Оксана Білозір Народний депутат України трьох скликань, Міністр культури і туризму України (2005 р.)

Чому

21 лютого 2008, 10:20

У вівторок, 19 лютого я підписала заяву про вихід з політичної партії "Народний Союз Наша Україна".

Заява

У вівторок, 19 лютого я підписала заяву про вихід з політичної партії "Народний Союз Наша Україна".

Все життя я обстоювала ідею незалежної України, самодостатньої європейської нації. Я була однією з тих, хто у 2004 році стояв біля витоків партії "Наша Україна" та формував її ціннісні орієнтири. Саме тому вважаю нечесним замовчувати проблеми, з якими зіткнулася партія.

Проблеми, які, я в цьому глибоко переконана, носять суб'єктивний характер.

Давайте щиро і відверто відповімо собі на наступні питання:

• Чи зберегла партія своє політичне обличчя, те, яке вирізняло її з-поміж інших?

• Чи не втратила партія динаміку, тенденції та й напрямок розвитку, віддавши себе на поталу ідеології, яка є "фішкою" іншої політичної сили?

• Чи відстоює партія інтереси свого електорату?

• Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?

• Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?

Партiя не виконала свого головного завдання – згуртувати національно-демократичні сили та стати потужним чинником української політики.

Я не можу брати на себе відповідальність за рішення, ухвалені кулуарно, вузьким колом людей, без врахування позиції народних депутатів, не кажучи вже про рядових членів партії, не можу підтримувати ті з них, які ідуть врозріз з передвиборною програмою Блоку, з програмними засадами партії, з тими обіцянками, які були дані, в тому числі і мною особисто, виборцям.

Мій вихід із НСНУ – вимушений крок, продиктований крайньою необхідністю привернути увагу до ситуації в партії.

powered by lun.ua
Коментарі — 299
Melisa _ 21.02.2008 10:53
IP: 213.133.167.---
Шановна Оксано Володимирівно,

А чи не могли б Ви пояснити широкій громадськості інший свій вчинок:
минулого тижня після того як до Вас підійшов Борис Колєсніков, Ви проголосували своєю карткою та карткою Плюща за зміни до Господарського процесуального кодексу, всупереч рішенню фракції.

Чи не означає це що Ви вже вступили у великий обєднавчий процес з Партією Регіонів і таким чином відстоюєте інтереси свого електорату?
sysos _ 21.02.2008 10:52
IP: 148.177.129.---
Ще раз прочитав Вашу дурню, звернув увагу на це: "Чи відстоює партія інтереси свого електорату?" Ви серйозно?! Якраз зараз, завдяки Кириленку та Луценку відстоює! Я був один з тих, хто голосував за НУНС, ви всі клялися, що не буде об"єднання з ПР! А що після виборів? Виявилось, що ваш кум та Балога чхати хотів на ці обіцянки, на нас, виявляється, що кращої коаліції, ніж з Януковичем не може бути!
Вже скоро ви будете в одній партії з людьми, проти яких ви в 2004 році робили вигляд, що боретесь! Чи це ваші принципи та цінності такі! Однакові з Ахметовим, Колесніковим, Балогою! Ну тоді мені Вас шкода!
igol _ 21.02.2008 10:52
IP: 91.193.126.---
Госпожа Билозир, если вы такая принципиальная и порядочная, что же вы раньше из партии не вышли и с президентом, пардом, с нашим великим Пасечником не порвали? Ответь, пожалуйста, как вы отнеслись к награждению Кивалова и Колесникова? Еще ответьте, я помню то, что случилось возле ЦВК во время выборов, когда людей, которые боролись за господина Ющенко избивали, и как он кричал на камеру, стуча кулачком по асфальту, что, я мол вас и ваших паханов посажу. И где они сидят, рядом с ним? Или он, как велкикий христьянин, их простил. А я вот не проащаю, за то, что предал Майдан и людей, которые боролись за нашу свободу. Не тех, что стоял, как и вы, на сцене, а кто стоял и мерз на площади. Кто-то из великих сказал, что политика – дело грязное. Это я могу понять, но если сам в дерьме, зачем же всех других в него толькать? От себя могу только сказать, я вас больше не уважаю и не верю ни одному слову. Все это игры даже не подковерные, а подзаборные.
Безработный _ 21.02.2008 10:51
IP: 77.121.12.---
Очень Достойно. И внятно.
Болт _ 21.02.2008 10:50
IP: 77.122.226.---
• Чи зберегла партія своє політичне обличчя, те, яке вирізняло її з-поміж інших?

У чому це політичне обличчя НУНС

• Чи відстоює партія інтереси свого електорату?

У чому інтереси електорату НУНС

• Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України – людини, навколо якої згуртувалася Наша Україна?


Інтереси електорату НУНС – бути електоральним ресурсом Президента України?
Тоді у чому інтереси самого Президента?
Хоча б п'ять пунктів.


Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?


Назвіть хоча б п'ять.

Партiя не виконала свого головного завдання – згуртувати національно-демократичні сили та стати потужним чинником української політики.
Як можливо згуртувати національно-демократичні сили при використанні тоталітарних методів паном Балогою.

Мій вихід із НСНУ – вимушений крок, продиктований крайньою необхідністю привернути увагу до ситуації в партії.
А чому не звернутися до однопартійців, до з'ізду НУНС?
VNC _ 21.02.2008 10:47
IP: 212.82.192.---
Окесана, підтримую Вас!
_Leo_ _ 21.02.2008 10:45
IP: 92.113.15.---
Мандат на стол и потом будете говорить! С Балогой и его людьми все ясно – не ожидал этого от вас. Вы стали на путь Искариона но еще не сделали шаг. Сдайте мандат тогда чтото делайте и говорите.
Дуболом _ 21.02.2008 10:43
IP: 77.122.219.---
Иногда лучше петь, чем заниматься политикой...
Nico1 _ 21.02.2008 10:43
IP: 92.112.48.---
Якщо Ви така принципова, то чому не боролися з тими негативними явищами в Партії, що Ви підмітили, адже Ви член Політради!. Ваші дії – така ж сама гра, яку Ви свідомо, чи несвідомо ведете (а може Вас ведуть "кукловоди"!
Путивлянин _ 21.02.2008 10:42
IP: 212.90.127.---
Якщо не влаштовує партія,яка провела тебе в парламент й ти з неї виходиш-то прошу депутатський мандат на стіл!Й іди співати-тільки боюсь,що помідорами закидають глядачі.Я б теж кинув-бо вже дістали маріонетки в театрі -балогані!
Наталья _ 21.02.2008 10:41
IP: 212.115.224.---
Пані Оксано,а чому так сталось,що 9 чи скільки там вузькосуб"єктивнозацікавленних партій БЛОКУ відмовились йти за тими п"ятьма в побудові єдиної національнодемократичної партіїї? Добре НУ не така,а інші? Чи за крилів-петьовок голосували ми, ваші постійні виборці? Й навіть якщо до вас приєднається ще з десяток депутатів з фракції, ви вірите в нашу підтримку? Якби не вірили-не пішли б...Сумно,але політикам на країну,на наші проблеми наплювати, якщо вони ще за 2 роки до виборів думають про все це в той час,коли треба виживати-НАМ,ПРОСТИМ ЛЮДЯМ.
sysos _ 21.02.2008 10:41
IP: 148.177.129.---
Здається Ви кума Ющенка?! Тоді все зрозуміло! Шановна Оксана, у Вас чудові пісні, але в політиці Вам нічого робити! Хоча б загадати Ваше управління Міністерством культури! Одне слово – Жах!
Ви пишете: "Я була однією з тих, хто у 2004 році стояв біля витоків партії "Наша Україна" та формував її ціннісні орієнтири." Невже цим цінностям відповідає Ющенко? Ось почитайте хоча б нове розслідування УП: http://pravda.com.ua/news/2008/2/20/71912.htm
Це те, заради чого ми стояли на Майдані?!
А ось цікава інформація про Вашого новго шефа в новій партії: http://www.ord-ua.com/categ_1/article_52428.html
Тому досить прикриватись гарними словами! Знаємо вже ціну всім вам, осболиво Вашому любому кумові!
AID _ 21.02.2008 10:40
IP: 92.112.202.---
Оксана, хорошие тезисы, со многим согласен. Но! Ответьте пожалуйста:
1. Организовав новую партию Вы еще больше распыляете электорат, теряя эффект синергии. При этом, если честно, я не вижу ни лидеров способных поднять рейтинг, ни электорат, который поддержит действия ГАРТА (пока я это идентифицирую с позицией Секретариата). Это больше позиция сдерживания, которую не хочет озвучивать Президент. И воспринимается это – "А баба Яга против".
2. Не считаете ли Вы эту ситуацию прямой вной "почесного голови"? Именно его невнятная позиция по-поводу конфликта внутри партии привела к нынешней ситуации.
3. Считаете ли Вы моральной позицию главы избирательного штаба НУ-НС, уходящего из НСНУ, и который ДО СИХ ПОР НЕ РАССЧИТАЛСЯ со штабами за выборы 2007?
4. Не видите ли Вы аналогии с CLGE (о), и как следствие не боитесь ли повторения их судьбы?
Северянин _ 21.02.2008 10:38
IP: 193.138.246.---
Сдайте мандат. А потом можно и поговрить.
PUKI _ 21.02.2008 10:38
IP: 213.133.167.---
іди співай, Україночко. Це у тебе виходить краще (не кажу добре)
Wodan _ 21.02.2008 10:38
IP: 77.120.194.---
Если бы за Вашим уходом не торчал из всех концов Балога, оно то ладно...но это не так.

И еще, для всех честных и принципиальных дорога на улицу, нефиг в парламенте сидеть и рассказывать, что мне НАРОД дал мандат. Народ дал мандат партии или блоку, а не кому то лично! Система у нас такая...
ОХ _ 21.02.2008 10:37
IP: 62.64.113.---
Чи забезпечує партія реалізацію свого основного завдання – бути електоральним та парламентським ресурсом Президента України?
Безперечно, забезпечує. Тільки цим й опікується. Саме тому й втратила повагу електорату.
Віхрь _ 21.02.2008 10:36
IP: 194.88.220.---
Оксаночко. Я думав, що ти порядна, а ти просто ручна, флюгер називається. Не знаходжу будь-яких пояснень твоєму поступку. Єдине, що в тобі залишилось, так це твої пісні і то після цього поступку, противно їх слухати у твоєму виконанні.
okveh _ 21.02.2008 10:36
IP: 92.112.75.---
А зас обою Ви не відчуваєте відповідальності???? Ви хочете сказати, що Ви були просто рядовим членом партії???? То такі члени партії депутатами не стають.

Покладіть депутатський мандат і виходьте з партії. Будьте вже до кінця гоноровими.

Я голосував за партію, а не за Вас.
root _ 21.02.2008 10:32
IP: 195.24.156.---
І, якщо ви така чесна і принципова, то треба йти до кінця – здати свій депутатський квиток! Чи забракне "принциповості", коли йдеться про власні інтереси?
Наталья _ 21.02.2008 10:30
IP: 212.115.224.---
Я не можу брати на себе відповідальність за рішення, ухвалені кулуарно, вузьким колом людей, без врахування позиції народних депутатів, не кажучи вже про рядових членів партії

А чому ж берете цьому участь?
Наталья _ 21.02.2008 10:28
IP: 212.115.224.---
Проблеми, які, я в цьому глибоко переконана, носять суб'єктивний характер.

Точно,субєктивний.
root _ 21.02.2008 10:28
IP: 195.24.156.---
Пані, Оксана, можливо, у вас і хороші наміри, але невже ви така наівна, що не розумієте, що ви є лише пішаком у грі Балоги під назвою "Об"єднання із регіоналами"???? Вам би варто було почитати трохи інтеренет, багато б чого нового дізналися про цю людину, особливо раджу сайт http://ord-ua.com/. Чи може ви все прекрасно знаєте і розумієте, але прикидаєтеся такою наівною, чи не так?
Наталья _ 21.02.2008 10:25
IP: 212.115.224.---
• Чи не стала партія знаряддям в руках тих, хто використовує її в своїх вузькокорпоративних цілях?

ТАК,СТАЛА!!!
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter