вирішення існуючих проблем влада створює для народу купу нових, одночасно здійснюючи наступ на політичні та економічні свободи, позбавляючи більшість громадян будь-яких перспектив, окрім перспективи працювати за пайку на олігархів, "відстьогувати" хабарі корумпованій бюрократії і не "гавкати", то навряд чи навіть такий покладистий і впокорений голодоморами та зачистками народ, як українці, тривалий час терпеливо зноситиме подібну політику "кровосісів", покірно підставляючи шию під ярмо, і не візьметься за вила, чи якесь більш дієве знаряддя.
Тит _ 11.04.2011 14:06
IP: 194.50.169.---
складу робочої групи з підготовки змін до виборчого законодавства, не бажаючи освячувати власною присутністю цей фарс. Це до речі, ще одна причина мого скепсису, стосовно "світлих намірів" Януковича енд компані. Бо впродовж багатьох кампаній (особливо 2002, 2004 та в жовтні 2010, коли влада була в них) вони довели, що є патологічними фальсифікаторами, котрі не гербують найбруднішими засобами, і в принципі нездатні бодай відносно чесно вести політичну боротьбу. Тому від шулерів та наперсточників годі чекати чогось іншого окрім прагнення "развєсті лоха".
Можна не сумніватися, що потрібні їй зміни влада протягне, поставивши хрест на демократичних виборах як таких і позбавивши суспільство шансів змінити недолугий менеджмент країни на інший (не факт, що кращий) в легітимний, демократичний спосіб. В розвиток подій за тунісько-єгипетським, чи румунським сценарієм "кровосісі", схоже поки не дуже вірять, а даремно. Бо як не закручуй кришку киплячого казана, він все одно рвоне рано чи пізно.
Тит _ 11.04.2011 13:51
IP: 194.50.169.---
А звалювати вони дійсно нікуди не збираються. Вони збираються грабувати цю країну щонайменше – десятиліття. А щоб робити це без озирання на опозицію, на власні рейтинги, та без страху втратити владу і відповідати за скоєне, здійснюється комплекс заходів з: а) подальшого дроблення та повної маргіналізації опозиції (власне, опозиція й сама достить успішно допомагає владі в цьому), створення квазіопозиційних проектів; б) спотворення виборчого законодавства в такий спосіб, щоб перетворити вибори у фарс із заздалегідь відомим результатом, як в сусідніх Раші, Білорусі, чи Казахстані (завдання не з легких, з огляду на те, що в країнах, досвід яких мавпують лавриновичі, популярність влади всеж таки є досить високою, навідміну від України). Втім "пілотний проект" під назвою "місцеві вибори" пройшов успішно і довів свою ефективність, тож найближчим часом ми станемо свідками спроби перенести "успішний досвід" на вибори до ВР, а згодом і на президентські. Недаремно американські фахівці вийшли із
Тит _ 11.04.2011 12:33
IP: 194.50.169.---
інститути, корумповані згори до низу і очолювані або самими олігархами, або їхніми ставлениками? Звісно ж не може. Тому, якщо б він дійсно збирався проводити реформи, а не "гнати порожняк", то маючи усю повноту влади для здійснення кадрових ротацій, він мав би провести деолігархізацію владних структур, позбутися корупціонерів, і залучити в команду людей не задіяних у "схемах". Але ж він цього не робить, і не збирається, керуючись в кадровій політиці не критеріями порядності, професфйності та професіоналізму, а переважно особистої відданості, партійної приналежності, та обіцянками, даними "спонсорам". Ви кажете, Януковичу важко, бо народ, в переважній більшості не довіряє цій владі. А як же він їй довірятиме, якщо попри усі обіцянки, заяви та декларації практично у всіх сферах життєдіяльності відбувається погіршення становища? Адже для більшості населення є очевидним, що за рік правління Януковича стало ще менше економічних та політичних свобод, менше справедливості і більше корупції.
Олег Єльцов _ 11.04.2011 12:17
IP: 89.252.19.---
2 Тит
Чому Ви, разом із суспільством концентруєтеся лише на констатації негативу, не помічаючи інших фактів, які не можна пояснити логікою швидше все роздєрєбаніть й звалить? Як на мене, фактів, які вказують на налаштованість влади працювати – більш ніж достатньо. Так, Гута, так, Межигір'я й дорога до нього. Не забуваємо: вони всі однакові – з совкової генерації. Й це все сприймають як військових трофей переможців у президентських виборах. Але ж інших немає. Наведіть мені приклади пристойних молодіжних громадських організацій й я заберу свої слова назад. А поствиборчим мародерством займались й кучмісти й ющенківці-тимошенківці. Чому ніхто не перекрив дорогу до Межигір'я в знак протесту під час реконструкції дороги, хоча інформація була, зокрема й ціна цієї безглуздої реконструкції? Чому вишло трохи більше сотні людей на захист Києва, коли до цього закликали "Збережемо древній Київ"? Чому ніхто послідовно не вимагає будівництва велодоріжок, хоча це нам обіцяли неодноразово? Хто чинитиме спротив "не такому" тексту антикорупційного закону? Янукович не здатен контролювати сотні тисяч корупціонерів, які захищають власний бізнес й статки. Хоча можна навести приклади, коли Президент цілком слушно накладав вето на ухвалені закони. Де конструктив в діях опозиції? Чому опозиційна преса лише скиглить, а не збирає переконливу інформацію? Щось інколи з'являється на УП. І це – вся опозиційна преса для 46-мільйоного народу? Де альтернативні аналізи законів, що ухвалюються? Чому преса не звертається з запитанням до юридичної служби ВР, яка має готувати "антикорупційний аналіз" всіх законопроектів? Мабуть це мав на увазі Во Ва, й я із ним цілком згоден. Всюди – лише балаканина про Межигір'я, гвинтокрили... Якщо ми не є громадянським суспільством, не варто очікувати, що із нами влада буде поводитись демократично. Ні, проблема не в Президенті.
Тит _ 11.04.2011 12:09
IP: 194.50.169.---
акакії акакієвичі, спостерігаючи за своїм шефом? Про економію коштів бюджету, про чесне виконання свого обов'язку і присяги держслужовця, про шанобливе ставлення до громадян? Чи міркуватимуть інакше – якщо йому можна, то чому не можна мені? Янукович зараз має стільки влади, що за наявності політичної волі здатний зламати будь-який опір бюрократії. Він має "вертикаль" – предмет неприхованої гордості, "сіменого" прокурора, слухняних міністра МВС, та голову СБУ, кишенькові суди (включаючи конституційний), запопадливу кнопкодавську більшість у ВР, що натискає кнопки за помахом кінцівки Чечетова, навіть не читаючи за що голосує. Що йому ще не вистатачає, аби за наявності бажання провести справжні реформи і увійти в історію державним діячем, а не примітивним, обтяженим купою комплексів та фобій шапкокрадом, сторожем непорушності кланово-олігархічної системи? Мабуть нічого, окрім самого бажання. Ви скажете, а хіба може Янукович в боротьбі з корупцією та проведенні реформ спертися на
Тит _ 11.04.2011 11:21
IP: 194.50.169.---
сказано про механізм контролю, і про орган який його здійснюватиме. То про який "саботаж" протидії корупції середньою і нижньою ланками мова, якщо Янукович і його кнопкодавська більшість свідомо приймають такий закон, за яким реально протидіяти корупції, в принципі не можливо, особливо на верхніх щаблях, де найбільші масштаби зловживань. Я вже мовчу пр феодальні замашки Віктора Фьодоровіча, про його любов до недешевих понтів, про демонатративне марнотратство за рахунок куцого дежбюджету, коли на третину збільшені видатки на АПУ, 30 млн.грн. виділено на ремонт резиденції в Гуті, за 50 "відремонтовано" і так ідеальну дорогу до "Межигір'я", купується найдорожчий у світі вертоліт, і за сотні мільйонів будуються майданчики до нього. Який приклад подає Янукович власним підлеглим своїм демонстративним розкошуванням, чи зухвало нахабним ставленням до киян, які щодня і щовечора мусять нервувати в сорокахвилинних заторах, пропускаючи Віктора Федоровича з його свитою? Про що думатимуть вітчизняні
Тит _ 11.04.2011 11:03
IP: 194.50.169.---
Олег Єльцов _ 08.04.2011 19:12

Олеже, я б з радістю повірив у щирість намірів Януковича, якби не численні факти, яким я не можу надати іншого пояснення, окрім його небажання здійснювати реальні реформи, зокрема боротися з корупцією, бо це вимагає насамперед обмеження власних апетитів, апетитів власної родини та оточення. Чого вартий хоча б "антикорупційний закон" Януковича? Наскільки мені відомо, в його початковій редакції взагалі була відсутня норма про декларування видатків чиновниками та членами їхніх родин. Опозиція та журналісти підняла галас, і норму ніби то включили, але ж в повністю вихолощеному вигляді, зобов'язавши декларувати лише тих родичів, які ведуть спільне господарство з держслужбовцем. Тобто, якщо діти вже дорослі і живуть окремо від чиновника, вони нічого не декларують, як і батьки, які також зазвичай проживають окремо, і усі великі витрати проводяться через них і на них оформляються усі активи. То це "боротьба з корупцією"? Крім того, в законі жодного слова не
Bo Ba _ 10.04.2011 21:16
IP: 71.232.18.---
Мне нравится пафос этой заметки, но к пафосу нужно добавить логос. А эта задача – архитрудная, но все же решаемая на каком-то уровне. Нужно идти в народ, т.е. в политику, в экономику и начинать оперироровать фактами, статистикой и бухучетом. Трудно, но некоторым удается, например, Навальному (http://navalny.livejournal.com/)
viktorious _ 09.04.2011 02:20
IP: 161.111.24.---
Багато бував і подорожував в інших країнах, маю друзів там, спілкуємося. Але не знаю прикладів коли журналіст 1) визнає що хтось у владі бандит, злодій чи шарлатан, і 2) закликає спільноту допомогати йому. Навпаки, вони таврують його, змушують піти самостійно, в гіршому випадку спільнота вже цього шарлатана чи бандита не підтримає. У нас же феномен – Єльцов, це на запис у книжці Гінеса потягне!
viktorious _ 09.04.2011 01:45
IP: 161.111.24.---
Олег Єльцов
Я кажу не про тотальне "одобрямс",а про тяжку наполегливу працю всієї громади у просуванні реформ, до яких закликає влада.


Ця влада пришла до влади за рахунок того що "розвела лохів". Зараз влада маштабно дерибанить цю країну, не чужу, а нашу. Як наслідок їх статки зростають в рази.І всі це бачать і знають.Слово "реформа"+імітація реформ потрібні лише щоб пояснити "лохам" чим обумовлене тотальне погіршення життя, яке є наслідком дерибану. Хтось з влади сказав що треба чекати 10 років.Чекай Єльцов, допомогай бандитам дерибанить, просувай, як можеш.
Як можно підтримувати владу "воров і бандитов"? Ким треба бути, яку мораль треба сповідувати, як потрібно бути вихованим, до якого рівня треба впасти, щоб підтримувати бандитів?! Це моральне збочення. "Вор должен сидеть в тюрьме" Єльцов. Треба прагнути кращого, гуртуватися, боротися з бандою, словом, ділом, як і чим можемо. Визріють люди, прийде і наш час.
Vlad_iz_Kharkova _ 08.04.2011 21:31
IP: 195.26.93.---
Олег Єльцов _ 08.04.2011 19:12
Извините, но Вы все правильно говоря, не учитываете 1 вещь.
Я охотно верю, что они искренне ХОТЯТ РЕФОРМЫ.
Эти люди под реформами понимают не то, что мы с Вами. Если джин из бутылки реализует их идею реформ, Вы ужаснетесь.
Просто Вы слышите знакомые слова и, почему-то, уверены, что эти слова в чужих устах означают то же, что в Ваших.
И еще, Вы отделяете произвол, дерибан и некие "желания реформ". А власть Януковича без произвола и дерибана уже не распространялась бы за пределы Мариинского дворца.
Я все прекрасно понимаю про народ. Но свободный народ – результат жизни при свободе и частной собственности. А у нас основной способ существования – договориться с начальством. И те запорожские бизнесмены, о которых писал pravo77 также думают, что договорятся. Они не понимают. что с бандитами не тот договор, что с привычными им чиновниками.
Поэтому я, например, за любую реформу, которая укореняет частную собственность и расширяет свободу. Но ведь нет же.
Олег Єльцов _ 08.04.2011 19:12
IP: 89.252.19.---
2 Тит:
З pravo 77 в мене близьке бачення фактів і подій, але ми доходимо різного висновку. Він, як і Ви, вважає, що нова влада навіть не збирається просувати реформи, а те, що нині відбувається – лише окозамилювання. Як доказ наводите численні факти наїздів на бізнес, стрімке зростання статків Ахмєтова й компані, чиновнічий бєспрєдєл. Це все визнаю і я. Але я намагаюся стати на їхнє місце (а за можливості отримати й інсайдерську інформацію, аби дізнатися напевно – що ж вони хочуть й чому ми маємо те, що маємо). Отже, я не бачу логіки у тому, щоб їм просто раздєрєбанити країну й піти у небуття. Ахмєтову та іншим вигідніше залишитися при владі надовго й отримати ефективну країну. Вони більше на цьому зароблять. А ті кримінальні справи проти колишніх представників влади, з повернення вкраденого, які вони розпочали, їх самих позбавляють індульгенції й через чотири роки вони також можуть втратити все, потікати за кордон або сісти за грати.
Отже, я схиляюся до думки, що вони таки налаштовані на реформи. Але народилися вони не реформаторами й їхня біографія була дещо з іншим пов'язана. Окрім того, найважливіший чинник, який заважає зробити реформи красиво й "за день" – це опір корумпованого прошарку, який буде робити все можливе – геть до повалення цієї влади, аби зберегти свої позиції. Саботаж відбувається всюди – з рівня села до Кабміну й чиновників АП включно. Без підтримки суспільства вони навряд чи це зроблять, а з огляду на жорстке несприйняття цієї влади та її ініціатив я схиляюся до того, що цей шанс Янукович провалить, що буде жахливою трагедією. Тому й закликаю братися за реформи всією громадою, а не залишатися в координатах "свій-чужий", "вор-патріот", тощо.
В цій країні з мізерним досвідом державотворення й дуже слабкими управлінськими кадрами ніхто ніколи навіть не брався за таку грандіозну роботу. Тому часто-густо впровадження реформ виглядає кумедно й трагічно. Рік при владі – це ніщо, особливо в країні, розділений навпіл. Окрім дефіциту державного досвіду й повної відсутності досвіду реформаторства у команди Януковича також купа недоліків, зокрема практично не працює пропагандистська машина, а це дуже важливо на мою журналістську думку. Слід, по-перше пояснювати суть реформ, по-друге об'єднувати народ ідеєю державотворення, зокрема. Бо те, де ми були 20 років державою можна назвати з великою натяжкою.
А те, що "влада-переможниця" успішно використовує можливість вкрасти – це для них цілком логічно, бо ж вони всі родом з 90-х. Але влада змінюється (судіть хоча б по присутності в ній Тигіпка). І якби так само змінювався народ, тоб-то проявляв активність, протестну зокрема, ця влада була б іншою й процес відбувався набагато цивілізованіше.
Я не в захваті від будь-якої влади взагалі – на Олімп порядні люди не потрапляють, це потім з декого роблять ангелів. Той самий Бєрлусконі дасть фору нашому Гаранту по своїм кримінальним зв'язкам. Гіршого за Ющенка президента в нас взагалі не було – ви це визнаєте? А щодо його кримінального минулого, достатньо згадати хоча б банк "Україна". Всі це знали, але чомусь я не спостерігав такого спротиву його бездіяльності. Може у Яника просто планида така, чи йому ніяк не можуть простити 2004-й... Але зараз у країни не та ситуація, щоб керуватися критеріями "люблю-не люблю" – це збочення якесь. Треба як німцям після війни витягувати країну з ями, а потім вже розбиратися хто якого кольору.
2 с-олійник:
Я кажу не про тотальне "одобрямс", а про тяжку наполегливу працю всієї громади у просуванні реформ, до яких закликає влада.
Тит _ 08.04.2011 17:08
IP: 194.50.169.---
с-олійник:
Олег Єльцов:
Я считаю – надо или выходить на майданы, или поддержать лозунги власти.
як на мене, треба не владу підтримувати, а завжди чесно робити свою справу, незважаючи на будь-яку владу
Єльцов каже, що треба "поддєржать лозунгі власті". Так населення підтримує ті гасла майже одностайно, але ж біда в тім, що реальні справи "кровосісів", рішення і закони, що приймаються кнопкодавською більшістю, мають мало спільного з тими прекрасними гаслами.
с-олійник _ 08.04.2011 17:04
IP: 78.27.129.---
Олег Єльцов:
Я считаю – надо или выходить на майданы, или поддержать лозунги власти.
як на мене, треба не владу підтримувати, а завжди чесно робити свою справу, незважаючи на будь-яку владу
Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291 Корупція1443 Зеленський75 Мовне питання189
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter