Сергій Дацюк Філософ

ПРОВОКАЦІЯ ЗАДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ВЛАДИ

27 листопада 2018, 10:07

Я думаю, що ми зробили засадничу помилку, ввівши воєнний стан без розслідування інциденту.

Скоріш за все, з боку України провокація була. Наші військові судна отримали наказ проходу через акваторію, яку Росія всупереч міжнародному законодавству вважає своєю.

Я вважаю, що Україна діяла правомірно, бо ми воюємо. Я вважаю, що Росія діяла агресивно, і її дії неправомірні.

Але стратегічно з боку України це помилка. І справа тут навіть не в тому, що це все відбувалося в контексті передвиборного процесу.

Я беру до уваги наступні проблемні обставини:

1) Навіть постфактум українській громаді не повідомили всіх обставин інциденту. Звичайно воююча країна має право на таємні спецоперації. Але не за умови вкрай низької довіри до влади. Інакше кажучи, корумпована влада, яка сама торгує на крові і покриває контрабанду з окупованими територіями, втрачає право на таємні спецоперації.

2) Ми кинули чи злили наших хлопців ворогу, а тепер ще і заявляємо, що коли вони розповідають, що виконували наказ, вони брешуть. Це просто аморально. Командири бойових суден перед будь-яким виходом отримують бойове завдання, отримують бойовий наказ. Навряд чи полонені командири діяли за власною ініціативою. Отже прохід через акваторію ворога – це був наказ командування. Отже українська провокація планувалася від самого початку.

3) Парламент скоріш за все не хоче визнавати це провокацією і не зацікавлений в розслідуванні інциденту, бо все, що можна була з нього витиснути в політичному плані та на міжнародному рівні, вже отримано. Здавати назад ніхто не хоче. І правдолюбів у цій ситуації ніхто не любить.

4) Це провокація не просто з метою війни, бо війну ми не ведемо. Ми ведемо міжнародні торги, міжнародні маніпуляції задля підтримки корумпованої держави. Це провокація задля обмеження можливостей опозиції та обмеження прав і свобод громадян.

5) Що ми отримали? Ми ввели "воєнний стан", але воювати не збираємося. На 30 днів без можливості продовження, бо вибори вже призначили. На частині територій, близьких до Росії, але з ворогом продовжуємо торгувати. Ми ввели воєнний стан на територіях цілої Луганської та цілої Донецької областей (а не на лише підконтрольних Україні частинах цих областей), тобто ввели воєнний стан на окупованих територіях ТОТ ДЛО, але не ввели воєнний стан на окупованій території Криму (ми знову розділили окуповані території). З російськими агентами в Україні не будемо розбиратися, як не будемо розбиратися з капітулянтськими настроями і т.д. Складається враження, що парламентські фракції хотіли просто зберегти лице Президента перед міжнародною спільнотою, отримавши кожна свої політичні дивіденди.

Це ганебний "воєнний стан". Нічого історичного в ньому немає, як це каже депутат Ляшко.

Але найголовніша проблема – чи сам підхід війни шляхом провокацій та точкових спецоперації приведе нас колись до перемоги?

Проведена таємна спецоперація навряд чи дасть владі підняти рейтинг і навряд чи посилить Україну у війні з Росією. Адже ці спецоперації не мають стратегічного бачення, громадської підтримки, політичного супроводу.

Війна шляхом провокацій це зовсім не гібридна війна, це слабка війна, демонстративна війна, війна руками втомленої від України міжнародної спільноти. Ця міжнародна спільнота поки що підтримує Україну, але ця підтримка вже фактично зникає.

Виникла фатальна воронка, виникла порочна схема – українська спецоперація як примус міжнародної спільноти до дій без яких-небудь активних дій України на фоні корупції, контрабанди, колаборації з ворогом і капітулянтства.

Ми і далі можемо здійснювати окремі таємні спецоперації, але це шлях в нікуди. Так війни не виграти. На кожну нашу провокацію ворог зробить десяток своїх. Це нам показують приклади провокацій з нашого боку та боку ворога у бойовому зіткненні з ТОТ ДЛО.

Потрібна інша військова стратегія – стратегія власного безпосереднього відвоювання територій на фоні власного проривного економічного посилення та республіканської єдності країни, всередині якої ми позбавимося від внутрішніх ворогів.

Колись один не дуже розумний росіянин на звинувачення його співвітчизників у брехні сказав: "если будет надо, мы будем врать целой страной".

Невже ми сьогодні теж можемо сказати: "якщо треба, то будемо брехати цілою Україною"? У України була колосальна моральна перевага щодо Росії перед міжнародною спільнотою. Тепер ми її втрачаємо.

Річ не в тому, що ми опиняємося на боці зла у війні. Річ в тому, що ми тоді нічим не ліпші за росіян. І Богу немає сенсу когось з нас вибирати переможцем.

Війна двох зол буде вічною, поки хтось не стане на сторону добра.

Коментарі — 76
Yevhen Zatynatskyi _ 03.12.2018 11:46
IP: 194.12.80.---
Народ вы чего?
Сирожа Дацюк предлагает вам спрашивать разрешение у соседей, при переходе в своей квартире с одной комнаты в другую, а вы ведетесь на этого "философа", вместо того, чтоб указать ему на его сказочную глупость.
Yevhen Zatynatskyi _ 03.12.2018 11:42
IP: 194.12.80.---
Константин Ольшанский:
100%
Давно такой такой тупости не читал, как высер этого "философа"
Yevhen Zatynatskyi _ 03.12.2018 11:40
IP: 194.12.80.---
Откуда такие философы берутся, где их выращивают? Слушаю сюда хфилосаф, в следующий раз, когда ты будешь топать с кухни в туалет, не забудь спросить У МЕНЯ РАЗРЕШЕНИЯ! А то мало ли че, пацанчик!
Вот такая вот у тебя хфилосафская логика!
Корж Микита _ 29.11.2018 21:26
IP: 95.132.135.---
Вот что подумалось, п Дацюк. 90% территории России никогда не знали войны, со времен Батыя. Странно, об этом никогда никто не говорил, особо не заострял внимания. Украина, Белоруссия, Прибалтика – исконные земли традиционного такого сафари и не только для России. За последние сто лет две мировые войны, гражданская, беспрерывные голодовки, теперь вот... И конца этой традиции не видать. Всем, похоже, очень нравится это традиционное украинское сафари. Слетаются со всего мира, как коршуны.
Wolodimir Deynichenko _ 29.11.2018 18:31
IP: 212.90.63.---
Точно!

Владимир Самойленко:
Виктор Симович _ 28.11.2018 23:30
IP: 94.244.41.---
Борис Троян:
Владимир Самойленко:
Дацюк и не пытался оценивать ВОЕННУЮ сторону операции ВМС по переводу кораблей в Мариуполь.У него речь идёт о мотивации самой операции и о том, как на неё смотреть обществу.
Если цель была перевод кораблей, о такой операции следовало ДОГОВАРИВАТЬСЯ. Причем публиковать все свои письма и ответы России. Чего стесняться? Мы, согласно международному праву и Договору, предупреждаем... С этого надо было начинать. Тогда Путин не мог бы заявить, что его не предупреждали. И вполне может быть, что не предупреждали.

Критический вопрос: КОМУ выгодно? Путину наши калоши точно не нужны, как и скандал.
Антоніна Іванівна _ 28.11.2018 17:15
IP: 46.211.39.---
Женя Попова:
Ви блондинка?
От ідіот же ви пане Дацюк. Так путін вже все розслідував. Ви попросіться до нього на прийом і думаю що всі ваші питання будуть вирішені.
boh _ 28.11.2018 14:06
IP: 194.44.142.---
Спочатку треба дочекатись, коли прогресивна молодь назавжди покине Україну, і тільки тоді нема буде чого втрачати. Не можна допустити, щоб олігархи грались у війну, а молодь гинула. Коли залишаться одні пенсіонери, можна починати війну. Це приклад антиутопії...
Богдан Розновець _ 28.11.2018 11:45
IP: 35.235.227.---
ШАНОВНІ це Наші Діти і Онуки –. у ВРаді Муженко: "При нападі на українські кораблі росіяни використали винищувач Су-30..."рівень" нач ГШ... спостерігач за горобцями... що це ТАКЕ?... де відповідь – ДЛЯ чого туди БЕЗ оперативного ПРИКРИТТЯ військові ВІЙСЬКОВІ бл... НЕ цивільні переміщаються... у ЛОГОВО ворога... БЕЗ оперативного...всебічного забезпечення... одні ВІДГОВОРКИ цих агентів і ВБИВЦЬ особового складу ЗСУ і добровольців... РЕАЛЬНІСТЬ... ЗАПАМ"ЯТАЙТЕ – хто Наших Дітей і Онуків КИНУВ у полон- тортури = УЗГОДЖЕНО= путін-порошенко- муженко- танкіст ВМФ... Родичам слід ОДРАЗУ звертатися до Світової Спільноти за допомогою у їх визволенні...
Борис Троян _ 28.11.2018 11:28
IP: 46.98.87.---
Владимир Самойленко:
Дацюк и не пытался оценивать ВОЕННУЮ сторону операции ВМС по переводу кораблей в Мариуполь.У него речь идёт о мотивации самой операции и о том, как на неё смотреть обществу.
Владимир Самойленко _ 28.11.2018 08:24
IP: 46.33.250.---
Сергей Дацюк Вы уважаемый и известный в своей среде человек но не является не специалистом в морском международном праве не специалистом в военном деле. Очень не приятно. когда уважаемый человек берется рассуждать на темы ему не знакомые да еще и не обладая полнотой информации. Таким образом Вы теряете имидж и ставите под сомнение свой профессионализм!
Віктор Совщак _ 28.11.2018 08:06
IP: 188.163.12.---
Війни в історії людства були дуже різноманітні, але часто-густо вони були дуже повіязані з особистостями -їх примхами, насторями, одним словом егоїзмом. Потім історики, в залежності від ситуації знаходили патротизм, боротьбу за справедливість, за віру, народ. Ну і інші вічні лозунги Так зі зміною обставин могли міняться і поняття цих вічних лозунгів. А хто не розуміє цього той краще хай читає Біблію – там є всі відповіді для хиття і смерті
Оксана Ундерко _ 27.11.2018 23:42
IP: 37.55.37.---
Як завжди, пан Дацюк впорядкував всі розбурхані думки і сформулював правильно
Nataliia Panas _ 27.11.2018 22:18
IP: 46.118.123.---
Цілком з Вами погоджуюсь, пане Сергію
Anatol Zubenko _ 27.11.2018 21:12
IP: 35.235.227.---
Вчора щось пішло не так...завдання виконано на половину...Президент був розгублений, думав як виправдатись перед Медведчуком...А починалось добре-Шуфрич обнімався з Грицаком і Воронченком...
Maryana Shevtsova _ 27.11.2018 19:58
IP: 159.224.232.---
Так...хтось з двох зол...повинен стати на сторону добра...
Олег Турчин _ 27.11.2018 19:01
IP: 188.163.10.---
Юра Лисовский:
Олег Турчин:
Института памяти в России нет, есть только на Украине как и в "Скотном дворе"!
В России не падают ракеты с Евразии, как на Донбассе на Украине.
Украина это точно "Скотный двор".
А хто ж в росії бореться з "переписуванням історії"?))
Олег Турчин _ 27.11.2018 18:50
IP: 188.163.10.---
Юра Лисовский:
Олег Турчин:
Юра Лисовский:
Олег Турчин:
В конце концов, Вятрович выполняет полностью работу "института памяти" в "Скотный двор".
Нет в романе "Колхоз животных" "института памяти".))
Вы наверное пишете с "скотного двора" на север и восток от нас.
Ты на меня не обращая внимания сынок, беги закупать гречку и сахар, и соль у вас военное положение!!!
Ти хоча б зрозумів, що все наплутав?))
Повний невіглас.
Як там справи у тебе, в колгоспі тварин?
Олег Турчин _ 27.11.2018 18:48
IP: 188.163.10.---
Юра Лисовский:
Олег Турчин:
Юра Лисовский:
Вы полный невежда. Конечно не читали ни "Колхоз животных", ни "1984".)))
Оруэлл при написании брал за образец ссср.
Россия недалеко упала от ссср.

Прочтите хотя бы что-то из википедии, а потом пишите.
СССР это и есть Украина и ещё 14 республик!
Помиляєтесь. Правонаступник срср і "колгоспу тварин"- це росія.
Олег Турчин _ 27.11.2018 18:45
IP: 188.163.10.---
Юра Лисовский:
Олег Турчин:
В конце концов, Вятрович выполняет полностью работу "института памяти" в "Скотном дворе".
Немає в романі "Колгосп тварин" "института памяти".))
Ви мабуть пишете зі "скотного двору", що на північ і схід від нас.
Олег Турчин _ 27.11.2018 18:37
IP: 188.163.10.---
Юра Лисовский:
Nikolay Konovalov:
На користь версії провокації (скоріше безглуздості) з боку України, як на мій погляд, є незрозумілим відправка бойових катерів та буксира на зимовий час в акваторію Азовського моря яке замерзаю і де вони кілька місяців будуть на приколі. Чим пояснити таку військову мудрість? Нагадаю: гібридністю нашого верховного головнокомандувача та вищого військового керівництва.
"Скотный двор" на Украине процветает!
Нагадуєте п'яного поручика Дуба в будинку розпусти.
Олег Турчин _ 27.11.2018 18:30
IP: 188.163.10.---
Юра Лисовский:
Ви повний невіглас. Звісно не читали ні "Колгосп тварин", ні "1984".)))
Орвелл при написанні брав за зразок срср.
Росія недалеко впала від срср.

Спочатку прочитайте хоча б щось з вікіпедії, а потім пишіть.
Nikolay Konovalov _ 27.11.2018 18:23
IP: 188.230.34.---
На користь версії провокації (скоріше безглуздості) з боку України, як на мій погляд, є незрозумілим відправка бойових катерів та буксира на зимовий час в акваторію Азовського моря яке замерзаю і де вони кілька місяців будуть на приколі. Чим пояснити таку військову мудрість? Нагадаю: гібридністю нашого верховного головнокомандувача та вищого військового керівництва.
Богдан Розновець _ 27.11.2018 18:23
IP: 35.235.227.---
... забавно читати ТРОЛІВ фсб раші... Боже яке воно обмежене... таке враження що їх набирають СУГУБО з голодного Поволжжя... ай-кю ближче до НУЛЯ... ду-ду-ду ду-ду-ду... а ЗМІСТУ ніякого... продовжуйте...
Україна та Європа983 Уряд реформ358 Свобода слова558 Корупція1210 Aтака Путіна1145
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter