Єгор Фірсов Народный депутат VII-VIII созывов; координатор в політичній силі "Альтернатива"

Как декларируют украденное! (Александр Грановский)

29 жовтня 2016, 19:41

Когда я изучал материалы дела о рейдерском захвате ТЦ "СкайМолл", мне в руки попалась расшифровка заседания Лондонского суда. На том заседании некий гражданин Украины Грановский Александр Михайлович признается, что получил на руки денежную сумму в 700 000 долларов США. Мне не трудно было догадаться это г-н Грановский, этот тот самый депутат БПП, которые входит в группу Игоря Кононенко и занимается "решаловом" в судах и прокуратуре. Я сразу же опубликовал данные материалы, и задался вопросом, а декларировал ли Грановский эти деньги? Написав запрос в налоговую, я получил возможность просмотреть декларации о доходах Грановского, за последние 5 лет. (Руководство фискальной службы даже ответило мне специальным письмом, что декларации я могу только смотреть. Но не разглашать и уж тем более не фотографировать).











Думаю не трудно догадаться, что никаких 700 000 долларов, Грановский не декларировал, поскольку это были грязные деньги, полученные за организацию рейдерского захвата имущества иностранного инвестора. Самой большой суммой, которую декларировал Александр Грановский, было немного более 200 тыс. гривен.

После сопоставления этих фактов, я обратился в МВД, ГПУ и НАБУ с требованием провести расследование и выяснить причину отсутствия такой огромной суммы в декларации депутата. Но расследование "по вполне понятным причинам" проведено не было, Грановский будучи "другом Президента" является носителем не только юридической, но и политической неприкосновенности.

И вот, после принятия закона про обязательное декларирование доходов, я с нетерпением ждал новой декларации депутата БПП Грановского. Основания для нетерпеливого ожидания у меня имелись, поскольку теперь в случае обмана декларант может загреметь в тюрьму. Посмотреть декларацию Грановского можно тут -https://public.nazk.gov.ua/declaration/534eadbf-b116-407b-971e-7eb36bfa89a3

Изучив декларацию, я был, мягко говоря, удивлен как Александр Грановский всего за 1 год сколотил состояние, которое не скопить даже пожизненно работая в Верховной Раде. Итак, давайте остановимся на самых интересных моментах, и не будем забывать, что максимальная сумма, указанная в прошлых декларациях порядка 200 000 гривен:

1. Доходы Грановского состоят из: официальной зарплаты депутата – 79 887 грн., процентов по депозиту – 91 105 грн. и реструктуризации задолженности лопнувшего банка "Финансы и Кредит" – 350 260 грн. Но на эти деньги г-ну Грановскому очевидно не протянуть, поэтому он занял 2 000 000 (два миллиона) гривен, у какого-то своего кента Феликса. Понимаю и сочувствую...

2. Депозиты в банках (не трехлитровых) Александра Грановского "довольно скромны" и выглядят так: 50 253 доллара США и около 48 000 гривен. Но банковской системе Александр не очень-то доверяет, куда больше ему нравится хранить деньги дома.

Итак, дома Грановский хранит 928 000 долларов США, 9 000 евро и 13 000 швейцарских франков. В общей сложности это 1 миллион долларов! Да, вот так просто, депутат с годовой зарплатой в 3 000 долларов, хранит дома сумму в 333 раза большую.

3. Также Грановскому принадлежит квартира в 95 м2 и стоимостью почти 3 миллиона гривен и машина BMW X3 стоимостью 365 550 гривен. Кроме этого, депутат-рейдер снимает квартиру в 184 м2.

Ну и напоследок, следует сказать что у Грановского есть 2 дочки, которые являются гражданами США. Т.е. дети отправились жить в благополучную, успешную и комфортную страну, пока папа набивает чемоданы кэшем и делает и без тогонищую и коррумпированную страну, еще беднее и приближая ее к странам 3-го мира. Я, конечно, всегда подозревал, что Украина для Грановского это пустой звук, а власть – это хороший бизнес, но теперь он это открыто задекларировал.

powered by lun.ua
Коментарі — 58
ytkr _ 31.10.2016 08:54
IP: 130.180.216.---
Назрів час прийняти закон про націоналізацію статків осіб, які нажили їх незаконним шляхом. Жаль тільки, що теперішня ВР України не зможе і не схоче це зробити, тому, що таких як Єгор там ОДИНИЦІ1
Victoria Nansen _ 31.10.2016 08:17
IP: 91.234.2.---
Єгоре, тримайтеся, дорогий, таких, як ВИ, дуже мало. Ми Вас цінуємо, чесний народ з Вами. Ви маєте сміливість говорити ПРАВДУ. Дякую.
Іван Лисий _ 30.10.2016 23:23
IP: 77.91.142.---
І це все тоді коли, Україна за рівнем життя є однією з найбідніших держав у світі,скоріше це покарання нашим лукавим і неубогім, за безвідповідальність, аполітичність, противсіхство, і споживання продуктових наборів на пртязі 25 років, а тепер зрозуміли,що обкрадині і обдурені,в своїй країні, своїми кирманичами,сумно, ну такі реалі.
Максим Чарушниковв _ 30.10.2016 16:11
IP: 46.211.136.---
Александр 1:
Максим Чарушниковв:
Навіть Коломойский давав свдчення на комітеті проти головного приватизатора Пінчука.
Здається Коломойський щось програв Пінчуку у Лондоні. Судовий процес у нас має певні складнощі: продажні суди. Тому спочатку треба провести судову реформу. А все це потребує часу (роки). Одна проблема чіпляється за іншу. Ось чому простими перевиборами та в умовах війни і зубожіння народу, коли всі гроші у олігархів, нічого не вирішати. Треба використати максимально ті можливості, які надала Революція Гідності.
Ніхто нікому не програвав. Були мирові.
Раз пінчук дав задню, а раз коломойський, щоб не давати розголосу мегакрадіжкам найліквіднішого державного майна України. ЗАвод карла Маркса також крадений.

А по свідченнях коломойського набу-фбр мають провести перевірку
Pavlo Koma _ 30.10.2016 15:12
IP: 213.5.192.---
У колишнього командира батальйону "Айдар" Сергія Мельничука немає 1 трильйона гривень, які він вказав у своїй електронній декларації. "Це був такй невдалий жарт з його боку, або помилка", – "Воля народу" спростовує наявність 1 трлн грн у народного депутата з цієї групи.
Як повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на "Апостроф", в прес-службі групи заявили: "Можливо це був такий невдалий жарт з його боку", щоб привернути загальну увагу. За словами керівника прес-служби, пізніше сам нардеп дасть пояснення.
"Може бути так, що ніяких мільйонів немає і задекларовані суми – спосіб легалізації майбутнього корупційного доходу", – юрист про декларації чиновників
Нагадаємо, Мельничук у своїй декларації про доходи вказав, що у нього є 1 трлн гривень готівкою. Ці дані викликали великий резонанс в інформаційному просторі, оскільки з такими грошима Мельничук відразу опинився в топ-20 найбагатших людей світу. 1 трлн грн – це приблизно 39 млрд доларів, що в 2,5 рази перевершує золотий запас України.
Александр 1 _ 30.10.2016 13:33
IP: 188.163.12.---
Максим Чарушниковв:
Навіть Коломойский давав свдчення на комітеті проти головного приватизатора Пінчука.
Здається Коломойський щось програв Пінчуку у Лондоні. Судовий процес у нас має певні складнощі: продажні суди. Тому спочатку треба провести судову реформу. А все це потребує часу (роки). Одна проблема чіпляється за іншу. Ось чому простими перевиборами та в умовах війни і зубожіння народу, коли всі гроші у олігархів, нічого не вирішати. Треба використати максимально ті можливості, які надала Революція Гідності.
Максим Чарушниковв _ 30.10.2016 13:23
IP: 46.118.114.---
Александр 1:
Максим Чарушниковв:
А стсовно законності повернення державних активів через названих мною свідків ви так і не відповіли.
Про такі активи, які можна повернути по суду (тому що були приватизовані з порушенням закону) взагалі немає проблеми. Я казав про інші, про ті, які присвоєні "у законний спосіб".
Навіть Коломойский давав свдчення на комітеті проти головного приватизатора Пінчука)
Александр 1 _ 30.10.2016 13:23
IP: 188.163.12.---
lohik:
А чому не хочуть слухати свого Гаранта?...Адже в фракції БПП 140 голосів...Чи там розкол?...Знову Юлька буде винна?...
Ні, тому що там у всіх фракціях (у тому числі у БПП) повно крадіїв. Найскладніше завдання змінити країну, коли в неї правляча еліта – крадії та крадії у законі. І народ ще не піднявся до рівня громадянського суспільства.
Александр 1 _ 30.10.2016 13:18
IP: 188.163.12.---
Максим Чарушниковв:
А стсовно законності повернення державних активів через названих мною свідків ви так і не відповіли.
Про такі активи, які можна повернути по суду (тому що були приватизовані з порушенням закону) взагалі немає проблеми. Я казав про інші, про ті, які присвоєні "у законний спосіб".
lohik _ 30.10.2016 13:16
IP: 94.178.18.---
Александр 1:
lohik:
Але ваші слушні зауваження в проекті Закону не записані...
Порошенко сказав: запишіть які завгодно правки, але прийміть закон. Не хочуть навіть у порядок денний вводити.
А чому не хочуть слухати свого Гаранта?...Адже в фракції БПП 140 голосів...Чи там розкол?...Знову Юлька буде винна?...
Максим Чарушниковв _ 30.10.2016 13:12
IP: 46.118.114.---
Александр 1:
Максим Чарушниковв:
Правильно. Я як і ви за дострокові перевибори з новим цвк (тяне порошенко) за відкриті списки і проти мажоритарки.
Я проти дострокових перевиборів ВРУ, тому що новий склад (по багатьом причинам) буде набагато гіршим за теперішній.
Олександре ви просто ванга. А стсовно законності повернення державних активів через названих мною свідків ви так і не відповіли.
Александр 1 _ 30.10.2016 13:06
IP: 188.163.12.---
Максим Чарушниковв:
Правильно. Я як і ви за дострокові перевибори з новим цвк (тяне порошенко) за відкриті списки і проти мажоритарки.
Я проти дострокових перевиборів ВРУ, тому що новий склад (по багатьом причинам) буде набагато гіршим за теперішній.
kren _ 30.10.2016 13:05
IP: 188.0.104.---
Александр 1:
lohik:
Але ваші слушні зауваження в проекті Закону не записані...
Порошенко сказав: запишіть які завгодно правки, але прийміть закон. Не хочуть навіть у порядок денний вводити.
...ну ти скажи? навіть не хочуть вносити? от сволота? і куди в нас дивиться гарант конституціі?
і взагалі,хотілось би на нього,на гаранта- поглянути,який він хоч є з себе.
Максим Чарушниковв _ 30.10.2016 13:01
IP: 46.118.114.---
Александр 1:
Максим Чарушниковв:
нвесторів відлякує чинне законодавство яке бпп і нф не змінює.

А податки буде накладати насіров-порошенко і ко?

Це несерйозно///

Але і надіятись на реприватизацію з цим парламентом також не серйозно. Я сказав лише про своє (теоретичне) бачення, як можна, не нариваючись на порушення законів, повернути власність державі.
Правильно. Я як і ви за дострокові перевибори з новим цвк (тяне порошенко) за відкриті списки і проти мажоритарки.

А стосовно законності повернення державних активів. Все дуже просто. Крім вбитих керівників фонду держмайна чечетова і семенюк є ще їх заступники, керівники управлінь та департаментів, які дадуть свідчення під гарантії міжнародних інституцій і т.п.
Александр 1 _ 30.10.2016 12:56
IP: 188.163.12.---
lohik:
Але ваші слушні зауваження в проекті Закону не записані...
Порошенко сказав: запишіть які завгодно правки, але прийміть закон. Не хочуть навіть у порядок денний вводити.
Александр 1 _ 30.10.2016 12:54
IP: 188.163.12.---
Максим Чарушниковв:
нвесторів відлякує чинне законодавство яке бпп і нф не змінює.

А податки буде накладати насіров-порошенко і ко?

Це несерйозно///

Але і надіятись на реприватизацію з цим парламентом також не серйозно. Я сказав лише про своє (теоретичне) бачення, як можна, не нариваючись на порушення законів, повернути власність державі.
lohik _ 30.10.2016 12:48
IP: 46.133.31.---
Александр 1:
Але ваші слушні зауваження в проекті Закону не записані...
Максим Чарушниковв _ 30.10.2016 12:43
IP: 46.118.114.---
Александр 1:
Максим Чарушниковв:
Олександре. В закон обов'язково необхідно добавити розділ про перегляд приватизації в період 1995-2015 хоча б основних активів України і спенконфіскацію того, що приватизовано з порушеннями. Чи ви проти
Я не проти, навпаки, цілком підтримую, тому що та приватизація не даремно називається в народі "прихватизацією". Але не можна тупо відмінити приватизацію, тому що це не буде зрозуміло інвесторам: приватна власність для них – це святе. Але, я б зробив інакше: поступово накладав на цю фактично вкрадену власність такі податки (скажімо, на розкіш; на капітал, який дешево дістався), які примусили більшість власників відмовитись від тієї власності, ще й просити державу забрати назад собі ту власність щоб не сісти у боргову тюрму за несплату податків.
Інвесторів відлякує чинне законодавство яке бпп і нф не змінює.

А податки буде накладати насіров-порошенко і ко?

Це несерйозно)
Александр 1 _ 30.10.2016 12:30
IP: 188.163.12.---
Максим Чарушниковв:
Олександре. В закон обов'язково необхідно добавити розділ про перегляд приватизації в період 1995-2015 хоча б основних активів України і спенконфіскацію того, що приватизовано з порушеннями. Чи ви проти
Я не проти, навпаки, цілком підтримую, тому що та приватизація не даремно називається в народі "прихватизацією". Але не можна тупо відмінити приватизацію, тому що це не буде зрозуміло інвесторам: приватна власність для них – це святе. Але, я б зробив інакше: поступово накладав на цю фактично вкрадену власність такі податки (скажімо, на розкіш; на капітал, який дешево дістався), які примусили більшість власників відмовитись від тієї власності, ще й просити державу забрати назад собі ту власність щоб не сісти у боргову тюрму за несплату податків.
Александр 1 _ 30.10.2016 12:21
IP: 188.163.12.---
lohik:
Закон про спецконфіскаціі, що передбачає конфіскацію майна без рішення Суду, має одну небезпеку, що він може бути поширений вибірково на всіх підряд, хто не угодний владі...
Це надумана причина. Достатньо записати в законі, що він розповсюджується лише на суми, які перевищують, скажімо, 1 млн. доларів и лише на держслужбовців, які такі гроші ніколи не могли заробити. Тобто, легко ввести обмеження на певне коло осіб. Але нашим крадіям 1 млн. доларів і навіть 10 млн. не достатньо, а 100 млн. соромно вводити, як межу можливого чесного доходу. Тому вони маскуються під турботою за звичайних громадян, які, начебто, можуть постраждати.
До речі, ви не в курсі, що рішення суду також передбачено цим законом (не передбачена лише повноцінна процесуальна процедура).
lohik _ 30.10.2016 12:18
IP: 46.133.204.---
Кошти від спецконфіскаціі активів вже передбачені в дохідній частині держбюджету на2017 рік...Тому депутатіа, які не проголосують за Закон, об'являть ворогами народу...Провладні фракціі БПБ іНФ мають коло 230 голосів...Але чомусь вони не всі голосують за Закон про спецконфіскацію...Але будуть звинувачені та шельмуватись інші малі фракціі, які мають по 20 голосів...Якщо від них не всі проголосують...Це вже накатана у влади схема...
lohik _ 30.10.2016 12:17
IP: 134.249.42.---
Кошти від спецконфіскаціі активів вже передбачені в дохідній частині держбюджету на2017 рік...Тому депутатіа, які не проголосують за Закон, об'являть ворогами народу...Провладні фракціі БПБ іНФ мають коло 230 голосів...Але чомусь вони не всі голосують за Закон про спецконфіскацію...Але будуть звинувачені та шельмуватись інші малі фракціі, які мають по 20 голосів...Якщо від них не всі проголосують...Це вже накатана у влади схема...
Максим Чарушниковв _ 30.10.2016 12:15
IP: 46.118.114.---
Александр 1:
sidor:
.
Ви сильно впали останнім часом. Все менше пишете розумного та обґрунтованого. Ми обговорювали закон про спецьконфіскації, прочитайте, що ви відповіли: "барига", "фантикожори", "випучив очі", "бризгаючи слюною". І жодного слова по-суті. О це таким став ваш рівень, нажаль.
Олександре. В закон обов'язково необхідно добавити розділ про перегляд приватизації в період 1995-2015 хоча б основних активів України і спенконфіскацію того, що приватизовано з порушеннями. Чи ви проти
lohik _ 30.10.2016 12:04
IP: 134.249.42.---
Александр 1:
sidor:
.
Ви сильно впали останнім часом. Все менше пишете розумного та обґрунтованого. Ми обговорювали закон про спецьконфіскації, прочитайте, що ви відповіли: "барига", "фантикожори", "випучив очі", "бризгаючи слюною". І жодного слова по-суті. О це таким став ваш рівень, нажаль.
Закон про спецконфіскаціі, що передбачає конфіскацію майна без рішення Суду, має одну небезпеку, що він може бути поширений вибірково на всіх підряд, хто не угодний владі...А не тільки на Януковича та його оточення...Так робили більшовики після 1917 року, керуючись ревоційною доцільністю.Щоб конфіскувати грошові кошти і активи Януковича, достатньо і існуючих Законів...Але для йього треба завести уримінальні справи та передати в Суд...Але Прокуратура не хоче з тим бавитись...
Александр 1 _ 30.10.2016 11:23
IP: 188.163.12.---
sidor:
.
Ви сильно впали останнім часом. Все менше пишете розумного та обґрунтованого. Ми обговорювали закон про спецьконфіскації, прочитайте, що ви відповіли: "барига", "фантикожори", "випучив очі", "бризгаючи слюною". І жодного слова по-суті. О це таким став ваш рівень, нажаль.
Річниця Майдану76 Україна та Європа1003 Майдан 2013524 Уряд реформ366 Aтака Путіна1153
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter