2 серпня 2015, 14:56
Ми очистили Український дім від нелегального банеру сім'ї Березенка
Отже, ми зняли з Українського дому нелегальну рекламну конструкцію сім'ї Березенка. Орієнтовно 435 кв.м. Висіла вона там незаконно кілька років. Під нашим тиском вони самі здерли її напередодні дня виборів на 205 окрузі.
Саме тому, ми робимо все можливе, аби схему за якою ця рекламна конструкція перебувала на будівлі державного підприємства, підпорядкованого Держуправліннясправами, було розкрито, а її організатори та "вигодонабувачі" – покарані.
Загалом, говорячи про корупцію в зовнішній рекламі в столиці, скажу, що нам багато чого вдалося за останній рік. Викриттям корупційних схем, юридичною та публічною роботою ми змогли:
- зробити неможливим подальше перебування на посадах чиновників, які мали відношення до організації схем або ж їх прикриття
Навесні Кличко змушений був прибрати з директора КП "Київреклама" свого депутата Олега Калініченка. Зараз мер імітує звільнення з посади заступника директора Департаменту містобудування та архітектури Андрія Вавриша. Ми обов'язково допоможемо Віталію завершити цю справу. Як Вавриша, так і ще ряд інших посадовців, які бачили і знають ціну неофіційних платежів за кожен дозвіл, його подовження або ж ігнорування нелегалки на столичних вулицях та будівлях.
- змусити столичну владу розпочати реальний демонтаж нелегальних конструкцій.
Цей процес вже почався. Він іде зі своїми проблемами, про які ми добре знаємо, але тепер він вже йде. Місто поступово очищається.
Що ще необхідно було б зробити, щоб питання нелегальної реклами чи надмірної кількості зовнішніх конструкцій відійшло в минуле, а місто повернуло собі європейський вигляд та поповнювало міський бюджет замість кишень корупціонерів?
Йдеться про правила. Процедури, порядок для ринку зовнішньої реклами в Києві, як і раніше, корумповані. В Кличка не надто поспішали їх змінити. Зараз десь під столом відбувається підготовка нових документів. І ми прослідкуємо, щоб в ухвалених рішеннях корупційні ризики впевнено прямували до нуля.
Ось так зараз виглядає Український дім. Вже без нелегального гігантського банеру, який затуляв собою всю будівлю, але все ще з залишками бомжизму між колонами. Банальний несмак в керівництва будівлі дається взнаки.В ДемАльянс нещодавно прийшли талановиті дизайнери й архітектори. Вже скоро ми абсолютно безоплатно надаватимемо всім бажаючим рекомендації щодо того, як зробити їх будинки з вивісками й рекламою гармонійними й естетичними для міста. Запропонуємо рішення і для афіш Укрдому.
І шкода, звичайно, що на відміну від реклами на Українському домі, зняти Сергія Березенка разом із Корбаном з виборів на 205 окрузі нам не вдалося. Вся країна змушена була стати свідком безсоромного підкупу виборців й бруду.
Поки робимо те, що можемо. Буде в нас більше можливостей – будуть й кращі результати.
Відгук можна лишити на моїй сторінці в Фейсбуці.
--------------
Раніше писав:
Індекс ''Українського дому''. Замір корупції на підприємстві Держуправліннясправами
Київ. Нелегальна реклама. Своє слово скажуть кияни
Кличку не вистачило духу впустити ДемАльянс у свої Авгієві стайні
Завтра стане ясно союзники ми чи опоненти з Кличком у боротьбі з корупцією в зовнішній рекламі
Тисячі квадратних метрів нелегальної реклами в столиці годують корупціонерів. Ініціюємо тимчасову контрольну комісію
Зміни на прикладі однієї вулиці Києва
Кличку: надходження від реклами занижені в рази, а за окремими носіями – у сотні
#Київ
#реклама
#корупція
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.