Дмитро Кулеба Постійний представник України при Раді Європи

Наша компанія в наших руках

19 листопада 2016, 23:47

Олена Трегуб опублікувала на УП блог про зраду "Моя компанія", що миттю розлетівся мережею і продовжує набирати обертів.

Відповідно до законів бюрократії я не повинен реагувати, тому що формально мене це не стосується – не моє посольство, не моя відряджена.

Але блог Олени, яку я поважаю, виходить за межі бюрократії та й я недолюблюю закони бюрократії, тому декілька тез без сподівання на таке ж широке поширення:

- стара Україна пристрасно жадає, щоб нова Україна пересварилася сама з собою. Розуміючи це, я традиційно залишаю без реакції тези колег, з якими категорично не погоджуюся, але яких вважаю однодумцями. Олена – однодумець, але її блог є несправедливим і потребує відповіді. Проте сваритися ми не будемо:)

- я щасливий, що такий професіонал, як Олена Трегуб, вирішила допомогти державі Україна в складні часи. Це і є справжній патріотизм;

- я не такий крутий як Олена. Не навчався в США, не працював на іноземні інституції, не робив жертв заради України, не заробляю для неї мільйони, не є "реформатором". Я – чинуша. Був на держслужбі з літа 2003. Пішов з держслужби влітку 2013. Повернувся на держслужбу влітку 2014. Нічого героїчного. Тому подальший текст прошу сприймати відповідно;

- я поганий дипломат і заслуговую бути включеним до блогу Олени авансом. Я люблю делегації, які сідають в автобус і їдуть туди, куди їм треба. Я не люблю делегації і делегатів, які очікують, що дипломат має бути завжди і скрізь поруч в будь-який момент, тому що для того і прибувають гості, щоб до них приставляли дипломата, возили на машині і задовольняли усі примхи. Більше того, я забороняю своїм співробітникам займатися таким обслуговуванням. Це – функція водія, з окремих питань – протоколіста, і лише коли дотримані процесуальні вимоги. Через такий підхід я декілька разів бортанув народних депутатів і представника СБУ, а також – зараз буде жах – проігнорив людину, на яку АПУ просила звернути особливу увагу. Через такий підхід я вже нажив собі ворогів, але це я переживу;

- я не сприймаю дурну сторону бюрократії і позицію "громадянин завжди винен". Через це мене проклинали певні кола в МЗС ще до від'їзду до Страсбурга. Але я це все дійсно не сприймаю;

- утім, коли йдеться про фінансову звітність, я стаю бюрократом найгіршого штибу. Так от, відповідно до законодавства, щоб Олену зустріли в аеропорту, було потрібно, щоб МЕРТ надіслав листа на МЗС, а МЗС дав доручення Представництву при ЄС. І рівень посади Олени тут ні до чого. Може, і звучить тупо, але це правильна процедура і якщо ця процедура не буде дотримана, глава Представництва нестиме фінансову відповідальність. Якщо доручення було, а Представництво не зустріло, я на боці Олени. Якщо доручення не було, я на боці Представництва. Тому що демократія – це процедура;

- поведінку співробітниці Місії при НАТО можна поставити під сумнів. Тут я з Оленою згоден. Колега могла зробити пару дзвінків, з'ясувати ситуацію і чим можна допомогти. Утім, я не був на місці подій, тому не знаю нюансів і як саме відбувалася розмова. Знаю лише, що глава Місії Єгор Божок є профі та дуже уважно ставиться до гостей;

- у будь-якому разі дипломат не несе відповідальності за втрату душевної рівноваги держслужбовцем;

- мене, як і Олену, засмучує, що "моя компанія" не забезпечує мене всім необхідним і тримає мене в залізних рукавицях. Це дійсно хрінова компанія. Вона не цінує людей. Але вона вимагає жертв. Вона перша підлягає декомунізації. Але вона уникає її. Та це наша держава. Яку нам судилося змінити на краще. І кожен з нас робить вибір скільки, коли і як на неї працювати, як її змінювати. Історія в аеропорту – сумна, але що буде, якщо ми всі розкажемо свої сумні історії?

- Микола Точицький – один з найкращих українських послів, який приймає десятки делегацій щомісяця. Я не вірю, що щось було зумисно зроблено, щоб ускладнити Олені життя. Можливо, сталася накладка, але я не вірю в свідомий ігнор. Заяву про скрутне становище її попросили написати, тому що так вимагає законодавство і консул не може вчинити інакше;

- я навіть не проти, щоб, як просить Олена, були створені "сприятливі умови для роботи реформаторів". Чернь на дерслужбі почекає поки і їй щось створять;

- сподіваюся, Олена залишиться на держслужбі, а держава змінить своє ставлення до держслужби.

Загалом, сумно, що на третій рік після Майдану якось непомітно в Україні з'явився поділ чиновників на "реформаторів" та "всіх інших", що єдність однодумців з'їдає іржа, що державу починають сприймати як розчарування, хоча це все ще наша компанія і вона дійсно в наших руках, в руках кожного з нас.

В той день, коли ми з більш або менш серйозних причин знищимо один одного, внутрішній і зовнішній вороги спільно та із задоволенням знищать нас всіх. Давайте пам'ятати про це.

powered by lun.ua
Коментарі — 49
-Vesna- _ 21.11.2016 09:31
IP: 93.72.143.---
rabbik:
УНІАН звернувся з кількома запитаннями, що цікавили громадськість, до Вадима Долганова, Сюзанни Станік,

Над їх будинком (хоча б одним з них) дрони зранку не літали?
rabbik _ 20.11.2016 22:05
IP: 104.154.48.---
Спецслужба "переключилась" на нотариуса Сюзанны Станик
Судья КСУ и ее мать с прессой не общаются, а мужу Станик обещают Национальную телекомпанию.

segodnya.ua/img/article/513/93_main.jpg

"Сегодня" дважды пробивалась к 74-летней маме Сюзанны Станик Оксане Антошко,
Квартира снаружи выглядит вполне обычно – дверь бронированная, с наворотами. На звонки и стук никто не отреагировал. Часа через два мы наведались опять. В этот раз парадное было закрыто, а рядом топтались два милиционера Авакова. "К кому?"- сурово спросили они и потребовали показать документы. "Мы охраняем тут общественный порядок", – сказал, как отрезал, тот и больше не проронил ни слова. и препроводил до искомой квартиры. После пары звонков (как показалось, особым сигналом), донесся женский голос из-за двери: "Кто там?" Услышав, что пришли из "Сегодня", ответили так: "Нас закрыли снаружи, а ключика нету. И вообще, Оксана Теодоровна спит." Милиционер, остававшийся рядом, проводил до выхода.
rabbik _ 20.11.2016 21:39
IP: 104.155.89.---
УНІАН звернувся з кількома запитаннями, що цікавили громадськість, до Вадима Долганова, Сюзанни Станік,

Пане Вадиме, Ви все в роботі – акі бджола, І це незважаючи на те, що у вас дружина багата жінка. На дванадцять мільйонів доларів нерухомості – це ж скільки ви з ренти могли б мати – більше, ніж Ваша редакторська зарплата...

Що там нерухомість – он, почитав газети, виявляється у Сюзанні є також акції якоїсь нафтогазової компанії якогось Онищенка.
Це сказав Гріша Омельченко, зразково-показовий викривальник, Юлін депутат.

Гріша при Кучмі тоді мочив Юлію Володимирівну Тимошенко. Це приклад дикого заказушника, який не ходив, а бігав до Кучми, писав листи в прокуратуру. Він вчора писав на Тимошенко, сьогодні – на Станік, завтра – на вас.
rabbik _ 20.11.2016 21:27
IP: 104.155.87.---
маленький екскурс в історію – знаменита на весь світ голова Постійного представництва України при Раді Європи – Сюзанна Станік.
шикарна вілла в стилі Луї 14
білі мерседеси останньої моделі міняла кожного пів року.
5 французьких поварів – банкети кожного тижня.
коли європейсяка преса почала задавати питання – поміняла карьєру
2003-2004 гг. – посол Украины в Швейцарии.

С марта 2004 г. – судья Конституционного Суда Украины.

С сентября 2006 г. – заместитель председателя Конституционного Суда (КС) Украины.

Октябрь 2007 г. – была в судебном порядке уволена с поста судьи КС.

Указом от 28 апреля 2010 года Президент Виктор Янукович восстановил Станик в должности судьи КС Украины, отменив Указ президента Виктора Ющенко от 3 апреля 2008 года,

Чоловік Сюзанни Станік: Ви мене запитуєте про квартири, а я вас запитаю, як виглядає ваша спідня білизна?

Григорій Омельченко про звязки Станік і Тимошенко і розгон парламенту 2007 року
rabbik _ 20.11.2016 20:46
IP: 130.211.57.---
Детальніше про роботу Постійного представництва України при Раді Європи і Дмитра Кулеби розповідає бувший його керманич, посол Анатолій ШЕВЧУК:
"Сьогодні в Постійному представництві працюють сім дипломатів, чотири адміністративно-господарські працівники (на постійній основі), двоє господарських працівників (на контрактній основі): прибиральниця й садівник.
Дипломати працюють із величезим напруженням. Не те, що я хочу набити ціну і сказати, як нам, мовляв, погано... Погано, коли роботи немає.
Головне перевантаження настає тоді, коли прибувають до Страсбурга наша парламентська делегація,
Заліщуки, Наєми, Лєщенки.
З депутатами треба постійно працювати, сприяти їм, надавати інформацію, мовну підтримку (адже, на жаль, у нас не всі депутати володіють іноземними мовами).
для нормального функціонування Постійного представництва при Раді Європи нам виділено цього року 616 тисяч доларів. Воно завжди, знаєте, як то кажуть, грошей не буває багато. Хотілося б, щоб було більше.
rabbik _ 20.11.2016 19:59
IP: 130.211.57.---
Василь Гажаман:
Для цього треба працювати з українськими кадрами – це основне...
уже працюють
==
Oleg Vasylenko – отдел кадров МІДа
Викладене, є правовою підставою щодо порушення службового розслідування відносно пані О. Тригуб. А також враховуючи відсутність дозволу на відрядження, прогули і звільнення.
rabbik _ 20.11.2016 19:58
IP: 104.199.53.---
:
Яка страна, така к ней отношение.[/QUOTE
радуйся веня.
Імперія срайк бек.!!!

Oleg Vasylenko – отдел кадров МІДа
Викладене, є правовою підставою щодо порушення службового розслідування відносно пані О. Тригуб. А також враховуючи відсутність дозволу на відрядження, прогули і звільнення.

Василь Гажаман _ 20.11.2016 19:53
IP: 94.158.95.---
Для цього треба працювати з українськими кадрами – це основне...
rabbik _ 20.11.2016 19:53
IP: 104.199.73.---
Sudan:
Дата рождения: 19.04.1981
в 2003 году на должности атташе Службы главного юридического советника – 22 года отроду.
отец – Иван Дмитриевич Кулеба – украинский дипломат, в 2003-2004 гг. – заместителем министра иностранных дел Украины,
в 1997-2000 гг. был послом Украины в Египте, а с 2004 по 2009 гг. – послом Украины в Чехии.

всеми нами любимой Насте Дєєвой – 24 года...
Усього у Брюселі працює більш ніж півсотні наших дипломатів, з них 38 в одному Представництві при ЄС.
==
СБУ...!!!
Служба Внешней Разведкі...!!!!

Скока такіх Кулєб продают наші госсекрети в європе...!!!!
Сергій Олексійович Бут _ 20.11.2016 19:43
IP: 176.112.1.---
Цікавий комент... Він дещо прояснює в ситуації Олени Тригуб... Але є ще один, суто практичний момент. Мова йде про жінку... А всі жінки мають звичку класти своїх картки в гаманець... А гаманець, відповідно, у валізу... А валізу можуть залишати, як у випадку з Оленою Тригуб, на якийсь момент без пригляду... І цього моменту, буває й так, виявлється достататньо щоб чіїсь блудливі руки її (ту валізу) поцупили... А володарів таких блудливих рук достатньо не тільки в Києві... Є вони і в Брюсселі... І чатують на таких жіночок... Бо вони добре знають ці їх особливості... От так... І людина залишається без копійки грошей... Висновок: картки не повинні лежати у тому гаманці... Вони повинні лежати десь в іншому місці, як у чоловіків... І тоді таких драм буде менше...
Andrey Kononenko _ 20.11.2016 19:13
IP: 188.163.73.---
aerodrom:
Andrey Kononenko:
============
этот ответ Трегуб никак не подтвердил ее версии "ограбления" и не опроверг ни одного факта из версии представительства и переводит стрелки на какие то новые темы))

Хорошо, что Трегуб начала пубикации, теперь мы лучше знаем что из себя представляют реформаторы с американским дипломом – ничего
А также мы знаем, что из себя представляет украинская госслужба.
aerodrom _ 20.11.2016 19:06
IP: 104.155.87.---
Andrey Kononenko:
============
этот ответ Трегуб никак не подтвердил ее версии "ограбления" и не опроверг ни одного факта из версии представительства и переводит стрелки на какие то новые темы))

Хорошо, что Трегуб начала пубикации, теперь мы лучше знаем что из себя представляют реформаторы с американским дипломом – ничего
Andrey Kononenko _ 20.11.2016 18:47
IP: 188.163.73.---
aerodrom:
facebook.com/UkraineEUMission/posts/1335286429817881
представительство Украины при ЕС опубликовадо более правдоподобную версию, где Трегуб выглядит в нелучшем свете
Также есть ответ Олени Трегуб:
facebook.com/UkraineEUMission/posts/1335286429817881?comment_id=1335368826476308&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R1%22%7D
aerodrom _ 20.11.2016 18:31
IP: 104.155.89.---
facebook.com/UkraineEUMission/posts/1335286429817881
представительство Украины при ЕС опубликовадо более правдоподобную версию, где Трегуб выглядит в нелучшем свете
Oleksandr Zub _ 20.11.2016 17:48
IP: 104.199.210.---
_ABM_:
Не повинні були, бо Постійного представництва Украіни при Раді Європи це питання абсолютно не стосувалося і не стосується, що Д.Кулеба чітко і сказав з перших рядків. А ось вже посилання на коментар установи, де все і як насправді відбувалося – сторінка в Фейсбуку Представництва Украіни при Європейському Союзі. Не дозволено УП прикріпити цей лінк у коментарях, але цю сторінку знайде кожен бажаючий.
Oleksandr Zub _ 20.11.2016 14:14
IP: 104.199.238.---
І наостанок. Дотримавши цих кілька простих кроків, у нашому випадку: досвідчена пані Олена Трегуб – не намагалася б настільки емоційно перекласти публічно провину на інших – основна причина такої поведінки полягає в очевидній особистій безвідповідальності та самовпевненості. Тому певно така злість на всіх, окрім себе. А втрата О.Трегуб службових документів, які зберігалися нею в електронному вигляді на її персональному переносному носії, якщо це дійсно так – це вже компетенція зовсім іншої царини.
Висновок – тотожний із шановним Д.Кулебою – "Коли ми (українці) з більш або менш серйозних причин знищимо один одного, внутрішній і зовнішній вороги спільно та із задоволенням знищать нас всіх". Пам'ятаймо про це! Тримаймо зброю гострою;)
Oleksandr Zub _ 20.11.2016 14:04
IP: 104.199.210.---
Друге. У разі, якщо по прильоту в іншу країну все ж трапилася прикрість, включаючи крадіжку, раптове погіршення стану здоров'я, втрата особистих речей чи окремих елементів (коштів, засобів зв'язку, документів тощо), головним кроком має бути контакт громадянина України з представником правоохоронного органу/охорони (людина в уніформі), наприклад, аеропорта з метою подальшого контактування засобами зв'язку поліції/охорони з представником відповідного посольства/консульства на номер вже згаданої "гарячої лінії", де консульський працівник вживатиме конкретних заходів реагування.
Для довідки: Ключове слово в кожній такій ситуації – Посольство України (Ембассі оф Юкрейн – в англомовних країнах, Сафарет Юкраніа – в арабських країнах, Сатантут Юкрейн – в Таїланді).
Oleksandr Zub _ 20.11.2016 13:57
IP: 130.211.242.---
Для окремих коментаторів, які не володіють предметом ситуації, дозволю собі в практичному ключі нагадати про порядок простих дій, які кожен міг би чітко усвідомити у разі відрядження за кордон з метою участі у заходах, які стосуються відповідної компетенції. Це стосується і не буде зайвим для кожного із нас – простих громадян України, а також службовця пані Олені Трегуб, щодо якої МЕРТ вирішив не недсилати жодного клопотання до МЗС України або, принаймні, до ППУ при ЄС, про що правильно зазначив Постійний представник при РЄ Д.Кулеба:

1. Плануючи поїздку за кордон – першочергово видруковуються або занотовуються для себе на папері (або запам'ятовуються) контактні дані відповідного консульського працівника з номером круглодобової т.зв. "гарячої лінії" мобільного зв'язку, яку МЗС України вже давно запроваджено для вільного доступу у кожному із посольств/консульств за кордоном;
Andrey Kononenko _ 20.11.2016 13:12
IP: 188.163.73.---
_ABM_:
Тут вопрос не в имидже. Всё гораздо хуже. Трегуб приехала с государственной миссией и столкнулась с безразличием остальных официальных представителей своего государства. Как бы напрашивается вопрос – а существует ли государство?
Сергей Папков _ 20.11.2016 12:31
IP: 93.73.27.---
lex-us:
Сергей Папков:
ДУЖЕ ДОСТОЙНА ВІДПОВІДЬ людини
І деж ви побачили, що він поважає свою державу? В цих його словах – "- мене, як і Олену, засмучує, що "моя компанія" не забезпечує мене всім необхідним і тримає мене в залізних рукавицях. Це дійсно хрінова компанія. Вона не цінує людей."
За такі слова його треба гнати з Постійного представника України при Раді Європи.
Мені здалося, що це він так "прикалується". Головне, що там продекларовано: якщо держчиновник пішов на посаду, то це "його країна", бо він має важелі впливу на те якою вона є. Роби, що повинен та вважаєш за потрібне, а далі будь що буде. Виженуть за "колючість", чесно скажеш людям: "Зробив, що зміг!". Те, що чиновницю не зустріли на кадилаку, звичайно дурниця. А ось допомагати, якщо трапився форс-мажор представництво, повинно беззастережно (і застосоватися ця тезу має ОДНАКОВО до БУДЬ-ЯКОГО громадянина без огляду на його походження чи посаду).
lohik _ 20.11.2016 12:03
IP: 37.54.129.---
Мільярдер Ахмєтов приватно купує бразилійських футболістів по 30 млн. доларів за пару ног та забезпечує їм нормальні умови згідно контракту...А в той же час держава кидає напризволяще за кордоном своїх громадян у форс-мажорних обставинах або не може нормально забезпечити перебування свого представника у міжнародному відрядженні...Виходить, що наша олігархічна мафія фінансово сильніша за державу...Тому не дивно, що обирає президентів...
valsh01 _ 20.11.2016 11:50
IP: 79.140.1.---
lohik:
Саме гірше, коли почнуть мстити Олені, що винесла сміття з хати...А всі проблеми держави, що не завжди може захистити на відповідному рівні своїх громадян і держслужбовців за кордоном – від бідності...
Це недоліки становлення нашої молодоі незалежної держави...В приватних чи корпоративних поіздках, які організовують олігархи, такі випадки неможливі...Фонд Пінчука, наприклад, приймає своїх запрошених ВІП-персон і зарубіжних гостей в Києві на найвищому рівні
Может, наши проблемы и от бедности. А, может, и от того, что в диппредставительствах работают люди, более занимающиеся своими делами, чем делами граждан Украины за рубежом. К сожалению, диппредставительства такая же закрытая для общественности территория, как армия или тюрьмы, например. Поэтому реально узнать, что там происходит, практически невозможно. И, как мне кажется, Пан Кулеба именно поэтому так уверенно вешает лапшу на уши, поскольку общественности проверить его слова просто невозможно
lohik _ 20.11.2016 11:45
IP: 37.54.129.---
А бюрократу Кулебі, що придержується процедури, не треба прибіднюватись, що він поганий дипломат...При нинішній владі він знову став запотребованим...З поганими дипломатами такого не буває...
lohik _ 20.11.2016 11:37
IP: 37.54.129.---
Саме гірше, коли почнуть мстити Олені, що винесла сміття з хати...А всі проблеми держави, що не завжди може захистити на відповідному рівні своїх громадян і держслужбовців за кордоном – від бідності...
Це недоліки становлення нашої молодоі незалежної держави...В приватних чи корпоративних поіздках, які організовують олігархи, такі випадки неможливі...Фонд Пінчука, наприклад, приймає своїх запрошених ВІП-персон і зарубіжних гостей в Києві на найвищому рівні...Ще нікого з них в Украіні не пограбували...
valsh01 _ 20.11.2016 11:23
IP: 79.140.1.---
-Vesna-:
Там де тонко – там і рветься, Пане Кулеба.
З пошаною.
Хотел бы понять, за что Вы так уважаете Пана Кулебу)). Авансом? Или есть за что?
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter