Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Влада хоче вилучити вогнепальну зброю – це хибне рішення!

17 березня 2014, 12:29

Натомість треба ЛЕГАЛІЗУВАТИ наявну у громадян вогнепальну зброю, з відповідною її реєстрацією і наданням офіційних дозволів громадянам. Це дозволить перевірити і відсікти тих, хто зараз займаються мародерством, і водночас – дати свідомим громадянам-патріотам змогу захищати себе, свої родини і свою країну в умовах, коли сама держава того забезпечити поки що неспроможна. Наступним кроком держава має узаконити ПРАВО громадян на володіння вогнепальною зброєю – для протидії насиллю і бандитизму, в тч інспірованих ззовні.

Ваша думка?

powered by lun.ua
Коментарі — 667
Anipchenko Volodya _ 17.03.2014 17:07
IP: 91.201.233.---
і на це є ряд причин'...
Anipchenko Volodya _ 17.03.2014 17:06
IP: 91.201.233.---
Пане Гриценко, я вважаю, що легалізовувати вогнепальну зброю в Україні поки,що рано...громадяни України до цього не готові...
Сергій Шавін _ 17.03.2014 17:05
IP: 46.202.10.---
Враховуючи, що захищатись треба в більшості випадків від правоохоронців, легалізація необхідна терміново.
Т. Залізняк _ 17.03.2014 17:01
IP: 46.201.47.---
Яшка Дзюбік:
легализовать оружие срочно...у бандитов оружие и так есть,а честные граждане не могут себя защитить...
+1
vstus _ 17.03.2014 17:00
IP: 74.125.181.---
На це влада не піде.
Це ж в Україні буде як у ЗША! Гвалт!
Виктор Жовнир _ 17.03.2014 17:00
IP: 95.133.138.---
Усе вірно пане Анатолію. Іще треба прийняти закон про дозвіл про вогнепальну зброю для всіх верств населення.
vitalybel _ 17.03.2014 16:59
IP: 74.125.183.---
Вогнепальну зброю – легалізувати 100%! Тоді страх буде у наших кнопкодавов- що мандат його може незахистити.
Андрій Афанасенко _ 17.03.2014 16:57
IP: 176.105.193.---
Правильно! 100%!
Вбий Сволоч _ 17.03.2014 16:56
IP: 88.135.220.---
Згідний на всі 100%
Андрій Карантин _ 17.03.2014 16:54
IP: 213.109.224.---
Влада просто боїться, що скоро та зброя повернеться до них!!! З такими темпами, як вони працюють- дуже скоро!!!!
Яшка Дзюбік _ 17.03.2014 16:51
IP: 74.125.18.---
легализовать оружие срочно...у бандитов оружие и так есть,а честные граждане не могут себя защитить...
SlavaMeterveli _ 17.03.2014 16:50
IP: 74.125.18.---
тут я с Вами, в связи с моментом, согласен полностью.
kren _ 17.03.2014 16:50
IP: 188.0.104.---
Андрей Селезнёв:
kren:
Андрей Селезнёв:
kren:
Нет, всё гораздо серьёзнее. Разве ж дело только в вас? Полнейшее мракобесие и дикость, на уровне австралопитеков. Цивилизованный человек отличается от дикаря способностью к диалогу
Так,у даному конкретному випадку мені не щастить з цивілізованою людиною,все якісь австралопітеки,нашисти з -рускага міра-...
Ну всё равно же придётся договариваться. Нельзя жить в ненависти, надо жить в мире.
Я не науковець,але зі шкільної лави пам*ятаю,що собаки Павлова здібні до набуття нових рефлексів
під дією довгострокових зовнішніх чинників,але свідомість від того у них не розвивається.
Сергій Залізняк _ 17.03.2014 16:49
IP: 46.119.102.---
tet:
Пане Анатолій, як рішення про легалізіцію протягнути в парламенті? Чи може нам усім " нелегалам" прийти під Раду? Не питання. Я також вважаю, що наказ здавати зброю- зараз, коли, "брат вже у приймальні" – злочинний. А в Криму россіяни автомати бажаючим вже " співгромадянам" роздають.
та проект простий зробити закону і подати на реєстрацію + в тирнеті підписи позбирати.
чим простіше – тим ефективніше: без дозволів і тд, вільний продаж, вільне володіння, вільне застосування для захисту майна, життя, здоров"я, держави і громадянських прав. Дозволити дуелі)) і відновити смертну кару за вбивство та інші тяжкі злочини. Вбивство – це коли беззбройного, в спину, на чужій території (вліз у хату і застрелив навіть озброєного господаря). тут дуже грубо, бо стисло, але принципи такі. Як було на батьківщині демократії в США до початку ХХ ст
Богдан Резниченко _ 17.03.2014 16:48
IP: 93.77.49.---
100 процентов
Сергій Залізняк _ 17.03.2014 16:46
IP: 46.119.102.---
Зиновій Андрухів:
Проблема тільки як відрізнити свідомих громадян від решти, коли навіть у Верховній Раді більшість депутатів не виглядають психічно здоровими.
з депутатами просто – всіх до стінки. якщо з кимсь і помилка вийде – то не так страшно. а громадяни більш-менш самі по групам, бандам, арміям поділяться. Оберуть собі отаманів – і успішно програють війну Раші, бо хуторянством централізацію не пересилиш. Однак, Раша довго теж не протримається, – і тоді залишки чи нащадки отманів, на міфі про непереможну партизанку, отримають шанс збудувати вільну і озброєну Україну))

ЗІ: про Рашку. у них там дехто вже міркує так: якщо кинуть величезне бабло на Крим – то бабла не вистачить на модернізацію армії, заміну тих же ракет САТАНА і тд і тп. як мінімум. І військово Раша ослабне ще більше... і нащо ото було лізти в Крим?
tet _ 17.03.2014 16:45
IP: 46.211.35.---
Пане Анатолій, як рішення про легалізіцію протягнути в парламенті? Чи може нам усім " нелегалам" прийти під Раду? Не питання. Я також вважаю, що наказ здавати зброю- зараз, коли, "брат вже у приймальні" – злочинний. А в Криму россіяни автомати бажаючим вже " співгромадянам" роздають.
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 16:44
IP: 82.193.99.---
SARA21:
Pliashechnyk:
В Америці низький рівень корупції тому що влада боїться людей із зброєю.Там ні один президент не вкрав у своєї держави 70 мільярдів.Якщо би міліція вибиваючи признання посадила б невинну людину в тюрму,то на ранок цього слідчого не було би в живих.Тому наша влада боїться народу озброїного.
це основна причина за якою наш народ досі не озброєний!
Igor Ovchar _ 17.03.2014 16:43
IP: 109.229.2.---
Ще зарано. Зброю можна легалізовувати виключно в заможній демократичній країні, якою Україна не є, або в час реальних військових дій (локально чи загально).
Роздати автомати легко – зібрати важко. Окрім того, наша міліція ні психологічно, ні кваліфікаційно НЕ ГОТОВА до того, щоб працювати в середовищі озброєних людей. Окрім того – низька правова культура населення. Звідси – "розборки" і паніка, самоусунення переляканої більшості міліції від виконання своїх обов"язків в більшості ситуацій, відстріл неугодних за надуманими загрозами чи від страху бути атакованим. Окрім того, необхідно пам"ятати, що опісля "роздачі стволів" – починається період нещасних випадків, самострілів по халатності та відсутності навиків, перевищення необхідної самооборони тощо, одночасно з періодом відстрілу ідіотів, психів, нарваних, тощо.
Тому, спочатку масові дискусії, згодом – роз"яснювальна робота, далі – тотальне залучення населення до навчання щодо правил поведінки та обслуговування зброї.
hmola47 _ 17.03.2014 16:43
IP: 95.81.21.---
Повністю підтримую п. Анатолія. І краще це зробити на офіційному рівні, тому що все одно народ буде озброюватись будь-якими засобами. Годі з нас робити безсловесне мясо.
Сергей Розводовский _ 17.03.2014 16:42
IP: 82.193.99.---
SARA21:
Сергей Розводовский:
А олігарх це не означає що сь погане,якщо платить податки,якщо робить робочі місця,то чим він поганий.А те що був в різних урядах,значить хотів щось зробити для України,а не вдавалося то ішов геть.
...хтось...шось...не вдалось...пішов... Це як використання одноразових засобів нескінчено! (думаю розумієте про що йдеться). Треба абсолютно нових, не заплямованих "...хтось...шось...не вдалось...пішов..."
SARA21 _ 17.03.2014 16:42
IP: 91.226.4.---
Pliashechnyk:
В Америці низький рівень корупції тому що влада боїться людей із зброєю.Там ні один президент не вкрав у своєї держави 70 мільярдів.Якщо би міліція вибиваючи признання посадила б невинну людину в тюрму,то на ранок цього слідчого не було би в живих.Тому наша влада боїться народу озброїного.
Зиновій Андрухів _ 17.03.2014 16:41
IP: 74.125.182.---
Проблема тільки як відрізнити свідомих громадян від решти, коли навіть у Верховній Раді більшість депутатів не виглядають психічно здоровими.
Павел Иванюк _ 17.03.2014 16:41
IP: 74.125.18.---
Андрей Селезнёв:
Наш народ имее богатейшую традицию партизанской войны в условиях лесостепной местности (Днем в огороде с косой-ночью на тачанке с обрезом)
Ярослав Дацко _ 17.03.2014 16:40
IP: 195.5.44.---
ПІДПИСУЮСЬ ПІД КОЖНИМ СЛОВОМ!
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter