Ірина Федорів Журналіст та викладач

Діти з температурою, дорослі у виразках – стратегічна ініціатива від президента?

20 серпня 2013, 11:41

Перед Трійцею місцева влада Гостомеля, депутати Ірпеня та представники Київської облдержадміністрації незаконно для піару відкрили озеро в Гостомелі. Пляжного паспорту водойма не має – тому купатись у ньому не можна. Це визнали потім всі.

Але громаді після ефектного відкриття правду вирішили не повідомляти, бо на заході коштом здоров'я і загрози життю громадян вирішила пропіаритись сім'я Ірпінського депутата Юрія Прилипка, який так помпезно відкривав озеро й запевнив громаду, що все безпечно: у воду можна лізти.



Організатори масового заходу на воді запевнили, що озеро відкрили на виконання стратегічної ініціативи президента України – Віктора Федоровича Януковича, який закликає саме так вкладати в майбутнє дітей.

(Ми проінформували Адміністрацію президента про цей факт, аби вони знали, як на місцях насправді втілюються в життя "стратегічні ініціативи", які несуть загрозу життю і здоров'ю громадян, зокрема дітей).

Ірпінська СЕС, яку очолює колега місцевого політика Прилипка, депутатка Ірпінської ради Галина Савчук, надала для Прилипка й місцевої влади результати аналізів води, які, що нікого не здивувало, відповідали всім нормам держстандартів.

Рік тому Савчук зробила цю ж послугу для одіозного Петра Мельника, який зараз безслідно зник. "Регіоналу" виписали "потрібні" результати для відкриття озера поблизу селища Коцюбинське, яке теж не мало пляжного паспорту.

Це було зроблено для передвиборчої кампанії екс-ректора податкової академії, якому так треба було здобути недоторканість за будь-яку ціну, що він не гребував навіть здоров'ям дітей.

Зі сцени депутатка і керівниця СЕС Савчук рік тому запевнила своїх же сусідів – вода безпечна й відповідає нормам.



Біля озера, куди загнали масово дітей, не було ані рятувалників, ані кваліфікованих медиків.Пляжного паспорту тут теж не було, але всі на камеру цинічно брехали, що він є.

Як потім з'ясувала прокуратура, вміст лактопозитивник паличок в озері поблизу Коцюбинського перевищував в кілька разів допустиму норму.

В Гостомелі цьогоріч очільниця Ірпінської СЕС Савчук традиційно запевнила – вода прекрасна.

Сайт Гостомельської селищної ради, після скандалу в ЗМІ запевняє читачів: "за всіма показниками якість води значно краща, ніж передбачено встановленими державою обов'язковими вимогами."

І нікого не хвилює, що громаді запропонували офіційно скупатися у водоймі, яка не має пляжного паспорту. Немає акту про водолазне обстеження дна, немає кваліфікованих рятувальників. Є лише один сумнівний аналіз від місцевої підконтрольної СЕС.

Після відкриття озера в Гостомелі через кілька тижнів почала масово дохнути риба.



Тому журналісти відреагували миттєво й знову звернулися до контролюючих органів та до Київської облдержадміністрації.

Прокуратура після перевірки таки знайшла численні порушення закону, про які писали журналісти.

"Даний об'єкт функціонує з порушеннями вимог наказу МНС від 03.12.01 N272 "Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об'єктах України". Так, відсутній паспорт пляжу та відповідні матеріали (паспорт підводної частини акваторії пляжу, акт водолазного обстеження дна акваторії пляжу, карта виміру глибин дна акваторії пляжу, акт про усунення перешкод з дна акваторії пляжу); відсутня радіофікація (гучномовці для інформування відпочиваючих)," – йдеться у відповіді Прокуратури Київської області телеканалу СТБ.

"Відсутні обладнані рятувальні пости; межу купання не позначено на акваторії буями; не встановлено стенди з рятувальними засобами; не обладнано стендами з матеріалами щодо попередження нещасних випадків на воді; не встановлено щити з написами "КУПАТИСЯ ЗАБОРОНЕНО!" у місцях, заборонених для купання, а небезпечні місця на акваторії не позначено віхами або буями з написом "НЕБЕЗПЕЧНО!"; не організовано постійне чергування кваліфікованих спеціалістів, забезпечених медичними засобами," – перераховують далі у відповіді на журналістський запит.

У прокуратурі також зазначили, що за те, що озеро відкрили з порушенням цих норм, старшого інспектора з благоустрою Гостомельської селищної ради Дмитра Омельченка притягнуто до адміністративної відповідальності. Відповідну інформацію напраили міському голові ірпеня Володимиру Скаржинському.

Про це, звісно, на офіційному сайті селищної ради Гостомеля ані півслова.

Тут мешканцям селища розповідають, що вода в озері безпечна для людей. На офіційному сайті натякають: рибу потруїли зі злим умислом.

"Аналізи виконувала Державна екологічна інспекція Київської області, що знаходиться за адресою вул. Васильківська, 3. Дослідження показали, що у воді Центрального озера не зафіксовано перевищення ГДК; більше того – за всіма показниками якість води значно краща, ніж передбачено встановленими державою обов'язковими вимогами. Ми надали спеціалістам копію заключення від 30 травня, яке робилось напередодні відкриття Зони відпочинку. Порівнявши результати первісних аналізів з наступними, інспектори зауважили, що причини загибелі риби слід шукати не у водоймищі; вірогідно, не обійшлось без людського втручання," – йдеться на сайті селищної ради.

Місцеві рибалки наявність у воді хлоридів, про яке йдеться на сайті коментують таким чином:

"Ну хто може туди ту хлорку кинути? Ну я читав в інтернеті, що вони там пишуть і натякають, що це місцевий депутат Марчук, який і повідомив пресі про незаконне відкриття цього пляжу, потруїв з своїми спільниками рибу. Це маячня. Зимою він з нами лунки прорубував, суботники робили навколо озера, надавав техніку, за власні кошти вивозив сміття " – розповідає член громадської організації "Гостомельський клуб рибалок" Володимир Пендюренко.

"Риба здохла швидше за все через відсутність кисню у воді. А може таким чином бактерії подіяли. Прилипко обіцяв зробити протічну воду в ставку – так і не зробив. Рибу запізно запустили. Треба було ранньою весною, а запускали наприкінці квітня, коли потім почалась аномальна спека. Риба не акліматизувалась. Але головна небезпека не для риби – для людей. Після видобутку піску глибина озера стала вкрай небезпечна. Було близько 1,5-2,5 сантиметрів, а ми плавали човном і одразу йде урвище від 3,5 до 7 метрів. Там діти плавають, та й дорослому мало що може статись," – додає рибалка.



Місцеві мешканці жаліються не лише на дохлу рибу, але й сильний сморід.

"Чую, що запах риби вонючий, уже тут палочки стільки, що ого-го. Прийдеться цей пляж закривати, бо воняє во всю. Якраз іде північний вітер і воніщє таке, що вообще. Надо щось рішать із цим вопросом," – говорить гостомельчанин.

Те, що носом чують гостомельчани, в експерти в області "не змогли" виявити навіть в лабораторіях.

Перевірка якості води прокуратурою Київської області показала, що якість води в озері відповідає санітарним вимогам.

Але тут все зрозуміло. Прокуратура Київської області повинна в своєму розслідуванні спиратись на результати місцевої, тобто Ірпінської, СЕС. Так передбачає адміністративний устрій.

З огляду на те, що в озеро зливались нечистоти, що не заперечужє навіть депутат Ірпінськох ради Юрій Прилипко, який відкривав пляж, такі результати працівників преси – здивували.

Особливо тоді, коли, окрім інформації про появу дохлої риби, стали відомі факти захворювань з-поміж гостомельчан.



"Я знаю про випадки, коли після купання в озері, як його відкорили, в хлопця на всьому тілі з'явились виразки. Те ж саме трапилось з його сестрою. Ще один випадок трапився з маленькою дівчинкою. Пілся купання в неї різко піднялась температура. Виявили кишкову паличку. Лікувалась вдома, батьки дуже просили, щоб не відправляли до лікарні, оскліьки мають кошти забезпечити приватний приїзд медпрацівників. Багато людей про свій стан здоров'я інформацію не розголошують на загал," – говорить депутат Гостомельської селищної ради Юрій Марчук.

Журналісти програми "Вікна-Новини" розшукали тих, про кого розповідає місцевий депутат Юрій Марчук.

"Покупався і через декілька днів з'явилось щось таке незрозуміле, чіхалось, більше потім не з'являлось, пішов до лікаря," – каже Богдан, який соромиться показувати на кмеру своє обличчя.

Батьки ж малечі, яка злягла, сьорбнувши воду в озері, відмовились від інтерв'ю на камеру, але телефоном підтвердили – справа дійсно в озері й з Прилипком будуть розбиратись самостійно.

Щоб перевірити, чи бува Ірпінська СЕС і цього разу не намалювала бажані для місцевих політиків висновки, телеканал СТБ своїм коштом офіційно замовив бактеріологічний аналіз води в гостомельському озері у столичної СЕС.

Воду працівники столичної лабораторії, з якою телеканал уклав офіційно договір, брали на початку, по середині і наприкінці водойми.



"Санепідемслужба не ремондує на сьогоднішній день купання" – твердить Юлій Жигалов, директор Київського лабораторного міського центру Держсанепідслужби України.

А ось і офіційні висновки столичної СЕС.



Для непаспортизованих водойм (де немає пляжу й де не купаються люди) норма лактопозитивної палички становить 10 тисяч, я там де є паспорт і відкрито пляж – 5 тисяч.

У Гостомелі рівень лактопозитинвої палички зашкалює в кілька разів.



Більше того, тут виявили ентерококи та кишкову паличку – це продукти життєдіяльності людей або тварин. Що може означати кілька речей: несанкціонований злив каналізації в озеро, некультурну поведінку тих, хто купається у воді або випас великої кількості худоби поблизу води (останнє не спостерігається поблизу цього озера).

Саме така e.coli поклала на ліжко з температурою трирічну дитину. У неї знайшли цю ж саму кишкову паличку.

Чим вища температура води – тим більше розмножуються бактерії. А у спеку відвідування водойм стає більш масовим.

Для порівняння, хоч у Київському морі немає пляжного паспорта, але результати проб води засвідчили – якість води придатна для купання.

Не пройшло й року, як це вже другий виявлений випадок кричущих порушень з боку СЕС, яку продовжує очолювати депутатка Ірпінської ради.

Копію аналізів, які контрольно провели коштом телеканалу, ми направимо до прокуратури, аби там з'ясували, яким чином двічі поспіль для відкриття озер за участю політиків СЕС Ірпеня дає такі відмінні результати, які поставили під загрозу здоров'я і дітей і дорослих.

"Добре бізнес так будувати. Перше вивозимо пісок з озера у невідомій кількості. Бюджет селища втрачає мільйони, а вони прикриваються тим, що нібито почистили для громади озеро, щоб купались. Друга вигода – публічно відкриваємо пляж для піару, хоча на ньому не можна купатись, але влада про це воліє промовчати. А далі будуємо новий бізнес – торгові точки на озері, оренда шезлонгів, катамаранів, продаж поблизу води алкогольних напоїв. Хтось заробляє гроші, а чиїсь діти влітку страждають від температури, а хтось місяць лікує висипи по всьому тілу," – додає Марчук.

Як виявилось, під час відкриття озера почесний громадянин Гостомеля Юрій Прилипко, який і зробив громаді такий "подарунок" як небезпечний пляж, вирішив поблизу озера зробити ще одне благо – паркінг.

Щоправда, власника ділянки він про це не запитав. Так на ділянці простого смертного проти його волі почали паркувати машини.



"Я особисто телефонувала Прилипку щодо цього правопорушення. Він підняв слухавку й сказав, що відпочиває у Греції. Тобто, поки громадяни купаються в небезпечній воді в Г (остомелі), наш "меценат" насолоджується безпечними пляжами Г (реції)," – розповідає місцева журналістка Олена Жежера.

Власник ділянки, гостомельчанин Вадим Литвиненко, розповідає про те, чим закінчилась його розмова з Юрієм Прилипко.

"Зараз ділянку машини укатали в асфальт. Там щодня стоїть більше сотні автомобілів. На мою вимогу прибрати машини з моєї території Прилипко сказав, що може взагалі в мене ту ділянку забрати. Сказав, якщо я за три роки не побудувався, він у мене її забере. Сказав, що говорити нема про що – зустрінемося в селищній раді".



І вже не дивує те, що коли права непочесного громадянина Гостомеля порушуються почесним громадянином, на сайті офіційної ради селища подається от яка позиція з уст працівника зони відпочинку "мецената":

"І за парковку постійно сваримось. Я все намагаюсь їм догодити. Вкопував стовбці і вішав цеп, щоб виїзд вільним залишався, одне місце для машин відвів – аж вони і тут всі зговорились, викликали власника ділянки такої занедбаної, що на ній вже не метрові бур'яни, а прямо дикі дерева повиростали. Він і сам землею не користується, і гостомельчанам не дає. Місця тут хороші, живописні – побудувались безконтрольно і все їм заважає."

Виходить людина, якщо у неї трава на ділянці росте або немає досі будинку – втрачає право власності у Гостомельській Республіці.

Зясувалось, Юрій Прилипко має в регіоні доволі потужне лобі.

Щойно ми підняли тему з незаконним відкриттям озера, як почали телефонувати на приватний мобільний не останні люди з області з проханням залишити хорошу людину (за їхньою версією, "хороша людина" – Прилипко) у спокої. І переконували: відкриття озера – це хороша ініціатива від "Партії регіонів" (Сумнівно, щоб в Адміністрації Президента про таке знали).

Лобісти переконували, що громадяни й так купаються й тут є лише один позитив, коли з'явились лежаки, катамарани й такий комфорт, який і стимулює більшу кількість людей лізти у небезпечну воду.

Коли не подіяли слова про те, що влада, яка обрана народом не може порушувати правила встановлені державою й офіційно відкривати для купання водойми, де небезпечно купатись громаді, зокрема дітям, довелось вдатись до образного порівняння.

У Приірпінні, через яке тягнеться залізниця, є таке явище, як зачепінг. Молодики задля бурхливих емоцій й розваг чіпляються за електрички. Бувають випадки, коли такі поїздки стають для екстремалів останніми в житті. Бувають випадки, коли вони калічаться й обпікають майже всю поверхню тіла електрострумом. Це небезпечно для здоров'я й життя.

Так само, небезпечна вода в цьому озері для здоров'я дітей.

Є пропозиція місцевим "меценатам", які вважають офіційне відкриття небезпечних водойм нормою, приварити старі тролейбусні сидіння до потягів ззаду (бюджетний варіант) й прив'язати якусь стару мотузку – аналог паску безпеки.

Все одно лазять. Все одно ж небезпечно, а так влада подбає про комфорт й створить, так би мовити, сприятливі умови для зачепінгу в країні. Місцева влада оголосить, що це – на виконання стратегічних ініціатив Президента.

Звучить дико, але суть така ж, як з "благою" метою – відкриттям небезпечного пляжу для громади.

Мельник за те, що заради піару закликав дітей купатись у небезпечній водоймі, не поніс тоді належного покарання. Але історія розставляє все на свої місця. Тепер він тікає і від громади, і від держави, і від усього світу.

За червону стрічку на відкритті озера потрималось немало відомих людей.



Поки ж за хворих дітей реально поніс копійчану адміністративну відповідальність лише той, хто відповдає за благоустрій в селищній раді.

Коні не винні. Це українська класика.

Приірпіння – знаний регіон, де мешкають люди з магічними властивостями. То Петро Мельник з руки знімає браслет і залишає його неушкодженим правоохоронцям, то Ірпінська СЕС видає на-гора результати аналізів води, згідно з якими небезпечна вода стає безпечною й мало не цілющою.

А громада й досі плаває, перепрошую, в фекаліях. І це все працівники Київської облдержадміністрації називають виконанням стратегічної ініціативи Президента.

ЗАВІСА

Епілог

(За два місяці у Київській облдержадміністрації, до якої входять всі Приірпінські республіки, так і не надала відповідь на офіційний запит телеканалу СТБ щодо незаконного відкриття пляжу, в якому до речі брали участь і представники КОДА.

Це особливо складний випадок, який не передбачений Законом України "Про доступ до публічної інформації". Але це законодавство України – іншої держави, тому сила цього закону, із зрозумілих причин, не поширюється на федеративний устрій Київської обласної федерації).

powered by lun.ua
Коментарі — 39
Никита Алексан _ 22.08.2013 14:26
IP: 94.248.42.---
Я не заправляюсь на ТНК та Лукойл! #beUA

Економіка України залежить від того, де Ви заправляєте своє авто! Заправляючись у російських мережах ТНК та Лукойл, Ви підтримуйте Росію, що веде систематичну торгівельну війну проти нашої держави.

Українцю, не будь байдужим до країни! Поширь цю новину!

fb.com/photo.php?fbid=184831778365217&set=a.184831775031884.1073741828.184608201720908&type=1&theater
bomok _ 20.08.2013 23:19
IP: 37.221.131.---
У громади тільки один вихід-напоїти депутата Юрія Прилипка водою з того відстійника та подивитися що з ним станеться))))
VNC _ 20.08.2013 15:56
IP: 81.23.16.---
ZLucheska:
Дивно, а в одному реченні всі ці слова не пропускає.
Тексти на "матюкливі" слова зазвичай перевіряє программа робот. Як вона в УП запрограмовано тільки вони й знають.

До речі, речення нібито з листа Прокуратури про Ірпіньське озеро:
"Даний об'єкт функціонує з порушеннями вимог наказу МНС від 03.12.01 N272 "Про затвердження... Так, відсутній паспорт пляжу та відповідні матеріали (паспорт підводної частини акваторії пляжу, акт водолазного обстеження дна акваторії пляжу, карта виміру глибин дна акваторії пляжу, акт про усунення перешкод з дна акваторії пляжу); відсутня радіофікація (гучномовці для інформування відпочиваючих),"
Куди більше до Коцюбинського відноситься.
А купальників там в спеку- море.;)
Alex Boycool _ 20.08.2013 15:56
IP: 46.118.228.---
я взагалі не розумію про що мова.

є повідомлення від влади що озеро придатне для відпочинку. є висновок СЕС про те, що вода шкідлива. прокуратура повинна покарати за введення громади в оману, крапка.
VNC _ 20.08.2013 15:48
IP: 81.23.16.---
ZLucheska:
VNC:

ZLucheska:
VNC:
Alex Boycool:
?ттакої стрічки в нього в колекції точно немає)))
А хіба я писав щось про ЗАСЛУГУ депутата?
Якраз зверніть увагу що я писав що він звичайна людина яка просто нормально виконала свої обов"язки.

.;)
Прокуратура з вами не згідна. Обов'язки депутат виконав якраз ненормально, .
Вибачте, а на підставі чого Ви, розписуєтесь за прокуратуру?
От же ж...
"Даний об'єкт функціонує з порушеннями вимог наказу МНС від 03.12.01 N272 "Про затвердження.
То слова пані Ірини, а не прокуратури. В блозі купа фото й пару сканів. А от начебто відповідь прокуратури виключно словами самої пані Ірини та й не зрозуміло про який об"єкт.

А їй, пані Ірині, я, вибачайте, не довіряю.
Репутація, знаєте є таке слово, вірніше не слово а поняття яке воно означає.
VNC _ 20.08.2013 15:42
IP: 81.23.16.---
Ірина Федорів:
VNC:
Я не є депутатом ані Ірпінської ради, ані Гостомельської ради. Я депутат Коцюбинської ради. Це різні населені пункти і різні громади. Як депутат Коцюбинської селищної ради я перед відкриттям озера, про яке я знала, проінформувала громаду і розвісила по дорозі до озера відповідні повідомлення, які одразу ж провладними представниками були зірвані. На відкритті озера в селищі Коцюбинське я всім охочим надала для ознайомлення копію результатів аналізів води СЕС. У моєму окрузі впродовж літа висіли оголошення, бо їх ніхто не зривав.
Але тим не менш в Коцюбинському в спеку було повно відпочиваючих.
В тому числі й у воді.
ZLucheska _ 20.08.2013 15:30
IP: 195.177.72.---
Дивно, а в одному реченні всі ці слова не пропускає.
ZLucheska _ 20.08.2013 15:30
IP: 195.177.72.---
ZLucheska:
Я щось не зрозуміла, яке у мене слово заборонене?
"Дратує", "влада" чи "позиція"?
Ні? тоді певно "мене", "взагалі", "щодо"?
ZLucheska _ 20.08.2013 15:29
IP: 195.177.72.---
Я щось не зрозуміла, яке у мене слово заборонене?
"Дратує", "влада" чи "позиція"?
Ірина Федорів _ 20.08.2013 15:27
IP: 91.209.55.---
VNC:
Я не є депутатом ані Ірпінської ради, ані Гостомельської ради. Я депутат Коцюбинської ради. Це різні населені пункти і різні громади. Як депутат Коцюбинської селищної ради я перед відкриттям озера, про яке я знала, проінформувала громаду і розвісила по дорозі до озера відповідні повідомлення, які одразу ж провладними представниками були зірвані. На відкритті озера в селищі Коцюбинське я всім охочим надала для ознайомлення копію результатів аналізів води СЕС. У моєму окрузі впродовж літа висіли оголошення, бо їх ніхто не зривав.

Я не мешкаю в Гостомелі. Тому про відкриття озера для купання я дізналась лише після заходу. Перше, що можна було перевірити – це наявність паспорту. МНС підтвердило, що паспорту немає, про що ми одразу ж і повідомили громаду.

Редакція "Вікна-Новини" у свою чергу захотіла переконатись у якості води. Телеканал СТБ уклав договори з СЕС. Ми чекали своєї черги й нарешті воду протестували.

На жаль, локаційно, я не в змозі в інших населених пунтах вішати оголошення, оскільки працюю на роботі і на додачу, як Ви слушно зауважили, виконую свій громадський обов'язок перед мешканцями свого округу, які мене обрали.

Але ці результати СЕС може тепер розвісити в Гостомелі кожен охочий і свідомий громадянин. Можете й Ви:).

З свого боку результати редакція передала прокуратурі Київської області, аби та з'ясувала, чому щонайменше вдруге результати з Ірпінською СЕС різняться.

А перед громадою Гостомеля мають відповісти ті, хто різав стрічку й запевнив, що можна купатись. Це їхня громада, якій вони присягали на першій сесії, коли отримували депутатський мандат.

Депутати Коцюбинської селищної ради мають відповідати перед своєю громадою за те, що дозволили Мельнику своїх дітей кинути в нечистоти. Вони так само радісно позиціонували таке ж відкриття "пляжу".

Нехай ті, хто різали стрічку в Гостомелі, зберуться духом, зберуть громаду й пояснять, що в озері купатись не можна, бо немає відповідного паспорту і якість води загрожує здоров'ю.

А так – вони схожі на тих партійних діячів, які після Чорнобиля вивели людей на демонстрацію. Знали реальну загрозу для здоров'я, але вивели. Моральні покручі...
ZLucheska _ 20.08.2013 15:23
IP: 195.177.72.---
VNC:


ZLucheska:
VNC:
Alex Boycool:
?ттакої стрічки в нього в колекції точно немає)))
А хіба я писав щось про ЗАСЛУГУ депутата?
Якраз зверніть увагу що я писав що він звичайна людина яка просто нормально виконала свої обов"язки.

.;)
Прокуратура з вами не згідна. Обов'язки депутат виконав якраз ненормально, безвідповідально і з порушенням всіх норм. На інших службах за таке звільняють.
Вибачте, а на підставі чого Ви, розписуєтесь за прокуратуру?
От же ж...
"Даний об'єкт функціонує з порушеннями вимог наказу МНС від 03.12.01 N272 "Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об'єктах України".
це висновок прокуратури.
я ж мала надію, що Прилипко тільки стрічку перерізав, а ви доказуєте, що він там усе поробив, значить висновок стосується його безпосередньо.
VNC _ 20.08.2013 15:03
IP: 81.23.16.---
ZLucheska:
VNC:
Alex Boycool:
?ттакої стрічки в нього в колекції точно немає)))
А хіба я писав щось про ЗАСЛУГУ депутата?
Якраз зверніть увагу що я писав що він звичайна людина яка просто нормально виконала свої обов"язки.

.;)
Прокуратура з вами не згідна. Обов'язки депутат виконав якраз ненормально, безвідповідально і з порушенням всіх норм. На інших службах за таке звільняють.
Вибачте, а на підставі чого Ви, розписуєтесь за прокуратуру?
ZLucheska _ 20.08.2013 15:03
IP: 195.177.72.---
VNC:
Ви якось вибірково читаєте.

"У прокуратурі також зазначили, що за те, що озеро відкрили з порушенням цих норм, старшого інспектора з благоустрою Гостомельської селищної ради Дмитра Омельченка притягнуто до адміністративної відповідальності. Відповідну інформацію направили міському голові ірпеня Володимиру Скаржинському."

Я-то думала, для вас кожне слово прокуратури – святе.
ZLucheska _ 20.08.2013 14:58
IP: 195.177.72.---
VNC:
Alex Boycool:
і де тут заслуга депутата?

нормальна така планова робота по штатному благоустрою озера, що виконується за казьоні кошти органами ВИКОНАВЧОЇ влади, а не депутатами.

цей Прилипко не хоче піти і урочисто відкрити трасу Київ-Одеса?ттакої стрічки в нього в колекції точно немає)))
А хіба я писав щось про ЗАСЛУГУ депутата?
Якраз зверніть увагу що я писав що він звичайна людина яка просто нормально виконала свої обов"язки.

.;)
Прокуратура з вами не згідна. Обов'язки депутат виконав якраз ненормально, безвідповідально і з порушенням всіх норм. На інших службах за таке звільняють.
VNC _ 20.08.2013 14:58
IP: 81.23.16.---
ZLucheska:
VNC:
То ви таки наполягаєте, що депутат щось таки робив. Що ж, тоді тим гірше для нього, бо якщо ви вмієте читати, то навіть прокуратура – ви ж її думку поважаєте? – зробила висновок, що пляж не відповідає нормам МНС і вимагає притягнути посадових осіб до відповідальності. То за що ж хвалити вашого депутата? Що "благоустроїв" потенційно небезпечну територію? Може б він же екскурсію у палаючому будинку організував або змагання з стрибків на сипучих пісках? ви б і тоді казали – не критикуйте, він хоч щось робить?
Стосовно прокуратури, то її функці не "вимагати притягнення" а "притягнути". От коли той факт про "притягнення" підтвердиться тоді й поговоримо, гаразд?
Бо щось мені підказує що те "притягнення" поки що тільки у мріях пані Ірини.;)
VNC _ 20.08.2013 14:55
IP: 81.23.16.---
Alex Boycool:
і де тут заслуга депутата?

нормальна така планова робота по штатному благоустрою озера, що виконується за казьоні кошти органами ВИКОНАВЧОЇ влади, а не депутатами.

цей Прилипко не хоче піти і урочисто відкрити трасу Київ-Одеса?ттакої стрічки в нього в колекції точно немає)))
А хіба я писав щось про ЗАСЛУГУ депутата?
Якраз зверніть увагу що я писав що він звичайна людина яка просто нормально виконала свої обов"язки.

А інший депутат, пані Ірина, з заздрощів ск могла постаралася знівелювати цей факт й обкидати колегу багнюкою.

Повторюю, ніхто не заважав пані Ірині, якщо вона мала сумніви що до якості води в озері оприлюднити ці факти в голос прямо на відкритті, або ж замість блогу написати попереджувальні об"яви біля озера.

Врешті решт то й її обов"язок як представника влади того регіону де та водойма розташована.

Все ж куди більши жаби водяться не в водоймах а в деяких душах.;)
ZLucheska _ 20.08.2013 14:54
IP: 195.177.72.---
VNC:
То ви таки наполягаєте, що депутат щось таки робив. Що ж, тоді тим гірше для нього, бо якщо ви вмієте читати, то навіть прокуратура – ви ж її думку поважаєте? – зробила висновок, що пляж не відповідає нормам МНС і вимагає притягнути посадових осіб до відповідальності. То за що ж хвалити вашого депутата? Що "благоустроїв" потенційно небезпечну територію? Може б він же екскурсію у палаючому будинку організував або змагання з стрибків на сипучих пісках? ви б і тоді казали – не критикуйте, він хоч щось робить?
Alex Boycool _ 20.08.2013 14:50
IP: 46.118.228.---
і де тут заслуга депутата?

нормальна така планова робота по штатному благоустрою озера, що виконується за казьоні кошти органами ВИКОНАВЧОЇ влади, а не депутатами.

цей Прилипко не хоче піти і урочисто відкрити трасу Київ-Одеса?ттакої стрічки в нього в колекції точно немає)))
VNC _ 20.08.2013 14:46
IP: 81.23.16.---
ZLucheska:
VNC:
Будьте ласкаві, озвучте, що ж такого доброго для громади зробив Прилипко. Ні, навіть а що він, власне, просто зробив? Стрічку перерізав? Самі ж тільки написали, що люди і без того там могли купатися, як їм так хотілося. Так в чому були його корисні дії, якщо він просто став і оголосив: купайтеся, люди добрі, як депутат вам заявляю, тут чиста вода, ось у мене результати аналізу.
це, по-вашому, якась робота? так ви праві, критикувати його дійсно нема за що, ввиду відсутності предмету діяльності.
Пояснюю, для тих хто вміє читати.
Були розчищені береги озера від бруду й сміття (як природного так й накиданого людьми, останньогог більше).
Було завезено декілька десятків камазів піску.
Були побудовані лавочки, грибочки вбиральні.

Потім була повішена стрічка.
Потім вона була перерізана.

Пані Ірина звернула Вашу увагу, шановна, тільки на останній пункт.
Що поробиш – таке в неї бачення об"єктивної журналістики.
Пожаліємо її.;)
ZLucheska _ 20.08.2013 14:40
IP: 195.177.72.---
VNC:
Будьте ласкаві, озвучте, що ж такого доброго для громади зробив Прилипко. Ні, навіть а що він, власне, просто зробив? Стрічку перерізав? Самі ж тільки написали, що люди і без того там могли купатися, як їм так хотілося. Так в чому були його корисні дії, якщо він просто став і оголосив: купайтеся, люди добрі, як депутат вам заявляю, тут чиста вода, ось у мене результати аналізу.
це, по-вашому, якась робота? так ви праві, критикувати його дійсно нема за що, ввиду відсутності предмету діяльності.
VNC _ 20.08.2013 14:38
IP: 81.23.16.---
Alex Boycool:
VNC
VNC:
journalist2011:
VNC:
з тої категорії що вміють й хочуть щось зробити не тільки для себе але й для громади в межах якої проживають.
це ті, хто відправляє людей десятками у лікарні?

гарне їм спасибі за турботу про громаду
""
Розумієте, шановний, яке було болото в Ірпені (в якому тим не менш борсалися дітлахи) й яка стала зона відпочинку (принаймні чиста й обустроєна) може легко побачити будь яка не упереджена людина – це по перше.
По друге – фактів захворювань з причини купання в озері незафіксовано. Одні емоції заздристників по політичній боротбі.
Й по третє – пані Ірина як особа офіційна та ще й журналіст, могла витратити вдесятеро менше тексту й просто ромістити навкруг озера оголошення про небезпеку купання.;))
Alex Boycool _ 20.08.2013 14:31
IP: 46.118.228.---
VNC
VNC:
journalist2011:
VNC:
з тої категорії що вміють й хочуть щось зробити не тільки для себе але й для громади в межах якої проживають.
це ті, хто відправляє людей десятками у лікарні?

гарне їм спасибі за турботу про громаду
""
kholerichka _ 20.08.2013 14:31
IP: 5.83.20.---
хай би той Прилипко на день Нептуна зіграв головну роль і сам поліз в те озеро... і доцю свою захопив із собою. Усі бактерії б тоді до нього поприлипали (як корабль назвеш...). а то він може лише стрічки різати та гроші гребти... гарна в нього робота. от тільки щось не показує нам він результатів цієї плідної праці.

Звіти де? чекаємо на лінки зі звітом за 2012 р. хоча чує моє серце, поки ми побачимо ті звіти. риба в річці вимре повністю...

п.с. нічого, одного "ірпінського патріота" вже вигнали звідси, виженемо і цю компанію разом із бактеріями з озера
VNC _ 20.08.2013 14:26
IP: 81.23.16.---
journalist2011:
VNC:
Просто святі люди, благодійністю займаються)) відкрили для діток озеро. А те що дітки там можуть потруїтися – це фігня, бо святі люди ж не винні у тому, що дурні діти води нахопалися.
Один ідіот хотів влаштувати Сен-Тропе у туалеті, тепер у бігах. Інші розумники найшлися.
Ні не святі.
Звичайнісенькі.
Правда з тої категорії що вміють й хочуть щось зробити не тільки для себе але й для громади в межах якої проживають.
Є й інші. Теж звичайні які не вміють та й не хочуть нічого робити ні для кого окрім себе. От як автор цього блогу.
Й для компенсації й заспокоєння свого его критикують інших, отих перших.
Ну тих хто щось робить.
Alex Boycool _ 20.08.2013 14:24
IP: 46.118.228.---
Вирішив попіаритись?

то хай зараз по всім випадкам захворюювань відповідає особисто, як мінімум в цивільному порядку – відправляти йому усі рахунки за лікування, людей, які пішли туди купатись повіривши що пляж чистий, і вимагати як мінімум мвідшкодування моральної шкоди на ідентичну рахункам суму (самі рахунки мабуть до розпорядника пляжу, санепідстанції треба адресувати).

свикли собаки з корочками до безвідповідальності, от би його кількома судовими рішеннями і рейдами виконавчої служби поставити на місце.

блін, в Швеції, Польші та в Штатах керманичі щоб довести чистоту водойми беруть склянку і привселюдно п'ють з неї, хотів би я бачити оцього горе-депутата щоб він зачерпнув із тої води, де плавають дохлі риби, і ковтнув тої гидоти. а ще раще потримати його трошечки у ті воді, з головою під водою...
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter