Єгор Фірсов Народный депутат VII-VIII созывов; Член Координаційної Ради ПП "Громадянська позиція"

Проигравшим

22 квітня 2019, 08:25

Сегодня сторонники Порошенко считают меня врагом, пишут мне ругательные комментарии, стараются посильнее оскорбить. Их можно понять. Они проиграли и ищут виноватых, а виноватыми, конечно, удобно считать всех, кроме самих себя. Моя скромная персона вызывает у них особую злость от того, что я в свое время был в команде президента, предвидел нынешний печальный финал его президентства еще в 2016 году и уже тогда предупреждал, что этим кончится. Пытался образумить.

Меня не захотели слушать. Предпочли заткнуть рот и изгнать из парламента. И вот, спустя 3 года сбылось все, от чего я предостерегал. Я оказался прав. И за это они теперь ненавидят меня еще больше, чем ненавидели тогда.

Я с чистой совестью могу сказать, что, будучи членом команды президента, пытался сделать все, чтобы предотвратить тот крах, к которому сегодня пришел Петр Порошенко. Я сделал для этого больше, чем кто-либо из его соратников – я говорил правду. С самого начала.

Я умолял президента утихомирить ворюг и рейдеров из ближайшего окружения, остановить всех этих кононенок-березенок-грановских, которые отжимали торговые центры, выстраивали коррупционные схемы, тянули деньги из воюющей страны, пока падала гривна и рушилась экономика. Сначала я делал это непублично, на наших фракционных совещаниях, в кулуарах. Потом, когда реакции не последовало, вынес все это на публику. Почитайте мое открытое письмо президенту, которое я написал в 2016 году.

"Еще немного вы продержитесь у власти. Может, год, может три – до следующих выборов. За это время вы успеете окончательно дискредитировать и себя, и людей вокруг себя, и такие слова как "реформы" и "люстрация". А потом вы рухнете, и следом потянете за собой все" – вот, что я говорил президенту Порошенко три года назад.

Не послушали...

https://blogs.pravda.com.ua/authors/firsov/570398709d5da/

Сторонникам Порошенко, которые сейчас рвут волосы на голове из-за победы Зеленского, я могу сказать только одно. Я первый предупреждал, что так будет. Но вы не хотели слушать. Вам проще было писать мне гадости в комментариях, чем остановиться, сделать выводы и исправить ошибки. И этим вы помогли Зеленскому победить! Не знаю, каким будет его президентство, но в любом случае, это вас нужно за него благодарить!

Порошенко сам выбрал свой путь. Когда я говорил: "ваши люди потопят вас, остановитесь", они надо мной откровенно смеялись. Деньги пьянили их, кружили им голову. Но время пролетело быстро, и теперь все они имеют на эфирах жалкий вид, заикаются, лепечут, бьются в истерике. И самый жалкий вид из всех, имеет Петр Порошенко, который унижается перед Зеленским, просит прощения у избирателей, умолял за него проголосовать, понимая, что это уже вряд ли поможет.

Сейчас окружение Порошенко разбежится. Все те люди, которые пытались заткнуть мне рот 3 года назад, теперь стремительно переобуваются. Многие уже заняли очередь в штаб Зеленского, спешат заверить в своей лояльности. Откровенно забавно за этим наблюдать.

А Петра Порошенко мне искренне жаль. Жаль, потому что я сам был в его команде и знаю, что все могло быть по-другому. А что будет теперь – не знает никто.

powered by lun.ua
Коментарі — 58
Сергей Папков _ 22.04.2019 12:08
IP: 35.235.226.---
Alkexanderkiv Dankiv:
Бунт стався би, якби Порошенко насмілився або сфальсифікувати результати і проголосити себе обраним, або якби він розпочав відкрито не визнавати результати, які ми маємо. Тобто до того влада гасила залякуванням всі потуги до вибуху (хай і в думках чи головах людей), але в разі цих дій Порошенка, що я щойно навів, він сам став би тим фітилем, що запалив величезний вогонь. Слава Богу не спромігся сфальсифікувати у великих розмірах і вистачило здорового глузду чи слуху почути правильні поради і не робити цього...
Коли життя дійсно таке погане, що вже не принципово від чого померти, не чекають по кілька років до виборів. Можна і не дочекатися.
Сергей Папков _ 22.04.2019 12:05
IP: 35.235.227.---
Микола Камінщук:
Сергей Папков:
Да нет Серёжа, наоборот, Свобода сейчас со своим "единственным во всём кандидатом" в полном дерьме ибо сыграли " технического кандидата", когда все их просили объединяться с Гриценко, но они Нас проигнорировали и даже агрессивно относились к этому объединению, поэтому от Них отвернулось, очень много симпатиков, а Гриценку, конечно, надо учитывать свои ошибки и более активно работать с избирателями.
Мені особисто системна і конкретна програма Кошулинського (з її причинно-наслідковою логікою) подобалася набагато більше, ніж достатньо розмита програма Гриценка, але я голосував за Гриценко виключно через рейтинги (і не думаю, що я унікум).
Сергей Папков _ 22.04.2019 12:01
IP: 35.235.227.---
Igor Shapoval:
Сергей Папков: (причому свідомих, бо Поршенко має достатньо високий інтелект, щоб не розуміти, що він робить) Я не тільки не голосував за ПетРОШЕНка в 2014 р., я намагався переконати знайомих в тому, що він розумніший за Януковича – а тому зробить набагато більше глибокої шкоди суспільству, аніж простий зек! Марно. Тому я не погоджуюсь із Вами про те, що ПетРОШЕНко робив свідомі та несвідомі "помилки". Я переконаний в тому, що мінімум з жовтня 2013 р., діючи з змові з Д.Корчинським, готував злочинні наміри ошукати українських виборців. Ще до того, як впав Янукович. Йому "муляло" ще з "прм'єріади" 2005 р. Він не "помилявся". Він не міг і не збирався опиратись своєму вовчому менталітетові лавочника!
Щодо зовнішньої політики та політики в сегменті ідеології до "крамаря" Порошенка не маю жодних претензій.
Олег Іванів _ 22.04.2019 11:56
IP: 35.235.226.---
Олександр Юренко:
Те,що Рошен мерзотник,було ясно і у 2014р.Як і тоді, цього разу за нього були: 1.Мерзотники. 2.Перелякані (в т.ч. хронічні боягузи). 3.Обдурені (в т.ч. хронічні дурні).Ці вибори показали.що люди порозумнішали і стали менше боятися.
Перевірте свій рівень IQ
Олександр Юренко _ 22.04.2019 11:49
IP: 35.235.227.---
Те,що Рошен мерзотник,було ясно і у 2014р.Як і тоді, цього разу за нього були: 1.Мерзотники. 2.Перелякані (в т.ч. хронічні боягузи). 3.Обдурені (в т.ч. хронічні дурні).Ці вибори показали.що люди порозумнішали і стали менше боятися.
Alkexanderkiv Dankiv _ 22.04.2019 11:48
IP: 35.235.227.---
Сергію Папкову з його цитатою: "Ви заставили людей повірити, що так погано їм ніколи ще не було (якби це відповідало б дійсності, то соціальний вибух давно би стався без чиєїсь участі)." – Вибух не стався до тепер тільки тому, що а) людей лякали великою війною в разі бунту населення; б) тому що народ боявся, що їх всіх назвуть ворогами не режиму, а державними зрадниками. Бунт стався би, якби Порошенко насмілився або сфальсифікувати результати і проголосити себе обраним, або якби він розпочав відкрито не визнавати результати, які ми маємо. Тобто до того влада гасила залякуванням всі потуги до вибуху (хай і в думках чи головах людей), але в разі цих дій Порошенка, що я щойно навів, він сам став би тим фітилем, що запалив величезний вогонь. Слава Богу не спромігся сфальсифікувати у великих розмірах і вистачило здорового глузду чи слуху почути правильні поради і не робити цього...
Igor Shapoval _ 22.04.2019 11:44
IP: 35.235.226.---
Сергей Папков: (причому свідомих, бо Поршенко має достатньо високий інтелект, щоб не розуміти, що він робить) Я не тільки не голосував за ПетРОШЕНка в 2014 р., я намагався переконати знайомих в тому, що він розумніший за Януковича – а тому зробить набагато більше глибокої шкоди суспільству, аніж простий зек! Марно. Тому я не погоджуюсь із Вами про те, що ПетРОШЕНко робив свідомі та несвідомі "помилки". Я переконаний в тому, що мінімум з жовтня 2013 р., діючи з змові з Д.Корчинським, готував злочинні наміри ошукати українських виборців. Ще до того, як впав Янукович. Йому "муляло" ще з "прм'єріади" 2005 р. Він не "помилявся". Він не міг і не збирався опиратись своєму вовчому менталітетові лавочника!
Микола Камінщук _ 22.04.2019 11:38
IP: 35.235.227.---
Сергей Папков:
Да нет Серёжа, наоборот, Свобода сейчас со своим "единственным во всём кандидатом" в полном дерьме ибо сыграли " технического кандидата", когда все их просили объединяться с Гриценко, но они Нас проигнорировали и даже агрессивно относились к этому объединению, поэтому от Них отвернулось, очень много симпатиков, а Гриценку, конечно, надо учитывать свои ошибки и более активно работать с избирателями.
Сергей Папков _ 22.04.2019 11:28
IP: 35.235.226.---
Александр Шевченко:
Борис Троян:
У Гриценка немає ніякого майбутнього в Україні, окрім диванного.
Реальна підтримка партії Гриценка на виборах до ВР може бути меншою, ніж показаний ним особисто результат на виборах президента, бо на останній вплинуло ще й те, що Гриценко був найрейтинговішим з "не порошенківців", які займали тк саму електоральну нішу і мав найбільший з них шанс вийти у другий тур. А з перемогою Зеленського неодмінно радикалізуються настрої патріотичного виборця, який для балансу та в якості противаги обиратиме не "Громадянську позицію", а знову "Свободу" чи "Національний корпус", чи навіть той же БПП, якщо той радикалізується, як вчора обіцяв Порошенко.
Breda _ 22.04.2019 11:17
IP: 35.235.227.---
Многие уже заняли очередь в штаб Зеленского, спешат заверить в своей лояльности. (c)

Вот... испытание медными трубами. Самое тяжелое из всех.
Roman Kurbatov _ 22.04.2019 11:09
IP: 35.235.226.---
О, Егорка честно признает, что все, что он делал – это говорил. Спасибо, Егор. Свободны. Гадости в комментах писать не перестанут. А быть в команде проигравших всяко лучше, чем д'Артаньяном в проруби.
Юрій Дрозд _ 22.04.2019 11:03
IP: 35.235.227.---
Alexander Vasilevsky:
Якщо ви такий цінний кадр то чому не посовітували нічого путнього Гриценкові?
Бо нічого путного він ніколи нікому не радив. Просто нездатний.
Valentyna Kryvchun _ 22.04.2019 11:01
IP: 35.235.226.---
А Вы знаете, что крысы типа Януковича, Кадырова Медведева 5ачали поздравоять и наводить мосты сто ьы договариваться с Зеленским, начинаеться разброд и шатание, а Порошенко ьоялись ю и он держал всех!7
Володимир Войтко _ 22.04.2019 10:55
IP: 35.235.226.---
Борис Троян:
Володимир Войтко:
Ще це чмо пише "проигравшим". Примазується до перемоги Зеленського. А насправді його патрон Гриценко набрав в першому турі 6,91%, а Порошенко 15,95%. То хто "проигравший?" "А Петра Порошенко мне искренне жаль. " – пише Фірсов. Ти пожалій свого Гриценка. Якщо слідувати твоїй логіці, то ти " будучи членом команды Гриценка, пытался сделать все, чтобы предотвратить тот крах, к которому сегодня пришел Гриценко". Але нє сдєлал.
Вот только у Гриценко есть будущее в Украине, а у Порошенко нет, у него осталось только прошлое. Если полезет на парламентские выборы – и довершит свой разгром собственными руками. А он полезет.
Не кажи "гоп", поки не перескочив.
Александр Шевченко _ 22.04.2019 10:55
IP: 35.235.227.---
Борис Троян:
У Гриценка немає ніякого майбутнього в Україні, окрім диванного.
Петро Вигравайкин _ 22.04.2019 10:52
IP: 35.235.227.---
Теперь будет Малороссия. С новым сильным лидером, который не будет перед вами унижаться. Будете унижаться сами перед ним.
Борис Троян _ 22.04.2019 10:37
IP: 35.235.226.---
Володимир Войтко:
Ще це чмо пише "проигравшим". Примазується до перемоги Зеленського. А насправді його патрон Гриценко набрав в першому турі 6,91%, а Порошенко 15,95%. То хто "проигравший?" "А Петра Порошенко мне искренне жаль. " – пише Фірсов. Ти пожалій свого Гриценка. Якщо слідувати твоїй логіці, то ти " будучи членом команды Гриценка, пытался сделать все, чтобы предотвратить тот крах, к которому сегодня пришел Гриценко". Але нє сдєлал.
Вот только у Гриценко есть будущее в Украине, а у Порошенко нет, у него осталось только прошлое. Если полезет на парламентские выборы – и довершит свой разгром собственными руками. А он полезет.
Анна Павловская _ 22.04.2019 10:35
IP: 35.235.227.---
"А что будет теперь – не знает никто". Да прям. Будет то же, что и всегда. Ну разве что рыла у кормушки сменят друг друга.
vold _ 22.04.2019 09:58
IP: 35.235.227.---
Светлана Пивторак:
Тут, як не дивно, програли всі. Хоча це моя думка, тому що ніхто не знає що буде завтра.
Не всі. Олігархат з прибутком.Високопосадоці в долі.А Україна в мінусі.Мінус 5 років.
Alexandr Zoryan _ 22.04.2019 09:53
IP: 35.235.226.---
Ай да маладєц! Бил, прєдупрєждал, всьо знал! Красава!
Володимир Войтко _ 22.04.2019 09:51
IP: 35.235.227.---
Ще це чмо пише "проигравшим". Примазується до перемоги Зеленського. А насправді його патрон Гриценко набрав в першому турі 6,91%, а Порошенко 15,95%. То хто "проигравший?" "А Петра Порошенко мне искренне жаль. " – пише Фірсов. Ти пожалій свого Гриценка. Якщо слідувати твоїй логіці, то ти " будучи членом команды Гриценка, пытался сделать все, чтобы предотвратить тот крах, к которому сегодня пришел Гриценко". Але нє сдєлал.
Alkexanderkiv Dankiv _ 22.04.2019 09:46
IP: 35.235.226.---
Попри оцінки деяких тут про Ваш вихід з фракції я вважаю вчинок абсолютно правильним, бо залишатися таким собі тихим антагоністом – значно підступніше. А тиснути і не потроху можна і без всякого статусу, крім статусу громадянина, особливо з великої літери Громадянина. Щодо перебіжчиків – в нас досі немає нормальної багатопартійної системи ні за кількістю – у світі стільки різних ідеологій не існує, скільки в нас партій, ні за ідеологічними позиціями. Чому в Штатах чи у Британії перехід з партії у партію практично неможливий, бо вони не просто перебувають десь, вони сповідують конкретну ідеологію. Хоча республіканці в США можуть бути більш заможними, ніж демократи, ну той що? Там не тільки члени однієї не переходять в іншу, там в тій іншій партії таких не беруть, бо це нівелює їхню відмінність від опонентів. В нас нема що нівелювати, бо всі партії трохи ліберальні, трохи консервативні і трохи радикальні – головне сподобатись і дістатися до жаданого, а там хоч потоп.
Сергей Папков _ 22.04.2019 09:44
IP: 35.235.226.---
Провина Вас, Єгоре, а також всіх інших критиків Порошенка, в тому, що Ви зосередили весь вогонь критики виключно на ньому. Так, у Порошенка при чималих досягненнях досягненнях було і чимало прорахунків і помилок (причому свідомих, бо Поршенко має достатньо високий інтелект, щоб не розуміти, що він робить). Мені це легко писати, бо я не вважав Порошенка найкращим вибором в 2014-му і не голосував за нього в 1-му турі 2019-го.
Але Ви та інші, "не помічаючи" під час виборчої кампанії негативних моментів в діях і програмах інших кандидатів, ймовірних небезпек, які вони становили, роблячи Порошенка абсолютним злом (ніби всі інші ангели з крильцями), тим самим спричинили штучне викривлення електоральних настроїв. Ви заставили людей повірити, що так погано їм ніколи ще не було (якби це відповідало б дійсності, то соціальний вибух давно би стався без чиєїсь участі).
Звичайно, в тому, що тепер не знає ніхто, що буде далі, головна провина Порошенка і К, але й Ви тут зовсім не сторонній.
sadam _ 22.04.2019 09:44
IP: 35.235.226.---
Ігор Семенюк:
Те що українська політика – це проститутка усім відомо. Уся "влада" організована виключно із однією метою – ДЕРИБАН. Дуже мала надія на те що щось зможе змінити Зе, адже "бажаючих допомогти правильно працювати" із зміненими на голові картузами в приймальні стоїть черга.
А от що до Порошенка – по натурі і по поведінці це такий собі сучасний Син лейтенанта Шмідта. Свій "мільйон" з України він уже отримав. Але натура така дієва що на цьому він не заспокоїться. так що "автопробіг на машині "Жити по новому" ще не закінчено. Халявного бензину уже не буде, але фірма Рога і копита ще у справі.
Что-то в этом есть...
Ігор Семенюк _ 22.04.2019 09:25
IP: 35.235.226.---
Те що українська політика – це проститутка усім відомо. Уся "влада" організована виключно із однією метою – ДЕРИБАН. Дуже мала надія на те що щось зможе змінити Зе, адже "бажаючих допомогти правильно працювати" із зміненими на голові картузами в приймальні стоїть черга.
А от що до Порошенка – по натурі і по поведінці це такий собі сучасний Син лейтенанта Шмідта. Свій "мільйон" з України він уже отримав. Але натура така дієва що на цьому він не заспокоїться. так що "автопробіг на машині "Жити по новому" ще не закінчено. Халявного бензину уже не буде, але фірма Рога і копита ще у справі.
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter