Олексій Братущак журналіст

Прийшли за грузинами

28 листопада 2017, 09:20

Ви могли і не помітити цієї події. Бо центральні телеканали її "не помітили". І своїм глядачам не показали і не пояснили що до чого.

Або ви могли не придати значення цій події. Бо це ж примусове видворенню грузинів з України. То ж грузини. А ми – українці. Нас це не чіпає...

Насправді, чіпає. Більше того, ця історія вже б'є по конкретним українцям. Долю однієї української родини ця історія ламає через коліно. Це ще зовсім не розуміє кілька місячна україночка, донька видвореного. Але мають розуміти ті дядьки, які ховають свої обличчя та прізвища за цією історією.

Сім грузинів тупо схопили, скрутили і протягом кількох годин вивезли з України. Не дали можливості не те, щоб захистити своє право, а й навіть речі зібрати. Не у всіх навіть паспорти були при собі, коли їх транспортували до іншої країни.

Так, це нагадує методи роботи російських спецслужб. Історія 2006-го ще не така вже і далека.

Але те, як після всього поводяться керівники українських силових органів та керівники країни, мене особисто вганяє в ступор. Одні демонструють повний ігнор запитів адвокатів, журналістів, правозахисників.

Інші – відправляють усіх в суд. От тільки чим може допомогти суд тим, кого вже фізично не має в країні?

І тут можна провести аналогії з часами Сталіна. Коли "приходили" за зрадниками. І люди зникали. Уже потім, через десятки років вироки переглядалися, були масові реабілітації. От тільки ані ці роки, ані життя людям ніхто повернути вже не міг.

Історія з грузинами демонструє, що в Україні вже діють такі загони, які "приходять" за небажаними елементами.

І завтра можуть "прийти" за вами...

Коментарі — 79
Orest Jj _ 28.11.2017 19:21
IP: 77.52.115.---
Ілля Мазур:
Orest Jj:
Ілля Мазур:
ну-с, вернемся к нашим баранам – то бишь носкам.
Веня, как вы считаете:
а) цвет носков должен соответствовать костюму и галстуку, идя вразрез с цветом босоножек
б) должны гармонировать с цветом босоножек, служа контрастом костюму и галстуку
в) нейтрального тона
О носках, так о носках. Сидор, хочу сообщить вам, что ваш интеллект – ниже резинки на моих самых коротких носках.
вы имели ввиду самых узких?
Nick Bug _ 28.11.2017 19:18
IP: 185.120.132.---
Дякую, пане Олексію.
А то, читаючи Ваш попередній допис, я подумав, що Ви перейшли на роботу в пресслужбу корпорації "Рошен"
Віктор Петренко _ 28.11.2017 18:57
IP: 35.202.60.---
руслан49:
ДАУН ШОКОЛАДНИЙ) В Шегині ніхто КПП НЕ ЗАХОПЛЮВАВ!!!подивись відео.Захоплюють той чи інший об'єкт з метою контролю над ним.а в Шегині громадянам України потрібно було просто пройти до себе додому.що вони і зробили,пройшовши транзитом через КПП.Але захоплення не було! подивись уважно відео.
так дай відповідь на рахунок захоплення держустанов під час майдану!
kren _ 28.11.2017 18:34
IP: 188.0.104.---
-vts-m-:
kren:
Чи може п.Саакашвілі,після проведених ним реформ, розраховувати на неупереджений суд на батьківщині?
Все завісіт от того, где находятся актіви нинедействующего презідента Гpузіі...
...вся штука,імхо,що в чому перебуває,сарказм в реформах чи реформи в сарказмі?
руслан49 _ 28.11.2017 18:27
IP: 95.134.97.---
Віктор Петренко:
руслан49:
де порох таких дебілів бере?
на Сході України ЗАХОПЛЮВАЛИ!КПП з метою СЕПАРАТИЗМУ!
На заході КПП НЕ ЗАХОПЛЮВАВСЯ!!!просто в одного громадянина України незаконно відібрали громадянство.і його не пускали на територію України.хоча польський КПП він пройшов без проблем.отже паспорт його визнали дійсним.більше того КПП замінували.і натовп людей мирно чекав кілька годин.силовики проявляли бездіяльність,адже у випадку замінування мають бути евакуйовані громадяни і військові.терпець громадян увірвався і вони НЕ ЗАХОПИЛИ!!!а пройшли на територію своєї держави.тепер різницю відчуваєш?
і ти так і не відповів на моє питання:під час майдану протестувальники ЗАХОПЛЮВАЛИ!!! державні установи.це були бандити чи хто?дай відповідь.
Захоплення прикордонного пункту і в одному і в другому випадку кримінальний злочин.
Orest Jj _ 28.11.2017 18:21
IP: 104.155.18.---
Интересно, что американцы послали грузин в Украину на правах "старших братьев" по переворотам и "демократизации". Но никто не задумывался, что эти ребята сделали свою страну самую нищую в СНГ. И вот только теперь, когда сама Украина стала догонять по нищенству Грузию, украинцы опомнились и стали выгонять грузин обратно в нищую Грузию.
Теперь вопрос в другом?
Когда мы своих таких же "демократов" будем гнать в шею, когда обгоним Грузию по нищенству, или всё же одумаемся раньше?
-vts-m- _ 28.11.2017 18:20
IP: 35.195.250.---
kren:
Чи може п.Саакашвілі,після проведених ним реформ, розраховувати на неупереджений суд на батьківщині?
Все завісіт от того, где находятся актіви нинедействующего презідента Гpузіі...
Віктор Петренко _ 28.11.2017 17:53
IP: 35.192.188.---
руслан49:
де порох таких дебілів бере?
на Сході України ЗАХОПЛЮВАЛИ!КПП з метою СЕПАРАТИЗМУ!
На заході КПП НЕ ЗАХОПЛЮВАВСЯ!!!просто в одного громадянина України незаконно відібрали громадянство.і його не пускали на територію України.хоча польський КПП він пройшов без проблем.отже паспорт його визнали дійсним.більше того КПП замінували.і натовп людей мирно чекав кілька годин.силовики проявляли бездіяльність,адже у випадку замінування мають бути евакуйовані громадяни і військові.терпець громадян увірвався і вони НЕ ЗАХОПИЛИ!!!а пройшли на територію своєї держави.тепер різницю відчуваєш?
і ти так і не відповів на моє питання:під час майдану протестувальники ЗАХОПЛЮВАЛИ!!! державні установи.це були бандити чи хто?дай відповідь.
Ирина Полевик _ 28.11.2017 17:30
IP: 94.244.155.---
В Николаеве нет Просто люди думают что в Киеве деньги на деревьях ростут. Это неправда.
руслан49 _ 28.11.2017 17:25
IP: 95.134.97.---
Віктор Петренко:
руслан49:
ПРИДУРОК ШОКОЛАДНИЙ!!!прикордонні КПП на Сході України захоплювали ЗІ ЗБРОЄЮ В РУКАХ!!!а тут були мирні громадяни,які нічого не захоплювали.а лише пройшли через КПП внаслідок злочиної бездіяльності силовиків.різницю відчуваєш ГНИДА?
Гнида! Подивися відео, як захоплювали Ізварино і Шигені. Відрізнити неможливо. Тільки в Ізварино російські прапори. І там і там натовп підготовлених бойовиків. І які це "мирні громадяни" в Шигенях, що крутили голови прикордонникам.
Ирина Полевик _ 28.11.2017 17:23
IP: 94.244.155.---
А знаете ли вы что один носочный стол в Киеве приносит в среднем 26 тыс дохода в месяц чистыми?
kren _ 28.11.2017 17:18
IP: 188.0.104.---
Ирина Полевик:
Не знаете что подарить мужу на Новый год? Подарите ему носки с дедом Морозом.
...гм,п.Ирина...носкі з дєд Морозом,воно канєшна...орігінально.
Але,Ви не боїтесь звинувачень в преференціях за гендерними ознаками?
Андрей Прилоус _ 28.11.2017 17:17
IP: 35.189.212.---
mihaylenco:
Так, Ви праві, пане Михайленко. Вдома-то мені комфортно.Але ж не комфортом єдиним...Бо коли я бачу, що мої сусіди та родичі (як і я, зрештою) живуть все бідніше, молодь роз'їхалась по польщах та португаліях, а та бандота при владі жирує і творить беззаконня, то власне комфорт втішає слабко.Бо ж ясно, що допоки ці нелюди будуть залишатися при владі, то нам, людям, краще не буде, а буде тільки гірше.А оскільки в суспільстві зазвичай не буває багато людей активних, чи, як кажуть, з мізками (приблизно10-15%), та й то більша частина їх уже покинула Україну, то тут уже хоч сядь та плач, хоч сторчма реви. Бо перспективи такого "обезголовленого" суспільства таки дуже жалюгідні. Що ми й бачимо навколо.
От такий комфорт виходить.
Ирина Полевик _ 28.11.2017 17:15
IP: 94.244.155.---
Носки должны быть такие чтоб не стыдно раздеться когда приходишь в гости. Не обязательно пастельных тонов. Можно яркие – голубые например.
kren _ 28.11.2017 17:11
IP: 188.0.104.---
mihaylenco:
valsh01
Сначала, как и положено, пришли за коммунистами. В 2014-м.
Согласен с вами. Началось с коммунистов. Точнее с регионалов и коммунистов. Их запретили. Вместо того, чтобы устроить суд, вроде Нюрнбергского, где юридически грамотно, убедительно и публично доказать, что конкретные вожди коммунистической идеология принесли украинскому народу миллионы смертей.

Ото ж. Сміття замість того, аби спалити, поховали по темних куточках, під килимок.
...тут відповіть дуже проста,добродію mihaylenco.
Треба просто подивитися хто і кого судив у Нюрнберзі.
І хто?! в Україні... "забороняв" комуністів і комуно-регіоналів.
Ирина Полевик _ 28.11.2017 17:07
IP: 94.244.155.---
Не знаете что подарить мужу на Новый год? Подарите ему носки с дедом Морозом.
mihaylenco _ 28.11.2017 17:07
IP: 93.171.70.---
valsh01
Сначала, как и положено, пришли за коммунистами. В 2014-м.
Согласен с вами. Началось с коммунистов. Точнее с регионалов и коммунистов. Их запретили. Вместо того, чтобы устроить суд, вроде Нюрнбергского, где юридически грамотно, убедительно и публично доказать, что конкретные вожди коммунистической идеология принесли украинскому народу миллионы смертей.

Ото ж. Сміття замість того, аби спалити, поховали по темних куточках, під килимок.
Ілля Мазур _ 28.11.2017 17:07
IP: 35.195.152.---
Logic2009:
Ілля Мазур:
Кстати, за Вашим коллегой-"интернационалистом" Шило уже "пришли".
Забанили негодяя за враньё на УП.
Будете врать, и Вас ждёт та же судьба.
В правилах БУП прописано единственное нарушение, за которое комментатор подлежит бану: за "образи щодо інших учасників дискусії". Ни о каком бане за вранье в этих правилах не сказано ни слова. Таким образом, банить должны именно вас, поскольку "образи щодо інших учасників дискусії" – это всё, чем вы здесь занимаетесь. Но вас почему-то не банят – ваш ник сохранил свою девственность с 2009 года. Почему – науке еще предстоит выяснить.
kren _ 28.11.2017 16:57
IP: 188.0.104.---
-vts-m-:
руслан49:
Бовдур коломойський. Сакашвілі більше смерті боїться повернутися в Грузію, де він дав "РЕЗУЛЬТАТ".
пане Руслан,
вот мне давече прішла мисль в голову, что все ми жівем в міре ложніх представленій...
Вот, напрімер: "Сакашвілі більше смерті боїться повернутися в Грузію" – на чем основивается такое представленіе?
Ілі: "де він дав "РЕЗУЛЬТАТ"?...
Так шо, твоі представленія намекают, шо Саакашвілі там набедокуріл, довел страну до ручкі і сбежал?
...тонке спостереження.Власне,успішність реформ,політичних,,коли мова про реформи,а не* чистки
в органах*,визначається цінностями і принципами політсистеми,зкрема,якістю системи юстиції,як то кажуть-незаангажованістю судової гілки...
Чи може п.Саакашвілі,після проведених ним реформ, розраховувати на неупереджений суд на батьківщині?
Ілля Мазур _ 28.11.2017 16:53
IP: 35.189.212.---
Logic2009:
Ілля Мазур:
И таки придут.
За аферистами "носочниками", которые открыто
заявляли об уничтожении паспорта.
У меня для вас радостная новость: ваш интеллект не такой низкий, как у Сидора – на своем пИке он поднимается до резинки моих удлиненных носков.
Ілля Мазур _ 28.11.2017 16:49
IP: 35.187.20.---
Orest Jj:
Ілля Мазур:
ну-с, вернемся к нашим баранам – то бишь носкам.
Веня, как вы считаете:
а) цвет носков должен соответствовать костюму и галстуку, идя вразрез с цветом босоножек
б) должны гармонировать с цветом босоножек, служа контрастом костюму и галстуку
в) нейтрального тона
О носках, так о носках. Сидор, хочу сообщить вам, что ваш интеллект – ниже резинки на моих самых коротких носках.
Ілля Мазур _ 28.11.2017 16:43
IP: 35.195.76.---
valsh01:
Ілля Мазур:
П.С. Кстати, может приведете примеры, кто из коммунистов сидит за свои коммунистические убеждения? Или депортированы их страны, как грузины-сторонники Саакашвилм (сбежавшие, вроде Грача, думаю, не в счет – они сами сделали свой выбор)
Нет, примеры, кто из коммунистов сидит за свои коммунистические убеждения я привести не могу. Вероятно, за свое участие в легитимизации режима, пришедшего к власти в результате т.н. Революции Гидности, они получили от этого режима гарантии свободы. А вот привести примеры изгнанных, посаженных и даже убитых регионалов я могу.
Orest Jj _ 28.11.2017 16:41
IP: 77.52.17.---
Ілля Мазур:
ну-с, вернемся к нашим баранам – то бишь носкам.
Веня, как вы считаете:
а) цвет носков должен соответствовать костюму и галстуку, идя вразрез с цветом босоножек
б) должны гармонировать с цветом босоножек, служа контрастом костюму и галстуку
в) нейтрального тона
valsh01 _ 28.11.2017 16:40
IP: 212.178.25.---
Віктор Петренко:
руслан49:
ПРИДУРОК ШОКОЛАДНИЙ!!!прикордонні КПП на Сході України захоплювали ЗІ ЗБРОЄЮ В РУКАХ!!!а тут були мирні громадяни,які нічого не захоплювали.а лише пройшли через КПП внаслідок злочиної бездіяльності силовиків.різницю відчуваєш ГНИДА?
Не стоит так нервничать. Русик – это не гнида. Это человек, который тут работает словесным ассенизатором – шоколадную ПОПу языком очищает. Оно, дурне, думает, что то шоколад с ПОПы капает))
valsh01 _ 28.11.2017 16:36
IP: 212.178.25.---
руслан49:
valsh01:
Сволоти ти коломойськая. За гроші злодія, які він украв у громадян України ви робите "революцію".
==
Шоколадные, так накажите Коломойского за воровство. У вас есть все возможности для этого – своя власть, прокуратура, суды. И по суду – посадите. А не можете наказать вора за воровство – не вякайте понапрасну, и уступите власть тем, кто сможет спросить с Коломойского за украденное
==
І хто ж це "может спросить с Коломойского". Сакашвілі, який робить "революцію" за вкрадені Коломойським гроші, чи Тимошенко, яка ні разу не промовила, що Коломойський злодій.
Забавная логика порохоботов)) Коломойский – вор. Но судить и посадить его – нельзя (или не получается). Да и кресло во власти освободить тому, кто сможет посадить вора-Коломойского – нельзя. А почему? А потому, что не видят порохоботы никого, кто бы смог бороться с Беней, кроме себя)) И как здорово это у них получается – по Привату видно))
Корупція1117 Свобода слова546 Україна та Європа932 Уряд реформ316 Aтака Путіна1114
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter