7 вересня 2017, 13:55

Про авто та інтереси середнього класу

Другий день поспіль "урядовий квартал" блокується автівками на "єврономерах". І це нагода поговорити не лише про податки, дороги, безпеку, корупцію, але й про середній клас та його інтереси.

Поясність, чому так званий "захист вітчизняного товаровиробника" впродовж років здійснювався за рахунок середнього класу?

"Вітчизняному товаровиробнику" – теплу ванну протекціонізму, Васадзе і Порошенку – багатомільярдні статки, а середньому класу – "наші", але найбільш небезпечні в Європі автівки за неадекватно захмарними цінами.

Чому? Тому що середній клас в Україні, а точніше його поки що небагаточисельний зародок – наївний і безпомічний простак. Який був неспроможний усвідомити свій інтерес, а якщо й усвідомив його, то, на відміну від олігархату, не спромігся використати політичний інструментарій для його реалізації.

Ось і їздили на ньому стільки, скільки було треба, і далі все ще їздять.

Протекціонізм не спрацював. Ну, як не спрацював? Для власників кількох заводів-пароплавів дуже спрацював. Кишені вони набили. Але безпечних, якісних і конкурентних автівок ми так і не отримали.

Якщо це вже ясно і очевидно, то які аргументи за те, щоб і далі утримувати мита й акцизи на ввезення нових чи вживаних авто?

Фіскальні? Щоб наповнити бюджет? Чому знову саме за рахунок середнього класу?

Чому не наповнити бюджет за рахунок палаців, літаків і яхт, перекритого п'ятиметровими парканами доступу до річок та озер, викорінення корупції, економічного зростання? А якщо таки знову середній клас, то він і без мита та акцизу на кордоні сплачує на порядок більше акцизу за спожите паливо. В рази. І сплатить ще більше.

Екологічні? Щоб брудні автівки не завалили країну? По-перше, все найбрудніше, що може бути, вже тут: радянський і український автопром. По-друге, замість акцизів і мит на кордоні для екологічно чистіших автівок, ніж ті, які вже є тут, можна було використати справедливіший і дієвіший спосіб подбати про екологію. Наприклад, стимулюючий до оновлення екологічний податок для ВСІХ автовласників.

Урбаністичні? Корки? Хіба не розвиток громадського транспорту, вартість утримання автівки в місті регулює їх кількість на міських дорогах? Чи для того, щоб люди пересідали на громтранспорт і велосипеди потрібно закрити кордон для ввезення авто?

В інтересах середнього класу, щоб його не дурили, і щоб його наївність не ставала джерелом збагачення спритного і корумпованого політикуму. А ще в його інтересах, щоб його чисельність кратно збільшувалась і він став владою в країні.

-------------

Мита й акцизи на завезення нових чи вживаних авто мають бути скасовані.

Це офіційна позиція Демократичного Альянсу.

На період, поки ми не домовимось, як в цивілізований спосіб вирішуємо питання екології, аби не перетворити країну на відстійник відвертого металобрухту та екологічного мотлоху, мита й акцизи потрібно лишити лише для автівок виготовлених до жовтня 2005 року. Їх теж можна буде придбати, але за це доведеться заплатити.

В такий спосіб ми вирішуємо проблему зухвалого й цинічного обману середнього класу. Авто будуть доступними за цінами, які не перевищують ціни в сусідніх європейських країнах.

З вирішенням цього завдання вирішується й проблема "єврономерів" на українських дорогах (автівок, завезених без реєстрації). За порушення буде сплачено передбачений українським законом штраф, автівку можна буде зареєструвати за вже новими правилами, які діятимуть для ВСІХ. Сірі схеми ввезення авто будуть закриті, а відповідальність за порушення – посилена.

Якщо в Порошенка, Гройсмана та ко раптом виникне бажання реалізувати це, ДемАльянс радо надасть свої напрацювання та допомогу. Якщо ж не виникне, то реалізовуватимемо трохи згодом, але вже без них.

=====

Долучитися до ДемАльянсу

Підтримати ДемАльянс фінансово

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Реклама:
Yaroslav Yurkiv _ 09.09.2017 23:57
IP: 35.195.237.---
руслан49:
Robert Bruce:
Проблема машин – бидло повинно знати своє місце... Ач чого – машини захотіли.
Бидло це якраз громадяни України. Чого в Європі ці уживані автомобілді коштують так дешево. Бо їх там забракували по санітарним і безпековим нормам. А ви українці дихайте цією отрутою. І хай вас убивають ці гроби на колесах.
А Ви ніколи не замислювалися над тим, що українці є теж вживана нація – москалями, пшеками, німаками, мамалижниками..., тому і автівки вживані.
Відновимо себе, відновиться автопарк:)
Maryna Yermilova _ 08.09.2017 23:13
IP: 95.158.44.---
По-пу-лизм. Не соромно?
Виктор Симович _ 07.09.2017 23:03
IP: 94.244.41.---
Что собираетесь ДЕЛАТЬ? Уговаривать?
Valentina Timoshhenco _ 07.09.2017 20:45
IP: 93.171.67.---
Пидтримую ДемАльянс на виборах.
Ritz _ 07.09.2017 19:31
IP: 35.189.215.---
Слишком уж сладкой местами показалась мне сегодняшняя речь президента в Верховной Раде. Нет, месседжи правильные, но как обстоят дела в реальности? Об этом можно прочитать в Блогах УП пост Михаила Жернакова о процессе формирования Верховного Суда. А если дела обстоят так и в других сферах жизни Украины? Почему европейские стандарты жизни собираются только начинать (и начнут ли?) внедрять. Не потому ли, что начинается новый избирательный цикл и электорат нужно подкупить лукумом, пусть и виртуальным. А как быть с теми, кто так и не дождется этих новых стандартов? Так ли обстоят дела с борьбой против коррупции, как мы могли услышать от президента. Думаю нет. Но все же, на мой взгляд, сегодня оппонентов у Порошенко, достойных занять высший пост в стране, попросту нет. Пока нет. Тем не менее, господин Президент, посадите наконец-то своих ближайших друзей, тех которые заслужили и начните внедрять европейские стандарты жизни немедленно. Мы этого хотим.
Максим Чарушниковв _ 07.09.2017 19:12
IP: 178.137.93.---
Повний цинізм влади і олігархів за гроші Васадзе, Назаренка, Святаша і ко.

Через олігархічні ЗМІ і "владних експертів" зробили з власників авто на єврономерах ізгоїв, зомбували проти них народ

З 1995 року автогалузь Порошенко-Васадзе і ко не платять податки, а гроші мали йти на розвиток виробництва. А насправді гроші виводили з України в офшори. В Україні лиши колеса прикручували

Нехай НАБУ та іноземні слідчі перевірять діяльність так званих вітчизняних автовиробників)))
Robert Bruce _ 07.09.2017 19:10
IP: 35.190.198.---
Питання авто – це питання свободи... А у нас – раби. Навіть в мордорі машини дешевші.
Robert Bruce _ 07.09.2017 19:08
IP: 35.195.100.---
руслан49:
Robert Bruce:
Проблема машин – бидло повинно знати своє місце... Ач чого – машини захотіли.
Бидло це якраз громадяни України. Чого в Європі ці уживані автомобілді коштують так дешево. Бо їх там забракували по санітарним і безпековим нормам. А ви українці дихайте цією отрутою. І хай вас убивають ці гроби на колесах.
А жигулі, якому 20 років – це вершина екології!!!! А чому в Литві нема жигулів бо вони дибіли...
Денис Бернадський _ 07.09.2017 19:07
IP: 95.158.2.---
Віктор Петренко:
і васадзе та йому подібні-це перш за все ВІТЧИЗНЯНИЙ ТОВАРОВИРОБНИК!!!хороший чи поганий це інша справа.там працюють наші громадяни.чи вже не потрібно підтримувати вітчизняного виробника?
сразу вспоминается куча анекдотов на эту тему.
Зачем поддерживать производителя, хоть и отечественного, который ничего качественного сделать не может?
Как раз и люди, которые на ЗАЗе работают может чем-то толковым займутся, если руки из правильного места растут.
Вы бы еще холодильники Норд вспомнили...кстати, их сейчас уже везут из Китая – там дешевле и качество лучше.
Віктор Петренко _ 07.09.2017 18:41
IP: 35.184.64.---
так що з цим "витвором" ти Гацько попав "впросак". переплутавши дійсно середній класс з незаможними верствами населення.які тільки і можуть придбати іноземний мотлох за пару тисяч зелених.так мита треба знижувати.але вони мають бути!
але хто Гацько буде дійсно захищати інтереси середнього класу або іншого класу?який придбав автомобілі і законно сплатив всі належні податки та збори?як захистити права людей які добросовісно дотримуються чинного законодавства?на них можна плюнути?вони ж не бідні!
Ritz _ 07.09.2017 18:29
IP: 35.189.208.---
Сегодня актуальна минималка 2 евро/час, тогда рынок откорректирует среднюю з/п до уровня 18-20 тыс.грн. Хоть как то можно жить, растить детей, ходить к врачам и иногда ездить в отпуск. Одновременно будет дан мощный импульс экономике страны, она оживет. Наверное страшно заявить о намерениях повысить минималку до уровня, с которым люди не теряют человеского достоинства, ведь нужно будет стараться выполнить обещанное. Но знайте, Васыль, тот кто зафиксирует достойную минимальную з/п в своей экономической программе, тот и будет иметь реальный шанс победить на выборах. Поймите, эта проблема даже важнее АТО, хотя нас стараются убедить в обратном. Не лишение депутатов неприкосновенности сегодня актуально, о чем так сильно печется депутат Найем (с нашим, таким "самым честным судом", эта его борьба выглядит несвоевременной и вторичной), а выживание нации.
Ritz _ 07.09.2017 17:56
IP: 35.195.125.---
Конечно же проблемы с ввозом машин, бывших в употреблении, нужно решать, но такие цели не являются програмными. Хотя 170 тыс. голосов таких автовладельцев плюс членов их семей несомненно попадут в Вашу, Васыль, копилку на выборах. Я же, как рядовой избиратель, хочу, чтобы Вы задекларировали, какая минимальная заработная плата предлагается вашей партией. Будут ли и дальше, прикрываясь войной и круговой порукой, в нашей стране мордовать народ, рассказывая с высоких трибун, как "космические корабли бороздят Большой Театр". Сегодняшний пример, мой знакомый ищет работу водителя и что же ему предлагают? Например, Укрпошта предлагает работу водителя за 6тыс.грн. (200 евро). За эти деньги, нарушая Законы Украины, требуют работать 6 дней в неделю по 14 часов (около 400 часов в месяц при норме около 170). Только представьте себе, 0,5 евро в час. Позор!!!
Александр Комарницкий _ 07.09.2017 17:23
IP: 188.163.10.---
IndependentView:
Александр Комарницкий:
IndependentView:
Правильно! А мне вот самолеты мешают. Расплодилось их... Летают, солнышко заслоняют, загорать мешают.
Ви пишете дурниці, а я справді через збільшення завантаженості доріг з початком вересня витрачаю приблизно на 30-40 хв в день більше часу у транспорті. Ви готові мені це компенсувати? І чи розумієте Ви, що ситуація зараз на межі і навіть досить невелике збільшення кількості автомобілів призведе до транспортного колапсу коли в час пік проїхати буде просто неможливо. Ні приватному транспорту, ні громадському і найгірше також і швидким, пожежним автомобілям і поліції, що може мати трагічні наслідки. Ви над цим колись задумувалися?

І коштів щоб якось кардинально покращити дорожню інфраструктуру в нас немає. Обмеження кількості автомобілів за допомогою збільшення ціни є єдиним варіантом уникнення повної катастрофи.
Так наверное дороги нужно строить. Не?
Віктор Петренко _ 07.09.2017 17:11
IP: 35.192.109.---
"мита та акцизи на завезення нових чи вживаних авто мають бути скасовані"-це що за перл?ти мене Гацько цим добив.не чекав від тебе такого популізму.навіть ляшко,тимошенко та інші сумновідомі популісти не додумались до такого.і чому саме до жовтня 2005?чому не 1995?це маячня!!!мита та акцизи мають бути в будь-якому випадку!!!звісно не такі великі.
і васадзе та йому подібні-це перш за все ВІТЧИЗНЯНИЙ ТОВАРОВИРОБНИК!!!хороший чи поганий це інша справа.там працюють наші громадяни.чи вже не потрібно підтримувати вітчизняного виробника?а підтримувати закордонного?да Гацько!ти мене здивував,причому в негативному сенсі!
Віктор Петренко _ 07.09.2017 17:01
IP: 104.154.210.---
Vojage DP:
Віктор Петренко:
с 2001 война?) Нет, если серьезно, то для более качественных выводов надо знакомиться с делом, но если бы там не было, чем возражать, дело бы до кассации вряд ли дошло.
не перекручуйте.війна з 2014.раніше за це штрафували.три роки назад почалась війна і увана влади зосередилась на іншому.а касація завжди може виникнути.
Vojage DP _ 07.09.2017 16:55
IP: 35.195.125.---
Віктор Петренко:
с 2001 война?) Нет, если серьезно, то для более качественных выводов надо знакомиться с делом, но если бы там не было, чем возражать, дело бы до кассации вряд ли дошло.
Віктор Петренко _ 07.09.2017 16:48
IP: 104.196.32.---
Vojage DP:
це ніколи не було легально.ще в законі від 2001 чітко вказано що громадянам України-резидентам ЗАБОРОНЕНО!!! керувати автрмобілями які зареєстровані на території іноземних держав.просто на це закривали очі.війна,політичні потрясіння і т.д.і владі було не до цього.
Vojage DP _ 07.09.2017 16:40
IP: 35.195.43.---
Віктор Петренко:
краще б ти Василь не писав цей блог та не ганьбився.по перше ти проявляєш дрімуче невігластво. почитай що таке середній клас.це люди які в змозі придбати добротний новий автомобіль за 20-30 у.о.але аж ніяк закордонний старий мотлох за пару тисяч зелених.а по друге.протестуючі порушили закон,причому що важливо СВІДОМО!!!і ти захищаєш злісних правопорушників.так в нас мита завеликі і подібні акції мають право на існування.але їх потрібно було проводити до моменту ввезення авто.а так вони ставлять вже владу перед фактом та вимагають легалізації
Думаете, у них бы получилось так ездить, если бы это было не легально? Если что-то не запрещено, значит разрешено. Весь этот шум появился только после решения кас.суда по делу о взыскании денег с водителя. ДО ТОГО это было легально, а суд обрек тысячи людей отвечать за "недочеты" гос.машины.
Віктор Петренко _ 07.09.2017 16:34
IP: 35.185.70.---
краще б ти Василь не писав цей блог та не ганьбився.по перше ти проявляєш дрімуче невігластво. почитай що таке середній клас.це люди які в змозі придбати добротний новий автомобіль за 20-30 у.о.але аж ніяк закордонний старий мотлох за пару тисяч зелених.а по друге.протестуючі порушили закон,причому що важливо СВІДОМО!!!і ти захищаєш злісних правопорушників.так в нас мита завеликі і подібні акції мають право на існування.але їх потрібно було проводити до моменту ввезення авто.а так вони ставлять вже владу перед фактом та вимагають легалізації.за такою логікою і контрабандисти мають право на подібну акцію.адже одяг приміром чи побутова техніка ща кордоном дешевші.
був за тебе кращої думки!
Віктор Петренко _ 07.09.2017 16:26
IP: 35.185.110.---
dnipro:
До автора – ведете себе як типовий популіст! Бюджет в України мізерний, пенсії неприпустимо малі – причина – ніхто не хоче платити податки державі – ні "малі", ні "великі" громадяни – ніхто, за винятком справді законослухняних ГРОМАДЯН України.

Влада у нас злочинна та абсолютно у всіх гріхах винувата – це зрозуміло, такий ми народ. Вона прилетіла десь з Марсу, виховувалась темною силою і нав'язана нам проти нашої волі. А ми народ ніколи ні в чому не винні. Всі наші протизаконні дії насправді вважаються нами законними, бо нам можна, бо ми НАРОД. Відкрию вам секрет – влада, оскільки вона з цього ж народу, думає ТАК САМО, тільки про це не говорить вголос.

Замість того, щоб долучитись до виховання громадян в країні, еліта, в даному випадку Гацько, ДемАльнс, ведуть себе як дешеві популісти, щоб сподобатись майбутнім виборцям та бути обраними до влади.
+1000000!!!!
Vojage DP _ 07.09.2017 16:24
IP: 35.195.113.---
Ви пишете дурниці, а я справді через збільшення завантаженості доріг з початком вересня витрачаю приблизно на 30-40 хв в день більше часу у транспорті. Ви готові мені це компенсувати? І чи розумієте Ви, що ситуація зараз на межі і навіть досить невелике збільшення кількості автомобілів призведе до транспортного колапсу коли в час пік проїхати буде просто неможливо.
>
бред же. Думаю, примерно те же аргументы были у извозчиков сто лет назад на тему "почему нельзя ездить на автомобилях". Я на работу, как ездил час на общественном, так и езжу уже много лет. Перекрыт наполовину мост и дорога вдоль набережной закрыта – ремонт. +10 минут. Видимо, ваша личная проблема – Киев? Ну так кроме столицы в Украине есть еще города.
dnipro _ 07.09.2017 16:15
IP: 193.93.187.---
До автора – ведете себе як типовий популіст! Бюджет в України мізерний, пенсії неприпустимо малі – причина – ніхто не хоче платити податки державі – ні "малі", ні "великі" громадяни – ніхто, за винятком справді законослухняних ГРОМАДЯН України.

Влада у нас злочинна та абсолютно у всіх гріхах винувата – це зрозуміло, такий ми народ. Вона прилетіла десь з Марсу, виховувалась темною силою і нав'язана нам проти нашої волі. А ми народ ніколи ні в чому не винні. Всі наші протизаконні дії насправді вважаються нами законними, бо нам можна, бо ми НАРОД. Відкрию вам секрет – влада, оскільки вона з цього ж народу, думає ТАК САМО, тільки про це не говорить вголос. Можливостей у неї порушувати закон (і вважати що це не порушення) набагато більші. Тому так і виходить.

Замість того, щоб долучитись до виховання громадян в країні, еліта, в даному випадку Гацько, ДемАльнс, ведуть себе як дешеві популісти, щоб сподобатись майбутнім виборцям та бути обраними до влади.
руслан49 _ 07.09.2017 16:15
IP: 35.195.10.---
Robert Bruce:
Проблема машин – бидло повинно знати своє місце... Ач чого – машини захотіли.
Бидло це якраз громадяни України. Чого в Європі ці уживані автомобілді коштують так дешево. Бо їх там забракували по санітарним і безпековим нормам. А ви українці дихайте цією отрутою. І хай вас убивають ці гроби на колесах.
IndependentView _ 07.09.2017 16:08
IP: 62.64.65.---
Як на мене загалом для політиків все має бути просто: більшість населення України проти цих законів – їх не можна приймати! Це і називається демократією на честь якої названий деякий альянс.
IndependentView _ 07.09.2017 16:06
IP: 62.64.65.---
Александр Комарницкий:
IndependentView:
Правильно! А мне вот самолеты мешают. Расплодилось их... Летают, солнышко заслоняют, загорать мешают.
Ви пишете дурниці, а я справді через збільшення завантаженості доріг з початком вересня витрачаю приблизно на 30-40 хв в день більше часу у транспорті. Ви готові мені це компенсувати? І чи розумієте Ви, що ситуація зараз на межі і навіть досить невелике збільшення кількості автомобілів призведе до транспортного колапсу коли в час пік проїхати буде просто неможливо. Ні приватному транспорту, ні громадському і найгірше також і швидким, пожежним автомобілям і поліції, що може мати трагічні наслідки. Ви над цим колись задумувалися?

І коштів щоб якось кардинально покращити дорожню інфраструктуру в нас немає. Обмеження кількості автомобілів за допомогою збільшення ціни є єдиним варіантом уникнення повної катастрофи.
Реклама:

Зеленський не став вибором ДемАльянсу

Президентська виборча кампанія добігає кінця. 21-го квітня українці робитимуть свій вибір. В ситуації, що склалася, визначальним для ДемАльянсу є спроможність кандидата забезпечувати суверенітет країни...

2 тур. Доведеться визначатися

Перед нами в ДемАльянсі такий самий непростий вибір, як і перед мільйонами громадян, які в першому турі голосували не за Зеленського, і не за Порошенка...

Чому ДемАльянс і Самопоміч разом

Сьогодні ДемАльянс та Самопоміч створили політичний союз. Для мене це важливий крок. Чому? Я виходжу із завдання збудувати за наступні 10 років країну освічених, заможних та щасливих громадян...

"Справа Кохновича": + 1 кримінальне провадження проти бандитів у формі

Давайте трохи новин по справі "бандити в формі проти Кохновича". Станом на ранок ми МАЛИ ситуацію, коли слідчі дійшли висновку, що всю історію з Кохновичем організував один маленький опер Голосіївської поліції Печений...

Справа бізнесмена Кохновича: система встає на захист бандитів у формі

Пам'ятаєте, як в грудні минулого року бізнесмену Тимофію Кохновичу поталанило? В його помешканні стояла камера, яка зафіксувала, як столичні поліцейські підкидають йому набої, після чого їх самі ж "знаходять", одягають йому кайданки і відправляють до Голосіївського РОВД...

Це цифрова економіка, дурню!

Коли Володимир Гройсман розповів на камеру про те, що держава розвиватиме цифрову економіку, то я, ніде правди діти, не повірив. Втім, вже наступного дня я був змушений визнати, що помилявся...