Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Вони в Україні будують Росію

11 січня 2016, 08:45

Яценюк гордо сповістив з екранів: Кожен третій громадянин України отримує субсидії на послуги ЖКГ. Деякі родини тепер сплачують за послуги ЖКГ навіть менше, ніж платили минулого року. Яценюк закликав ще більше громадян, щоб вони оформляли субсидії й отримували пряму фінансову допомогу від держави...

Чи всі усвідомлюють небезпеку від таких дій влади?

Замість того, щоб руйнувати монополізм олігархів, сприяти чесному підприємництву, стимулювати виробництво і створення робочих місць, коли людина/родина почувається впевнено і не залежить від подачок держави, вони навпаки – насаджують тотальний патерналізм і тотальну залежність громадян від влади.

Замість того, щоб послаблювати податковий тиск на підприємця і працівника, рішуче зменшувати відсоток ВВП, що через державний бюджет розподіляється чиновниками, вони навпаки – збільшують тиск на тих, хто працює і заробляє, примусово відбирають з економіки (у громадян) все більше ресурсів для дальшого перерозподілу органами державної влади.

Замість того, щоб зміцнювати економічно стійке, незалежне від держави, активне громадянське суспільство і його ядро середній клас, вони навпаки – нищать їх економічно.

Замість того, щоб будувати державу стійкої демократії, на основі твердого добробуту і самозабезпечення працюючих громадян, вони навпаки – будують в Україні державу, в якій кожна людина/родина і її життя залежатимуть не від результатів власної праці, а переважно від влади та її рішень.

Попри європейську демократичну риторику, вони в Україні будують державу, в якій суспільство тотально залежатиме від влади, аби потім невільні, залежні громадяни покірно мовчали, не піднімали голосу проти влади, а на виборах – дружно голосували за носіїв влади та їхні подачки.

Попри патріотичну риторику, вони в Україні будують Росію. Будують прискорено і абсолютно свідомо.

Ця влада не просто недієздатна. Не просто неспроможна провести реформи. Не просто корумпована й злодійкувата. Вона вже небезпечна для країни стратегічно. Вона, влада, а не зовнішній ворог, стає головною загрозою для розвитку країни.

І громадяни, які обрали цю владу, а нещодавно на місцевих виборах знову віддали їй свої голоси, мають нарешті цю загрозу усвідомити.

powered by lun.ua
Коментарі — 251
Pixel _ 13.01.2016 10:54
IP: 95.69.248.---
jut:
-Vesna- Погоджуюсь цілком! Але якщо можна – не так стисло.І більше варіативності. ***

Червень 1917. З метою навести, нарешті в Пітері порядок, генерал Корнілов кидає на нього Дику дивизію – кінноту з кавказських горців. Пітеррада довідалася та відправила їй назустріч агітатора – Подвойського. Перестрів він її біля Гатчини, зібрав, як годиться мітінг та давай агітувати: "Кавказькі брати! Що ж ви збіраєтеся захістити старий, кривавий, прогнілій режим?! Ось ми зараз будуємо новий, народний, добрий режим!" – і так години дві поспіль. Раптом його торкає хтось за плече, він обертається і бачить сивого чечена – в черкескі, папахі, з георгіями...Той і каже: "Слющій, щьто ти тут гаваріш – старій рЕжєм, новий рЕжєм?! МИ – ПРОСТО РЕЖЄМ..."
- – - – - -
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ("МАЛОРОССІЯ – НАВЄКІ С РУССКІМ НАРОДОМ!") ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.

Див. у блозі П. Шеремета "Распятый Геническ" коменти Йута 06.01.15 з 18-12.
Pixel _ 13.01.2016 10:52
IP: 95.69.248.---
jut:
Андрей Кононенко:
Напишу под конец дня что-нибудь конструктивно и неожиданное.
Знаете, что единственное может спасти Украину от бедности?
Образование (освiта)!
Но и с этим наблюдается только деградация.
****
Та, хвалити Бога, не всюди, не всюди йде деградація...В Галичині – так, бо там навчання давно підмінили зомбуванням. А харківські школяри як вигравали міжнародні олімпіади, так і виграють...
- – - – - – -
УКРАЇНОМОВНИЙ КРЕМЛЄБОТ jut ("МАЛОРОССІЯ – НАВЄКІ С РУССКІМ НАРОДОМ!") ЗА СИСТЕМАТИЧНУ СВІДОМУ БРЕХНЮ – В ІГНОРІ.

Див. у блозі П. Шеремета "Распятый Геническ" коменти Йута 06.01.15, з 18-12.
Pixel _ 13.01.2016 10:45
IP: 95.69.248.---
Трансформации ников воронежского тролля:

ныне – МЫКОЛА ЗАПЕРДОЛЕНКО,

он же МЫКОЛА ЗАДРЫЩЕНКО,
он же ВОВА ЗАДКОВ
он же МЫКОЛА ЗАДОВ
он же ВОВА РАШЕНН
он же ВОВА ПАТТ
он же ВОВА ПАТ
он же ВОВА ПУТ
он же БАЛУ
Pixel _ 13.01.2016 10:39
IP: 95.69.248.---
Мыкола Запердоленко:
Россия уже давно впереди лет на 100,а они все Россию строят.Вот придурки хохлопузые!!!
- – - – - – -
Раша тудей: по данным ЮНЕСКО, в РФ на 1000 рождений – 1022 аборта. Московия впереди не на 100 лет, а впереди планеты всей (203 место из 2003-х).

МОСКАЛЬСКИЙ ТРОЛЛЬ МЫКОЛА ЗАПЕРДОЛЕНКО – В ИГНОРЕ.
Андрій Бай _ 12.01.2016 17:40
IP: 37.115.176.---
хтоб сумнівався,для тверезих людів-це давня відома істина,всіх на голку
-Vesna- _ 12.01.2016 15:20
IP: 93.72.134.---
Peter Blood:
LYCIV_OLGA:
===
Дякую за достойно пророблену роботу справжнього НЕТ-патріота і надану всім важливу і актуальну інфу. Так тримати!
Погоджуюсь цілком!
Але якщо можна – не так стисло.
Більш розлого, хоча б на десяток стандартних коментів по 1000 символів.
І більше варіативності.
_yurkiv_ _ 12.01.2016 15:11
IP: 178.94.147.---
Peter Blood:
_yurkiv_:
ANDREY KONONENKO11.01.2016 23:09
Этот текст не дотягивает до того, чтобы его публиковать как статью.
====
Зате аж "перетягують" блоги на "УП" від багатоликих "адвокатів" сучасної ж*идо-кацапско-хахольско-татарскої олігархічної бандовлади, авторів яких давно не цікавить реальна думка Українського Народу (бо не відкривають коментування).
А можна навести приклад реальної думки Українського Народу?:)
_yurkiv_ _ 12.01.2016 11:35
IP: 178.94.147.---
mihaylenco:
Тут, на УП, в колонках розміщена стаття Андрія Прілоуса "Де ж стратегія виходу?". Це найкраще, що мені довелося прочитати за останній рік. Дуже рекомендую.
По-перше, справжнє його прізвище -Пріюліус:)
По-друге, ось більш зважена думка "про це найкраще", краще якого пише лише пані Olga Lyciv:)
ANDREY KONONENKO11.01.2016 23:09
Этот текст не дотягивает до того, чтобы его публиковать как статью.
LYCIV_OLGA _ 12.01.2016 11:18
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
Саме ця/така – олігархічна, а тому й антинародна – влада набагато небезпечніша всіх доморощених, – але відвертих/явних, – недобитків-українофобів і всіх зовнішніх ворогів/агресорів, бо весь час "виряджається в овечу шкуру" і нишком, постійно/методично/цілеспрямовано б'є Україну та український народ в спину!
Як не прикро – але така наша недалекоглядність/така політична наївність може коштувати крові всім нам. Бо попереду – або смуга внутрішньої війни, або смуга нещадних репресій, нагадуючих більшовицькі.
LYCIV_OLGA _ 12.01.2016 11:16
IP: 109.251.42.---
(продовження)
Звідси – все інше. Ідеал олігархії – собі – капіталізм, народу – примусова праця. Собі – всі вигоди ринкової економіки, відмовивши в них інший частині населення. Бідність населення для олігархії самоцінна: злидні/подачки/залякування пов'язані з обдурюванням- найкращі умови для збереження такого режиму. Тож – ЗА ПІДТРИМКИ ДЕПУТАТІВ ВР ЯЦЕНЮК ЗІ СВОЇМ ОТОЧЕННЯМ СТАРАННО ЗНИЩУЄ ЕКОНОМІЧНИМИ ЗАСОБАМИ СЕРЕДНІЙ КЛАС І ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО, А ПОРОШЕНКО – ЗНИЩУЄ УКРАЇНСЬКИЙ ПАТРІОТИЗМ ПОЛІТИЧНО, РЕПРЕССИВНО... Саме тому в Україні зараз "вони в Україні будують Росію" і встановлють тоталітарну владу за путінським зразком. А війна їм – лише помічник в цьому.

Нажаль ще багато хто з пресічних громадян не розуміють, що зараз найбільша загроза для країни/держави/кожного з нас – не в зовнішній загрозі від х*уйла/рашистського режиму ерефії, а саме від "нашої" нинішньої олігархічної влади (банди/ОЗУ/мафії) "миздобулів".
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 12.01.2016 11:14
IP: 109.251.42.---
(продовження)
"Украина – беднейшая страна Европы: нищета, преступность и вымирающее население" (РИА Новости Украина); Александр Савченко "Шесть пуль в лоб украинской экономике. Достижения власти" (ЗН N48, 2015); Олег Тягнибок "Уряд Яценюка проти українського народу: перелік шкідливих податкових і бюджетних ініціатив уряду на 2016 рік" (блог на "УП"))
Бо ця влада – з минулого Януковича-Путіна. Уся нинішня корупційно-олігархічна система – що в Україні, що в ерефії – одна кримінально-олігархічна пострадянська система, чим би хто з них не прикривалися – "руським миром" чи "євроінтеграцією" Будучи вихідцями ще з "совкового" минулого (всі вони – "плоть від плоті" совка, внуки комуністів і діти комсомольців), "наша" олігархія має багато спільного з комуністами, тож і діє, як і вони: ЇМ приватну власність – можна, решті частини суспільства – ні.
(див.продовження)
LYCIV_OLGA _ 12.01.2016 11:11
IP: 109.251.42.---
Всі ДІЇ ВСІХ (!!!) ГІЛОК ЦІЄЇ ВЛАДИ – СВІДЧАТЬ про те, ЩО ТАК ДІЯТИ (відкрито знущатися з усього народу) МОЖУТЬ – ТІЛЬКИ Й ЛИШЕ – ВОРОГИ! Бо українці з українцями/з Україною/з Батьківщиною – так поводити себе не можуть!!!... Те, що робить зараз нинішня влада цих хитрозроблених "миздобулів" – має всі риси діяльності звичайної банди/ОЗУ/мафії, яка обманом захопила державну владу, або якихось орди/окупаційного режиму, які тільки збирають данину з підкорених, не надаючи їм натомість нічого...
("Украинцы – крепостные, или Как из Украины сделали феодальное государство" (ЗН N45, 2014); Ольга Дубенська "Курс Порошенка та Яценюка на бідність українців. Розслідування" (nacburo.org); "Життя на мінімальну зарплату. Фінішна пряма" (antikor); Оксана Котомкина "Превращение украинцев в рабов: методы и реализация" (Конфликты и законы); Александр Карпец "Новые рубежи нищеты" (Фраза.юа)...
(див.продовження)
LYCIV_OLGA _ 12.01.2016 11:08
IP: 109.251.42.---
Пропоную до авторської теми:
Андрій Левус "Забутий фронт. Економічна окупація України російськими олігархами" (блог на "Цензор нет"); "Бизнес Григоришина в условиях гибридной войны в Украине ведет себя как хорошо подготовленная российская ДРГ" (СЛЕД.net.ua); Александр Карпец "Сядет ли Яценюк на нары за прожиточный минимум?" (Fraza.ua); Юрий Романенко "Почему при Яценюке энергосбережение невыгодно" (Хвиля нет)
Микола Злочевський _ 12.01.2016 10:52
IP: 176.8.118.---
Мыкола Запердоленко:
Ах ты сука толстозадая, Нахрена Парашу в Украине строишь?
Мыкола Запердоленко _ 12.01.2016 08:06
IP: 104.197.221.---
Россия уже давно впереди лет на 100,а они все Россию строят.Вот придурки хохлопузые!!!
Анатолій Сокоринський _ 12.01.2016 06:40
IP: 94.178.23.---
Толя,заспокійся скільки можна говорити про НИХ,говори про себе,що зробив,де воював,чи помагав.А то тільки ГАВ таГАВ.НАДОЇЛО!
wed _ 12.01.2016 01:57
IP: 104.197.233.---
Владимир Беспалов:
Всё гораздо проще, такие люди – как раз то, что ему нужно. И собирал их он не один год.
Шокина, вон, как ни давили, даже Штаты подключились, а ему хоть бы хны.
Потому что такого как Шокин, который исполнит всё, что Петя пожелает, будет найти не просто.
це цілком ймовірно...
тоді залишається тільки спосіб громадського тиску...
причому найефктивнішим тут певно був би старий Автомайдан, регулярно супроводжуючи їх (чи навіть блокуючи, якщо знайдеться спосіб це зробити не порушуючи нічого) з відповідними вимогами... через парламент зараз нічого протиКондитерського не пройде, схоже
а інших мирних і доступних методів тиску важко знайти

от тільки де той Автомайдан зараз?
Владимир Беспалов _ 12.01.2016 01:33
IP: 46.33.240.---
wed:
про те й кажу,
що незважаючи на те, що Кондитер, як нетупа все ж людина,
мусив чудово знати всю "якість" таких співпрацівників,

але він все ж їх взяв на такі відповідальні посади... чого при конкурсах /або відлагоджених політичних процедурах відбору трапитися не змогло би

Озвучувалася правда версія, що Кондитер не терпить біля себе розумних людей, і що на таких власне обмежених посередностей звик покладатися... може воно і так
Всё гораздо проще, такие люди – как раз то, что ему нужно. И собирал их он не один год.
Шокина, вон, как ни давили, даже Штаты подключились, а ему хоть бы хны.
Потому что такого как Шокин, который исполнит всё, что Петя пожелает, будет найти не просто.
Владимир Беспалов _ 12.01.2016 01:31
IP: 46.33.240.---
wed:
про те й кажу,
що незважаючи на те, що Кондитер, як нетупа все ж людина,
мусив чудово знати всю "якість" таких співпрацівників,

але він все ж їх взяв на такі відповідальні посади... чого при конкурсах /або відлагоджених політичних процедурах відбору трапитися не змогло би

Озвучувалася правда версія, що Кондитер не терпить біля себе розумних людей, і що на таких власне обмежених посередностей звик покладатися... може воно і так
Всё гораздо проще, такие люди – как раз то, что ему нужно. И собирал их он не один год.
Шокина, вон, как ни давили, даже Штаты подключились, а ему хоть бы хны.
Потому что такого как Шокин, который исполнит всё, что Петя пожелает, будет найти не просто.
wed _ 12.01.2016 01:21
IP: 104.197.208.---
Владимир Беспалов:
wed:
ну звідки би Кондитер взяв би таких обмежених олухів, як Ложкіни, Гелетеї, Гонтарєви ітд, якби в нього не було жорсткого кадрового дефіциту, а проводився б більш-менш відкритий конкурс?
Вы прям как с Марса:-)
А ничего, что они либо его бизнес-партнёры, либо "проверенные люди"?
Вы ещё по поводу Шокина удивитесь...
про те й кажу,
що незважаючи на те, що Кондитер, як нетупа все ж людина,
мусив чудово знати всю "якість" таких співпрацівників,

але він все ж їх взяв на такі відповідальні посади... чого при конкурсах /або відлагоджених політичних процедурах відбору трапитися не змогло би

Озвучувалася правда версія, що Кондитер не терпить біля себе розумних людей, і що на таких власне обмежених посередностей звик покладатися... може воно і так
Владимир Беспалов _ 12.01.2016 01:01
IP: 46.33.240.---
PS: а вообще, пока не будет внятной и простой процедуры отзыва "избранников", вся эта трескотня "что надо сделать", так и останется трескотней.
Владимир Беспалов _ 12.01.2016 00:57
IP: 46.33.240.---
wed:
ну звідки би Кондитер взяв би таких обмежених олухів, як Ложкіни, Гелетеї, Гонтарєви ітд, якби в нього не було жорсткого кадрового дефіциту, а проводився б більш-менш відкритий конкурс?
Вы прям как с Марса:-)
А ничего, что они либо его бизнес-партнёры, либо "проверенные люди"?
Вы ещё по поводу Шокина удивитесь...
wed _ 12.01.2016 00:46
IP: 104.197.208.---
Елена Величко:
Я Вас скажу чому Європа та Америка розвинуті країни, бо...
+1
коротше кажучи, бо в них немає майже замкнутої касти привладних, котрі пробують замкнути всі владні призначення чи грошові потоки на себе...
ну звідки би Кондитер взяв би таких обмежених олухів, як Ложкіни, Гелетеї, Гонтарєви ітд, якби в нього не було жорсткого кадрового дефіциту, а проводився б більш-менш відкритий конкурс?
wed _ 12.01.2016 00:41
IP: 104.197.215.---
mihaylenco:
wed
мабуть так і є, але тут ви порівнюєте пересічного українця з пересічним індусом...

А з ким порівнювати? За оцінкою ООН 80% населення України перебувають за межею бідності. Живемо злиденніше найбідніших африканських держав.

Тут фахівці з кодинг аутсорсингу повчають, як нам далі розвиватися. Намагаються недолугим лохам втюхати, що лише олігархічна мафія порошенка-яценюка-путіна здатна створити рай земний.
все ж українську провінцію культурно і цивилізаційно не можна порівняти з індійською провінцією... а там живе 90% чи 95% індусів

ну так, деякі пости Бананіо заставляють сумніватися в його адекватності,
навіть те, що він вживає вислів "злочинна влада" як іронію, про це говорить
Елена Величко _ 12.01.2016 00:40
IP: 92.113.192.---
Я Вас скажу чому Європа та Америка розвинуті країни, бо в них слухають та впроваджують найкращі ідеї. А Парламенти створені для того, щоб думати та обговорювати. Коли в Україні стане краще? А тоді, коли на державні посади прийдуть ті, хто заслуговує, коли інститути НАНУ та вчені будуть казати не те, що від них хочуть, а те, що дійсні вчені розробили та принесе користь, коли незалежно від віку та статі, а за розумом будуть брати на роботу, коли зробити якісний товар, виконати свою роботу – це буде приносити людині задоволення та кошти, як подяку, кощти, що є ЗП та інше. А поки треба хоча б ПОЧАТИ РОБИТИ економічну систему, бо податкова система без фінансової, без соціальної, без економічної (робочі місця) – нічого не варта, хоч відмініть усі податки, а економіки не буде, бо малий бізнес в нас обслуговучий, а систему економічну треба вибудувати, інакше усі будуть стояти та продаваи каву – самий прибутковий бізнес, допоки одні продавці й залишаться.
Уряд реформ392 Aтака Путіна1186 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
ОСТАННІ ЗАПИСИ
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter