Олена Захарченко Письменниця

Перша інтерактивна книжка в Україні!

20 травня 2011, 12:33

"Книжкою-середовищем" назвав мою нову книжку "СІМ ВОРІТ" користувач Повзучий Голландець. І оскільки книжка – в Інтернеті, то значить, що і Повзучий Голландець цілком реальна особа і його так звати.

Тепер – обкладинка книжки



І посилання – УВАГА, бо це найголовніше, з усіх букв, що тут написані.

А тепер я скажу, що це за книжка. "Сім воріт" – перша в Україні інтерактивна електронна книжка. Її не буде надруковано на папері. Ну хіба – комусь зручніше роздрукувати її на принтері і читати в такий спосіб – я не проти, друкуйте і читайте.

А ще читати її можна і з екрану, і з "читалки", і слухати аудіо-версію. Але найголовніше – саме версія з картинками, формат pdf, тому що досі електронними книжками називали просто відскановані і викладені в мережу тексті. Друзі (і недруги), ви були неправі. Подивіться і переконайтеся, справжня електронна книжка – це зовсім не те.

Ну і крім того – там про шумерів. Адже сюжети шумерського епосу можна зустріти в казках та літературі багатьох народів. Там іще багато цікавого, але анотацію можете почитати за тим самим посиланням, я переказувати не буду.

powered by lun.ua
Коментарі — 20
Michael Mayevsky _ 21.05.2011 02:29
IP: 91.201.244.---
Для Вас вона перша інтерактивна книжка в Україні, перша в Україні інтерактивна електронна книжка? Можу тільки поспівчувати, вже років сім-вісім, як можу...
Не смішіть людей такими "відкриттями", ОК?
Олена Захарченко _ 21.05.2011 00:52
IP: 93.75.162.---
Ірина Славінська:
а, це цитата не з мене а з Повзучого Голландя (див. "відкуки читачів" за посиланням)
я ж не кажу, що всі книжки були такі
шо до Санченка то в нього чудесна книжка – я три рази її прочитала, але вона зроблена як для друку в типографії, розумієш?
Ірина Славінська _ 21.05.2011 00:13
IP: 94.27.66.---
Олено, я читала не так багато українських електронних книжок, але в мене є запитання.
От цитата: "досі електронними книжками називали просто відскановані і викладені в мережу тексті". А як же "Нариси бурси" Антона Санченка?
art-em _ 21.05.2011 00:03
IP: 93.75.162.---
Andriy Andrusevych:
Андрію, відповідаю тільки на питання, адресовані мені:)
Собор Паризької Богоматері – це роман. книжка – це продукт роботи видавництва. за цим романом було зроблено купа книжок.
робота видавництва дуже залежить від технології. а письменник може або "писати під технологію", як Михайль Семенко у 20-х роках писав візуальні вірші під нові можливості друкарських верстатів, або забити на технологію.
так і зараз – за кордоном видається купа гіпертекстових романів та мультимедійної поезії, написаних спеціально під цифровий формат. є інтерактивні багатоавторні твори тисяч людей. але це не заважає видавництву видавати лінійні тексти за допомогою тих самих технологій. ось, наприклад, цей. тут форма не визначає змісту, а допомагає його сприймати в умовах кризи традиційного українського книговидання.
гіпертекстові
Andriy Andrusevych _ 20.05.2011 22:09
IP: 178.95.53.---
art-em:
Тільки не треба за Олену відповідати. Це її блог. Їй відповідати. Я не буду коментувати технічну сторону. Справа не в цьому. Справа в тому, як була подана книга. Як у жовтій пресі. Ось як.

КОнцептуально – не погоджуюсь. Собор Паризької Богоматері можу читати у ПДФ, на папері і слухати. І все одно буде КНИГОЮ. А от книгодрукарство, пригадую, Гюго у цій же книзі називав головною бідою мистетва і казав, що воно вбило "зодчество" (пробачте, читав останній раз давно книгу, і російською, то був ще СРСР). Так ось і тут – електронна книга чи паперова. Книга буде книгою у будь-якій формі. А якщо форма "определяет сознание", то це не книга. Сократ про це гарно думав (форма-зміст).
Andriy Andrusevych _ 20.05.2011 22:04
IP: 178.95.53.---
Олена Захарченко:
Це не просто заголовок. Це заголовок блогу. Туди виносять основне. От я наприклад так і сприйняв. А вийшло фуфло, пробачте. Знову попався я на "комунікативну технологію". Даючи такий "заголовок" ви усвідомлювали, що хочете "зачепити" читача. От і зачепили. Чим? Відповідь проста – інтерактивністю, яка виявилась блефом. Прикро, адже книга певно файна.;-) Це ви певно "повелись" на медійні примочки, які проходять у жовтій пресі, але не тут. Принаймні не для інтелектуального середовища, для якого ви певне і просували книгу.
grafo _ 20.05.2011 20:21
IP: 91.124.55.---
Олена Захарченко:
цікаво, майже всі причепки і кусачки – до зоголовку
===

Бо ще не читали книжку
Почитають – причеп буде вагон
Олена Захарченко _ 20.05.2011 20:02
IP: 93.75.162.---
цікаво, майже всі причепки і кусачки – до зоголовку
art-em _ 20.05.2011 16:17
IP: 91.209.55.---
Sergey Kornienko:
Сергію, по-перше, та книжка, яку ти показав, не українською мовою, по-друге – в цій нема ніяких принципових відмінностей, просто менше об'єктів, які рухаються при наведенні та кліку. бо книжка – не для дітей. а так – принцип той самий, і технологія подібна. звісно, повністю інтерактивна вона ула би, якби змінювали сюжет: правильно написав Kyne907. але такі книжки – це ще майбутнє (вправи у живому журналі не рахуються). так що – інтерактивна і перша:)
Sergey Kornienko _ 20.05.2011 15:22
IP: 213.160.138.---
Інтерактивна книга, це щось на кшталт цього – http://life.pravda.com.ua/culture/2010/12/29/69513/. У Вас дуже непогано зроблена книга, але не інтерактивна, і не перша.
atthe _ 20.05.2011 15:06
IP: 95.215.93.---
Олена Захарченко:
Ну добре, добре:) принаймні спеціально написаних в електронному вигляді я не зустрічав. Та ще й так гарно оформлених. Але наукову/навчальну літературу українською із гіперлінками в "змісті" бачити доводилось. Тож Ваш захват першовідкривача трохи... ммм... здивував.:) Олена Захарченко:
Kyne907 _ 20.05.2011 14:50
IP: 195.182.0.---
интерактивной книга бы была, если бы по разному реагировала на разные обращения к ней, ну или меняла сюжет.:)
а так – это просто электронная книга.

PS: но мне очень понравилось как сделана.:)
Реєстрація123 _ 20.05.2011 14:20
IP: 124.209.221.---
Якщо книжку не читають, а слухають, то це не книжка, а платівка...
Олена Захарченко _ 20.05.2011 13:25
IP: 93.75.162.---
atthe:
Знаєте, я справді не бачила отаких, як пояснено, україномовних книжок
можливо, я погано шукала
будь ласка, дайте посилання
atthe _ 20.05.2011 13:22
IP: 95.215.93.---
уявляю наступну "сенсацію" від Олени: УВАГА, ВПЕРШЕ В УКРАЇНІ КНИГА НАБРАНА ШРИФТОМ calibri!!! ЦЕ ТРЕБА ТЕРМІНОВО СКАЧАТЬ І ПРОЧИТАТЬ! ВОНА ЩЕ Й ПРО ЩОСЬ ТАМ!!

а якщо спокійно – видно авторка на ВИ із комп"ютером і форматами данних, і вважає, що раз вона ніколи не бачила нормальних електронних книг (а лише відскановане шось) то й ніхто того не бачив і вона як прометей несе світло у цей морок неуків... нехай...
art-em _ 20.05.2011 13:22
IP: 91.209.55.---
Andriy Andrusevych:
Андрію, питання до компанії Adobe, яка назвала цей формат "інтерактивним PDF". а гіперпосилання та мультимедійність якраз характеризують книгу, а не текст. текст – справді не інтерактивний, але книга – це ж текст плюс видавниче рішення. тут видавниче рішення чудесне, як ви бачите:)
jakut _ 20.05.2011 13:05
IP: 91.209.55.---
Міфи давніх шумерів справді дуже схожі на українські казки, тому що вони запозичені з давніх праукраїнських, трипільських легенд. А потім, з давнього Міжріччя, ці міфи і справді розійшлися по всьому світу: їх запозичили і Єгипет, і давня Греція, і літературні казки. я поки лише переглянув книжку, але, схоже, авторка добре вивчила тему. дякую їй за гарну оповідь.
Andriy Andrusevych _ 20.05.2011 12:57
IP: 83.170.195.---
Олена Захарченко:
Власне я завантажив. ПДФ-файл гарно зроблений, погоджуюсь. Але в чому інтерактивність книги, а не її електронної версії? Якщо я відкрию текстову версію книги – книга залищиться інтерактивною? Я запитую, щоб знати чи варта спробувати пізнати цю інтерактивність.
Олена Захарченко _ 20.05.2011 12:54
IP: 93.75.162.---
Andriy Andrusevych:
важко пяснити без книжки на екрані
Andriy Andrusevych _ 20.05.2011 12:50
IP: 83.170.195.---
А в чому інтерактивність книги, пробачте?
Україна та Європа1016 Корупція1243 Aтака Путіна1158 Уряд реформ368 Мовне питання184
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter