Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Вперше. Випишіть їхні прізвища – і забудьте!

12 липня 2017, 10:50

Дотепер, усі парламенти, при різних президентах, завжди давали згоду на притягнення до кримінальної відповідальності та згоду на арешт по всім поданням Генпрокуратури щодо народних депутатів. Нинішній парламент вперше демонстративно відмовив ГПУ і так само демонстративно став на захист депутатів.

Чому? Причин напевно багато. Але ключова з них, на мій погляд, така: дотепер внесення подання до парламенту завжди узгоджувалося з президентом, або ініціювалося президентом, а до відповідальності притягували депутатів з опозиції. Цього разу було по-іншому: ініціатива йшла від новоутворених акторів – НАБУ/САП, до того ж серед фігурантів виявилися депутати з провладних фракцій і груп, з якими в нинішнього президента "картина маслом".

Занервували, заметушилися, забрехалися у фракційних заявах/рішеннях про 100% підтримку – і в підсумку показали суспільству і світу не державницьке парламентське обличчя, а тупе приватно-корпоративне рило.

На жаль, серед тих, хто не підтримав скасування недоторканності й арешт (раптом виявився відсутнім у цей день і час, чи демонстративно вилучив картку і вийшов із зали), виявилося чимало депутатів, яких громадськість вважала більш-менш притомними.

Перегляньте результати голосувань уважно, випишіть собі їхні прізвища – і забудьте!

powered by lun.ua
Коментарі — 76
Николай Чаварга _ 12.07.2017 17:10
IP: 104.155.35.---
Олександр Перший:
Гриценко кращій за багатьох, але не має достатньо грошей/спонсорів для значного успіху. Тому робить те, що може. І за то спасибі. А може його час ще прийде.

По п. 2 читав достатньо. Не варто тут обговорювати.
- 1) Якби я вважав його негідником рівня Кучми чи Юща, я б ніколи не виставляв свої дописи.

2) Може і прийде його час, теоретично не виключаю, але народна пррикмета про погоду каже: "Якщо нема розуму до обіду, то не буде і після обіду". Ви можете пригадати хоч щось, що свідчило би про зміну політики Гриценка, хача б риторики, ви чули про якісь висновки з програних виборів? Він хоч колись виясняв в простого народу, чого той хоче? Скоріш за все його доля буде такою ж, як в Мороза, ...

3) А я нічого і не обговорюю, я пропоную основний список літературних джерел.
Nikolay Filinchenko _ 12.07.2017 17:08
IP: 104.155.0.---
У меня один вопрос: у нас будут если делать что-то, то для всех, а не избирательно подходить к вопросам и людям.
Сергей Пасичник _ 12.07.2017 17:06
IP: 185.56.17.---
Да эту неприкосновенность давно уже нужно было снимать, тем более Луценко обещал это сделать перед выборами. А то сейчас получается наши антикор. органы на этой неприкосновенности больше пиарятся, чем реально работают.
Наталия Малимон _ 12.07.2017 17:03
IP: 31.41.71.---
В Лещенка зашквар був на більшу суму – там мова про мільйони йшла. І чому його ніхто депутатства не позбавляв?
Николай Чаварга _ 12.07.2017 16:56
IP: 104.155.0.---
Виктор Савченко:
Николай Чаварга:
яке ж ти дурнувате та хворе на голову!!!твою маячню божевільного навіть немає бажання коментувати.твоє місце в психлікарні!!!
- Яке ж ти розумне та здорове на голову!! Так хотілося б прочитати твої геніальні твори, та клята психлікарня не дає тобі видати твої шедеври! І не випускає? Співчуваю.
Оксана Власенко _ 12.07.2017 16:48
IP: 104.199.97.---
Да дело тут даже не в фамилиях, а в том, как работают наши антикоррупционные органы и ГПУ в том числе! их совершенно не интересует какие будут результаты, им главное шума много наделать в средствах массовой информации и создать видимость работы
Николай Чаварга _ 12.07.2017 16:37
IP: 104.199.35.---
Колись я в особистій розмові спробував пояснити Морозу суть Закуліси, їх методів і т.д., а також пояснити йому, що він повинен бути патріотом, і триматися подалі від сьіманєнків-вьітрєнків. Ні до чого не дослухався, так і відійшов в політичне небуття з переконанням, що йому дістався "не той народ", а "за Кремлем не жалкує тільки той, хто не має серця". Ніби не злодій, чесний, а так і не зрозумів нічого.

Я радив Морозу прочитати книги Ходоса, Девіда Дюка, Матвія Шестопала, Василя Яременка, Миколи Сенченка, Дугласа Ріда, Генрі Форда... – Мороз навіть не задумався, чи варто би це прочитати, не кажу вже, щоб прочитав їх.

Те ж саме я пропонував і Гриценку, коли ще вважав його потенційним лідером і достатньо чесним – та сама реакція. От спитайте його ви, чому не прочитав, хай вам відповість.

Іти в політику без прочитання цих книг – це все рівно, що будувати ядерну бомбу при одночасній забороні книг по фізиці ядра. Багато натворите?
Mikola Turcshin _ 12.07.2017 16:30
IP: 104.199.35.---
Александр Первый:
Выходит украинская власть ни пределах на Донбассе, это не они расстреливали миллионные города Донецк и Луганск с тяжёлой артиллерии, не они с самолётов бомбили украинские деревни и города, ни они убили 11 тысяч мирного населения Украины, только за то что те не приняли переворот в Киеве.
IШура сынок, всё на москалей не свалишь, народ просто разбегается из страны, не найдя правды и опасаясь за свою жизнь.
Олександр Перший _ 12.07.2017 16:28
IP: 188.163.12.---
Николай Чаварга:
... бо без грошей нічого не зробиш, народ зомбований, а всі ЗМІ в їх руках...
Золоті слова. У цьому вся справа. Без грошей нічого не зробиш, а береш гроші – стаєш залежним, крадеш гроші – стаєш злодієм. Всі наші партії на утриманні когось. Тому не так легко таким, як Гриценко, щось змінити на краще. Треба шукати гроші, прихильників, союзників, треба мати велику витримку, щоб зносити постійні докори таких як ви (то ви хоч патріот), а негідники просто ллють на Гриценко бруд, тому що він порядна людина і не давав красти в армії. Політика дуже складна, брудна і ризикова справа. Гриценко кращій за багатьох, але не має достатньо грошей/спонсорів для значного успіху. Тому робить те, що може. І за то спасибі. А може його час ще прийде.

По п. 2 читав достатньо. Не варто тут обговорювати.
Олександр Перший _ 12.07.2017 16:17
IP: 188.163.12.---
Николай Чаварга:
Тепер при владі не ті люди, що почали своє правління країною з убивства Сашка Білого і дискредитації Добробатів?, з організації Дебальцівських та Іловайських котлів?, вибухів на складах...
У вас повна каша в голові.
Іловайський і Дебальцівський котли організувала Росія, а не українська влада.
Добробати не дискридитовані, вони перейшли в офіційний статус українських вояків (крім тих, які відверто займались бандитизмом (бувші менти в "Торнадо"). І це правильно. Не може будь-яка держава допустити військові структури крім офіційних.
Сашко Білий вважав, що закон, то сила, його автомат. Але торохі прорахувався: на його автомат найшовся інший. Тобто, це був бандит і рекетир хоч і, можливо, іноді з благими намірами. Але навряд люди хочуть мати державу, в якої би панували такі "добродії".
Вибухи на складах – російська диверсія з безпілотників.
Корупція – це проблема дуже важка.
Николай Чаварга _ 12.07.2017 16:16
IP: 104.199.97.---
Олександр Перший:
Ви все так добре знаєте, що і як треба робити. А чому, на відміну від Гриценко, якого знає і поважає в Україні маса народу, вас ніхто не знає. Які у вас заслуги, що ви берете на себе право дорікати Гриценко? Чому ви ще не в Раді, не лідер партії? Може саме тому, що крім бла-бла-бла ні на що не здатні?
- 1) Народ знає того, кого їм подасть Телевізор. В чиїх руках Телевізор?

2) – Право дорікати Гриценку дає мені обов'язок патріота, лівого антикомуніста. Порошенкам-Луценкам-Яценюкам я не можу дорікати – то чужий етнос, у них інше завдання. Для початку прочитай "Письмо-500, Шульхан Арух " і все, що з цим пов'язано, може і пробудитеся.

3) Мій вік уже не дозволяє втягуватися в боротьбу, де без грошей нічого не зробиш, народ зомбований, а всі ЗМІ в їх руках. Я сподівався на Мороза, а той виявився зрадником, а може в додаток ще й "нерозумним сином", тупим зрадником, м'яко кажучи. Одним словом – трагедія.
Николай Чаварга _ 12.07.2017 15:55
IP: 130.211.102.---
Олександр Перший:
Згоден з вами, пане Анатолію. Зграя хапуг і корупціонерів заметушилася, занервувала. Важливо, щоб цей процес набрав швидкості і досяг точки, за якою вони почнуть здавати один одного навипередки.
- Ви можете бути не тільки Олександром Першим, а Десятим, чи навіть Сотим, і все рівно нічого не зрозумієте. Ви вчора бачили, як злодійсмени "здавали" один одного? І це при камерах і мікрофонах (а їм же ж завтра знову треба буде брехати виборцям, – який я непідкупний, принциповий та чесний), а як поводитимуться ті самі "праведники" без камер? Ви допускаєте, що Луценко "здасть" Порошенка, а той розкаже слідству за які бабки Луценко прикривав його офшори і прочая? Корупція – сіль приватної власності, і інакше не буде.

Тепер при владі не ті люди, що почали своє правління країною з убивства Сашка Білого і дискредитації Добробатів?, з організації Дебальцівських та Іловайських котлів?, вибухів на складах...
Олександр Перший _ 12.07.2017 15:42
IP: 188.163.12.---
Николай Чаварга:
От як треба починати політичну діяльність в Україні, і перед виборами зокрема.
Ви все так добре знаєте, що і як треба робити. А чому, на відміну від Гриценко, якого знає і поважає в Україні маса народу, вас ніхто не знає. Які у вас заслуги, що ви берете на себе право дорікати Гриценко? Чому ви ще не в Раді, не лідер партії? Може саме тому, що крім бла-бла-бла ні на що не здатні?
Николай Чаварга _ 12.07.2017 15:41
IP: 104.199.97.---
Orest Pecharskyy:
... якщо буде сценарій в Україні по принципу "він різав все, що паном звалось", то це в інтересах Кремля, оскільки буде причина для прямої окупації України... Виходить, щоб зберегти незалежність необхідно роками накопичувати в народі інтеллект. Це довга дорога в дюнах. Але краще ніж бездоріжжя, по якому можуть пройти танки Путіна...
- 1) Де ви бачили в моїх дописах заклики різати всіх і вся?

2) Доки Сонце Незалежності зійде (бо її в нас ще не було), роса закуліси очі виїсть, і зробить з нас бидло, ... вже робить... Ви ще не бачили наркоту в наших дітей? не знаєте, що найздібніші покидають Україну?, що безвіз виносить з країни доллари, зароблені кров'ю і потом заробітчан?

3) Ви за який шмат ковбаси продалися? – маєте ресторанчик? Кафешку? три будки на базарі? продаєте кругляк і металолом за кордон?, адвокатська конторочка, де завжди доять двох злодіїв, що судяться? готельчик соорудили?, платну стоянку?
Олександр Перший _ 12.07.2017 15:34
IP: 188.163.12.---
Згоден з вами, пане Анатолію. Зграя хапуг і корупціонерів заметушилася, занервувала. Важливо, щоб цей процес набрав швидкості і досяг точки, за якою вони почнуть здавати один одного навипередки.
Николай Чаварга _ 12.07.2017 15:28
IP: 104.199.97.---
Полковник Гриценко-Ніс, із золотою медаллю за середню школу!

От як треба починати політичну діяльність в Україні, і перед виборами зокрема. На БігМорді має бути не Морда, а Інформація:

1) Дорогі співвітчизники, дорогі українці, за часи Незалежності Україна обікрадена до нитки!

2) У всі часи, у всіх народів, корупція трималася, тримається і буде триматися на приватній власності на засоби виробництва.

3) Простий українець може знайти захист тільки через чесну державу.

4) Повернемо власність народу через через повернення її державі!

5) Народним депутатом і державним чиновником може стати тільки висуванець від народу, абсолютно не пов'язаний з бізнесом.

6) Через партійні списки до влади приходять корупціонери.
Orest Pecharskyy _ 12.07.2017 15:20
IP: 35.189.218.---
очевидність проста – якщо буде сценарій в Україні по принципу "він різав все, що паном звалось", то це в інтересах Кремля, оскільки буде причина для прямої окупації України... Виходить, щоб зберегти незалежність необхідно роками накопичувати в народі інтеллект. Це довга дорога в дюнах. Але краще ніж бездоріжжя, по якому можуть пройти танки Путіна...
Николай Чаварга _ 12.07.2017 15:13
IP: 104.199.97.---
Николай Чаварга:
Leonid Shpak:
Щоб це довести пропаганда Геббельса із Мордору активно пропагує в Україні новий майдан.
Стукіт по бочках в центрі Києва під час війни і окупації РФ – це музика для Кремля.
То ви натякаєте, що я в когось на підтанцовці? У Путіна? Бо я критикую "опозиціонера Гриценко-Носа"? Вам скільки за це платять? Хто платить? Стукіт бочки в Києві – це музика Кремля, а гроші президента в офшорах, це що? А дії Розенблатів-Полякових-Довгих – це що?

- Добавлю, якщо пропустить система.
- А знищення української інтелігенції, освіти, науки, моралі, медицини, – це що?, це також робота Путіна? А де наші 10 млн українців, хто і куди їх подів? А хто винен в різкому зростанні хворих на снід?, і т.д., і т.п. і несть числа. Це також музика Кремля?
Николай Чаварга _ 12.07.2017 15:03
IP: 104.155.11.---
Не знаю, хто блокує мій допис як нецензурний, мабуть сам Гриценко? Спробую так:

Можна було би розмірковувати і так: ну ладно, взяла Закуліса в нас всю владу, але ж добре діло робить – промисловість як в кращих країнах Заходу, мораль на небувало високому рівні, корупції і сліду нема, виховує в людях мораль і порядність, сприяє притоку чужого інтелекту і нових технологій, сприяє розвитку і укоріненню в Україні власного інтелекту, повернула Україні Козацький Дух і самоповагу, з 7-го місця 1991 року перевела Україну на 4-те, зробила державу енергонезалежною, зберегла ядерну зброю, розказала українцям їх Історію (бо 350 років це було під забороною), зробила "інтелектуальне щеплення" від псевдокультури, від культури занепаду оздоровила націю, ... В такому випадку і я був би обома руками за Закулісу.
Николай Чаварга _ 12.07.2017 15:00
IP: 104.199.97.---
Leonid Shpak:
Щоб це довести пропаганда Геббельса із Мордору активно пропагує в Україні новий майдан.
Стукіт по бочках в центрі Києва під час війни і окупації РФ – це музика для Кремля.
То ви натякаєте, що я в когось на підтанцовці? У Путіна? Бо я критикую "опозиціонера Гриценко-Носа"? Вам скільки за це платять? Хто платить? Стукіт бочки в Києві – це музика Кремля, а гроші президента в офшорах, це що? А дії Розенблатів-Полякових-Довгих – це що?

Мені система відповіла, що в мене заборонена лексика. Де можна проаналізувати мій останній допис проти опозиціонера Гриценко-Носа, щоб кожен зміг переконатися
Николай Чаварга _ 12.07.2017 14:07
IP: 104.199.97.---
продовжую продовжувати...

На днях побачив в нашому городі ваш БігМорд, великий, зрадницький... аткуда дєньгі, Зін? Закуліса дала? Це про вас писав наш Пророк: "За шмат гнилої ковбаси, у вас Вкраїну попроси, то оддасте"? Ви особисто не із закулісяк, це правда, але "призакулісені", ніби ви зять їхній, – ходять такі слухи. Можете спростувати, чи будете мене звинувачувани "в нагнєтанії межнаціональной напряженності"?

А ви коли-небудь задумувалися, хто насправді нагнітає? – той, хто захопив ЗМІ, заводи, фабрики, владу виконавчу, владу законодавчу, четверту владу, землю, надра, чи той, хто вказує про це свинство своєму обікраденому народу? Полковник Ніс, ви коли-небудь над цим задумувалися??? Знову портупея заважає?

Порада: ніколи не хваліться гарвардами, чи медалями за середню школу – це прямий симптом розумової обмеженості і комплексу неповноцінності. Діло робити треба... а історія розбереться, що і до чого.
Николай Чаварга _ 12.07.2017 13:48
IP: 35.187.34.---
продовжую...
Патріот України проаналізує ситуацію в державі, і зробить висновок, що Україна окупована зсередини, і що війну окупанти почали і затягують, і що починалося це давно, – задовго до незалежності. А звідси патріот зробить висновок, що іншого шляху для того, щоб вирватися з лещат внутрішніх окупантів, окрім націоналізації засобів виробництва просто нама, і бути не може.

Вас ображає мій менторський тон? Я є к.ф.-м. наук, по вашій шкалі це мінімум полковник, а якщо врахувати вплив портупеї на мозкову діяльність носія, то виходить, що я все-таки маю певне право і на менторський тон. Ви хвалитеся вашими гарвардами і кембріджами? – так їх нівелює портупея – ви "как гарвардами не хвалітесь, а в лідери вьі не гадітесь".

При державній власності питання недоторканності вирішується одним махом – депутат становиться не тільки недоторканним, але його відповідальність зростає пропорційно (або й квадратично!) його щаблю влади.
Николай Чаварга _ 12.07.2017 13:03
IP: 35.189.218.---
до Гриценко:
- А чим ви принципово кращий від тих, хто не проголосував? По суті, ви дуже близькі до Луценка, який десятки років "патріотив", поки не отримав генпрокурорські сапоги. Вчора він похвалився, що акуратно сплачує 2 мільйони податків. Це ж скільки треба "заробляти", щоб заплатити такі гроші? А що ще в тіні? Чи можна назвати злочинцем президента, який в час війни за незалежність країни казково багатіє, і ховає гроші в офшорах, при нехватці патронів на фронті? Що можна казати про кадру, якого до посади генпрокурора приводить президент-злочинець, і депутати-злочинці?

Чи можна назвати зрадником Луценка? – ні, не можна – це людина чужого етносу, як і його патрон і більшість подєльників-покровителів у ВР. А вас, п. Гриценко, народила українська мати від українського батька. Отже, ви є звичайнісінький зрадник, типу Носа, чи типу каськівих та тягнибоків. Патріот України ніколи не буде займатися мишиною вознею із зняттям недоторканності окремих злодіїв.
kren _ 12.07.2017 12:37
IP: 188.0.104.---
-Vesna-:
На жаль, серед тих, хто не підтримав... (с)
Ага.
імхо,п Vesna.це питання відповідності,соціопостулат,заявлених цінностей і правових практик.Або,коли хочете-зворотня сторона медалі корупції,що безумовно-є одним причинно-наслідковим ланцюгом.
В устрої де закон є товаром на ринкові правових послуг,збоку структури і персон,чиєю компетенцією
є дотримання і виконання закону,і хто особисто мав би бути взірцем для підлеглих і пересічних,але, власне,сам є усособленням мерзоти беззаконня.
Інакше і бути не може.
Slon Verbo _ 12.07.2017 11:44
IP: 178.150.39.---
Человек, разворовавший Армию в самых крыпнх масштабах – и по вооружению, и по имуществу, и по земле, что-то блеет на блоге. Ты должен сидеть, тварь. Сраный полковник, который за 3 года войны ближа 100 км к фронту не приближался.
Корупція1296 Україна та Європа1068 Aтака Путіна1189 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter