Сергій Дацюк Філософ

СУСПІЛЬНИЙ ДОГОВІР – НА ОБГОВОРЕННЯ

15 січня 2019, 09:43

За час, коли не відбувалися експертні платформи по Суспільному Договору, відбулося декілька важливих подій та було запущено ряд процесів.

Закінчилася передвиборна та розпочалася виборна кампанія. Відтак питання перспективи Суспільного Договору постало як проблема.

Було створено Спільноту Договору, яка розглядає себе як огромадження Суспільного Договору на основі громадських сил, які започатковували Суспільний Договір – "Народна Конституція", "Хартія Майбутнього", синархісти, група соціальних мереж "Прогресивний Капіталізм", "Україна це я".

Спільнота Договору започаткувала публічні дискусії на відеомайданчику "Укрлайф" та створила архів текстів Суспільного Договору.

Також Спільнота Договору провела зустріч ініціаторів та домовилася підписати Меморандум про Суспільний Договір. На цій зустрічі була особлива позиція юристів, які переконували ініціаторів у необхідності юридичної експертизи тексту Суспільного Договору, щодо чого ми не дійшли поки що згоди.

Також було різнобачення – розробляти текст Суспільного Договору, аж поки він не матиме ідеальний стан, в тому числі в юридичному розумінні, чи вже публікувати Суспільний Договір. Щодо цього ми домовилися, що потрібно виносити текст в тому вигляді, в якому він є, і далі продовжуватися працювати над ним всією українською громадою.

Спільнота Суспільного Договору з політичним провайдером Юлією Тимошенко уклала домовленість про партнерське розмежування на процес Суспільного Договору та процес творення Нової Конституції. Ця домовленість була обговорена та погоджена на останній експертній платформі 14 січня 2019 року.

Це означає, що Конституція, яка є предметом нинішньої виборної кампанії, наскільки це можливо, буде базуватися на тексті Суспільного Договору і буде включатися в політичний процес, в той же час Суспільний Договір є громадським неполітичним процесом, який є партнерським до конституційного процесу, але незалежним від політичного процесу Конституції.

Процес розробки, обговорення, укладання та змін Суспільного Договору виходить за межі будь-яких виборних кампаній і не пов'язаний з будь-якою політичною силою. Суспільний Договір має намір трансформувати суспільство, а Конституція має фіксувати окремі етапи цього процесу.

Підписання Меморандуму, яким власне буде запущено процес громадського обговорення Суспільного Договору призначено на 19-те січня 2019 року.

20 січня запланована публікація тексту Суспільного Договору. До обговорення та редакції запрошується вся громада України.

До політичного провайдингу та імплементації Суспільного Договору запрошуються всі кандидати в президенти України.

Долучення до ініціативної групи Суспільного Договору може бути двома способами: 1) для громадян України шляхом авторизації на сайті Суспільного Договору з 20 січня 2019 року та будь-якого коментарю чи правки; 2) Для політиків, зокрема кандидатів в президенти, шляхом політичної заяви про таке долучення.

Зараз здається, що огромадження Суспільного Договору абсолютно логічний і майже природній для суспільства процес. Але щоб зрозуміти це, знадобилося декілька місяців суперечок та дискусій щодо поєднання Суспільного Договору з Конституцією.

Далі буде викладено деякі узагальнення, які учасники Спільноти Договору, вважають важливими. Ці узагальнення є результатом тривалих дискусій та суперечок і в загальному вигляді виражають позицію Спільноти Договору.

Огромадження Суспільного Договору означає, що громада стає не лише суб'єктом його творення, але і безпосереднім інструментом, середовищем, способом та процесом такого творення.

В цьому сенсі Суспільний Договір твориться навіть не на рівні Республіки, яку засновує, а на рівні громад, які засновують цю Республіку.

Огромадження Суспільного Договору складається з п'яти основних процесів: 1) Натуралізація; 2) Деюридизація; 3) Деполітизація; 4) Надконституційна позиція; 5) Інституалізація громадської активності щодо Суспільного Договору в її продовженому процесному вигляді.

Натуралізація Суспільного Договору означає, що громада, яка почала виступати як суб'єкт суспільних революцій і незадоволена діями своїх еліти, правлячого класу, політичного класу, привілейованого класу (як би ми їх не називали) після цих революцій отримує можливість безпосередньо укласти Договір про принципи свого співжиття і виставити їх як обов'язкові для умовного власного правлячого класу.

Конституції відображають здебільшого елітний консенсус, але в суспільствах з проблемною елітою, такі елітні консенсуси не обстоюють позицію громади. Саме тому з'являється необхідність натуралізувати Суспільний Договір як загальні правила співжиття громадян. Вперше в історії суспільний договір відмежовується від пакту еліт, які раніше були синонімами.

Натуралізація Суспільного Договору означає, що він твориться як текст, відмінний від тексту Конституції та будь-яких інших загальних законів, та вміщує в собі не лише основні принципи, установки, орієнтири, стратегічні ресурси різного рівня колективностей (громад та республіки), але і ясно описує перспективи наявних колективностей, які виходять за межі однієї Конституції.

Деюридизація Суспільного Договору полягає у виході Суспільного Договору з-під юрисдикції юриспруденції як такої. Тобто громадське право, до якого лише і може бути віднесено Суспільний Договір, твориться не юриспруденцією як унормованим та соціалізованим правом, а у колективно-вільному природньому праві.

Колективно-вільне природнє право означає це не суб'єктивне право, тобто розглядається не з позиції чи можливостей фізичної чи юридичної особи, а з позиції громад як договірних спільнот і їх можливостей.

Коли ми перезасновуємо Республіку, ми точно не маємо спиратися на наявне юридичне право – ми маємо творити нове право. Суспільний Договір не має юридичного статусу взагалі. Дуже мало буває юристів, здатних мислити на рівні теорій права в стані спонтанного розвитку, щоб зрозуміти цю обставину.

Юристи зазвичай намагаються прив'язати Суспільний Договір до наявної юрисдикції та обмежувати простір Договору тим, що це нібито договір між народом та владою. Суспільний Договір це Договір колективності Громада-Республіка у вільному громадському праві, яке завжди по відношенню до наявного світового права виступає як протоправо, тобто право, яке лише формується тут і зараз.

Тобто огромадження як деюридизація означає таку послідовність дій: спочатку громада розробляє, дискутує, обумовлює Суспільний Договір, а потім юристи це унормовують, а політики соціалізують.

Деполітизація Суспільного Договору означає, що Суспільний Договір не може бути зведений до політики і не може бути ототожнений з Конституцією. Суспільний Договір як розроблюваний і дискутований громадою може звертатися до політичних провайдерів, але не має ототожнюватися з ними. Деполітизація означає, що процес розробки, дискутування та укладання Суспільного Договору не може ідентифікуватися з жодною політичною партією, жодним політичним лідером, тим більше не може бути вбудований в жодну політичну виборну кампанію.

Надконституційна позиція Суспільного Договору означає те, що Суспільний Договір творить і диктує принципи та норми Конституції, а не навпаки. Така його суперпозиція зумовлена тим, що він розробляється широкими суспідльно активними верствами громад наявної колективності, що традиційно розглядається як країна-республіка-держава-нація.

Інституалізація громадської активності в її продовженому процесному вигляді для Суспільного Договору означає, що навіть якщо Суспільний Договір існуватиме у натуралізованому вигляді, його розробка не припиняється, тобто вона продовжується. Тобто Суспільний Договір це не лише текст, це ще і процес осмислення та зміни цього тексту.

Це також означає існування Спільноти Договору – клубу засновників та варти Суспільного Договору, які щороку збираються на обговорення стану адекватності Суспільного Договору і більше не мають жодних привілеїв чи прав у зв'язку з цим. Це принципово новий інститут, який має дослідницькі, моніторингові, просвітницькі та корегуючі щодо Суспільного Договору функції.

Якщо Спільнота Договору приходить до висновку про якісь проблеми з Суспільним Договором, вона запускає процес загальносуспільних дискусій і, якщо потрібно, вносить зміни в той же загальносуспільний спосіб, яким цей Суспільний Договір і творився. Також ця Спільнота може ініціювати розробку Нових Конституцій, бо через Майдани це робити дуже затратно і криваво.

Такий процесний характер Суспільного Договору породжений тією обставиною, що ми вступили у Швидкий Світ, де суспільство змінюватиметься дуже швидко.

Шановні громадяни! До найглибинніших засад нашого самоусвідомлення належить, перш за все, право на самостійне та гідне влаштування нашого співжиття.

Давайте зрештою зробимо самі свою Республіку, не обмежуючись ані досвідом минулого, ані проблемами теперішнього, ані відмовою думати про майбутнє власного правлячого класу.

Давайте творити власне співжиття самі – у конструктивних і продуктивних дискусіях, у активних громадських діях, ставлячи та вирішуючи перші та останні проблеми.

Ніхто ніколи не робив натуральний Суспільний Договір у вигляді надконституційного тексту, і багато хто не вірить, що українцям це вдасться.

Давайте спробуємо і докладемо всіх зусиль до того, щоб нам вдалося!

powered by lun.ua
Коментарі — 72
Andriy Rozhylo _ 21.01.2019 21:21
IP: 178.133.5.---
Пропоную даний інструмент колективного прийняття рішень, що розроблений саме для таких випадків,
power-of-trust.net
Breda _ 18.01.2019 11:19
IP: 178.95.131.---
Артем Жук:
Breda:
і. Те що там Лєщенко розказує це мало кого цікавить. Він не є експертом у питаннях конституції.
...а Лещенко про Конституцію і не розказував. Він розказував про реальні відносини, механізми – що управлають Україною.
Індра _ 17.01.2019 18:15
IP: 94.76.81.---
Давайте спробуємо і докладемо всіх зусиль до того, щоб нам вдалося! ------- українською так:
То ж докладемо всіх зусиль аби ми змогли!
Галина Карабан _ 17.01.2019 16:56
IP: 35.235.230.---
_ABM_:
Борис Бедный – Семижопов из Воронежа:
...что бы голодное и холодное население гордилось своей страной и не думало о хлебе насущном...Картина печальная, но это наш путь и мы его выбрали.
Вечно голодный Семижопов, вам Лукашенко привез 4 мешка картошки, вот и жри... Или::уйло зажало подарочек всему рассеянскому народу? Вот же жлоб!
В тему щодо суспільного договору – видимо действительно надо договорится и вибирать президента из националистов, либо действующего президента, чтобы окончательно вбить осиновый кол в это недогосударство под названием Рассея.
оооо, а наш нинішній гарант явно ущемляє Росію! Та він перша зацікавлена особа у благополуччі Росії, так як має там бізнес та інтереси. І ще не маловагомий факт, що російський бізнес та бізнесмени зараз як ніколи найкомфортніше почуваються в Україні. Ви помиляєтеся на рахунок проєвропейськості Порошенка. ЮВТ конкретно заявила у НКУ про вступ до НАТО та ЄС.
Галина Карабан _ 17.01.2019 16:53
IP: 35.235.230.---
Давид Альперович:
які гарантії, що "політичний провайдер Юлія Тимошенко" прийшовши до влади, не кине через коліно суспільні договори та зрештою і виборців?
Так як Юлія Володимирівна пройшла такий важкий шлях у політиці, їй не годиться обманювати народ, тим паче що це не у її стилі. Пройшовши двічі шлях прем'єра, опоненти 2 рази садовили її до в'язниці, впевнена, що вона знає ціну словам та свободі.
Галина Карабан _ 17.01.2019 16:44
IP: 35.235.230.---
Корж Микита:
Оксана Борисова:
матчастью она для меня никогда не была. Я не толпился в очередях за "юлиной тысячей".
А могу я поинтересоватсь, чем таким особенным её президентство будет отличать от её премьерства?
Ну нехай і не була, то й що??? Не стовбичили, але я більше ніж впевнена, що проклинали СРСР за обман. Чим буде відрізнятися президенство Тимошенко від її прем'єрства??? Скажу. В плані роботи, реформ та успішності то нічим. Як працювала тоді, працюватиме і зараз. А ось на рахунок палок в колесах та саботування її роботи з боку президента уже не буде. І що задумала те і буде втілювати. Це самий основний фактор. Якби Ющенко у 2009 році не ветував рішення більшості депутатів ВР про децентралізацію, зараз ми б уже 10 років жили набагато краще і заможніше. Гройсман і Порошенко потрохи зараз почали втілювати цю децентралізацію, а ЮВТ ще 10 років тому знала що це перспектива.
Галина Карабан _ 17.01.2019 16:37
IP: 35.235.230.---
Breda:
Також Спільнота Договору провела зустріч ініціаторів та домовилася підписати Меморандум про Суспільний Договір (с)

...меморандум – це нікчемна юридична конструкція.
Подивись канал Лєщенка – він там де-факто розписує "cуспільний договір" – де суспільства нема взагалі. Є тільки інтереси та контроль територій. Наріки між собою домовляються.

Ну Лещенко взагалі невіглас і пустослівник. Не думаю, що його думка може бути номінованою у "експертну думку." Тим паче, він навіть не юрист, і тим більше не конституцієзнавець.
Кирилл Мартынюк _ 17.01.2019 16:36
IP: 35.235.226.---
Суспільний договір сьогодні вкрай необхідний. Мене дивує такий рівень недовіри до влади. потрібно перезавантажити відносини народу і владу. Це можливо досягнути завдяки новому суспільному договору.
Галина Карабан _ 17.01.2019 16:28
IP: 35.235.226.---
Oleh Verema:
доброго дня!
цікава стаття
тільки Батьківщина партія займається такими питаннями!
Так, і саме цікаве те, що Тимошенко працює над цими питаннями та такими високими матеріями для подальшого втілення. Але всі ж кричать рука кремля, газ вкрала. Ніхто ж не прочитав весь Новий курс України і не проаналізував його. З НКУ одразу видно вектор на ЄС та НАТО, та зовсім не Росію. Де тут Росією пахне!!??? АЛе ж кричать аби кричати, бо всі так кажуть. Хто всі? Зате всі добре пам'ятають 2009 рік коли платили за комунальні послуги і чомусь вас не дивувала ціна на газ. І ви не охкали від вартості газу як зараз. ПРАВИЛЬНО. Бо тоді Тимошенко так накрала газу що ціна за 1000 м3 складала аж 330 грн (або $42) та зараз, коли ви стогнете і охкаєте від тих платіжок, сума плати за газ тільки складає 50-60% від всієї платіжки за ЖКП, при яких Порошенко зовсім не краде і не дурить людей на продажі газу, ціна за 1000 кубів газу складає 8550 грн (або $305) або у 39 разів дорожче
Николай Бужчук _ 17.01.2019 15:49
IP: 35.235.224.---
Корж Микита:
_ABM_:
У меня на Юлю не стоит, понятия не имею о чем она там треплется.
Сама она и её окружение не способны на подобные подвиги, тут надо уметь граниты зубами грызть. А отдать в консорциумы это бессмысленная затея. Из одной халепы в другую, называется. Сами бы могли, если о Республике речь зашла.
Ну тогда у Вас большие проблемы. И с мозгами и с потенцией. Внимательно ознакомьтесь со всеми пунктами Нового курса Украины и всё станет ясно. Там для таких нубов как Вы все чётко и досконально расписано. Нужно немного мозги включить и ими пошевелить. Ну если они у Вас вообще есть!?... Тимошенко это наиболее подготовленный и опытный политик. Вам и Вашим детям здесь жить в будущем. Так определитесь, жить или выживать!!!
Николай Бужчук _ 17.01.2019 15:43
IP: 35.235.224.---
Макс Петренко:
Потрібно сформувати уряд фахвців, На чолі міністерств теж мають бути фахові спеціалістиякі здатні перезагрузити систему.
Так Тимошенко это и предлагает!!! В каждом подразделении должен работать специалист в своей отрасли. И каждый чиновник работу будет выполнять ответственно а не как нибудь. Это и есть реформа госслужащих. И жёсткое наказание за взятки и коррупционные схемы. И тогда страна будет работать как часики. Без перебоев и с заработком себе.
Николай Бужчук _ 17.01.2019 15:37
IP: 35.235.224.---
Alexander Vasilevsky:
Тоді треба за Капліна голосувати, бо він в ЧОТИРИ рази обіцяє знизити ціну на газ, а не в ДВА рази.

Каплин это бестолковый политик и к тому же технический кандидат Порошенка. Ничего конструктивного и существенного он предложить не может. Нельзя допустить второго раза для Пороха. Это гаплык и Украине и свободе слова и всем гражданам. Жопа будет окончательно.
Николай Бужчук _ 17.01.2019 15:14
IP: 35.235.225.---
Корж Микита:
Оксана Борисова:
Корж Микита:
Мудростью,огромным опытом, конкретными предложениями, высокопрофессиональной командой, реальными возможностями поднять уровень жизни украинцев. Почитайте её программу, хотя бы для общего впечатления.
А, понятно. "Дуринь думкой богатие" – в народе говорят.
Структура современной украинской экономики сложена таким образом, шо если у вас в одном кармане прибывает, то с другого убывает.
Это так есть только у отсталых странах мира. Например, у нас тоже такова структура экономики, ещё со времен Ющенка. ЮВТ предлагает решение этой проблемы и устранение понятия "экономика в тени" за счёт снижение налогов и большую их часть ликвидировать. Большая поддержка отводится малый и средний бизнес. А также, на государственную поддержку молодых предпринимателей. Новый экономический курс – это единственный путь к оздоровлению и к здоровому росту экономики Украины. И только Тимошенко это под силу.
Николай Бужчук _ 17.01.2019 14:59
IP: 35.235.225.---
Log Log:
Корж Микита:
"Тыкайте" своей бабушке, ватное хамло.
Продолжайте лизать зад Путлеру напару с Воронежским дебилом, у вам чудный дуэт.
А кто лижет зад??? Вам не надоело каждый раз приписывать Тимошенко связь с Россией, когда это далеко не так. Этот темник АП времён Януковича, котрый Пол Манафорт на протяжении почти 10 лет через подконтрольные СМИ и ТВ зомбировал людей. И боюсь, что Вы тоже попали под эту зомбоманну. Вот Вам и ответ!!! Лечите голову либо анализируйте.
Павло Слободян _ 17.01.2019 11:53
IP: 35.235.226.---
Ruslan Khorin:
Все вірно, необхідно проявляти та реалізовувати свій громадський намір і Суспільний Договір – це чудовий інстумент.
Звично, це не магічна палочка. Для того, щоб щось працювало потрібно прикладати зусилля і волю.
Але цього більшість "розумників" не хоче розуміти.
Бо всі думають, що все... Тимошенко президент, і завтра вже ми маємо курс по 12, тарифи менші в 4 рази, зарплати по $2000. Ніііі. Вона сама неодноразово казала, що це довга та кропітка робота до такого життя. Вона тому і ініціювала цей курс, щоб ми мали план дій і його притримувалися і по ньому йшли.
Павло Слободян _ 17.01.2019 11:48
IP: 35.235.226.---
Давид Альперович:
які гарантії, що "політичний провайдер Юлія Тимошенко" прийшовши до влади, не кине через коліно суспільні договори та зрештою і виборців?
Гарантії цього це експерти та народ, який долучився до Нового курсу. І вона не з таких політиків, яка кидає слова на вітер та виборців. Це не її стиль.
Павло Слободян _ 17.01.2019 11:46
IP: 35.235.226.---
Alexander Vasilevsky:
Якщо Юля говорить про зниження ціни а газ в два рази, то я розумію що ніяких реформ не буде:- (
З чого такі висновки??? Я знаю що навпаки. За часів її прем'єрства вона довела усім, що вміє працювати на благо держави. Я пам'ятаю навіть коли ми отримували допомогу на дітей при ній. Це були суттєві гроші. І розбудова вугільної промисловості. Ви кричете, що ЮВТ газ вкрала і не вигідні контракти підписала, але тоді при вкраденому газу та кабальним контрактам ми платили за тисячу кубів газу 330 грн. і зараз при невкраденому газу та не кабальних контрактах Порошенка ми платимо 8550 грн за 1000 кубів газу. То як вам краще??? І не говоріть дурниць. Зниження реальне. Тимошенко добре знає ПЕК.
Павло Слободян _ 17.01.2019 11:36
IP: 35.235.226.---
Alexander Vasilevsky:
Тоді треба за Капліна голосувати, бо він в ЧОТИРИ рази обіцяє знизити ціну на газ, а не в ДВА рази як обіцяє Юля;-)
Добре. Каплін став президентом і незрозуміло яким чином знизив газ у 4 рази. А далі що??? Де його програма розвитку країни? Що він буде робити із економікою, Донбасом? Кримом врешті-решт? Судова система? Ось на цьому все і скінчилося. І вже немає Капліна. У Тимошенко чіткий план розмежований на усі сфери та галузі нашої держави. Всі інституції. ЦЕ велика заслуга, що вона консолідувала усіх найкращих експертів та науковців навколо розробки та впровадження Нового курсу України для простих громадян. Не для себе.
Павло Слободян _ 17.01.2019 11:27
IP: 35.235.226.---
Давид Альперович:
Юрій Жук:
Між іншим, їй допомагають справжні професіонали, її команда.
Команда типа Пашинського, Акакова, Турчинова, Ляшка, Лозинського, Савченко... можна довго продовжувати
Оці тварюки, котрих Ви назвали, ще у далекому 2013 році продалися сучому Потроху. Тимошенко їх більше на гарматний постріл не підпустить до себе. Вистачить того, що всі її секрети та задуми видали Пороху і той почав впроваджувати їх сам або через Гройсмана. Наприклад децентралізація, яку ще Тимошенко у 2009 році пропонувала. Але її благополучно провалив кум нинішнього президента Ющенко. Почали на неї наклепи зводити щодо перешкоджання отриманню Томосу. Патріарх Теофіл III заперечив цей факт, назвав Ющенка брехуном і сказав що у їхні політичні ігри він грати не буде, і підігравати їм теж не збирається. Він повністю заперчив факт таких спроб зі сторони ЮВТ. Ось такі справи.
Артем Жук _ 17.01.2019 10:53
IP: 35.235.226.---
Корж Микита:
_ABM_:
У меня на Юлю не стоит, понятия не имею о чем она там треплется.
Сама она и её окружение не способны на подобные подвиги, тут надо уметь граниты зубами грызть. А отдать в консорциумы это бессмысленная затея. Из одной халепы в другую, называется. Сами бы могли, если о Республике речь зашла.
Якщо не володієш інформацією, не говори дурниць. Ірина Верігіна, Андрій Сенченко і його правозахисна організація "Сила права" подали до суду на РФ більше 400 позовів про факти агресії та відшкодування людям матеріальних збитків.
Борис Тарасюк та Григорій Немиря ведуть діалог із зкаордонними партнерами про долю України та про подальшу співпрацю із Україною. Тим паче, що Новий курс України формують найкращі експерти та науковці.
Артем Жук _ 17.01.2019 10:35
IP: 35.235.226.---
Alexander Vasilevsky:
Тоді треба за Капліна голосувати, бо він в ЧОТИРИ рази обіцяє знизити ціну на газ, а не в ДВА рази як обіцяє Юля;-)
Тимошенко чітко розказала механізм зниження газу українського видобування, який нам продають із націнкою 300-400%. А Каплін це тріпло, яке просто написав, що знизить ціну але яким саме чином він зразу уникає відповідей. Він не знає ПЕК і незнає економіку, як він може щось знизити чи хоча б щось по цьому питанню розбиратися. Черговий технічний кандидат Порошенка.
Артем Жук _ 17.01.2019 10:25
IP: 35.235.226.---
Корж Микита:
Оксана Борисова:
Корж Микита:
Мудростью,огромным опытом, конкретными предложениями, высокопрофессиональной командой, реальными возможностями поднять уровень жизни украинцев. Почитайте её программу, хотя бы для общего впечатления.
А, понятно. "Дуринь думкой богатие" – в народе говорят.
Структура современной украинской экономики сложена таким образом, шо если у вас в одном кармане прибывает, то с другого убывает.
У 1984 Тимошенко закінчила університет за фахом "економіка праці" і отримала диплом інженера-економіста з відзнакою. У 1999 захистила в Київському національному економічному університеті кандидатську дисертацію за спеціальністю "організація управління, планування і регулювання економіки" на тему "Державне регулювання податкової системи". Отримала вчений ступінь кандидата економічних наук. Вона якраз і хоче прибрати цю недолугу систему економіки. І в цьому знається як ніхто краще.
Артем Жук _ 17.01.2019 09:37
IP: 35.235.226.---
Давид Альперович:
Юрій Жук:
Між іншим, їй допомагають справжні професіонали, її команда.
Команда типа Пашинського, Акакова, Турчинова, Ляшка, Лозинського, Савченко... можна довго продовжувати
Якщо ви не в курсі, то я вам розкажу, що у 2013 році, поки Тимошенко була у тюрмі, то Аваков, Яценюк, Турчинов, Пашинський та інші просто зрадили її і продалися Порошенку. І слава Богу що цих людей немає зараз поряд із ЮВТ. Вони свої 30 срібників відпрацювали.
Артем Жук _ 17.01.2019 09:34
IP: 35.235.226.---
Log Log:
Корж Микита:
"Тыкайте" своей бабушке, ватное хамло.
Продолжайте лизать зад Путлеру напару с Воронежским дебилом, у вам чудный дуэт.
Якщо ти не замітив, то образ проросійського кандидата їй уже років 10 створюють. Пол Манафорт за це зараз у США понесе покарання. І не розказуйте байки. Ви тільки і вмієте кричати: Росія, Путін, рука Кремля. А доказів нуль!!! І те що людина не просто говорить, а планує повне перезавантаження інституцій. Щоб ми як прості українці мали механізми впливу на ситуацію в країні.
Артем Жук _ 17.01.2019 09:25
IP: 35.235.226.---
Breda:
Також Спільнота Договору провела зустріч ініціаторів та домовилася підписати Меморандум про Суспільний Договір (с)

...меморандум – це нікчемна юридична конструкція.
Подивись канал Лєщенка – він там де-факто розписує "cуспільний договір" – де суспільства нема взагалі. Є тільки інтереси та контроль територій. Наріки між собою домовляються.
Ви не праві. Те що там Лєщенко розказує це мало кого цікавить. Він не є експертом у питаннях конституції. Мені більше думка вагома Шишкіна, який про Конституцію знає усе. Тим більше та ж Ісландія чомусь за подібним принципом живе та працює. І все в них вдалося. І у Тимошенко вдасться. А де поділося наше суспільство??? Таке говорить шось. Ні про що. Батьківщина молодці що такі глибокі речі опрацьовують, а не поверхнево як усі інші партії.
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Ірина Федорів

Вода з фекаліями: що дала нарада в голови ОДА

12
Артем Петренко

Шанс вырваться из ловушки бедности. Или почему важно, чтобы у Зеленского получилось

12
Сергій Лямець

Коболев получает $1 млн в месяц. Укрзализныця закупает дизель у олигархов. Так зачем нам независимые набсоветы???

7
Сергій Лямець

Зачем Зеленскому стукачи. Что говорит здравый смысл об инициативе платить 10% за доносы

13
Ігор Луценко

Хто стріляв вночі у Голосієво і до чого тут справи Майдану?

Українська правда

Стати депутатом і залишитись людиною. Чому "Слуга народу" неправа в історії із "тупою вівцею"

Сергій Лямець

ZeVulgaris. 🤡 Андрюха, шо там с Кабмином?

16
Тимофій Бадіков

Залишити неможливо звільнити: чи буде в МОЗ новий очільник?

Євген Бистрицький

ПІДВОДНІ КАМЕНІ 7-ГО КОМІТЕТУ

7
Айдер Муждабаєв

"Русский писатель" Захар Прилепин: самый кассовый из убийц

5
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter