Сергій Дацюк Філософ

МАГІСТРАЛЬНИЙ ШЛЯХ УКРАЇНИ

29 березня 2019, 10:06

У України є магістральний шлях. Він зумовлений цивілізаційною матрицею України-Русі і тією обставиною, що битва за спадок Київської Русі між Україною та Росією призвела до дуже нерівного його розподілу: більшість матеріальних активів досталися Росії, а більшість духовних – Україні.

Як же так? – запитаєте ви, адже у Росії весь цей час і науки було більше, і мистецтва було більше, і власне інтелектуали всі їхали туди.

А ось так. Якщо ви дозволяєте домінувати матеріальним мотиваціям, множите на нуль духовні мотивації для своїх інтелектуалів і закриваєте їм перспективу, дибілізуєте через телебачення народ, то за 10 років ви втрачаєте основну частину духовного потенціалу, отримуєте домінування ватників і переслідування всієї ліберальної інтелігенції. І жодні матеріальні активи чи духовні скрепи ситуацію не спасають.

Головний актив України – духовна свобода суспільства, яка все ще залишається і зумовлює, між іншим, громадянські підвалини демократії, бо інституційно і процедурно демократія в Україні знищена на користь олігархії.

То у чому ж полягає магістральний шлях України?

Перш за все, у розрізненні самостійності та суверенітету. Магістральний шлях – це самостійність Міхновського як свобода громадянського суспільства у вільному виборі своїх трансцендентних змістів, своєї перспективи, своїх актуальних смислів. А суверенітет походить від верховної політичної влади, яка, яка показує вже наше теперішнє, може торгувати ним оптом і вроздріб.

Вибирати потрібно той шлях, де духовний вибір є можливим, головним і домінуючим. Вибирати потрібно той шлях, де громадянської самостійності найбільше; де найменше впливу Росії та Заходу, зокрема ЄС; де найменше диктат МВФ чи спокуса НАТО; де найбільше сподівання на власні сили у війні, на власну трансформацію політичної системи на своїх ідеях та підходах, на економічну революцію з власними незапозиченими інноваціями.

По-друге, потрібно чітко розрізняти партикулярні та інтегративні ідеї як матеріальні проекції духовного вибору. Злий жарт з непідготовленими умами зіграла постколоніальна ситуація України.

Вийшовши з імперії, ми чомусь почали вважати, що інтегритет Україні зовсім не потрібен. Як тільки заговориш про універсальні ідеї, про єдине людство, про інтегральність України, то зразу чуєш – десь ми це вже чули, ви пропонуєте нам нову імперію чи новий СРСР.

Інтегритет України ніколи не був і не буде імперським, бо матриця України як мережі самоуправлінських громад в солідарному співволодінні та співуправлінні спільним надбанням на основі загальнодоступного права на приватну власність не передбачає імперського централізму та підданства цареві.

Водночас в Україні все ще впливовими є партикулярні ідеї інтегральності – всілякий націоналізм, дикий лібералізм, російський імперіалізм. Партикулярні ідеї, ратуючи за єдність під примусом, насправді розколюють Україну. Це відбувається тому, що Україна завжди опиралася і буде опиратися будь-яким партикулярним ідеям, якщо вони обмежують індивідуальну свободу.

Цього не розуміли імперіалісти, і тому втратили Україну. Цього не розуміли націоналісти, і тому повсякчас програвали Україну. Цього не розуміють олігархи, і тому програють в Україні.

Націоналізм, хоч інтегральний, хоч етнічний, хоч політичний, все одно не об'єднує все суспільство. І не тому, що політичний націоналізм приховує в собі етнічний чи навіть спрощений інтегральний з його кров'ю та грунтом і мілітаризацією. І навіть не тому, що націоналізм повсякчас зводиться до мовного фетишизму.

А тому, що нація як уявна спільнота і повсякденний плебісцит виявилася доволі архаїчною сьогодні і не має жодних перспектив у світі, де зв'язок між територією, нацією та державою розпався, люди почали собі домінуючим чином будувати та використовувати геть інші свої спільноти, а щоденний плебісцит почав все менше мати місцевий та й взагалі територіальний характер.

Дикий лібералізм це несолідарний лібералізм – через олігархію та корупцію. Олігархів неможливо націоналізувати, бо вони інтернаціональні за суттю. Олігархам завжди легше буде домовитися з окупантами, ніж з власною громадою. Водночас олігархи в Україні не мають майбутнього, вони руйнують Україну. Олігархам потрібен розкол країни, бо солідарна українська громада легко може позбутися олігархів, а зачинені у локальних кордонах областей місцеві громади не мають жодного шансу боротися з олігархами.

Подивіться на так звані ДНР і ЛНР – змогли вони позбавитися олігархів? Лише контролювати їх перестали, бо втратили механізми громадянського впливу на державні та муніципальні інститути на користь отаманщини з російським керуванням.

Корупція ж як інше втілення дикого лібералізму в Україні не є ані ліберальною, ані національною за своєю природою, бо вона руйнує і те, і інше.

Скандальне інтерв'ю історика Павла Гай-Нижника "Корупція сто років тому: як обкрадали армію УНР і до чого це призвело" це холодний душ для тих, хто вважає корупцію неуникненним злом, яке можна перетерпіти. Це інтерв'ю потрібно читати всім – і націоналістам, і лібералам, і солідаристам. Корупція – це одна зі справжніх причин програшу України у війні з Росією 100 років тому, яка досі замовчувалася публічними істориками та політиками. А то вони ж звикли розповідати, що Петлюра програв тому що патронів та ліків не вистачало і тому що поляки пихато хотіли плати за допомогу, а потім зрадили.

В основі програшу України Росії 100 років тому лежить українська корупція, яка значним чином зумовила поразку Петлюри. Якщо ми підемо тим же шляхом, опинимося там само, де і 100 років тому.

Російський імперіалізм чи європейський інтегралізм є впливовими в Україні тому, що Україна досі не має свого інтегритету, тобто реалізованої відповіді на питання: навіщо нам жити разом.

Інтегритет України це не інтеграція в Росію, яка тепер являє собою світозлобну архаїчну корумповану олігархічну інтелігентськи-ненависну країну, що тримається скрепами телебачення та терору, занепадає духовно і випробовує на собі китайську експансію. У Росії немає ані нових трансцендентних горизонтів (православ'я головного мозку не пропонувати), ані ідей соціального світовлаштування, ані технологічних інновацій, ані навіть навичок пристойного партнерського гуртожитку з іншими народами, бо брехня, зневага та ненависть росіян до всіх, включаючи самих себе, це агонія цивілізації.

Усі, хто намагатиметься в Україні встановити будь-який контакт з нинішньою російською владою, будуть отримувати зневагу і продукуватимуть непорозуміння. Росія – токсичний актив будь-якої політики в Україні.

Інтегритет України це не європейська інтеграція і не долучення до Заходу, це не МВФ і не НАТО, бо все це просто функції включення у світ зверху – економічні, політичні, безпекові.

Інтегритет України виникає на рівні громадянської самостійності. Це право громади на участь у державному та муніципальному управлінні, яке має бути політичною програмою, Конституцією і навіть Суспільним Договором. Це відмова від влади на користь самоуправління – республіканського та на рівні громад.

Це співволодіння та співуправління спільним надбанням, яке виключає можливість монопольного олігархічного використання надр, землі, інфраструктур та колишньої загальнонародної власності.

Це зрештою вихід на позицію єдиного людства у масштабних проектах творення штучного інтелекту, генної інженерії, біо- та екотехнологій, колонізації Місяця та Марсу, виходу на трансцендентні горизонти конструктивістської постнауки.

У 2004 та у 2013 Майдан був можливий, бо тоді ми були єдині у своїх сподіваннях і рішеннях. З 2014 по 2019 олігархи зробили для свого захисту єдино можливе – вони розкололи українську громаду: на армії, на вірі, на мові; на корупції, на здирництві і нерівнодоступних субсидіях; через пропаганду в телебаченні необорного зла, з яким треба змиритися, бо вічна війна; через захист олігархічними ботами партикулярних ідей.

І ось ми розколоті, і вже не можемо іти на Майдан. Розкол в Україні гірший за Майдан. Зневіра українців гірше неправедності влади. Несправедливість в Україні гірше бідності.

Україна може перестати претендувати на свій магістральний шлях, якщо розколеться, бо нинішня влада як олігархія та корупція веде Україну до розколу. Україна може швидко рухатися в майбутнє, але лише по своєму магістральному шляху. Відхилення від нього карається історичними поразками.

Магістральний шлях України існує, бо він прописаний в цивілізаційній матриці. Ми можемо відхилитися від нього, бо нам персонально не подобаються люди, які його просувають, а можемо наблизитися до цього шляху, зробивши ставку на принципи, а не на людей.

Не вибирайте менше зло, вибирайте хоч і найменшу, але можливість добра.

Щоб зробити цей вибір, потрібно мислити минулим і майбутнім, а не лише теперішнім.

У нас не вибори президента. У нас вибір магістрального шляху України.

Давайте виведемо Україну на магістральний шлях!

powered by lun.ua
Коментарі — 24
Mike_Kharkov _ 30.03.2019 20:34
IP: 35.235.227.---
korowin:
Глобалісти тоже думалі шо архаичность "нации" уже в прошлом, і оні будут правіть міром.
і тут пришол Трамп – главний Націоналіт міра...
і фсьо пошло в зад...
вонючіє Давоси і Більдербергі возомнівші себя властелінамі міра в одін день превратілісь в ноль.
прішла епоха Диктаторов Націоналістов – от Філіпін до Венесуели.
Отакое написать:) Сначала ж подумать, а потом покривляться, а не наоборот.
Слухайте сюди. Украинский национализм не есть национализм вообще, это этнизм, низшая стадия, феодальная. Вот ему таки да, придет конец, но только с приходом нормального капитализма в Украину.
А в развитом мире национализм и так правит, и без Трампа, поскольку основан на территории и экономике. Так повелось с фр. революции, с эпохи бурж. революций.
А вот на чем замешана эта экономика – вот это в мире и изменяется, то бишь кто больше перетянет на себя одеяло. Пока играют государства и корпорации.
korowin _ 29.03.2019 23:21
IP: 35.235.227.---
Мишень_Kharkov:
В том и архаичность "нации", что права человека ниже права нации.
Маг. путь украинца только там, где ценности человечества, общие – впитать всё лучшее и выжать отжившее. Но этого не понять тем, кто привык жить в виртуально матрице "ватник-вышиватник", т.к. там нет человека, есть мишени.
слушай Мишень.
подожді "вижімать отжівшее"
Глобалісти тоже думалі шо архаичность "нации" уже в прошлом, і оні будут правіть міром.
і тут пришол Трамп – главний Націоналіт міра...
і фсьо пошло в зад...
вонючіє Давоси і Більдербергі возомнівші себя властелінамі міра в одін день превратілісь в ноль.
прішла епоха Диктаторов Націоналістов – от Філіпін до Венесуели.

дайош Диктатуру...!!!

все на вибори.
Mike_Kharkov _ 29.03.2019 22:07
IP: 35.235.227.---
"Магістральний шлях – це самостійність Міхновського як свобода громадянського суспільства у вільному виборі своїх трансцендентних змістів, своєї перспективи, своїх актуальних смислів...
...нація як уявна спільнота і повсякденний плебісцит виявилася доволі архаїчною сьогодні і не має жодних перспектив у світі...
...Магістральний шлях України існує, бо він прописаний в цивілізаційній матриці"
==
Эклектика, эклектика... Михновский и всю столетнюю историю укр. национализма уже приватизировала олигархия, поскольку там не свобода, а нация крестьян с надстройкой ОУН, место которой и заняла олигархия (теневое ЦК:)). Туда же и "цивилизационная матрица".
В том и архаичность "нации", что права человека ниже права нации.
Маг. путь украинца только там, где ценности человечества, общие – впитать всё лучшее и выжать отжившее. Но этого не понять тем, кто привык жить в виртуально матрице "ватник-вышиватник", т.к. там нет человека, есть мишени.
Віктор Совщак _ 29.03.2019 20:40
IP: 35.235.227.---
Timosha Porshenkof:
Я був нещодавно в Нижньому так там жителі одного із районів мучаються із -за того що необхідно щоденно переїжджати чере з колію (єдина дорого в центр міста) А губернатор будує розважальні місця Ось чим ВАм парши... треба прейматися Взагалі то Росія не Ураїна дуже велика проблем наприклад у д. Вішкіль Кіровської губ (немає газу) А ми якось самі собі дамо раду Чи може жаба давить То тоді до лікаря
Віктор Совщак _ 29.03.2019 19:48
IP: 35.235.227.---
Timosha Porshenkof:
Людям які жили на території сучасної України прізвища давли відповідно до характеру людини її дій майна Якщо Ви нащадок українців то прізвище у Вас відповідне Якщо ні то і мови немає
Віктор Совщак _ 29.03.2019 19:04
IP: 35.235.227.---
Є філософське бачення світу Є і інші більш прості а іноді наївне судження Але сьогодні людина має переваги навіть з тією яка була 20 років назад (мобільний телефон) Сьогодні людина на відміну від Дарвіна може спостерігати майже всю планету, її людей І що я бачу наприклад Люди по своїй суті (природі) не змінюються – не стають роботами, хоч як хто не кажк про це Я думаю що той хто створив нас – все передбачив і роботи його ні дочого Таким чином як казав Евклізіяст що було то і буде Ну і відома теза про спіралевидність розвитку людства То добро то зло і т.д. Відносно України – йде побудова держави за обєктивними законами формування Тобто те що було наприклад В Бельгії (вона ж не була свого часу державою) те буде і у нас До чого тут Порошенко Він особистість в історії яка може чи не може принести прискорення розвитку Пройти швидше етапи Бельгії.
Татьяна Баранова _ 29.03.2019 18:32
IP: 35.235.226.---
Зневіра породжує розкол в країні,а це веде до анархізму в усіх сферах державництва. Щоб протистояти цьому, треба єднатися навколо ідеї. А найкраща ідея в світі- це зробити людей щасливими. Може це і є магістральний шлях України.
Mike Olexandriv _ 29.03.2019 17:13
IP: 35.235.226.---
Що примушує інтегруватися громади Заходу і Сходу України, які відрізняються мовою і ментальністю? А що тримає разом громади Швейцарії, Бельгії, Великобританії, Росії і багатьох інших багатонаціональних країн? Чи можна якось визначити цей невловимий чинник, який об'єднує громади у державу? Мабуть, в кожної країни він свій, але він обов'язково повинен бути. Якась хімія, яка міцно об'єднує в молекули зовсім різні атоми. Їх властивості взаємно доповнюють одна одну, утворюючи систему, що має певну повноту та стабільність, яких не було раніше. Мабуть, те ж саме виникає в державах, що складаються з різних етнічних громад. Чи є така хімія в Україні? Мабуть є, про що свідчать 27 років її існування, особливо, останні 5. Звичайно, будь-який зв'язок можна розірвати. Треба лише докласти достатню силу. І Росія вважала, що в неї цієї сили досить. Але вона помилилася. Цей зв'язок заслуговує ретельного вивчення. Чи не так, пане Дацюк?
Елена Величко _ 29.03.2019 17:11
IP: 35.235.227.---
Александр 1:
В Україні розвинуте полуботьківство – це у термінах корупції треба помножити на 10000000...
Бо схема – усе на вивіз до пустелі, видоїти все та сховати, не дивлячись на обставини та громадян...
ОЦЕ саме те, що руйнує найбільше на відміну від корупції у інших країнах, де в складні часи усе повертають та більше ще віддають та КРАДУТЬ ЗНАЧНО менше, не говорячи про те, що науку та своє виробництво мають.
Елена Величко _ 29.03.2019 17:05
IP: 35.235.227.---
!-"Вибирати потрібно той шлях, де духовний вибір є можливим, головним і домінуючим. Вибирати потрібно той шлях, де громадянської самостійності найбільше; де найменше впливу Росії та Заходу, зокрема ЄС; де найменше диктат МВФ чи спокуса НАТО; де найбільше сподівання на власні сили у війні, на власну трансформацію політичної системи на своїх ідеях та підходах, на економічну революцію з власними не запозиченими інноваціями." (с).
100% підтримую.
_ABM_ _ 29.03.2019 14:42
IP: 35.235.227.---
МАГІСТРАЛЬНИЙ ШЛЯХ Тимошенко разом зі своєю підтанцьовкою (в тому числі і Дацюком): Росія-Москва-Кремль-Путін-Таежный союз-Железный занавес-долгие продолжительные аплодисменты переходящие в овации...👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Tania Ariadna _ 29.03.2019 13:56
IP: 35.235.227.---
Владимир Малука:
Шановний пане Володимире, бажаю Вам і пану Дацюку усього найкращого.
Александр 1 _ 29.03.2019 13:37
IP: 35.235.227.---
"Корупція – це одна зі справжніх причин програшу України у війні з Росією 100 років тому" – це абсолютно помилкове ствердження.
Як би це було так, то саме Росія повинна була б програти всі війни, бо там корупції було ніяк не менше, ніж в Україні. Скільки грошей Ленін передав своїм емісарам в Європі, коли в Росії люди гинули від голоду. Саме на ці гроші потім була розкопана Троя. Скільки грошей (золотих) знайшли в кабінеті Свердлова після його смерті. Яким шикарним життя жили красні комісари, які грабували безмірно і шикували по царські. Скільки грошей надали письменнику Горькому, щоб той не бідував на Капрі.

Справжня причина поразки – це не-підтримка національно-визвольного руху керівниками УНР, які захоплювались соціалізмом, та вдала гра більшовиків на люмпенських настроях: забрати у багатих і віддати бідним.
Владимир Малука _ 29.03.2019 13:19
IP: 35.235.227.---
Tania Ariadna:
Шановна пані Tania, дякую за відповідь, Вашу критику: " Фройд не писав про безсвідоме, він писав про несвідоме" цілком приймаю, бо Фройда німецькою не читав. Я просто переклав з російської "бєссознатєльное" (та ще й "несвідоме" українською може характеризувати людину, а не явище, як переклад з тієї ж мови: "нєсознательноє"). Знаю про "хибних друзів перекладача". Наприклад, росіянка Скабєєва перевела заяву Порошенка: "Я Президент миру" так, що зворотній переклад був би: "Я Президент світу". Тому що в російській "мир" має надто багато значень (колись в російській розрізняли "мир" та "мір").

Вибачайте, що не догодив Вашим звичкам:)
Tania Ariadna _ 29.03.2019 12:29
IP: 35.235.227.---
Владимир Малука:
Так, автор допускає деяку недбалість в своїх текстах, якщо помилки не заважають сприйняттю. За Вашим "буквоїдством" проглядає: "Нехай автор найме на роботу коректора і всі тексти публікує через нього". Але тоді його тексти стануть платними і Ви не зможете їх отримати "на халяву":)

"Очіпятки" Фрейд називав продуктом безсвідомої частини психіки. Текст з "описками", усна мова з "обмовками" більш інформативні для незашореного читача / слухача, ніж бездоганна наукова публікація. В молодіжному сленгу навіть навмисно роблять помилки, щоб було зрозуміло лише "своїм".

Шановний пане Володимире, мої дві правки є принциповими для АДЕКВАТНОГО РОЗУМІННЯ тексту, написаного автором. А якби цей текст прочитав професійний коректор, то правок би було набагато більше. До того ж З. Фройд не писав про безсвідоме, він писав про несвідоме. І Ваші обмовки та описки, і описки автора є дуже інформативними для будь-якого психолога. І ще одне: Я не звикла щось отримувати "на халяву".
Корж Микита _ 29.03.2019 12:25
IP: 35.235.227.---
Бедняга п Хвилософ. сколько его читаю от одной статьи к другой – он одну ногу из багнюки вытаскивает, а другой погружается по пояс. Такой вот у вас получается – маг!стральний шлях.
Владимир Малука _ 29.03.2019 11:50
IP: 35.235.226.---
Tania Ariadna:
Шановний авторе, слово "дебіл" треба писати через букву "е", а не "и", а нація є не "уявною спільнотою", а уявленою спільнотою. "В антропологічному смислі я пропоную наступне визначення нації: це уявлена політична спільнота" /Бенедикт Андерсон/.
Так, автор допускає деяку недбалість в своїх текстах, якщо помилки не заважають сприйняттю. За Вашим "буквоїдством" проглядає: "Нехай автор найме на роботу коректора і всі тексти публікує через нього". Але тоді його тексти стануть платними і Ви не зможете їх отримати "на халяву":)

"Очіпятки" Фрейд називав продуктом безсвідомої частини психіки. Текст з "описками", усна мова з "обмовками" більш інформативні для незашореного читача / слухача, ніж бездоганна наукова публікація. В молодіжному сленгу навіть навмисно роблять помилки, щоб було зрозуміло лише "своїм".
Владимир Малука _ 29.03.2019 11:36
IP: 35.235.226.---
Науковці називають Його Великим Вибухом, а монотеїсти стверджують, що в перший день Творець сказав: "Хай буде світло", і стало сівтло. Різниця невелика. Говорячи про постнауку, Дацюк має на увазі саме те, що науковці не повинні обмежувати себе лише дослідженням Всесвіту, але стати на позицію Творця і досліджувати те, що ще не створене, щоб створити новий Всесвіт – краще того, що вже є.

Висновок. Можливо, серед людства є ще багато філософів, винахідників, конструкторів, венчурних капіталістів та науковців, які поділяють "крамольні" погляди Дацюка, але не наважуються про це відкрито говорити. Наприклад, два століття тому Карл Гаусс проводим засекречені вимірювання кутів трикутника, щоб впевнитися, що їх сума дорівнює 180 градусів. Його "трикутник" був у діаметрі кілька кілометрів (бо лазер ще не був винайдений). Він не наважився стати ще й батьком неевклідової геометрії, бо йому було що втрачати, на відміну від Лобачевського, Больяі та Рімана.
Владимир Малука _ 29.03.2019 11:20
IP: 35.235.226.---
ще:
Звичайно, при нинішній швидкості гігабіт в секунду неможливо, але де межа технічного розвитку? Але трансцендентність – це не лише технологічна сингулярність, а ще й трансгуманітарна невідворотність, про яку ще Ніцше пророкував. Мавпи, якими є люди, фізично не здатні заселити не лише космос, а навіть глибини океану та земної кори. Деякі люди добровільно змінять своє тваринне тіло на щось більш адекватне, а інші потім почнуть їх "мавпувати":)

2. Науку визначають як вивчення того, що не створено людьми. Артефакти, тобто штучні конструкції науку не цікавлять. Предметом науки може стати лише те, що може бути повторене в лабораторії (на полігоні, на коллайдері і т.п.). Тобто наука сама себе обмежує лише тим, що вже "кимось" створене до людей. Цей "хтось" не хто інший, як сам Господь Бог, чи не так?

ще...
Tania Ariadna _ 29.03.2019 11:09
IP: 35.235.227.---
Шановний авторе, слово "дебіл" треба писати через букву "е", а не "и", а нація є не "уявною спільнотою", а уявленою спільнотою. "В антропологічному смислі я пропоную наступне визначення нації: це уявлена політична спільнота" /Бенедикт Андерсон/.
Владимир Малука _ 29.03.2019 11:05
IP: 35.235.226.---
Уважно вивчаю тексти п.Дацюка. Перш ніж тролі та боти забруднять коментарі, хочу розібрати тут маленьку цитату з даного посту: "трансцендентні горизонти конструктивістської постнауки". Для мене це ключ до розуміння всього тексту. Для малознайомих з творчістю нашого видатного філософа надаю своє розуміння:
1. Трансцендентне в моєму розумінні – це те, що поза досвідом, поза емпірією, наявною практикою. Зазвичай до трансцендентного відносять релігію, езотерику, але художня творчість та винахідництво також надають нам трансцендентність. Не дуже давно відеотелефонія вважалась чистою фантастикою, а телепатію і зараз більшість відносить до містики. Нейрофізіологи відкидають можливість "читати думки", бо в мозку думки представлені мільярдами нейронів та трильйонами синапсів і,мовляв, чисто технічно неможливо ці величезні дані скопіювати за час, поки вони не зміняться суттєво.

ще...
Kostik Pirogov _ 29.03.2019 10:59
IP: 35.235.229.---
За його логікою магістарльний шлях це багатовекторність, безвладдя, без віри, без мови, без армії, та ще й у вьому винні ліберали. Це все що можуть пропонувати псевдоукраїнські псевдофілософи.
Анна Павловская _ 29.03.2019 10:57
IP: 35.235.227.---
У философа ни дня без "простыни"! Вредно столько работать. Максимум – 4 часа в сутки интеллектуального труда. Остальное время мозги должны отдыхать. Иначе – нервное истощение, сумбур в голове и полная ахинея в тексте. Кстати, знающие люди утверждают, что создание искусственного интеллекта – неосуществимая задача в принципе. Ну то такое...
Daniil Pobiehaylo _ 29.03.2019 10:46
IP: 35.235.227.---
Без співпраці з ЕС ніяк не вийде але ідея абсолютно правильна! В України є свій шлях: інститути влади дискредитували себе і вся надія лише на розвиток громадянсмького суспільства, здатного до самоорганізації. Як на мене, це повністю відповідає світовим викликам і може дати Україні можливість стати однією із рушійних сил світового розвитку
Уряд реформ406 Корупція1348 Зеленський30 Україна та Європа1094 Aтака Путіна1232
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter