Олексій Братущак журналіст

"Адвокат Тимошенко" захищає суддів Печерського суду

08 березня 2015, 19:11

За часи Януковича вони були по різні боки барикад. Адвокат Юрій Сухов захищав Юлію Тимошенко від свавілля суддів Печерського суду. У справі Анатолія Макаренко Сухов сидів навпроти судді Печерського суду Оксани Царевич.

Сьогодні Оксану Царевич називають "одіозною". А Юрій Сухов є її захисником. Як і ще двох представників "найчеснішого суду України" – Віктора Кицюка та Сергія Вовка.


Коли цієї суботи у Вінницькому міському суді один з захисників Кицюка обурився, що суд відбувається у кращих традиціях Кірєєва, я здивувався. Кому це так недовподоби "печерські правила" у Вінниці.

Зі спини впізнати чоловіка не вдалося.

Але під час перерви здивувався ще більше. Схожого чоловіка уся країна справді бачила у Печерському суді. У справі Юлії Тимошенко, яку розглядав суддя Кірєєв. Це і був Юрій Сухов.



Фото: 7.03.2015, Вінницький міський суд. Сухов на передньому плані, Кицюк на задньому плані.

У суботу він став ще й захисником Царевич. У тому ж такі Вінницькому міському суді. Напередодні у Києві захищав Вовка.

Ну нічого собі поворот, подумав був я. Людина краще за багатьох знається на "печерських" порядках, і тут захищає людей, які створювали та підтримували цю "печерську" систему.

- Якщо так далі піде, чи зможете Ви ще Кірєєва захищати? – звернувся я до Сухова.



Відео: Вінниця, 7.03.2015.

- Ну, Кірєєва я не думаю, що буду захищати. Адже я маю певні моральні обмеження у захисті чи виборі своїх підзахисних. Але чому я згадав сьогодні Кірєєва. Бо дежавю. Я відчуваю це дежавю, коли прокурори зараз почали казати, що захист, заявляючи клопотання, таким чином затягує процес. Те саме я чув у 2011 році, коли ми заявляли клопотання про встановлення якихось фактів, здійснення якихось дій. І сьогодні ми такі саме клопотання, такі саме, це фактично дежавю. Я не знаю, до чого ми приходимо. І що від цього буде в кінці кінців.

Після цих слів, після побаченого у Вінницькому міському суді, я задався питанням: а чи може справедливість бути несправедливою?

Чи справедливо, що "несправедливі" судді отримають несправедливий суд над собою? Чи не є справедливістю те, що судді Печерського суду отримають судовий процес за правилами Печерського суду?



Фото: 6.03.2015, міський суд Вінниці, у синій сукні суддя Печерського суду Оксана Царевич.

У суддівській мантії Оксана Царевич, напевно, відчувала себе вершителем людської долі. Мантія її навіть якось збільшувала, надавала поважності.

У синій сукні навпроти суддів Вінницького міського суду я побачив зовсім іншу Царевич. Якусь маленьку.

Але треба віддати їй належне. Перший день у Вінниці вона почувалася дуже впевнено. Як і Кицюк.

Було помітно, що ця пара "київських" значно краще обізнані в юридичних та процесуальних нюансах, аніж місцеві прокурори та судді. Але гостям зі столиці бракувало відчуття такту. Їхнє зверхнє ставлення до усіх учасників процесу кидалося в очі.

Під час чергової перерви не витримав один з місцевих журналістів:

- Що ви поводитесь як мажори? Чому ви ставитесь до усіх так зухвало? Будьте нормальними людьми!

Не знаю, чи-то ці слова так вплинули на "печерських" суддів, чи процеси поза залом суду, але другого дня дещо змінилося.

Це стало помітно по поведінці місцевих суддів.

Якщо першого дня вони погоджувалися на розгляд клопотань про відвід (Царевич заявила відвід трьом суддям поспіль), то другого дня вінничани з гостями не церемонилися.

Це відчули і "печерські" судді.

Під час однієї з перерв у Царевич здали нерви. Жінка ридала. Її намагалися закривати від телекамер у коридорі, а коли вона трохи заспокоїлася, то трохи не зірвалася на телекамери. Але все обійшлося ковтком води...



Спостерігаючи за перебігом судового засідання по Царевич зі сторони, почав нервувати і Кицюк. Від самовпевненого чоловіка не залишилося і сліду. У ці хвилини вони розуміли, що можуть піти шляхом тих людей, які пройшли через їхні "печерські" процеси.



Але щось знову змінилося.

Після чергової перерви суддя Вінницького міського суду Олександр Олійник сам ініціював перерву у засіданні. На кілька днів. Царевич чекають у вівторок, Кицюка у середу.

Щоправда вони можуть уже не приїхати.

Справа в тому, що вони звернулися до вищого спеціалізованого суду щодо роз'яснення територіальної підсудності їхньої справи. "Печерські" судді хочуть, щоб їх справу розглядали у Києві, а не у Вінниці. Рішення має бути у понеділок-вівторок...

Тим часом у коридорі Вінницького міського суду ми продовжили розмову з Суховим. Зокрема, щодо його стосунків з Тимошенко.

Адвокат запевнив, що з Тимошенко в останнє бачився рік тому. З Андрієм Кожем'якіним – трохи пізніше, але теж в останнє – минулого року. Тож не розуміє, чому його досі вважають "адвокатом Тимошенко".

Є в його історії ще один нюанс.

Сухов претендував на посаду голови Антикорупційного бюро. Йому, напевно, заважав у просуванні шлейф "адвоката Тимошенко". Свого часу він був ще й уповноваженим з питань антикорупційної політики в уряді Тимошенко. Тож зупинився Сухов на "півфіналі".

Тут ось у чому справа.

Судді та сам Печерський суд вважаються чи не найбільшим злом суддівської системи України. Корупційні підозри щодо його працівників – на поверхні.

І от людина з одного боку переконує, що був би чи не найкращим борцем з корупцією, з іншого захищає одіозних суддів. Чи у разі обрання його головою АКБ він би сам ініціював справи проти людей у "печерських" мантіях?


* * *

Як маленька деталь до цієї дивної картини.

Юлія Тимошенко не голосувала за надання дозвілу на арешт суддів Царевич і Кицюка, коли це питання розглядалося у Верховній Раді.

Ось як це пояснив її соратник Сергій Власенко:

Тимошенко як виважений європейський політик, розуміючи про наявність конфлікту інтересів, не змогла голосувати сьогодні за притягнення до відповідальності судді Кицюка і судді Царевич, оскільки вони безпосередньо брали участь у розгляді її справ.

powered by lun.ua
Коментарі — 97
Michal Kyryk _ 14.03.2015 09:04
IP: 74.125.18.---
Голова Печерного суду-Смик.С.И.,поручник,Кучми-Квасневского-контрабанда ядерной зброи-виручиними коштами розпорядилися Особистим задоволеням-вбивши Коменданта полиции ПОЛЬЩИ генерала МАРКА ПАПАЛА-25. 06.1998р...
Nadja Simon _ 13.03.2015 20:12
IP: 74.125.18.---
Тимошенко взагалі притягувала до себе як магніт всяке лайно!
sidor _ 10.03.2015 17:13
IP: 77.52.109.---
Serhiy SK:
До речi, адвокатом Тимошенко був I Портнов. А дiйсно, голосования за арешт Царевич у Радi був би конфлiктом Iнтересiв для Тимошенко. Як помста. Ii cправжнiм адвокатом був I. е. Фламенко, а не Сухов. Сухов вiдiграв дуже незнайку роль адвоката у справi Тимошенко. Тому здаеться автор трохи перебiльшуе.
афтар це робить навмисно за право лизнути чоколаду щоб біомаса та стадо не забували що ЮВТ – варофкаукрафшаянашефсе
Serhiy SK _ 10.03.2015 16:14
IP: 173.194.90.---
До речi, адвокатом Тимошенко був I Портнов. А дiйсно, голосования за арешт Царевич у Радi був би конфлiктом Iнтересiв для Тимошенко. Як помста. Ii cправжнiм адвокатом був I. е. Фламенко, а не Сухов. Сухов вiдiграв дуже незнайку роль адвоката у справi Тимошенко. Тому здаеться автор трохи перебiльшуе.
shasta _ 10.03.2015 09:23
IP: 176.8.117.---
світовий досвід говорить, що ніяка "висока зарплата" не гарантує від корупції. Коли на кону мільйони доларів або якісь особисті "борг" чи стосунки – держава свого чиновника не перекупить. Звісно, держслужбовець не повинен падати з ніг з голоду, але його зарплата має корелювати із загальним рівнем доходів в країні.
інша річ – невідворотність покарання)))
і тут судді цілком можуть бути приведені до тями. 1) як і всіх чиновників, можна перевірити на майно (включно з родичами) і законність його походження, якщо щось нацарював – прощай, мантія 2) певна кількість рішень, які скасовані вищими інстанціями (аж до Євросуду) – підстава для втрати посади. 3) заборона на "успадкування" посади – щоб діти суддів не могли бути суддями, ширше – щоб діти наших начальників не були начальниками наших дітей.
shasta _ 10.03.2015 09:03
IP: 176.8.117.---
Звісно, сама ситуація з трьома печерськими суддями – досить неоднозначна. Більше все схоже на те, що народу хочуть кинути кістку, – і якраз такими процесами відволікти увагу від дерібану України новою владою, яка цілком нормально вже злилася в екстазі з попередниками. Замість повернення ярдів Януковича і Ко, замість припинення витоку ярдів за схемами папєрєдніков і замість швидких реформ на користь країни і народу – обвал гривні, зростання податків і мінус 15% зарплати працюючим пенсіонерам)) а що там з бухим суддею з пістолетом? його – посадили?! ні? якщо йому нічого не буде – то з печерськими суддями просто цирк.
і ще одне. про судову реформу. Її досі немає, навіть в проекті. Хоча ВСІ апазіціанєри апріорі повинні тримати повний пакет реформ у портфелі на випадок приходу до влади...
shasta _ 10.03.2015 08:57
IP: 176.8.117.---
Андрій Павловський:
Друзі, а до чого тут Тимошенко, зараз Юля не має ні влади, ні впливу,
... цей допис для того щоб, відвернути увагу від падіння гривні, зменшення пенсій і підвищення тарифів
Якщо слухати юлеботів, то Юля ніколи не мала ні влади, ні впливу))) але ж нардеп, лідер фракції, що входить до правлячої коаліції і тд, – це хіба не влада?!
Стосунки адвоката з підзахисним – це досить інтимна справа, в тому й суть. Адже аби кого люди із грошима і високим статусом не беруть собі в адвокати)) з врахуванням цього, не голосування Юлі по Царевич і Ко викликає питання. А враховуючи мстиві справи проти тюремників і тд, зовсім не можна говорити, що ВАНА забула і простила всім, хто був причетний.
Югочка ж Луцер – це взагалі андон всеукраїнського масштабу, який зрадив багато кого, в тч і Юлю, і його як серйозну людину давно не сприймають навіть вже і в народі.
Igor Golovan _ 09.03.2015 21:36
IP: 46.118.13.---
забороняється ототожнення адвоката з клієнтом;
Це з закону "про адвокатуру та адвокатську діяльність"

Кожен має право на правову допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав

А це з Конституції.

Тому про "шлейфи" особам відповідальним і цивілізованим не варто говорити. Якщо ми звичайно збираємося утверджувати верховенство права. Інша справа, якщо хтось хоче зберегти беззаконня, просто розаернувши його вістря в інший бік
lohik _ 09.03.2015 18:59
IP: 37.54.133.---
lohik: Я озлобленным женщинам-грубиянам типа вас иногда доказываю, что грубить – это неприлично и грешно...А также сеять ненависть между людьми на других людей...
Это не по-християнски...Нужно сеять любовь и добро.
Яна Якимцова _ 09.03.2015 18:42
IP: 94.154.208.---
lohik:
Мне с такими как вы нет надобности говорить и что-то доказывать.
Я была невольным свидетелм как вы здесь можете грубить людям особенно женщинам, это видимо у вас "дар" но это ваша проблема. Боготворите хотя бы одну богиню – это ваше дело, которое никому не интересно но не смейте указывать другим как им думать и кому симпатизировать. Если не поняли – что ж это не удивительно. И вас я поздравляю с 8 марта.
lohik _ 09.03.2015 18:31
IP: 37.54.133.---
Яна Якимцова:
lohik:
стадо именно вы и подобные вам. вы даже нормально говорить не умеете не то, чтобы мыслить.
И до чего нормального вы дошли в результате своих чудовищных размышлений?
lohik _ 09.03.2015 18:27
IP: 37.54.133.---
Краще б цей братущак запропонував, як реформувати суддів.
Яна Якимцова _ 09.03.2015 18:23
IP: 94.154.208.---
lohik:
стадо именно вы и подобные вам. вы даже нормально говорить не умеете не то, чтобы мыслить.
lohik _ 09.03.2015 18:10
IP: 37.54.133.---
Яна Якимцова:
пятой точкой призывают думать те, кто сам делает это неоднократно. точно что убогое стадо!
Вы права. Вам там внутри стада виднее.
Яна Якимцова _ 09.03.2015 17:58
IP: 94.154.208.---
пятой точкой призывают думать те, кто сам делает это неоднократно. точно что убогое стадо!
Beemon _ 09.03.2015 17:37
IP: 37.115.207.---
lohik:
Адвокат на суді – формальність. Все залежить від Судді і Прокурора.
Суддя Кірєєв незаконно ув*язнив Тимошенко... І адвокат Юрій Сухов нічим не допоміг...
Побачимо, чи допоможе чимось він зараз.своїм іншим підзахисним.
Тут Вы не правы. Хоть мы и "живем по-новому", но судьи и прокуроры живут по-старому, т.е "решат" так, как им прикажут сверху.
lohik _ 09.03.2015 17:34
IP: 37.54.133.---
Юрій Сухов, як адвокат, мабуть, багатьох захищав...А чому братущак згадав тільки за Тимошенко?
lohik _ 09.03.2015 17:22
IP: 37.54.133.---
Адвокат на суді – формальність. Все залежить від Судді і Прокурора.
Суддя Кірєєв незаконно ув*язнив Тимошенко... І адвокат Юрій Сухов нічим не допоміг...
Побачимо, чи допоможе чимось він зараз.своїм іншим підзахисним.
lohik _ 09.03.2015 16:14
IP: 37.54.133.---
Всіх "юлененависників" та протипсіхів треба судити за розпалювання ворожнечі проти Тимошенко, в результаті чого переміг злочинний режим Януковича.
Кров*ю Майдану довелось народу виправляти цю помилку...
lohik _ 09.03.2015 15:55
IP: 37.54.133.---
Адвокат – це не особиста власність Тимошенко...Це їх обов*язок стояти на боці виконання та закону
Але виходить, щоТимошенко і далі треба захищати від брехливого очорнювання всяких "братущаків". Бо ці "юлененависники" колись хаяли адвокатів Сухова і Сірого за те, чому вони захищають "воровку" Тимошенко. Зараз в них вже Тимошенко чомусь знову винна за діяльність адвокатів, що вони захищають вже суддів, які її судили...
Бо Братущаків та їх подібних, напевно, коробить від безсилля, що Тимошенко на волі, де від незаконного засудження її захистив весь цивілізований світ та відбілив Верховний Суд...Тому знову шукають, чим би "каканути" на цю незламну жінку
sidor _ 09.03.2015 15:36
IP: 77.52.52.---
Яна Якимцова:
Юрий Смирницкий:
Андрій Павловський:
Не голосуя – Юля согласилась с тем беззаконием, которое творили эти люди – очень сложно понять?
Что до адвоката и адвокатов – так их надо так же как и большинство судей привлекать.
Юлю перестали понимать даже ее сторонники. Она не голосовала против Яремы, за снятие непрокосновенности судьев, еще не известно как она будет себя вести по отношению к главной горе-банкирше, а про наличие "достойных" людей в ее команде знают давно уже все.
если у стада только инстинкты,значить стадо должно понять свою неправоту через желудок и пятую точку.Правильно делает что не голосует – сами выбрали "еще меньшее зло"-сами и расхлебывайте.
Яна Якимцова _ 09.03.2015 14:41
IP: 94.154.208.---
Юрий Смирницкий:
Андрій Павловський:
Не голосуя – Юля согласилась с тем беззаконием, которое творили эти люди – очень сложно понять?
Что до адвоката и адвокатов – так их надо так же как и большинство судей привлекать.
Юлю перестали понимать даже ее сторонники. Она не голосовала против Яремы, за снятие непрокосновенности судьев, еще не известно как она будет себя вести по отношению к главной горе-банкирше, а про наличие "достойных" людей в ее команде знают давно уже все.
Logic2009 _ 09.03.2015 14:13
IP: 94.179.23.---
Lazarus:
Категорично не згоден.
В тому і полягає досвід і честь, що людина не погоджується бути блазнем
і виконувати забаганки невігласів.
Ці троє однозначно принизили власну гідність, і хай відповідають.
Завжди кажу, що блазні повинні відповідати не менш кукловодів.
Гарний урок – Чечетов.
myshkina _ 09.03.2015 12:12
IP: 74.125.181.---
Lazarus:
Із досвіду, Вовк є одним із найбільш кваліфікованих в Україні суддів,
=====
а можна трохи більше про саме поняття "найбільш кваліфікований суддя".
і що таке може зробити тільки він, а не проста куховарка чи студент 2 курсу академії Ківалова.
вислухати захист і обвинувачення.
порівняти факти.
коли нема мізків порівняти факти, запросити експертів.
відкрити свод законов.
і винести рішення.

ви нас шановний за ідіотів вважаєте, чи є самі членом цієї богообраної професії.?
Beemon _ 09.03.2015 12:05
IP: 37.115.207.---
Юрий Смирницкий:
Андрій Павловський:
Не голосуя – Юля согласилась с тем беззаконием, которое творили эти люди – очень сложно понять?
Что до адвоката и адвокатов – так их надо так же как и большинство судей привлекать.
Луценко тоже не голосовал – тоже согласен с беззаконием? Думайте, если есть чем, когда пишете.
Річниця Майдану76 Україна та Європа1003 Майдан 2013524 Уряд реформ366 Aтака Путіна1153
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter