Артем Біденко Державний секретар Міністерства інформаційної політики України

Фантазія на тему майбутнього

22 січня 2013, 11:31

- Доброго ранку, Українська Незалежна Державо! Вас вітає Українське Національне Радіо, 106 ФМ, і я – ведучий ранішнього шоу Терентій Самотній. Сьогодні 14 грудня 2018 року, і я бажаю всім гарного натхненного дня, веселих усмішок навколо, і нехай ані жид, ані москаль не трапляться вам сьогодні по дорозі!

А у нас в гостях – голова Українського Національного Інформаційного Бюро Ірина Бойко, відома як палкий захисник Рідної Мови. Вже чотири роки вона очолює Бюро, і досягла на цій посаді значних результатів – саме про них говорив у своїй щорічній промові наш Президент Олег Прокопенко. Пам'ятаєте: "Тільки Український Дух, тільки Рідна Держава, тільки Звитяга й Боротьба"! Кінець цитати.

- Пані Ірино, розкажіть, чого Ви досягли за ці чотири непростих роки?

- О, дякую, Терентію, за таке влучне запитання. Це не секрет – ми досягли дуже серйозних реформ. Первісно ми повернули Рідній Українські Мові статус Єдиної Державної. Через півроку спромоглися заборони вживати москальську мову в державних установах, а через якийсь час – і загалом по Українській Незалежній Державі. Два роки тому ми заборонили вживати слова "російський" та "єврейський" як невластиві Рідній Українській Мові – і слава Богу, скажу я Вам!

- Навіки слава!

- Адже тільки "москаль" та "жид" є тими словоформами, що є природно притаманні українцям, і саме їх необхідно вживати задля уникнення непорозумінь і утисків.

- А над чим сьогодні працює Бюро, та й загалом Український Національний Уряд? Які реформи слід чекати нашим щирим українським слухачам?

- Зараз ми активно працюємо над розробкою стандарту "Єдина Рідна Мова – Єдина Титульна Нація – Єдиний Чільник Держави". Згадаймо буремний 2014 рік – 7 травня Лідер Партії "Українська Свобода" повалив на землю і вибив око опоненту від промоскальського регіонального угруповання. Потім він піднявся і промовив саме ці слова, що навіки закарбувалися на наших серцях. І додав – "Слава Україні!".

- Героям слава!

- Власне!

- Прошу?

- Саме цей Стандарт стане надалі базовим для реалізації благоденства всієї Української Нації. Достаток і благоденство – наші принципи, згідно з якими працює Уряд і Президент. З цією думкою вони прокидаються в 5.30 ранку, з цією думкою читають ранішнього "Кобзаря", з цією ж думкою вживають вечірній вареник з тернопільською кислою капустою.

- Дякую, пані Ірино, побажаємо їм успіхів на цій ниві. Скажіть, будь ласка, а як ви оцінюєте спроби так званого Межигірського уряду в екзилі щодо дискредитації Української Незалежної Держави? Адже всі ми вчора читали так зване комюніке, чи навіть так звану ноту протесту щодо Маршу пластунів на берегах Дніпра. Чи можуть взагалі ці запроданці, ці жидо-москалі, перепрошую за сленг, вказувати нашому Уряду, як тренувати наших молодих юнаків і юнок?

- Я відповім без зайвої демагогії. Адже тримаю в руках Декалог Українського Націоналіста з Золотим Тризубом на титлі, в якому чорним по білому написано: ніякого діалогу з окупантами, ніякого поступу в сторону оліго-ліберальних цінностей. Навіть ситуативно ми не можемо вести діалог із людьми нетрадиційної релігійної чи сексуальної орієнтації. Що ж говорити про тих, хто не знає нашої Рідної Української мови?! Знаєте, моя бабуся казала – "Комуняку на гілляку", от саме те я хочу сказати в обличчя цим екзальтованим екзильцям.

- Яка експресія, пані Ірино! Це справжнє щастя, що нашою державою керують настільки сильні та впевнені особистості.

- Дякую, Терентію!

- Дякуємо, пані Ірино, гарного Вам дня. А вам, любі радіослухачі, раджу не хвилюватися – пан Президент не полишає своїх думок про наш добробут і гарантує, що дуже скоро все буде – добре! З вами був Терентій Самотній, залишайтеся з нами!

powered by lun.ua
Коментарі — 128
чисте небо _ 22.01.2013 19:19
IP: 81.95.189.---
Стаття сподобалась, в стилі класичних антиутопій, наприклад, Д. Оруелл "1984" чи О. Хакслі "О дивний новий світ".
Стаття наводить на думки про нашу абсурдну дійсність, зображує весь той всеїдний постмодернізм (вибачте, за матюки) де все схоже на театр, де живуть найрізноманітніші актори, де не розбереш, хто хворий, хто здоровий, де всі вірять у завтрашній день, який насправді нічого не змінить, де не існує реальності, а кожен говорить щось своє і не чує інших, і т.д.
Автор – вільна і смілива людина, що не злякався критики, яка очікувалась. Автор пише не проти незалежності, мови, а проти священнокоровізму людей, які можуть подавати свої ідеї менш параноїдально, щоб не наштовхуватись на непорозуміння.
А щодо критиків статті, то створюється враження, що вони ніколи не сміються, хіба що зі злості...
skif183 _ 22.01.2013 18:56
IP: 93.72.97.---
Villja:
Мария Ильина:
Що саме у своєму бруднописанні намагається висміяти цей малорос? Українську мову, рідну для більшості населення цієї моноетнічної країни? Сам факт існування незалежної Української держави, визнаної усім світом ще два десятки років тому? Чи себе – підленького яничара, морального покруча й генетичного виродка?
Шановна пані Іра, можливо він мав іронію відносно таких собі патрійотів, яких понаходили кгб-шні дєятелі і напичкали їх демагогією для узаконення назви незалежна і соборна Україна, чи президент України Янукович. Але я не заперечую, що Ви маєте рацію у своєму коменті. Колись цей паря здався мені вдумчивим блогером. Можливо їсти захотілося булочок з ікрою. А то хіба вгонишся за возняками, кушніруками.
Автор насправді самовпевнений дурень. Те, що це "сєрий лавочник" зрозуміло, але мабуть ще й ледащо. А комсомолу вже немає для самореалізаціі.
afterwards _ 22.01.2013 18:50
IP: 93.73.123.---
Художні застереження автора мають право на існування, бо базуються на тенденціях сучасної України. Щоправда, тут є одне "але": як народ, ми завжди перебуваємо під загрозою знищення нашого національного коріння, нашої духовного єства. На це була спрямована національна (а скоріше антинаціональна) політика Російської імперії, а згодом і СРСР. Мовний закон 2012 року – продовження того самого шовіністичного наступу. Тому процес справжнього національного відродження нам конче необхідний і його треба усіляко підтримувати. Небезпека ж полягає в тому, що його можуть дискредитувати психічно неадекватні особи, здатні довести будь-яку благородну справу до абсурду, а то й повного ідіотизму. Згадаймо слова Достоєвського про те, що біля кожної гарної ідеї, як біля діжки з пивом, різної наволочі багато крутиться. Це, на мою думку, в дещо гротескній формі і змальовує автор.
Villja _ 22.01.2013 18:12
IP: 217.212.230.---
Олександр Лавор:
З хворою головою та фантазіями на тему майбутнього...
Ви знаєте, а як він гордиться своїм опусом! Це вперше парніші вдалось щось "нафантазувати". А так він приземлений Але ж рівня блогера досяг. Якусь маленьку іскру талантика має. Є і зовсім безталанні, яким і такого рівня важко досягнути.
Polbarret _ 22.01.2013 18:10
IP: 184.95.55.---
Ну, плюнул в колодец. Полегчало?
Олександр Лавор _ 22.01.2013 18:05
IP: 91.124.9.---
З хворою головою та фантазіями на тему майбутнього...
La Rossa _ 22.01.2013 17:50
IP: 93.74.246.---
Gleb:

vts-m:
La Rossa:
vts-m:

Витас,
оставьте этого закомплексованного пингвина в покое.
Есть, есть у меня такая слабость слушаться советов неглупих людей...
Ну вот тебе и раз.
Вы же так хотели привлечь к себе мое внимание, мельтеша возле каждого моего комментария. И вот, наконец, привлекли. Но, похоже, все получилось, как у Блока:
"Виновны ль мы, коль хрустнет ваш скелет
В тяжелых, нежных наших лапах?"
Как же вы теперь – с трещиной в позвоночнике?
П.С. Так вы, ко всем вашим достоинствам, еще и трус. Вы смело можете бороться за звание "Абсолютное ничтожество".
Тебя точно мамка в детстве уронила...
Карандышев.
Villja _ 22.01.2013 17:43
IP: 217.212.230.---
Villja:
Шановна пані Мария, мав на увазі.
Villja _ 22.01.2013 17:41
IP: 217.212.230.---
Мария Ильина:
Що саме у своєму бруднописанні намагається висміяти цей малорос? Українську мову, рідну для більшості населення цієї моноетнічної країни? Сам факт існування незалежної Української держави, визнаної усім світом ще два десятки років тому? Чи себе – підленького яничара, морального покруча й генетичного виродка?
Шановна пані Іра, можливо він мав іронію відносно таких собі патрійотів, яких понаходили кгб-шні дєятелі і напичкали їх демагогією для узаконення назви незалежна і соборна Україна, чи президент України Янукович. Але я не заперечую, що Ви маєте рацію у своєму коменті. Колись цей паря здався мені вдумчивим блогером. Можливо їсти захотілося булочок з ікрою. А то хіба вгонишся за возняками, кушніруками.
Осмомисл _ 22.01.2013 17:02
IP: 178.95.215.---
автор молодець! написав би він таке в Росії про російську мову...ги-ги...на тому б його світле майбутнє закінчилось. з об"єктивних причин. Власне, як і вбудь-якій країні довкола. З чим його і вітаємо – живий і муть гоне.
antbs _ 22.01.2013 16:46
IP: 83.170.97.---
Владимир Афендиков:
antbs:
Владимир Афендиков:
К тому же, эти лидеры обычно не имеют комплекса неполноценности.
Да ну! А как же комплекс Наполеона?
Обычно – не значит никогда.)
antbs _ 22.01.2013 16:43
IP: 83.170.97.---
Gleb:
antbs:
Самый талантливый сарказм исходит от Вадима Колисниченко, когда он шутит над украинским языком.
Шановний пан на прізвисько "антонібс",
Підозра в мене є, що ви естонець,
Бо пана, звісно, видно по халявах,
У сенсі, що до вас доходить мляво:
Боротися за неньки нашій мову
На мові неньки треба, безумовно.
Якщо ж "барьба" на "язике" ведеться,
Вона тоді чи лицемірство зветься,
Чи зовсім вже огидним неподобством,
Відомим всім під назвой "долбой_бство".

Так хто ви, пане антонібс – лицемір чи довбой_б?
Чи одне іншому не перешкода?
Что? Колисниченка жалко? Понимаю. Как – никак брат по сарказму.))
igorkorigorkor _ 22.01.2013 16:25
IP: 5.255.166.---
Прикольно. В стилі антитоталітарних антиутопій, досить майстерно, але це вже не публіцистика, а художнє щось.
Lexa62 _ 22.01.2013 16:20
IP: 82.207.124.---
Це називаэться "бемкнути в дзвони не зазирнувши в святці". Раджу пану автору вийти з матриці і прогулятись хоча б Києвом.
La Rossa _ 22.01.2013 16:18
IP: 93.74.246.---
vts-m:

Витас,
оставьте этого закомплексованного пингвина в покое.
Владимир Афендиков _ 22.01.2013 16:08
IP: 212.66.42.---
antbs:
Владимир Афендиков:
К тому же, эти лидеры обычно не имеют комплекса неполноценности.
Да ну! А как же комплекс Наполеона?
steinar _ 22.01.2013 16:05
IP: 194.187.111.---
Ой, да ладно, не в этом сейчас проблема.
В 2018 вполне может не быть независимой страны и независимого радио.
Vladimir Afendikov _ 22.01.2013 16:05
IP: 212.66.42.---
Gleb:
Владимир Афендиков:
Сарказм в отличие от юмора – штука злая.
Дык, добро должно быть с кулаками.
Не должно, а вынужденно быть, иногда...чтобы не исчезнуть вовсе.
А Вы, как мне кажется, склонны к толстовству.
Разве что в теории, на практике ничего не получается, как Вы сами заметили, вербальный агрессор.
antbs _ 22.01.2013 16:04
IP: 83.170.97.---
Владимир Афендиков:
antbs:
Владимир Афендиков:
Все зависит от причины возникновения радикализма.
И какие же Вы видите причины?
Сначала это может быть модным явлением – люди зачитываются нацистской литературой, воображают исключительность своей нации и т.д.
Это может быть природной потребностью в лидерстве, которая находит выход в возвеличивании своей нации.
Можно еще целый ряд причин назвать вплоть до маниакального синдрома. Ведь любую организацию, движение создают лидеры. К тому же, эти лидеры обычно не имеют комплекса неполноценности.
shwiec _ 22.01.2013 15:59
IP: 91.218.107.---
думаю,здоровий націоналізм,це природній захист нації від зникнення.ті,хто цього в крові не мав,ті й позникали з цього світу або розчинилися назавжди.схоже,автор не любить свого прізвища,йому б хотілося стати биденковім
Владимир Афендиков _ 22.01.2013 15:59
IP: 212.66.42.---
Gleb:
Владимир Афендиков:
Вы приходите сюда исключительно как спорщик ("вербальный агрессор"...
Внешне, пожалуй, так и выглядит. Я прихожу за информацией, а метод ее выуживания Вами определен правильно. Не буду юлить, "сам процесс" тоже увлекательная штука.
antbs _ 22.01.2013 15:55
IP: 83.170.97.---
Владимир Афендиков:
Gleb:
Владимир Афендиков:
Сарказм – высшая ступень юмора, высший пилотаж.
Сарказм в отличие от юмора – штука злая.
Вот здесь вполне согласен. И перекошенное лицо так дополняет эту злобу, что хочется отвернуться и больше его не видеть. Самый талантливый сарказм исходит от Вадима Колисниченко, когда он шутит над украинским языком.
Владимир Афендиков _ 22.01.2013 15:52
IP: 212.66.42.---
antbs:
Владимир Афендиков:
Все зависит от причины возникновения радикализма.
И какие же Вы видите причины?
Владимир Афендиков _ 22.01.2013 15:51
IP: 212.66.42.---
Gleb:
Владимир Афендиков:
Сарказм – высшая ступень юмора, высший пилотаж.
Сарказм в отличие от юмора – штука злая.
antbs _ 22.01.2013 15:46
IP: 83.170.97.---
Владимир Афендиков:
antbs:
Владимир Афендиков:
Т.е, украинские и русские националисты страдают комплексом неполноценности?...Я это называю манией величия. Хотя, вполне допускаю, что эти понятия где-то имеют точку пересечения...
Не просто точку пересечения, а прямую зависимость. То есть мания величия выступает компенсацией комплекса неполноценности.
Комплекс неполноценности и мания величия могут иметь как определение последовательности, так и вид двух параллелей. Все зависит от причины возникновения радикализма.
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter