Ірина Фаріон Депутат Верховної Ради України VII скликання, член Політради ВО "Свобода"

РОБІМО ТЕ, ЩО ВІЙНА ВИМАГАЄ...

20 січня 2016, 12:32



У січні 20-го за старим стилем морозний день пропік своїм народженням ВОЇН ЗБРОЇ та СЛОВА Евген Маланюк (1897-1968).

Його висновки з російсько-української війни 1917-1921 року у час теперішньої війни з Росією, що триває ще відтоді, – для нас надактуальні. Прочитаймо знову нашого філософа Життя і Смерти під біноклем війни.

"Були величезні склади зброї. Був багатий людський матеріял. Була територія.

Але ми програли Визвольну війну. Ми її майже не "грали" – ми не хотіли воювати.

Бог нам дав єдину на землі країну: немає на світі такого підсоння, таких краєвидів, такої щедрости ґрунту, такого здоров'я роси.

"Нема на світі України, Немає другого Дніпра!". Але ми не захистили цієї країни, бо ми її майже не захищали.

Не можна жити "на дурничку". Не можна довго існувати "в кредит". Не можна існувати історично. Тобто посідати Землю, не виконуючи обов'язків, що їх та Земля покладає на насельників її. Обов'язків всіх: географічних, історичних, геополітичних, геокультурних і навіть історіософічних.

Але ми їх не виконали, бо не виконували.

Грушевський залишив біля десяти томів біблій, де оспівував улюблені маси і пропагував ненависть до власної влади.

Драгоманов підвів під те все "ідеологію", а Винниченко скеровував енергію еліти на полові проблеми. Навіть ранній Петлюра був проти власного Війська.

Але ніхто з того покоління не розповів "масам", що таке Москва. Ані Польща, ані Туреччина, ані "Схід" і "Захід" – за винятком єдиного Донцова.

Ми програли Визвольну Війну. Підкреслюю – ми, хорунжі і поручники 1918-19 рр. Бо ми мусили "пазурями й зубами" робити те все, що Війна вимагала.

Але ми, бачачи, хто були ті міністри й ідеологи, відчуваючи трупний сморід драгоманівщини, ми – з морального ледарства нашого – ми воліли в них вдивлятися, як у справжніх людей і виконувати їх отруєні рабством накази.

Навіть Великий Василь Тютюнник винен, як винен менший Тютюнник Юрко.

Винен – і страшно! – Павло Скоропадський.

Винен – мазепинською запізненістю своєю – Симон Петлюра.

Винна – вся генерація, і винні в ній саме найліпші.

Чому про це згадуємо? Нащо це самобичування? Для того, що без усвідомлення всього цього – немає майбутнього" ("Нотатники". К., 2008, с.117-118)

Коментарі — 94
Неживий Юрий _ 25.01.2016 19:34
IP: 46.202.185.---
Микола Злочевський:
У сволоті майже всі – нема чого там робити порядним людям -але якщо Ви конкретно мене питаєте за Іллєнка – то я сам ВРАЖЕНИЙ -що він там робить??? чи він лопух??? чи глибоко замаскований лицемір??? але якщо він себе веде так як видно наочно – то для мене не зрозуміла його поведінка...може щось глибинне замасковане...може він на гачку у тягнизада??? з іншого боку він сам по собі -не з партійної кодли а самовисуванець і він себе дистанцює цим...якщо він вижене тягнисрака – то сволота має шанс???мені ще одна особа залишилась (із публічних) не зрозуміла -Кошулинський -здається він теж порядна людина але задрочена тягнизадом...
Микола Злочевський _ 25.01.2016 10:42
IP: 176.8.116.---
Юрій Неживий:
Пане Юрій, та невже у Свободі усі такі, як Ви кажете? От про Іллєнка, хіба є підстави так казати? Ну, пан Юрків, то ще треба подумати...Він внедрився у ворожі ряди і тому часто несе усе можливе і неможливе, щоб обілити Ющенка, його стрийка...
Юрій Неживий _ 25.01.2016 08:23
IP: 46.203.36.---
yurkiv...Приєднуюся до пана Горбатько, бо Мертвий має таки кудись піти:)...
я і ходив – і навіть бігав і писав і агітував -за продажну сволоту – але побачивши її роботу -не передвиборчу демагогію -а конкретну роботу по дерибану воровству корупції – я знову сволотівські горобці -юрків та горбатий -пішов -правильно пішов поїхав на вибори -що би убити цю замасковану бгатоголову гідру -з головами у виді тягнисрака махніцького швайки сех чернякова мохника -які жадібно вгризлися своїми брудними та смердючими пащами в україський народ -а потім ще щупальці цієї гідри -всякі иам пупси фаріонки гутники кайди кірілєнки -так я пішов на вибори і повів знову людей щоби вбити цю сволотівську гідру.Справу зробили сволото-гідру знищили -але бачу що гідролайно намагається знову підняти голову – тому буду вас смердюче сволотиння бити та бити
_yurkiv_ _ 24.01.2016 18:03
IP: 37.52.64.---
Юрій Неживий:
Володимир Горбатько пише до мене – ". Пшол на.х.у.й, зомбі!." – дивіться шановна громада -нарешті сволотівське чмо -перейшло на рідний "казапский язик"...чого ти ховався за сволотою -"мордовская скатіна"... стара курка Фаріон – вас підтримують дружно кацапня зі своїми брудними матюками та руганню...
Юрій Неживий _
Штатним прихвостням...все це що ви пишете тут -це тільки те що ви одну купу лайна ставите вище другої і змагаєтесь чия (купа лайна) гарніша...я на відміну вас ні юлін ні пєтін ні тігнисрака ні криси садової...для мене це все аскариди та воші педікульозні- і кожному з них я кажу окремо в очі -отут цій большевицькій ш...онді – яка не зрозуміло чого розпинається – її розіпнули на дівані секретарі райкому вже років 50 тому -і вона за цей час путнього навіть большевика не родила – не те що убогого хохла – сволота – котьол тобі із брудною смолою і чорт з рогами.
=====
Приєднуюся до пана Горбатько, бо Мертвий має таки кудись піти:)
Юрій Неживий _ 24.01.2016 15:18
IP: 46.203.2.---
Володимир Горбатько пише до мене – ". Пшол на.х.у.й, зомбі!." – дивіться шановна громада -нарешті сволотівське чмо -перейшло на рідний "казапский язик"...чого ти ховався за сволотою -"мордовская скатіна"... стара курка Фаріон – вас підтримують дружно кацапня зі своїми брудними матюками та руганню...це ваші таваріщі ілі братья???
_yurkiv_ _ 23.01.2016 10:05
IP: 46.200.142.---
Юрій Неживий:
краще бути хохлом в Україні – ніж халуйом у сволоті – як ти – мерзенне та продажне- це треба таку юркен – потворну мораль мати -жидівсько-кацапську -обкрадати рідний український народ – і той же народ -хохлами обзивати...це каже про те що сволота крім пседоукраїнських публічних гасел -насправді користується смердючими жидівськими методами...

+ + +
Пишеться він – Неживий,
Як напише, виглядає Мертвий,
Так трапляється, коли хахол живий,
Строчить бздури, та ще й дуже впертий.
Юрій Неживий _ 23.01.2016 09:56
IP: 46.203.115.---
_yurkiv_:
Юрій Неживий:
Неживому від СВОБОДИ:

Пишеться він – Неживий,
Як напише, виглядає Мертвий,
Так трапляється, коли хахол живий,
Строчить бздури, та ще й дуже впертий.
краще бути хохлом в Україні – ніж халуйом у сволоті – як ти – мерзенне та продажне- це треба таку юркен – потворну мораль мати -жидівсько-кацапську -обкрадати рідний український народ – і той же народ -хохлами обзивати...це каже про те що сволота крім пседоукраїнських публічних гасел -насправді користується смердючими жидівськими методами...
_yurkiv_ _ 23.01.2016 00:54
IP: 46.200.239.---
_yurkiv_:
SARA21:
Корупційний крок енергозбереження -Фірташ,Європа розчарувалася в президенті Ющенку,Путіну руку потискував і з поклоном їздив до нього,верховенства права і закону в державі як не було так і немає,землю продавали поміж себе,гривня дотягувала до 20 за долар уже,це пограбування народу,якщо через місяць вона повернулася назад уже до 8.,мова-що ви вчепилися до мови сказав Ющенко,Армія знищувалася,а не модернізувалася,де зброя сучасна у хлопців які захищають границі в Ато,якби не волонтери,то з армії був би пшик.А в нас без Ющенка була порядність і людяність.Тому ми не зробили назустріч йому крок,бо він проспав 5 років у кріслі президента,а для України це втрачений час,і підсунув нам Януковича.
Зараз Ющенко на передачі Шустера.
Послухайте, і зрозумієте усе про вами втрачений час, і ЩО ви собі самі підсунули.
Така Особистість, як Ющенко – це набуток Держави, який ми, українці, не шануємо.
Звідси і наші "здобутки":)
_yurkiv_ _ 22.01.2016 23:05
IP: 46.200.239.---
SARA21:
_yurkiv_:
Корупційний крок енергозбереження -Фірташ,Європа розчарувалася в президенті Ющенку,Путіну руку потискував і з поклоном їздив до нього,верховенства права і закону в державі як не було так і немає,землю продавали поміж себе,гривня дотягувала до 20 за долар уже,це пограбування народу,якщо через місяць вона повернулася назад уже до 8.,мова-що ви вчепилися до мови сказав Ющенко,Армія знищувалася,а не модернізувалася,де зброя сучасна у хлопців які захищають границі в Ато,якби не волонтери,то з армії був би пшик.А в нас без Ющенка була порядність і людяність.Тому ми не зробили назустріч йому крок,бо він проспав 5 років у кріслі президента,а для України це втрачений час,і підсунув нам Януковича.
Зараз Ющенко на передачі Шустера.
Послухайте, і зрозумієте усе про вами втрачений час, і ЩО ви собі самі підсунули.
SARA21 _ 22.01.2016 22:53
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
На рахунок Тимошенко з вами погоджуюся.Ніколи вже не буду обирати не українця,сьогоднішній президент вплинув на вибір,хоч я його не обирала.
SARA21 _ 22.01.2016 22:45
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
Корупційний крок енергозбереження -Фірташ,Європа розчарувалася в президенті Ющенку,Путіну руку потискував і з поклоном їздив до нього,верховенства права і закону в державі як не було так і немає,землю продавали поміж себе,гривня дотягувала до 20 за долар уже,це пограбування народу,якщо через місяць вона повернулася назад уже до 8.,мова-що ви вчепилися до мови сказав Ющенко,Армія знищувалася,а не модернізувалася,де зброя сучасна у хлопців які захищають границі в Ато,якби не волонтери,то з армії був би пшик.А в нас без Ющенка була порядність і людяність.Тому ми не зробили назустріч йому крок,бо він проспав 5 років у кріслі президента,а для України це втрачений час,і підсунув нам Януковича.
_yurkiv_ _ 22.01.2016 22:38
IP: 46.200.239.---
антивірус:
Пане _юрків.!...Вибач, що звертаюсь на ти...А твої діти воюють?...До заслуг своїх батьків, як і своїх родичів, безумовних патріотів України, ти відношення не маєш...Бо твої батьки, як патріоти, вернулись з Сибіру жити в Україну...А племінник воює зараз за Україну...А ти навпаки втік в паРашу, де живеш та прийняв їхнє громадянство...Як і твої діти...Там краще платять?.Так що чия корова би мичала, а твоя мовчалаи
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Я не маю дітей, а ти не дивися, де я живу, і звідки пишу, а дивися, ЩО я пишу...і не мичи!
_yurkiv_ _ 22.01.2016 22:34
IP: 46.200.239.---
антивірус:
На моє питання, що "вароффка" вкрала і де тримає вкрадене, я відповіді не одержав...Якщо ви приведете конкретні факти, які це доказують, то я, можливо, також прозрію...
===========================================
Послухайте, президент фірми, яка оперувала 11-мільярдними річними ДОЛЯРОВИМИ оборотами, яка фінансувала з закордонних рахунків вбивства своїх опонентів, сьогодні позиціонує себе церковною мишею, і Ви їй вірите?
Ви вірите в її лжехвороби?
Ви вірите в її популістські штучки?
Ви вірите, що вана володіє якимось професійними знаннями в економіці, окрім того, як вкради-продай?
Та на тлі того ж Яценюка не видко,навіть, її тіні, а Вам так засліпило:)
SARA21 _ 22.01.2016 22:32
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
Цей кожен крок був анульований Януковичем,якого допомогли вибрати противсіхи.
_yurkiv_ _ 22.01.2016 22:18
IP: 46.200.239.---
SARA21:
Що зробив пан Ющенко хорошого для свого народу????
==============================================
Ось що:
1. Крок у Європу.
2. Крок від Росії.
3. Крок до незалежного енергозабезпечення держави.
4. Крок до верховенства права и закону у державі.
5. Крок до землі.
6. Крок до гривні.
7. Крок до мови.
8. Крок до Єдиної Української Помістної Православної Церкви.
9. Крок до сучасної модернізованої Української Армії.
10. Крок до людської порядності.
То чому ж ви, українці, у 2010 році не зробили свій крок назустріч Президентові і Україні? Були осліплені "сяйвом газової принцеси"? Ну то хоч зараз, прозрійте! Вивчіть урок, про який говорив Президент.
антивірус _ 22.01.2016 21:47
IP: 92.112.232.---
_yurkiv_:
SARA21:...Бандера жертвував своїм батьком і сестрами,які відбули Сибір.Сталін... пожертвував своїми синами.
І ваші діти мають вибір: Я їх часто зустрічаю в поїзді Москва-Львів, а коли питаєш, як вдалося уникнути мобілізації, каже, що не дурний, аби воювати за олігархів...В том самий час...мій племінник. воює добровольцем...Стосовно Бандери, то не він жертвував своїм батьком, виховавши його Українським Націоналістом...А москалі не перебирали, хто був в бандьорах... знищували, вивозили на Сибір, доразу, як моїх батьків
.
Пане _юрків.!...Вибач, що звертаюсь на ти...А твої діти воюють?...До заслуг своїх батьків, як і своїх родичів, безумовних патріотів України, ти відношення не маєш...Бо твої батьки, як патріоти, вернулись з Сибіру жити в Україну...А племінник воює зараз за Україну...А ти навпаки втік в паРашу, де живеш та прийняв їхнє громадянство...Як і твої діти...Там краще платять?.Так що чия корова би мичала, а твоя мовчала
антивірус _ 22.01.2016 21:05
IP: 92.112.232.---
_yurkiv_:
антивірус:
Думаю, що вам на пару з _юрківим _ безумовно,як українським патріотам з Галичини, в цьому питанні варто прозріти та передивитись своє упереджене відношення до Тимошенко...А то, прикриваючись патріотичними лозунгами, такі як ви патріоти у вишиванках, вже привели вУкраїну КАТАСТРОФУ в особі Януковича...В результаті зараз вмирають молоді хлопці патріоти
Моя небіжка мама теж галасувала за варофку, а потім таки прозріла, але мама мала за плечима всього сім клясів, а Ви, як завуч?, маєте усвоєму розпорядженні, як мінімум, стільки ж, але наповнених реальними учнями.
Біда України в тім, що її "завучі" не прозрівають до самої смерти:)
Цікаво, що суттєво вплинуло на прозріння вашої мами?...
На моє питання, що "вароффка" вкрала і де тримає вкрадене, я відповіді не одержав...Якщо ви приведете конкретні факти, які це доказують, то я, можливо, також прозрію...
SARA21 _ 22.01.2016 19:52
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
Корупція за президента Ющенка аж зашкалювала,а він спокійно нам радив,,не давайте хабарів,,А без хабарів ніхто по лавці посунутися не хотів.Риба гниє з голови,і наше суспільство найбільше обросло гниллю за президента Ющенка.
SARA21 _ 22.01.2016 19:40
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
Можна бути українцем і чужим для свого народу.Президент Ющенко ставши президентом забув що він давав присягу народу України.Для нього Фірташі,Балога це Я.Януковичі,Ахметови,стали народом,а ми,ті що його обирали,для нього були ніким.Що зробив пан Ющенко хорошого для свого народу????Реформи?чи може суди стали справедливими?чи може лікарні лікували безплатно?може хоч одну реформу провів?міліція хабарі перестала брати?Президент Ющенко продармував 5 років на посаді президента,тому і народ його не вибрав.Єдине що зробив Ющенко,то передушив всіх курей людям відмиваючи гроші на курячий грип разом із Жванією,а разом із банкіром штучно піднімаючи долар,вкрав у нас з кишень наші гроші.
_yurkiv_ _ 22.01.2016 18:16
IP: 37.55.35.---
SARA21:
антивірус:
Я не молюся на нікого і на Тимошенко теж,на відміну від Вас.І не ми привели Януковича до влади,а ті що хотіли Путіна,ті що сьогодні обирають ПР,і пан Ющенко з противсіхами,які сьогодні мовчки відсиджуються.Але ніхто з них ні Тимошенко,ні Ющенко,ні Порошенко,ніхто не хоче ніяких реформ для того щоб хоч чимось полегшити життя народу,бо реформи обмежують їхні грабунки цього ж народу.Вони всіляко пишуть закони для нас,щоб не обмежити нічим себе.
Я "противсіх", і мовчки не відсиджуюся.
Якби українці в усі часи своєї історії мали в собі такий пристрій, який працює за принципом "свій – чужий", вони б давно мали і свою Державу.
Чи був Президент Ющенко для українців чужий?
Ні, і ще раз ні!
То чом не проголосували за нього одностайно в першому турі?
Свій до свого по своє?!
_yurkiv_ _ 22.01.2016 17:53
IP: 37.55.35.---
SARA21:
_yurkiv_:
А що ви робите в цьому поїзді????Теж працюєте на кацапію.?
Я її підриваю, изнутри:)
SARA21 _ 22.01.2016 17:41
IP: 91.226.4.---
антивірус:
Я не молюся на нікого і на Тимошенко теж,на відміну від Вас.І не ми привели Януковича до влади,а ті що хотіли Путіна,ті що сьогодні обирають ПР,і пан Ющенко з противсіхами,які сьогодні мовчки відсиджуються.Але ніхто з них ні Тимошенко,ні Ющенко,ні Порошенко,ніхто не хоче ніяких реформ для того щоб хоч чимось полегшити життя народу,бо реформи обмежують їхні грабунки цього ж народу.Вони всіляко пишуть закони для нас,щоб не обмежити нічим себе.
SARA21 _ 22.01.2016 17:30
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
А що ви робите в цьому поїзді????Теж працюєте на кацапію.?
SARA21 _ 22.01.2016 17:29
IP: 91.226.4.---
_yurkiv_:
Ваших вивезли в Сибір,а моїх діда,бабу вбили.Дядько щоб не здатися підірвав себе.Що таке націоналізм і патріотизм у моїй сімї виховувалося з малку,але як тоді одні вмирали а другі гравбували,так і сьогодні.Ваш племінник воює,і дай Бог щоб живий повернувся,а мій племінник з близнюків один вбитий а другий покалічений,а їм було по 23роки.
_yurkiv_ _ 22.01.2016 17:24
IP: 37.55.35.---
антивірус:
Думаю, що вам на пару з _юрківим _ безумовно,як українським патріотам з Галичини, в цьому питанні варто прозріти та передивитись своє упереджене відношення до Тимошенко...А то, прикриваючись патріотичними лозунгами, такі як ви патріоти у вишиванках, вже привели вУкраїну КАТАСТРОФУ в особі Януковича...В результаті зараз вмирають молоді хлопці патріоти
Моя небіжка мама теж галасувала за варофку, а потім таки прозріла, але мама мала за плечима всього сім клясів, а Ви, як завуч?, маєте усвоєму розпорядженні, як мінімум, стільки ж, але наповнених реальними учнями.
Біда України в тім, що її "завучі" не прозрівають до самої смерти:)
ONLINE
Уряд реформ331 Корупція1145 Україна та Європа949 Вибори-2014153 Aтака Путіна1120
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter