Сергій Дацюк Філософ

АНДРЕЙ ОКАРА: Люмпены против Украины

09 травня 2014, 20:04

У другій половині лютого ц.р., приблизно в ті самі дні, що стався розстріл на Майдані і полетіла до Неба Небесна Сотня, мій блог на порталі "Української Правди", що існував протягом майже 7 років – з вересня 2007 року, на якому за цей час з'явилось близько 1050 моїх матеріалів та матеріалів інших авторів, було знищено.

Дізнався я про те, що мій блог не працює, за специфічних та промовистих обставин.

У мене була термінова та ексклюзивна інформація про місцезнаходження Януковича та його найближчого оточення. За моєю інформацією, він знаходився у Севастополі і якраз збирався залишити територію України на великому десантному кораблі "Николай Фильченков" – судячи з усього, разом з дуже-дуже великою "касою". Я збирався це викласти на УП, але виявилось, що воно не працює. І після того вже більше не працювало.

За цей час до мене звернулось понад 100 моїх друзів, знайомих, читачів, родичів, колег, які живуть в Москві, Московській області, Санкт-Петербурзі, Уфі, Казані, Смоленську, Сургуті, Ростові-на-Дону, Києві, Київській області, Криму, Харкові, Донецьку, Маріуполі, Слов'янську, Львові, Івано-Франківську, Дніпропетровську, Одесі, Полтаві, Полтавській області, США, Канаді, Казахстані, Білорусі, Англії, Австралії, Молдові, Італії, Іспанії, Польщі з запитанням: що сталось з моїм блогом на "Українській Правді", чому за адресою http://blogs.pravda.com.ua/authors/okara/ порожнеча і надпис, що такої сторінки не існує? Що з блогом? Чи то є моєю позицією чи ще щось?

Я не знав, що їм відповісти.

Версія перша: хакерська атака, яку здійснили невідомі мережеві терористи.

Версія друга: я надоїв редакції "Української Правди" і вони вирішили зі мною попрощатись.

Олена Притула нещодавно сказала мені, що то певно що хакерська атака, тому це питання до веб-майстрів УП.

Дякую філософу Сергію Дацюку за можливість донести до читачів "Української Правди" мої останні нотатки (підкреслюю: це не повноцінна велика стаття, а саме нотатки) на тему – хто і проти кого воює в Україні. Моє розуміння таке, що то не русскіє воюють проти українців, не російськомовні проти україномовних, а люмпени проти нелюмпенів. І взагалі – нинішня ситуація у світі унікальна тим, що для підтримки існування людства в цілому треба, аби працювала не більшість людей, як то було тисячі та мільйони років до нашого часу, а меншість. Тому кількість люмпенів зараз зростає у небувалій до того геометричній прогресії.

Тих, кому цікаво і хто зараз перебуває в Україні, запрошую також послухати радіо "Ера-FM" – я там повинен бути в СУБОТУ, 10 травня, з 11 до 12 години ранку.

Користуючись нагодою, усіх вітаю з днем Перемоги і сподіваюсь, що Україні і іншим колишнім складовим СРСР більше ніколи не доведеться воювати.

Щиро Ваш, Андрій, aokarСОБАКАbk.ru

ЛЮМПЕНЫ ПРОТИВ УКРАИНЫ: НАЧАЛО ТРЕТЬЕЙ МИРОВОЙ

Автор: Андрей Окара

Всё, что происходит последние месяцы в Крыму, на Донбассе, в Одессе и иных регионах Украины, – это не противостояние этнических великорусов ("русских") и этнических украинцев. Это не противостояние русскоязычных и украиноязычных (на самом деле, все жители Украины двуязычны). Это не противостояние москвоцентричных и киевоцентричных граждан. Это не противостояние противников и сторонников ЕС и НАТО. Это даже не конфликт тех, кто считает нынешнюю украинскую власть легитимной и тех, кто называет ее "киевской хунтой".

Это глобальная, тотальная, беспощадная война ЛЮМПЕНОВ и НЕЛЮМПЕНОВ. В принципе, именно это – основной общемировой конфликт современности – конфликт между людьми с различными антропологическими установками и характеристиками. Не берусь судить – кого среди украинских люмпенов больше – великорусов или украинцев, русскоязычных или украиноязычных, москвоцентристов или киевоцентристов, "ватников" или "бандер". В данном случае это не имеет никакого значения. Но среди люмпенов почти все думают не мозгами, а чувствами, "выбирают сердцем", всегда ищут "сильную руку" и легко поддаются телезомбированию. Среди них высока ностальгия по Советскому Союзу – но не столько по советской модернизации, уровню науки и образования, сколько по "совку" как стилю жизни. Среди них Путин – это не просто президент России, а мистическая, архетипическая, иногда даже религиозная фигура "Великого Отца" (встречается даже почитание его как "нового Сталина"). Среди люмпенов все хотят "стабильности" и "защищенности", даже если за это надо заплатить собственным достоинством. Почти все они – патерналисты и любители халявы, всегда выбирают "рыбу", а не "удочку". Среди них всех – иррациональная ненависть к "бендеровцам", "неонацистам" и "неофашистам". Хотя никто из них, как правило, этих самых "бендеровцев" не видел даже по телевизору – разве что слышал, но тоже по телевизору – спасибо российским телеканалам.

В общем, главное оружие тех, кто воюет против Украины, – это ЛЮМПЕНЫ, ЛЮМПЕНСТВО, ЛЮМПЕНСКИЕ НАСТРОЕНИЯ, ЛЮМПЕНСКОЕ МИРОВОЗЗРЕНИЕ, ЛЮМПЕНСКИЙ СТИЛЬ ЖИЗНИ, ЛЮМПЕНСКОЕ ОТНОШЕНИЕ К БЫТИЮ как таковому.

Если у Украины хватит сил выстоять в борьбе с люмпенством – как с антропологическим, социально-экономическим, политическим, этическим и метафизическим явлением, это будет очень сильная и жизнеспособная страна – новый центр славянского, православного и восточноевропейского миров.

Если победят люмпены, Украина превратится в люмпенское марионеточное государство, из которого все нелюмпены будут стараться эмигрировать (сейчас нечто подобное уже происходит в Крыму), а вместо красивого и гордого барочного песнопения "Ще не вмерла Україна" гимном станет какой-нибудь шлягер из радио-шансон.

Поэтому главная борьба в Украине – вовсе не по поводу Бандеры, Сталина, Януковича, Путина, Дня Победы или русского языка, как иногда кажется.

Главная борьба в Украине сейчас – вокруг люмпенства / нелюмпенства, вокруг разных моделей человека и человечества в целом, вокруг разных смыслов бытия и существования. Да и не только в Украине – во всём мире тоже.

Автор: Андрей Окара

powered by lun.ua
Коментарі — 331
just_comments _ 28.05.2014 03:28
IP: 74.125.183.---
Неужели не забанят?...
Андрей, понятно, почему Ваш блог исчез.
Очередная битва в этой войне: Результаты выборов. Коротко.
Олигархия купила себе свободу. Тягнибок продал свой свободный электорат Порошенке.
Не продешивил ли, как в случае с Крымом?
Игорь Змиев _ 18.05.2014 22:06
IP: 213.179.252.---
Андрей Окара – очень мужественный человек. Реально зауважал за его слова в прямом эфире российского тв о том что Геббельс в Росийском СМИ отдыхает в сторонке и пьет кофе...
anno_domini _ 12.05.2014 15:20
IP: 109.106.20.---
Потрібно Україні президент "Ярослав Мудрий" з теологічно-політичним розумінням дійсності. Ось тільки Його дружину хто буде представляти?
Теодор Дяків _ 12.05.2014 09:28
IP: 46.200.137.---
ПРОПОЗИЦІЯ від групи "Народний суверенітет" (Львів):
1. 15-17 травня організувати і провести детальне соціологічне опитування на предмет реальних рейтингів кандидатів на посаду Президента Украіни. Результати максимально зафіксувати у ЗМІ з метою іх можливого використання рейтинговими кандидатами та іх політичними партіями на майбутніх парламентських виборх.
2. В с і м кандидатам, ЯКІ ДБАЮТЬ ПРО ІНТЕРЕСИ УКРАІНИ, зняти своі кандидатури до дня видруку виборчих бюлетенів на користь Петра Порошенка, максимально розповсюджувати цю інформацію до дня виборів і таким чином забезпечити вибори в один тур.
2. Громадському сектору Євромайдану та іншим реалізаторам Реанімаційного пакету реформ, крім нових законопроектів, подбати про дієвий механізм оперативного впливу суспільства на Президента Украіни на випадок таких його дій, які цим суспільством не підтримуються.
Sim Ims _ 11.05.2014 22:49
IP: 62.221.60.---
teres:
teres:
Процесс запущен. Не понимают этого только идиоты

Как всьо запущэно! йде такий-же процес, як в Іспанії-34:
інтербригади в Україні таки будуть:
- ізраїльтяни, наші-ж військовики, що там воювали
- чєчєнці з Європи, яким є що сказати кацапам
- прибалти, поляки, що все пам'ятають,
ну і Бєня...

Вони всі довго чекали цього шансу
А чем закончилось в Испании, помните?
Kirill Korzhenko _ 11.05.2014 20:48
IP: 95.133.220.---
Да,уз, идеалистов хватает)))
Tu Fuse _ 11.05.2014 15:55
IP: 74.125.181.---
Sergey Roscha:
mihaylenco:
Купи нормальный учебник, лучше в Берлине. У немцев всё чётко!!!
Сережа, за пропаганду немецкого порядка получите по заднице!
Ясно?
ym _ 11.05.2014 13:34
IP: 93.72.101.---
Mike_Kharkov:
ym:
Отнюдь. Ничего не пропало, все остается таким как было.
Так просто не получится:)

Я не вижу осознания необходимости компромиссов, имеем наоборот, поляризацию. Причем, заметьте, поляризацию по маркерам фальшивым, подмененным. Общество, позволяющее над собой такое проделывать однозначно больно, точнее недоразвито, детсадовское. И вы верите, что эта детвора без школы, без ВУЗов, да еще в компании дворовых хулиганов-предводителей, способна достичь высот науки и культуры? я нет, – срочно за парты, насильно, а аппетит придет во время еды (сингапурцам пришел, это воодушевляет).
Да, без каких-то серьезных элементов внешнего воздействия скорее всего тоже вряд ли получится. Каких и с чьей именно стороны пока не совсем понятно. Думаю, жизнь покажет.
kren _ 11.05.2014 13:10
IP: 188.0.104.---
Mike_Kharkov:
Що і вимагалося довести.Отже в найближчій перспективі залишаємося регіонально поляризовані,
без мети і смислу,живемо в режимі свій-чужий і-стройнимі рядамі-рухаємося в первісно общинний
-рускій мір-,не в географічному розумінні,а в ментальних якостях певної маси населення.
Mike_Kharkov _ 11.05.2014 12:32
IP: 37.229.161.---
kren:
От Ви не замислювались? чому зараз,коли є така можливість у вчорашньої опозиції,ми на тб не бачимо
якого небуть проєкту накшталт шустера у вигляді міжрегіонального телемоста між людьми,де б у
якості статистів були н/депи.плітики,політологи,соціологи...Як намене найдієвіший поєкт масового
просвітництва.
Замислювався, і від цього ще гірше.
Хто в нас є власниками каналів? от і виходить, що вони зацікавлені у прямо протилежному, тобто у радикалізації. Можна казати, що зараз поглибилась прірва між інтересами здорової частини суспільства (нерадікалізованої), та олігархами. Останнім потрібно максимально підняти все сміття з глибин душі кожного, бо у цій мутной воді простіше переділити власність та владу.
Тобто, на горі нема сил, зацікавлених у діалозі. Інакше б самого загострення не було.
kren _ 11.05.2014 11:41
IP: 188.0.104.---
Mike_Kharkov
Взагалі то формування свіломості мас,це питання ідеології і пропаганди інструментами змі.Що,
власне,визначається бажанням/небажанням правлячої групи рухатись до певної мети...От Ви не
замислювались? чому зараз,коли є така можливість у вчорашньої опозиції,ми на тб не бачимо
якого небуть проєкту накшталт шустера у вигляді міжрегіонального телемоста між людьми,де б у
якості статистів були н/депи.плітики,політологи,соціологи...Як намене найдієвіший поєкт масового
просвітництва.
Mike_Kharkov _ 11.05.2014 10:58
IP: 37.229.161.---
ym:
К сожалению, это больше напоминает крик: "Шеф, усё пропало, клиент уезжает...".
Отнюдь.
Ничего не пропало, все остается таким как было.
Я не вижу осознания необходимости компромиссов, имеем наоборот, поляризацию. Причем, заметьте, поляризацию по маркерам фальшивым, подмененным. Общество, позволяющее над собой такое проделывать однозначно больно, точнее недоразвито, детсадовское. И вы верите, что эта детвора без школы, без ВУЗов, да еще в компании дворовых хулиганов-предводителей, способна достичь высот науки и культуры? я нет, – срочно за парты, насильно, а аппетит придет во время еды (сингапурцам пришел, это воодушевляет).
Mike_Kharkov _ 11.05.2014 10:41
IP: 37.229.161.---
mihaylenco:
В нас люмпени – не менше половини населення. Їх концентрація повністю корелюється з російськомовністю.
Це висловлювання дуже корелюється з шовінізмом, і все через те, що тут бачу а тут не бачу. Люмпени з обох боків, пане, це кров сьогоднішніх, та й не тільки, подій. Вони є добрими провідниками феодальних традицій, і легко ведуться на гасла. Це фанати "своїх" цінностей, і вороги "не своїх" – то є світосприйняття людини сільське, безпосереднє, неопосередковане мізком та суспільним досвідом цивілізованого життя.
Вони ще дійшли того ступіня розуміння, що відкриває шлях у майбутнє, відкидають домовленності, бо бач, принципи. Фанатизм, подібний до релігійного. Лікується тільки освітою, культурою загальнолюдською. І в разі опору примусово.
ym _ 11.05.2014 09:15
IP: 93.72.101.---
Mike_Kharkov:
ym:
Обратите внимание на эволюцию индейцев Северной Америки после высадки бледнолицых, тут много вопросов можно себе позадавать...
Разумеется, я не ясновидящий, чтобы пытаться рассказывать, что в Украине все не так и будет не так, как у индейцев, но в любом случае рискну предположить, что это несколько другой случай, я бы даже сказал, что таким утрированным сравнением Вы лишь уходите далеко в сторону от реальности, хотя и очень сложной. К сожалению, это больше напоминает крик: "Шеф, усё пропало, клиент уезжает...".
mihaylenco _ 11.05.2014 07:44
IP: 82.207.104.---
Sergey Roscha
Давайте начнём с того, откуда произошло название УКРАИНА?

Давайте почнемо трішки раніше. Звідки взялася росія? До Петра такої держави не було. Була Золота Орда. Потім – огризок цієї орди – царство московське. Петро взяв, та й вигадав для того царства назву "росія". Ну вигадав, то й вигадав. Але він вирішив вести цей безнадійний народ до Європи. Все прорубував вікна. Не допомогли вікна. Всі наступні самодержці, за винятком Катерини, брутально ці вікна замуровували. Цинізм ординців полягає в тім, що вони найвеличнішими правителями проголошують Петра та Катерину. Тих, хто рубав вікна у Європу. І чиї помилки сьогодні доводиться виправляти вже новітній росії – оточувати свою орду муром від зовнішнього світу.
mihaylenco _ 11.05.2014 06:26
IP: 82.207.104.---
makovuca
для мене люмпен – той, хто може вкрасти щось у сусіда,той. хто може в 21 ст. запросто відтяпати шматок території і казати, що це справеливо.Той, хто на біле каже чорне, а бандерівцем називає кожного, хто любить Україну і намагається захистити її від ворога.Той, хто пече золоті батони при тотальній бідності населення. А також ті, хто це схвалює. А схвалює, по статистиці, 80% російського населення.

Приблизно, так воно і є. В нас люмпени – не менше половини населення. Їх концентрація повністю корелюється з російськомовністю.
mihaylenco _ 11.05.2014 06:05
IP: 82.207.104.---
Віктор Ковальов
Вам не шановні сусіди у середньовіччя потрібно

Не в ногу крокує афоня, ой не в ногу. Путін сказав же: "Все, відкручуємо плівку назад. Відновлюємо імперію". А він не слухається. Цивілізованого капіталізму Афоні захотілося. Цивілізований капіталізм – то кінець 20 – початок 21 віків. Розквіт імперій – до 19 століття. Сам Вєлікій Лєнін ще за свого життя засвідчив смерть імперіалізму. Афанасію, Лєнін відкинув лапті у 1924 році.
makovuca _ 11.05.2014 04:03
IP: 74.125.181.---
Приємно знову вас читати, п.Окара. для мене люмпен – той, хто може вкрасти щось у сусіда,той. хто може в 21 ст. запросто відтяпати шматок території і казати, що це справеливо.Той, хто на біле каже чорне, а бандерівцем називає кожного, хто любить Україну і намагається захистити її від ворога.Той, хто пече золоті батони при тотальній бідності населення. А також ті, хто це схвалює. А схвалює, по статистиці, 80% російського населення. Скільки в Україні – не знаю. Як з цим жити?
-vts-m- _ 11.05.2014 02:05
IP: 74.125.18.---
Афанасий Николаев:
Так господа,
Вы еще сомневаетесь, что образованный человек и даже, можно сказать, интеллигент может быть люмпеном, а еще проще – быдлом?
Віктор Ковальов _ 11.05.2014 01:24
IP: 89.252.61.---
Афанасий Николаев:
Лапотний московит Афанасій, з його ординською ментальністю, все ще претендує на еталон цивілізаціного розвитку. Вам не шановні сусіди у середньовіччя потрібно, а не "потикаться" у 21 століття, як кажуть ваші сородичі -"не гоже переться со свинным рылом, да в калашный ряд".
Вашому племені потрібно спочатку вилюднитись, а потім стати у чергу на вступ до клубу цивілізованих країн.
Mike_Kharkov _ 11.05.2014 01:20
IP: 37.229.161.---
Афанасий Николаев:
Украинский национализм не таков. Он открыто провозглашает, что без советов умных европейских и заокеанских дядь украинцы абсолютно беспомощны и будущее их – бесперспективно.
Нет, ни в истоках, ни в теории укр. нац. такого нет, правда было в практике (в военное время).
Укр. нац-м – это политическая надстройка над укр. крестьянством, и представляет собой обычный национализм людей феодальной эпохи, т.е., этнический. Основная идея – крепче этнических уз людей ничто связывать не может, отсюда и этническое государство (Украина для украинцев).
Исчезнет он только при переходе на рыночную экономику, т.е., к буржуазному государству, которое способно развить и закрепить ценности, превышающие этнические, и вообще развить личность.
Тогда появится нормальный буржуазный национализм – экономический.
Mike_Kharkov _ 11.05.2014 01:08
IP: 37.229.161.---
ym:
...никому категороически не под силу отменить процесс эволюции, как таковой. Его даже невозможно задержать. Его можно только либо осознать, принять и двигаться в ногу с ним, или... ну, в общем Вы поняли:)
Обратите внимание на эволюцию индейцев Северной Америки после высадки бледнолицых, тут много вопросов можно себе позадавать. Например, пошла ли им на пользу пересадка в другую цивилизацию, и спросить об этом сегодняшнего индейца, а не доколумбовских времен. И вообще, поглощение одной цивилизацией другой это хорошо? и при каких условиях? или ждать пока все эволюционируют естественным путем, изолируя как в зоопарке? или наоборот, поощрять нац-визвольну боротьбу?:)
Когда пьяный сосед убивает жену мы вызываем милицию не задумываясь, а нет бы дать ему доэволюционировать до пятикантропа...
mihaylenco _ 10.05.2014 23:54
IP: 82.207.104.---
Tu Fuse
Единственное, что меня может оправдать – это простое житейское желание найти средство, которым бы Вас и Вам подобных можно было бы успокоить и убедить жить мирно, не лаять, не кусаться.

Та нууу... Професор Преображенський спробував...
Tu Fuse _ 10.05.2014 23:10
IP: 74.125.17.---
Афанасий Николаев:
Tu Fuse:
Афанасий Николаев:
США никуда не пришли, а Россия уже оттяпала Крым и посягает на Юго-Восток Украины, подпитывая оружием, пропагандой и наемниками всю эту катавасию.

Может Вам лучше стихи писать, чем дурню нести?
Вы дурачок...
Я с Вами даже где-то согласен.
Вычитывать Ваши потоки околополитического идиотизма умный человек не стал бы.)))

Единственное, что меня может оправдать – это простое житейское желание найти средство, которым бы Вас и Вам подобных можно было бы успокоить и убедить жить мирно, не лаять, не кусаться.
Gala Dali _ 10.05.2014 23:10
IP: 74.125.18.---
Среди юлеботов все думают не мозгами, а чувствами, "выбирают сердцем", ищут "сильную руку" и легко поддаются зомбированию. Среди них высока ностальгия по тем временам, когда юля была премьер-министром, но не по борьбе с коррупцией и экономическим реформам (поскольку их и не было), а по щедро (потому что за госсчет) повышаемым пенсиям и зарплатам бюджетникам. Для них юля – это не просто возможный президент Украины, а мистическая, архетипическая, даже религиозная фигура Девы Марии. Среди юлеботов все хотят халявы, даже если придется заплатить коррупцией или оккупацией. Юлеботы всегда выбирают рыбу, а не удочку. Среди них всех – иррациональная ненависть ко всем оппонентам юли – и так же как у нее, у них нет других аргументов в адрес противников, кроме говна, говна и еще раз говна:)
Україна та Європа1104 Aтака Путіна1245 Корупція1366 Уряд реформ410 Зеленський41
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter