Денис Богуш Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій

УКРАЇНА-2020: ВІДСУТНІСТЬ ЛОГІКИ

22 грудня 2020, 01:31

Україна вже більше ніж півтора року живе з новим президентом і новою владою. Президентом, який "із простого вчителя став Президентом", депутатів, які пишалися тим, що вони не були в політиці, державному управлінні і не мають досвіду.

Новий президент і нова влада обіцяли подолати корупцію, (прямо посадити корупціонерів), відійти від олігархів, "подолати епоху бідності" (про 4000$ зарплати вчителям я мовчу), зробити мир, повернувши Донбас і Крим та ще багато чого.

І от такі люди опинились у владі. Чи могли вони щось покращити? Самі – точно ні. Шанс був, але без крутих висококваліфікованих і патріотичних українських радників, кадрів, щось покращити просто неможливо. Навіть якщо ти суперморальна людина, але якщо ти не знаєш чим управляти, то тим, чим ти не знаєш – будуть управляти інші. А вони точно не суперморальні і не суперпатріотичні. І коли в тебе кадри – тільки друзі та "95 квартал", а потрібно на ключові посади в державі швидко поставити сотні людей. Ясна річ, що це неможливо таким людям.

Але тепер по порядку.

Політика

Політика – ззовні видається дуже зрозумілою і простою сферою. Але це тільки для профанів. В політиці все пов'язано на зв'язках та динамічних інтересах. Тут немає друзів і всі конкуренти. Завдяки фільму "Слуга народу" Володимир Зеленський, (зробивши віртуальну Україну, в якій він всіх переміг) – дав надію довірливій частині електорату України, що саме він той месія, який змінить життя на краще. І ця картинка віртуальної України стала настільки привабливою, і люди так в неї повірили, що на виборах президентських і парламентських дали шалені рейтинги Володимиру Зеленському і його команді. Таким чином у політиці, неочікувано, тотально і кардинально "Зе" став домінантним фактором.



Але від любові до ненависті – один крок. І на сьогодні ми бачимо вже тільки залишки цього "домінантного фактору". Що цілком логічно в цій ситуації.

Ми тут на днях сперечалися з експертами щодо ефективності політичного аналізу в Україні. Я кажу, що на сьогодні, робити політичний аналіз – невдячна справа. Тому що аналіз можливо робити там, де є логіка. А логіки немає. Є ситуативні рішення Володимира Зеленського і купа впливів різних людей на нього. Коли ти ще не вийшов із логіки шоу-бізнесу та "95 кварталу" – неможливо прийти у логіку державного управляння і політики.

Тому політичні рішення в нашій країні з боку влади – нелогічні і деструктивні.

Олігархи

У фільмі "Слуга народу" олігархи спокійно керували країною і політикою. Це смішно виглядає і цікаво дивитись на ці маніпуляції, де політики, як ляльки слухаються своїх господарів.

Зеленський свою передвиборчу кампанію побудував на боротьбі з "олігархом-баригою Порошенко" та іншими абстрактними олігархами. Що цікаво, за логікою команди Зеленського і сьогодні Порошенко всім поганим керує у країні.

По факту, Володимир Зеленський допоміг одним олігархам стати багатшими за інших. На першому плані тепер Ахметов, Коломойський і Медведчук. Ахметов поставив свого Прем'єр-міністра, захопив цілі сфери економіки, Коломойський теж не відстає і вбиваючи атомну енергетику в Україні, закуповує російську електроенегію. А Медведчук плавно заходить в політику (куди він до цієї влади, в принципі не міг попасти), і головне, у мізки наших громадян, проводячи тотальну проросійську інформаційну політику.

Економіка

Не потрібно бути суперекономістом, щоб не побачити падіння української економіки у всіх сферах. Хто знає такі слова, як "ріст ВВП" (внутрішній валовий продукт) і "ПІІ" (прямі іноземні інвестиції), "дефіцит бюджету", "промислове виробництво" тощо, той розуміє, в яку яму ми падаємо. У 2020 році всі ці показники впали так, що розгрібати новій владі – потрібні десятиліття (якщо після цієї нова влада буде краще, що не факт).

Коли я вперше побачив економічну команду нової влади у 2019 році, я подумав, що це якесь "Маппет-шоу" і це якийсь розіграш. Але після рішень по розвалу міністерств та цілих сфер економіки, я зрозумів що це реальність. Дуже сувора. Цілеспрямоване вбивство підприємництва та бізнесу, спочатку під час першого локдауну, і навіть сьогодні, вбивство багатьох ФОПів.

Коли я побачив другу команду в Уряді, я зрозумів, що перші хоч і дивно виглядали, але хоч знали, як працює система державного управління і влади.

При всій цій ситуації, я впевнений, що Володимир Зеленський і сьогодні вважає що він все робить добре для економіки. І дивується, чому це вони виходять на акції протестів, і чому хтось не задоволений при такому грамотному президенті...



Коронавірус

Світовий форс-мажор пандемії COVID-19 погіршив у багатьох країн плани на шляху до процвітання. Тільки не в нашій країні. В нашій країні нова влада на чолі з Зеленським, не погіршила, а просто вбила частину економіки. Багато місяців пандемії ніхто навіть не замислився над тим, що маски, так необхідні і цей період, наприклад, можливо зробити безкоштовними у всіх державних установах. Собівартість маски складає максимум 1 гривня. А по скільки ці маски продаються в аптеках і магазинах – ви бачите. І цілком зрозуміло хто на цьому заробляє.

Карантин, яким влада "лякала" людей, (про що самі і сказали) вже неможливо запровадити в цій країні, де немає довіри до МОЗ і влади.

Ці карантини не закінчяться найближчі 5 років. Справа в тому, що штучно вироблений вірус веде себе не як звичайний вірус, а як біологічна зброя. І він може давати мутації не в бік зниження патогенності, а і у бік підвищення загрозливих для людини властивостей. Це засвідчують 5 нових принципіально нових мутацій і біля 300 мутацій незначних. І поява такого "підвищенного" коронавірусу у Великій Британії – цьому підтвердження, він більш контагеозний, ніж попередній. Можливо з'явиться мутація цього вірусу, яка буде вбивати людину настільки швидко, що симптоматика не встигне розвернутися.

Щоб не сперечатися, що цей коронавірус є біологічною зброєю – є мій фільм і аналітична доповідь ще березня 2020 року.

COVID-19: біологічна зброя Росії?

https://youtu.be/Jf-vxQ64bM8

Можливості розповсюдження вірусної інфекції COVID-2019 спецслужбами РФ[/URL]

http://r-studies.org/news_details.php?news_id=103979&interface_lang=ukr

До речі, нова влада могла б підтримати вітчизняного виробника, наші наукові інститути, наші компанії. І спочатку була надія до співпраці з владою, але "професійна" влада обирає найгірші шляхи.

Децентралізація

Останні місцеві вибори були "холодним душем" для цієї влади. Результатом є відсутність у обласних центрах і великих містах керівників від партії влади та відсутність крупних фракцій у більшості місцевих рад.

Що це означає?

Це означає, що при слабкому центрі, великі міста та великі ОТГ будуть вести себе повністю самостійно. Що у свою чергу посилює центробіжні сили в державі, і ми рухаємося до картинки з фільму "Слуга народу" де Україна була у різнокольорових клаптиках і регіонами, повністю незалежними від центру. А чи посилює це Україну? Однозначно ні. А чи є в цьому логіка Володимира Зеленського?



Війна і мир

Нагадаю, що в нашій країні йде війна з РФ з 2014 року, а нас анексований Крим і окуповані частини Донецької і Луганської області. В цій війні вбитими більше 10000 людей та більше 1 млн біженців (тимчасово переміщених осіб). Що робив попередній Президент Порошенко? Посилював армію, посилював позицію України на міжнародній арені, підтримував економіку на максимальних цифрах, які були можливі. Завдяки перемовинам з РФ, зупинив два рази пряму військову російську агресію, що відображено у системі угод "Мінськ-1" і "Мінськ-2".

Адже після Януковича українська армія залишилась в.о.Президента Турчинову та Президенту Порошенко у "розібраному стані". Практично була знищена система ППО, контррозвідка, "танки не їздили" (велика кількість бронетехніки є просто металобрухтом), "літаки не літали", особовий склад не був забезпечений навіть обмундируванням...

Волонтери і держава за декілька років зробила армію дієздатною, почали розробляти нові види озброєнь і в світі зрозуміли що є дуже сильні воїни, які можуть ефективно воювати з росіянами.

Що робиться зараз? Програми щодо інтеграції в НАТО звертаються і гроші виділені в держбюджеті на армію не використовуються, держзамовлення для української армії не робиться. Почалися процеси, які в багатьох напрямках послаблюють обороноздатність, я вже мовчу про мотивацію воїнів, яку постійно знижують різними способами. Чи розуміє Зеленський і Ко логіку гібридної агресії РФ? Думаю, не розуміють, а навіть йдуть на зустріч багатьом проросійським технологам і експертам.

Чи почала Україна інформаційно працювати з Кримом і з Донбасом, почала з нашими людьми там комунікацію? На державному рівні навіть таких програм не обговорюється! Є якісь несміливі кроки у різних структурах, але системи немає.

Щодо миру, з яким нова влада прийшла. Все залишилось як і було при Порошенко. Мінські домовленості, нормандський формат, порушення на лінії розмежування... Пару місяців інтенсивність обстрілів знизилася, але це все не стабільно. Погіршилася міжнародна підтримка, хоча поки всі санкції зберігаються

До речі, тему миру у Зе-команди поступово перехоплюють повністю проросійські ОПЗЖ і якщо так піде далі, то на наступних президентських виборах має великі шанси виграти повністю проросійський кандидат.

Куди ми рухаємось?

Є коротка, але погана відповідь – в нікуди. І дуже просто це довести. У нас є Уряд, який повинен вести кудись країну, і він повинен виконувати програму, яку затверджує Верховна Рада і в ситуації монобільшості вона погоджена (або ініційована) з Президентом України. Це за логікою.

Але програми Уряду немає і вона не затверджена Верховною Радою по факту. Тобто ніхто в цій країні не знає куди ми рухаємося. Є бюджет, який неможливо виконати, але затверджений не зрозуміло за якою програмою.

Чи можливо якось почати покращувати ситуацію. Ясна річ, що можливо. Для цього потрібно почати виконувати передвиборчі обіцянки. Тверезо їх прочитати, відкинути фантазії, подивитись собі в очі в дзеркалі, і почати це робити.

Почати робити кадровий резерв для всіх гілок влади, залучити експертів, відділити олігархів від влади, піднімати промисловість і вітчизняного виробника і далі – за списком...

Що буде робити влада і Президент зараз, якщо все залишиться як є.

Все просто – будуть змінювати міністрів і уряд, робити "відосіки", займатись "кейсами" та "треками", дистанціюватись від реальних проблем, а пробувати ще раз країну завести у віртуальний світ.

Цей 2020 високосний рік закінчується. Не буду розповідати який він був важкий для всіх. Я хочу мати надію. Дуже хочу жити в сильній країні з сильним президентом, яким я хочу пишатися. Хочу щоб мої діти пов'язували своє майбутнє з Україною і тут були перспективи. Але для цього у країни повинна з'явитися логіка. Я вже не кажу слова "план" і "стратегія". Для цих це недосяжні категорії.

Але я вірю в те що логіка все-таки з'явиться!

powered by lun.ua
Коментарі — 58
_ABM_ _ 24.12.2020 15:58
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩💨:
-... попадают в...переворот...!!!
Да, что попали ваши ФСБешные придурки в мировую историю дебилизма, то попали! Теперь, смерд, вместе с ними языком✂👅 будешь вылизывать трусы Навального...
_ABM_ _ 24.12.2020 10:00
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩💨:
-...оказались в полной заднице, но признать это трудно и позорно...!!
сRUль💩💨 воронежский, да, большего позора, как ❌уйл😈 вместе с сотрудниками ФСБ стирает трусы Навальному, даже сложно специально придумать!!!
Кто не в теме, то погуглите про трусы Навального и крупнейший провал РАсейского ФСБ.
Log Log _ 24.12.2020 09:50
IP: 185.237.217.---
Олег Друзь:
не получиться
Безграмотный дебил из Воронежской области, задница у тебя на плечах вместо головы.
Тупой русофоб, ты ненавидишь русский язык, за полсотни лет не научился читать.
Пошел вон, безмозглый украинофоб.
Украине слава, а старому пердуну – позор.
Влад Дорошенко _ 23.12.2020 22:20
IP: 93.72.24.---
Д. Богуш
Так, кому, як не стратегам, нам постійно прояснювати:
які ознаки країн, якими пишаються,
які країни у світі вважають сильними і мають перспективи,
з якими країнами -"діти пов'язували своє майбутнє", принаймні, куди наші вищі чиновники і багаті люди посилають своїх дітей вчитись, родичів, виводять гроші, купують там вілли і квартири?
Як же Україні набути тих ознак?
- в нікуди =це не відповідь стратега.
Артисти 95кварталу за своїм фахом можуть лише зображати відосики/хохми і з падінням рейтингу поправляють своє матстановище.
Від стратегів і слід чекати стратегій. Більше -ні від кого. Таких стратегій, щоб кожен з нас -як 2х2=4.
Капранови дали Мальовану історію України, стратеги дадуть Мальоване майбутнє України. Ахто ще?
Марко Шварц _ 23.12.2020 19:52
IP: 193.53.83.---
дивно що Україна входить в у своє тридцятиріччя з подібною плачевною ситуацією
_ABM_ _ 23.12.2020 19:18
IP: 77.123.28.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩, напиши себе на лбу "Слава ботоксному ❌уйлу😈 ‼️" и ложись спать. Тебе в 05:00 вставать дерьмо разбрасывать на ветках УП.
Log Log _ 23.12.2020 17:46
IP: 185.237.217.---
Олег Друзь:
из за
Безмозглая "сосиська" из Воронежской области, ИЗ-ЗА своего кретинизма
ты неспособен гримироваться украинцем. Никакого отношения к Украине
ты не имеешь, тупая скотина.
Идиот, ты за полсотни лет не выучил родной язык, а лезешь в экономику.
Ты в ней как свинья в астрономии.
Пошел вон.
.
Елена Величко _ 23.12.2020 15:11
IP: 95.132.168.---
Автору.
До речі, дуже влучний малюнок, саме про суспільне.
Великий човен, що здатен протистояти бурям та рятувати – руйнують, задля маленьких своїх,
останні не здатні до виживання у океані...
Так само можна проілюструвати теорію, що "ФОПи самі" налагодять та те, що "люди самі, економіка сама", "прибрати державу від бізнесу, бо бізнес сам..." та таке інше.
Справа у тому, що "самі" бізнеси та окремі люди не здатні побудувати економічну систему та життєздатне середовище, для цього потрібний інший рівень – рівень суспільного.
Без держави – то все рівно, що кинути дерева у океан та сказати, що "самі" вони створяться у човен...
_ABM_ _ 23.12.2020 14:54
IP: 77.222.153.---
_ABM_:
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩:
-...Те кто позарился на сказки про "немецкие пособия", оказались в полной заднице...!!
- За последние 26 лет из России официально эмигрировали 4,5 млн человек. interfax.ru/russia/531362
Как они бедные там живут!? Наверняка мучаются...
сRUль💩, но ты не переживай. Дерипаска ошибается, когда говорит что твои действия будут квалифицированы "как измена Родине, с соответствующими уголовными последствиями" и ты получишь 20 лет лишения свободы. Ты уже получил на РАсее пожизненное лишение свободы. Слава ботоксному ❌уйлу😈 ‼️
_ABM_ _ 23.12.2020 14:39
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь:
Елена Величко:
Те кто позарился на сказки про "немецкие пособия", оказались в полной заднице...!!
За последние 26 лет из России официально эмигрировали 4,5 млн человек. interfax.ru/russia/531362
Как они бедные там живут!? Наверняка мучаются...
_ABM_ _ 23.12.2020 14:33
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩:
-...превращаются дешевую рабочую силу...!!!
Да-да, это вам не РАсЕя!!! 😀
Взять к примеру тебя, смерд. Тебе ЕЩЕ ТОЛЬКО 54-й годок идет, а у тебя УЖЕ зарплата 12 тыс. руб.!!!
Елена Величко _ 23.12.2020 14:17
IP: 95.132.168.---
Думаю, що настав час кардинального перетворення.
Не може людина жити випадковим та на суми, що протиріччять життю.
Якщо світ йде до роботів та є масове безробіття, треба масивне ВТРУЧАННЯ ДЕРЖАВИ у процеси.
Створити умови отримання постійного рівня доходів на рівні держави, – тобто ТАКИЙ СЕКТОР економіки.
Й для цього потрібні Активи, а не розпродаж, роздача та нищення активів
Тобто, для базового доходу, до якого йде світ, потрібна така економіка або СЕГМЕНТ економіки, що додам, дасть, повинен надати, саме ПОСТІЙНИЙ програмований достойний дохід усім громадянам.
Елена Величко _ 23.12.2020 14:07
IP: 95.132.168.---
А що в нас не так?
А не так, в нас, що нема суспільної сили, що створює продуктивне, а головне, суспільство для громадян.
Якби це були олігархи – що творили іншу продуктивну економіку та життєздатне середовище – я би згодилась з тим, що було зроблене у 90-х, хоча...
Однак, в нас такий стан:все необхідне для життя, але витратне, майже знищене або животіє,
смертність та ненароджеванність, нема медицини для громадян, освіта виживає, у громадян нема грошей на життя... на цьому фоні продовжується потворний "пір у час чуми", нічогонероблення, жирування (премії та мільйонні ЗП) привселюдне, коли люди пригнічені, тими, хто зробив лихо через невірне ціноутворення та...й ще багато чого просто економіки по – українськи, що заперечує СУСПІЛЬНЕ БЛАГО, а дає преференції LOST-WIN, – тобто, жирую, бо знищую добробут інших...
ГРОШІ та добробут творяться тільки в суспільстві, й якщо у нашому суспільстві нищиться – то десь...Якщо не ми – то хтось таки буде, але НЕ МИ... – ось що нам набудували.
Елена Величко _ 23.12.2020 13:53
IP: 95.132.168.---
Віктор Совщак:
Щодо егоїзму.
Егоїзм у індивідуума є у всіх формаціях, є егоїзм й у раба.
Справа у тому, який рівень егоїзму, розуміння та до чого веде, а також у перетворенні на створюючу,
а не руйнівну силу. В нас егоїзм нижчого самого рівня (захопити усілякими методами,заховати, вивести, знищити – а там трава не рости) – саме руйнівний, бо носії, що все захватили, – саме такого рівня особи, при чому у всіх гілках.
Ще залишилась церква та армія, принаймі я в них вірю, однак й їх хочуть завести як усіх нас у лабіринт зубожіння та пороку та безвиході.Тому, як казав Кейнс (а я його прихильниця), а він вважав, що у періоди криз саме ДЕРЖАВА стає провідником, – держава регулює відносини.
Й це зрозуміло,від ВЛ: революція – то не хочуть, а ГОЛОВНЕ – НЕ МОЖУТЬ.
Тобто, УСЕ ТРЕБА МІНЯТИ, бо нічого не працює як потрібне, й зробити це можна тільки на рівні Держави: спотворені пропорції привести у стан, коли можна жити та працює...
Елена Величко _ 23.12.2020 13:38
IP: 95.132.168.---
Віктор Совщак:
Віктор Совщак:
І реально Україна, як держава не може займатися регулюваннням економіки хоча б на 20 %...Бо для цього треба мати- дивіться, що мають розвинені держави...Тому є як є. І як я бачу, слава Богу. розвиваємся...
Тут згодна, для регулювання щонайменше потрібно знати що робити.
"А. Сміт вважав, що інтереси таких індивідів певною мірою гармонізує конкуренція яка є регулятором особистого егоїзму, завдяки чому досягається економічна рівновага. Конкуренція вирівнює попит і пропозицію, відновлює пропорційність тощо, тобто здійснюється саморегулювання економіки. В ринковій економіці державі належить другорядна роль...ЗАУВАЖУ -другорядна роль" - (с) – тут не згодна.
Усі знають, що тоді були інші реалії, наразі, змінились та нема вже ані чесної конкуренції, ані того, що ринок вирівнює. Тобто, не працюють ці всі механізми у чистому вигляді через зговір та додам ще,
– СЛАБКУ РОЛЬ ДЕРЖАВИ.
Елена Величко _ 23.12.2020 13:32
IP: 95.132.168.---
Боже ж то мій! Скільки тут всього нападало...
Нажаль, не снігу, як у віконці, що чистить все та несе радість...
Модератори, - пора чистити усі коментарі аж до Віктора Совчака.
_ABM_ _ 23.12.2020 12:33
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – сRUль💩:
_ABM_:
-... переходит на оскорбления...
Смердами вас, руцких, всегда называли. Это ваше историческое название. На России испокон веков не было своего названия места, где люди должны мыться (баня – греческое название). Значит и бань не было. Правильно? Поэтому в ваших сказках есть такое понятие, как "русский дух". Вы попросту воняли, смердели... Поэтому вас называли смердами, немцы называли русиш швайн...
сRUль💩, собственно то, что ты смерд ты демонстрируешь каждый день.
_ABM_ _ 23.12.2020 12:14
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩:
Log Log:
"Кернес жив", молодой харьковчанин сделал себе татуировку на лбу!!!!
Наверное какой-то заезжий рАсейский придурок. Может родственник твой?
Олег Друзь:
_ABM_:
Ты не ответил: где в мире ценятся сиделки и мойщики сортиров!?!!!
сRUль💩, ты же сам утверждаешь, что требуются люди для таких работ. Я не спорю, вероятно нужны и такие специальности... Но тебе виднее, ты же специалист по дерьму💩
_ABM_ _ 23.12.2020 12:07
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩:
_ABM_:
"Да, и такие специальности нужны, причем они высокооплачиваемые".
мля..., ... работа самая низкооплачиваемая...!
Смерд, твою работу и тебя как специалиста не ценят даже на твоей Раше. Наверное на России зарплаты в 12 тыс. рублей вообще нигде нет. Если бы не приработок на УП по вылизыванию украинцам заднего прохода, то ты бы вообще ноги вытянул. 🌹 🌹
_ABM_ _ 23.12.2020 12:01
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь:
_ABM_:
УНИАН не пишет... образование не котируется ни где в мире.!!!
Слово "нигде" пишется слитно с приставкой. Смерд, ты не знал? 😀 Твое образование не котируется даже на Раше. Впрочем, вылизывать украинцам дубу твоего образования достаточно.

Кстати про Россию, тебе должно быть интересно: российский миллиардер Олег Дерипаска предложил ввести уголовную ответственность в отношении людей, которые провоцируют санкции против граждан и компаний из России. Дерипаска предложил квалифицировать такие действия "как измену Родине, с соответствующими уголовными последствиями". Соответствующая статья Уголовного кодекса предусматривает до 20 лет лишения свободы.
Смерд, ты под статьей ходишь...😀
Смерд, ты слушай меня, а не УНИАН. УНИАН входит в медиахолдинг Коломойского... Что тут еще комментировать...Ты же прекрасно знаешь, что я не обманываю. Украинские специалисты от сиделок до профессоров высоко ценятся в мире и ты это знаешь...
Log Log _ 23.12.2020 11:51
IP: 185.237.217.---
Vasiliy Vasin:
Ну принаймні зрозуміло, як виглядає "логіка" з точки зору людини, яка споглядає на світ з дупи Пороха...
Хаме, це Ви про себе?
Вельми самокритично і логічно.
Ви з Воронезьким недоумком як туди залізли, то і звідти не вилазите.
У нього "жопа", у Вас еквівалент.
_ABM_ _ 23.12.2020 11:21
IP: 77.222.153.---
Олег Друзь – Воронежский сRUль💩:
_ABM_:
-...Сиделки, сантехники и уборщики туалетов...!!!
Да, и такие специальности нужны, причем они высокооплачиваемые. Не в пример твоим 12 тыс. руб. Есть и другие специальности, кто на что учился. К примеру мой приятель в Парижском университете профессор, а приятельница в Варшаве польских военнослужащих обучает русскому языку (чтобы могли вас допрашивать, в случае чего. Кстати, русский ✂👅 тяжело им дается).
Все нормально. Украина – это Европа.
А ты хотел, чтобы мы ездили в рАсейские @беня? Туда, где даже собаки не хотят жить? Сам там живи... Ну, а пока твоя работа прогибаться и вылизывать задницы украинцам. Ты понял, смерд?
_ABM_ _ 23.12.2020 10:47
IP: 77.222.153.---
Про логику: Автор пишет, что от ЛЮБВИ до НЕНАВИСТИ – один шаг. А какое расстояние от НЕНАВИСТИ до ЛЮБВИ?
Воронежский сRUль💩 считает, что оно равно длине его языка ✂👅 вылизывающего украинскую задницу. СRUлю💩 захотелось стать украинцем. Но что-то тут не так! Еще недавно от него звучали призывы организовывать сафари на Донбассе, а тут резко меняет национальность и лижет украинскую дупу... Интересные метаморфозы в рАсеянских головах.
Не удивлюсь если окажется, что коронавирус искусственно создан РАсеей. Ботоксное ❌уйл😈 наверняка знает ответ и не зря прячется в бункере. Везде, где смерть, нищета и насилие – замешана Россия.
Вывод простой: Расстояние от НЕНАВИСТИ до ЛЮБВИ для рАсеянцев равно длине их языка, а для украинцев = 1000 лет. Мышебратья – идите наХ на 1000 лет!
Log Log _ 23.12.2020 09:57
IP: 185.237.217.---
Олег Друзь:
сказки про "немецкие пособия"
Уникальный украинофоб проживает в Воронежской области.
Дегенерату шестой десяток, но он не научился писать ПО-РУССКИ, ненавидит
русский язык. Пишет гадости об украинцах на Воронежском наречии,
которое калька с украинского языка.
Тупой недоумок, возьми в руки книгу на русском: "сказки О".
Русофоб недоразвитый, это тебе, как потомку гитлеровского оккупанта, нужно
просить немецкое пособие.
Пошел вон.
Василий Васин _ 23.12.2020 08:34
IP: 188.247.103.---
Елена Величко:
Мене Автор запросив, а я вас не запрошувала, тому – більше не ставте свої нікчемні коментарі.
Я вже одного такого знаю, що усюди...- мабуть ваш брат близнюк.
Тож не поганьте думки, які вам складно зрозуміти, своїми беззмістовними коментарями.
До побачення, жалію, що взагалі з вами розмову завела – ви не дотягуєте до розуміння та змісту.
...є таке гарне російське слово "косноязычный", яке перекладається як недорікуватий. Це щодо вашої манери висловлювати "думки". Так що не варто на дзеркало шпиняти, коли... – ну ви в курсі.
А щодо блогу – зверніть увагу на регалії автора: "Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій", чи ще краще – загляньте у "вікі".
Дуже важливо звертати увагу саме на те, ХТО говорить і про КОГО говорить. Але це вже сфера комунікацій і маніпулятивних технологій, яка для вас, зацикленої у п'яти, віддалено нагадуючих економічні, тезах, що повторються із разу в раз, наразі недоступна.
Бувайте))
ONLINE
Aтака Путіна1292 Зеленський77 Мовне питання191 Корупція1445 Україна та Європа1133
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter