Олексій Гарань Професор НаУКМА, науковий директор Фонду "Демократичні ініціативи"

Німці насправді вірять чи змушують себе повірити?

26 червня 2008, 08:22

Добре все-таки "попрацювали" "Регіони" і російські пропагандисти на чолі з Путіним. Цифра в 70% "проти вступу до НАТО" кочує по ЗМІ, у тому числі іноземних; її повторюють і серйозні політики, навіть ті, хто достатньо позитивно ставиться до України. Насправді, цифра, м'яко кажучи, не відповідає дійсності – опитування Центру Разумкова у лютому 2008 р. показують, що в разі референдуму "проти" голосувало б 53%, "за" – 21%. Тому цифра 70% – це, мабуть, об'єднання тих, хто проти, і тих, хто не визначився, а це все-таки "дві великі різниці". До речі, максимальна підтримка вступу до НАТО була у 2002 р. – 32% – цілком на рівні нових членів НАТО, коли ті починали інформаційну кампанію, а мінімальна – 15% – у листопаді 2004 р., коли тодішня влада при підтримці Кремля реально працювала на розкол країни, а країна, у результаті, досі не можемо оговтатися.



У кількох випадках я був свідком того, як експерти показували і пояснювали іноземцям, у тому числі німцям, ці соціологічні дані. Подякувавши за викладки, наші західні партнери продовжують повторювати підкинуті їм цифри про 70%.

Що це? Інерція мислення, бюрократична неповороткість, бажання підігнати цифри під заздалегідь підготовлену, зручну відповідь?

powered by lun.ua
Коментарі — 35
димко _ 28.06.2008 22:09
IP: 92.112.50.---
Если макаке предложить на выбор банан или контрольный пакет акций банановой фермы, то макака думается мне выберет банан. Ну два банана – точно. Верняк.

Обезянко не виновато. Оно выбирает на том уровне, на котором понимает и осознает свои интересы и свою выгоду.

Чего же хотеть от бывшего совка? Типичный гражданин постсоветских стран – социальная и политическая макака. На Западоевропейские "бананы" засматривается, да все никак не осилит понять откуда они там берутся.

Разжевывать надо.
Тейсар-Озгович _ 27.06.2008 15:19
IP: 85.196.249.---
___ krabat
26.06.2008 22:43___ Тейсар-Озгович

Ви так часто повторюєте слово "барига",що складається враженння,що Ваша фаміліє Корчинський:)
як багаторазово тут патякали численні унікуми – жертви професора Преображенського та просто бютнуті об унітаз при передчасних пологах – моя хвамілія Балога, і я тутечки від секретаріату шкробаю пасквілі на Юлю;-))
Ганьба!Ющера на палю!
Юля наше фсьо!
ААУУУУУУММММ...
:-)))

я це не повторюю, а копіюю з вже написаного,спробую знайти більш українізовану заміну для цього терміну.
Yuri_D _ 27.06.2008 10:21
IP: 91.124.64.---
(О.Гарань)
Пане Гарань, Ви як дитина – шукаєте "поганих дядь", робите "відкриття" щодо давно відомого (ще з 1991 р.) ворожого ставлення Росії до всіх країн, що вирішили вирватися з "тюрми народів".
А чому всі ці роки в нашій країні оця вся ваша політологічна тусовка мовчала, не інформувала народ не тільки про NATO, а взагалі про базові засади демократії, економічного устрою найбільш успішних країн? Чому зараз всі так "прозріли" і активно почали говорити про NATO, і чому ще рік тому прем'єрний показ серії фільмів про NATO відбувався "потайки", вночі, і я не бачив жодної статті-обговорення ані на УП, ані в "Телекритиці", ані на ТБ? Що, інший президент був, чи його NATO цікавить лише в контексті мрійництва про другий термін? Дуже не хотілося б, як тут вже зауважили, щоб хтось був проти NATO лише тому, що за це взявся Ющенко:)). Але цим повинні займатися політологи, що мабуть вважають себе "демократами" – роз'ясненям суті, а не дитячим обуренням вже давно набридлими всім жиріновськими і затуліними.
krabat _ 27.06.2008 07:30
IP: 77.121.185.---
26.06.2008 22:43___ Тейсар-Озгович
"...Я згоден на милостиню баригам, дозволити їм сформувати окремий конча-безрадичівський тер округ, включити туди усі елітні барижні поселення..."

Ви так часто повторюєте слово "барига",що складається враженння,що Ваша фаміліє Корчинський:)
Тейсар-Озгович _ 26.06.2008 22:43
IP: 85.196.249.---
Потрібно домагатися чесного виборчого закону,щоб позбутися цієї дегенеративної еліти і дати країні шанс.
Тільки чітко виписаний закон з відкритими регіональними списками в 450 округах,без імпермандату,заміть цього механізм відкликання;
Преференційною бальною системою,коли сам виборець вибирає з списку кандидата від свого округу, а власники політпроектів тільки пропонують місцевих своїх членів;
Коли буде можливість самовисування,за певних виписаних умов, незалежних місцевих кандидатів;
Коли буде заборонено балотуватись іногороднім,бо нинішня ВР не представницька, представлена тільки Києвом;
Коли, уся нинішня барижна псевдоеліта буде змушена гризтись поміж себе за мандати тільки в КИЇВСЬКИХ тер округах за місцем реального проживання;

ОТОДІ,коли зміниться ця барижна еліта, суспільство і держава отримають ШАНС припинити цю вакханалію хаосу та скочування країни на світове дно з її розпадом як цілісної одиниці;

Я згоден на милостиню баригам, дозволити їм сформувати окремий конча-безрадичівський тер округ, включити туди усі елітні барижні поселення,аби вони мали 1го самого конченого у ВР.

Зробити це можуть тільки установчі збори,
вони повинні перезаснувати державу.
Конституція і виборче законодавство – надто важлива справа аби віддавати їх на відкуп лохотронникам з ВРсформованої мільярдерами-шахраями і агентами впливу кремлівського каганату.
Тейсар-Озгович _ 26.06.2008 22:20
IP: 85.196.249.---
Німці насправді вірять чи змушують себе повірити?
Кіно і німці,от поставте себе на місце тих німців і подивіться на Україну з боку,зі сторони завжди краще видно,що побачите?
Країна розділена,консолідації нема ні в суспільстві ні в політичній еліті.
Зовнішня політика різновекторна до абсурду,хто в ліс хто за дровами,одні за НАТО,другі проти НАТО,треті за нейтралітет,четверті з союз з Росією,де ще такий приклад знайдете?
При цьому вже четвертий рік йде безперервна жорстка виборча компанія, і триває очевидна політична криза,кінця краю цьому не видно,навіть Євро-12 не змогло обєднати країну хоча-б для спільного дерибану і під загрозою зриву.
Скільки ще виборів буде до 12 чи 17 року,ясно тільки що немало і в холосту.
Українським ноу-хау є безперервність виборчої компанії від 2004р,тобто пауз між виборами нема,нема влади і опозиції в європейському розумінні,влада у нас сама є радикальною опозицією до самої себе і блокує трибуни,нема опонентів,є тільки вороги.
В такій ситуації ніякий розвиток і реформи неможливі,бо нема консолідованої позиції з жодного питання внутрішньої і зовнішньої політики.
Що повинні думати про нас в ЄС,коли бачуть такий хаос і шизофренію?
Ви би взяли собі додому такого унікального квартиранта?
Очевидно ж притомним людям,проблеми з євроінтеграцією насамперед всередині країни,нам насамперед потрібна національна єдність і консолідована політика.
Без консолідації ми ніколи не зможемо вести діалог і відстоювати нац інтереси ефективно.
LOT_ _ 26.06.2008 20:22
IP: 77.180.182.---
Nemezkie politiki i politika – eto nastoja6ee izvra6enie demokratii.

Politika krupnogo kapitala. A na ljumpenov im na4hatj,glavnoe – chtob rabotali s utra do no4i.
krabat _ 26.06.2008 18:35
IP: 77.121.185.---
От клоуни.
Херсонець _ 26.06.2008 13:46
IP: 70.54.17.---
Із резюме автора на блозі: "Олексій Гарань... учасник багатьох "авантюрних" проектів, що стали успішними". Я от собі і думаю, чого це він, сердешний, так піклується про NATO? Мабуть хоче, щоб і цей "авантюрний" проект став успішним. Невже не за гроші?
Историчка _ 26.06.2008 13:40
IP: 193.239.180.---
26.06.2008 13:05___ Vlad_iz_Kharkova --------Вы видели хоть 1 развитую страну, которая проводила референдумы по вступлению в НАТО?

Уважаемый Vlad_iz_Kharkova, а Вы видели хоть 1 страну, в которой люди, опустившие обороноспособность страны до уровня плинтуса, были бы не повешены, как государственные преступники, а продолжали бы кормить народ байками, о том, что нас защитит НАТО?
pogorelly _ 26.06.2008 13:27
IP: 213.160.137.---
__ Василий_СтоякинУ... мнения разделились – одни считают что ВАЮ НЕ МОЖЕТ в силу своей особенной УНИКАЛЬНОСТИ, я же считаю, что мало того что не может, он еще и не ХОЧЕТ вступления в НАТО. он не противодействует а просто ему по барабану. Нет такого желания. это не так важно как мыстэцький арсэнал и батурин с мариинским реставрировать. его страсть, хобби и призвание – зав управлением реставрации архитектурных памяток. было бы НАТО приоритетом – совсем другая линия поведения была бы в 2005-2008 годах.

ТЭНу.
спасибо, открыли глаза. и полгода человек не пробыл в премьерах, а уже и лобби в ЕНП (ходил бы ВАЮ на встречи с фракцией ЕНП и у него было бы лобби), и " Умудрилась показать..." (вы на родном языке писать не пробовали, русский то у вас того, хромает). А главное евродепутаты, Соланы там разные с Баррозами и Ферхойгенами, ну такие внушаемые... Берлускони – лох, Меркель – трусиха, Саркози – бабник, есть еще премьеры Бельгии, Швеции. все так просто объясняется. На Ющенко пашет весь МИД, а лобби в Европе – У Тимошенко.
особенно насмешило "...Если Европе показать другую стабильную комбинацию которая поддержит ПДЧ, она на это согласится. " комбинацию из трех пальцев показывать не пробовали? у вас есть наработки таких комбинаций? есть желающие покомбинировать? могу порекомендовать ПР, СПУ, КПУ, ПСПУ – желающих хоть отбавляй. По-секрету, это в хорунжевке канают комбинации, в европе смотрят не на СЛОВА а на ДЕЛА.
Vlad_iz_Kharkova _ 26.06.2008 13:05
IP: 195.26.93.---
26.06.2008 11:42_ Историчка Вы приводите такие свежие и высокоинтеллектуальные анекдоты, что хочется спросить, Вы видели хоть 1 развитую страну, которая проводила референдумы по вступлению в НАТО? Проводились они в нескольких странах, в которых приведенные Вами анекдоты как раз соответствуют уровню населения.
Селянка _ 26.06.2008 12:52
IP: 82.193.105.---
oleg_dnipro
Як приємно вигадувати усілякі причини,аби самим нічого не робити.А Ви не замислювались,що може головна причина у безперервному з 2004р. "Параска-шоу"?Це тішить мудрий український нарід за недостатком інших розваг,але не адекватно сприймається на Заході.
oleg_dnipro _ 26.06.2008 12:30
IP: 217.24.164.---
Причина та же, что и отказ нам в ПДЧ – деньги Газпрома. "Самая неподкупная" нация легко подкупается, когда речь идет о больших суммах. Предыдущий шеф всея Германии продался Газпрому, теперь Меркель стоит в очереди.
галушка _ 26.06.2008 12:29
IP: 195.39.249.---
Незраднику-------І де ж Ви здобули ті 95%? Це абсолютна неправда! НЕ видавайте бажане за дійсне.
serpav _ 26.06.2008 12:05
IP: 212.3.125.---
Не дарма ж у нас здавна повелось – дурних називали або турками, або німцями.
Незрадник _ 26.06.2008 11:50
IP: 194.30.168.---
Біда у тому, що без Донецька, Харкова, Одеси і Криму і нас було б 70% за вступ до НАТО. А там не 70%, а 95% – проти. Питання вступу до НАТО – реально розколює Україну.
Vaka _ 26.06.2008 11:49
IP: 91.197.48.---
Ten
Ваш экскурс в Юлины "интересы" не очень убедителен. А сравнение нас с Италией (забыли ещё про Бельгию) просто смшно. Дай бог нам такой "нестабильности". И не дай бог Италии нашей 5 колонны, разделённости страны по временным эпохам, НАТО и проч. Не припомню также, чтобы кто-то ставил под сомнение её границы или требовал второго гос.языка. Продолжить список "общих" черт можете сами.
А тому, кто сделает "Ющенко заложником того, что он должен дружить с Юлей" надо дать медаль героя Украины. Только вряд ли кому-то это удастся.
Историчка _ 26.06.2008 11:42
IP: 193.239.180.---
26.06.2008 08:22___Олексій Гарань ----Що це?

Уважаемый Олексій Гарань, це Ваше версия старого анекдота.
Приходит дедушка к доктору и жалуется, что не может с бабкой справиться. "Так возраст уже какой, что ж Вы хотете?" "А вот сосед старше меня, а говорит, что может три раза за ночь." "Так и Вы говорите."

Уважаемые пронатовцы, если вы хотите, чтобы к вам относились серьезно, давайте референдум. Вместо того, чтобы кормить всех баснями, что вы три раза за ночь можете вступить в НАТО.
Ten _ 26.06.2008 11:38
IP: 92.113.81.---
Как Выяснилось у Юли есть свое лобби в ЕНП. Так вот ПДЧ для Украины в декабре не выгодно не только РФ, но и Юле. Она ведь при этом умудрилась показать в ЕС, что только она может помочь Ющенко привести страну в НАТО. Те естественно начали говорить о поилитической стабильности (забыв при этом про Италию). Вот и сделали Ющенко заложником того, что он должен дружить с Юлей для того, что-бы было ПДЧ. Вот и расчет у Юли прост, чем дольше не будет ПДЧ, тем дольше Ющенко должен будет ее терпеть! Но вот она забыло только о том, что политическая стабильность с Юлей не возможно по определению. Юля человек-революция, она сильна именно в сражении,в стабильной спокойной жизни она теряет все преимущества – это особенность характера! Если Европе показать другую стабильную комбинацию которая поддержит ПДЧ, она на это согласится. Плюс конечно РФ сильно старается. Нельзя забывать кто партнеры Меркель по коалиции, они ведь очень близки к Путину. Меркель боится развала собственной коалиции, если она поддержит ПДЧ для Украины.
Vaka _ 26.06.2008 11:33
IP: 91.197.48.---
pogorelly

Потому и возникают подозрения в искренности данных намерений. Хотя, как это часто быват, все возможно, проще. Ставшая легендарной безалаберность и пофигизм. Никакой политики. Так что – не каждая кухарка...
Василий_Стоякин _ 26.06.2008 11:32
IP: 212.42.73.---
___ pogorelly: "вот только заметьте, по спортивному соревнованию по ножному мячу евро-2012 у нас есть оргкомитеты во главе с гарантом, премьером, вице-премьер, министр, отдельно червоненко, хотели новую должность вице-премьера ввести"

И при этом вполне серьезно стоит вопрос, что нам откажут в праве проводить "Евро-2012". Дело не в количестве должностей, а в мере кривизны рук. Кто-то умный сказал, что Ющенко – царь Мидас наоборот. За что не возьмется, все превращается во...вно.
Флинт _ 26.06.2008 11:10
IP: 217.87.55.---
ФАНу. Не немцы виноваты в несбыточности любых планов по продвижению Украины в сторону цивилизованного мира. Нет этого продвижения по внутренним причинам, стоит их перечислять. Разруха в головах – это основное препятствие. Неча на зеркало пенять, коли рожа крива.
pogorelly _ 26.06.2008 11:07
IP: 213.160.136.---
согласен и с ___ Vaka. вот только заметьте, по спортивному соревнованию по ножному мячу евро-2012 у нас есть оргкомитеты во главе с гарантом, премьером, вице-премьер, министр, отдельно червоненко, хотели новую должность вице-премьера ввести. а по НАТО – один Огрызко, ну иногда монстр внешней политики – Рыбачук подмахивает. у гаранта по конституции несколько зон ответственности – защита конституции, внешняя политика, безопасность +силовые структуры. и как у нас с этими вопросами? все путем? а он еще и еще себе полномочий хочет под диктовку сантехника.
Флинт _ 26.06.2008 11:04
IP: 217.87.55.---
Что-то собираются строить на острове Змеиный. Лучше всего бы там смотрелся монастырь с этим символическим названием. Удалился бы туда гарант, прихватил бы ближайший обслуживающий персонал, глядишь и сохранилась бы независимая страна. Слишком много "бы", к сожалению.
Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291 Корупція1443 Зеленський75 Мовне питання189
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter