Тарас Кузьо Науковий співробітник Центру трансатлантичних відносин (ЦТВ) Школи фундаментальних міжнародних досліджень (ШФМД) при Університеті Джонса Гопкінса.

Кто на самом деле сотрудничал с Партией Регионов?

05 вересня 2008, 13:59

То, что Юлия Тимошенко (БЮТ) голосовала вместе с Партией регионов не является главной причиной решения Нашей Украины – Народной самообороны (НУНС) выйти из оранжевой коалиции. Переговоры и сотрудничество Ющенко и Нашей Украины/НУНС с Януковичем и Партией

В приведенных ниже семи примерах БЮТ голосовал против в трех случаях, БЮТ не принимал участия в секретных переговорах с Парией регионов в других трех случаях и никогда не шла на компромиссы в седьмом случае.

http://blogs.korrespondent.net/celebrities/taraskuzo/4870

powered by lun.ua
Коментарі — 66
nepatriot _ 19.09.2008 17:58
IP: 213.160.140.---
И Римская Империя имеет к современным итальянцам самое прямое (ландшафтное, к примеру) отношение. По тому же Гумилёву. Читайте первоисточники. http://gumilevica.kulichki.net/EBE/index.html

Да что вы? Римская империя имеет ПРЯМОЕ отношение ко ВСЕМУ европейскому этносу (Гумилёв условно называл так называл всю "европейскую" или "христианскую" так называемую цивилизацию). Иначе, по вашей логике, Римская империя была в границах нынешней Италии. Смешно. Моя мысль в том, что НЕЛЬЗЯ СРАВНИВАТЬ древние цивилизации, которые существовали в своих временных и географических границах с современными народами-этносами. Это глупо и приводит к плохим последствиям.
ighorka _ 12.09.2008 14:35
IP: 85.223.212.---
08.09.2008 13:17___ nepatriot
Извините, но Гумилёв не открывал теорию этногенеза (термин означает: "происхождение народов"), а предложил один из видов этой теории – пассионарный этногенез. И уж ни в коем случае он не высмеивал расовые, религиозные, юридические и языковые единства этносов. Он лишь заявлял, что в общем случае это единство не обязано, но может быть. И Римская Империя имеет к современным итальянцам самое прямое (ландшафтное, к примеру) отношение. По тому же Гумилёву. Читайте первоисточники. http://gumilevica.kulichki.net/EBE/index.html
nepatriot _ 08.09.2008 13:17
IP: 213.160.140.---
По-преше, ЮВТ – не моя богиня. Я ставлюся до неї як до функціїї, як до будь-якого політика, і вважаю, що будь-який прямий контракт із будь-якою компанією є більш прогнозованим, контрольованим і і тим, на який можна впливати, ніж будь-які корупційні домовленості із посередниками.

По-друге, гумілоьв. навпаки. завжди висміював расові та націолналістичні теорії, оскільки відкрив теорію етногенезу. якою всі ці дурощі спростував, тому що етносів кращих чи гірших немає, вони є різні, от і все. А от з боку президентського секретаріату, в тому числі від самого Юща, не раз уже останнім часом лунають натіки про неукраїнськість походження деяких політиків і тому ніби-то їх непатріотиз із поганими натякими якраз на всякі "Протоколи..." То агент кремял, то сіоніст і тп..., то "боговибраність" українців і т.п.
А Гумільов якраз і визначив, що не поняття НАЦІОНАЛЬНОСТІ, РАСИ говорить про приналежність людини, а якраз те, що вона НАРОДИЛАСЯ НА ПЕВНІЙ ТЕРИТОРІЇ (у даному випадку це – Україна). Якраз люди, наближені до Юща. ті, які компроментують його, зокрема, ненауковими сентенціями про. зокрема, трипільську культура, яка дійсно була великою цивілізацією, але мала таке відношення до сучасних українців, як Римська імперія до сучасних італійців, ги-ги, розпалюють ворожнечу.
05.09.2008 20:48___ Тейсар-Озгович
Хто зіграв роль провокатора на користь "Газпрому",чиєю дочкою є "Росукренерго", вимагаючи розриву контракту і переходу на прямі поставки без посередника,чи не ваша богиня?
Тейсар-Озгович _ 05.09.2008 21:15
IP: 85.196.249.---
gotohell
17:38___ nepatriot
Вы еще забыли упомянуть что он жил со студенткой потом ее убил и ребенка отдал балоге -и теперь он его шантажирует.Просто полный набор.
це вічна пісня ще одного бютівського Шаріка, який уявив себе самим Швондером – унікального кудлатого песика,він вигавкує той дезинформаційний лайнометальний ресурс ОРД з дешевою пройдохою Бойком.
Тейсар-Озгович _ 05.09.2008 20:59
IP: 85.196.249.---
Ф-Всеволод
18.08.2008 20:15___ Стен1

Васька Ихтиандр-Волга не может быть предателем просто потому, что он никогда не был ни патриотом, ни настоящим гражданином Украины. Он обыкновенный открытый агент Расеи, каковыми являются также комуняки, социки, большая часть ПРдунов. Один из таких агентов является, кстати, секретарем СНБО Украины с подачи хоруживского мессийки.В военное время и в особый период с такими поступают просто – упрятывают в лагеря без суда и следствия. Интернирование называется такая процедура.
то може вже пора до компанії і вашу Жулю разом з усіма бютнутими Медведчуківцями,замість Богатирьвої,яка зрадила надії групи Клюєва-Портнова?
)))
gotohell _ 05.09.2008 20:56
IP: 82.144.202.---
17:38___ nepatriot
Вы еще забыли упомянуть что он жил со студенткой потом ее убил и ребенка отдал балоге -и теперь он его шантажирует.Просто полный набор.
А кровь христианских младенцев он не пил?
А в масонских заговорах не участвовал?
А как у него с родословной согласно теории Льва Гумилева?Может все-таки "протоколы сионских мудрецов"?
Знаток вы наш и пламенный разоблачитель -а потом Б.Кушнирук мне говорит что пресса ни-ни, ни при чем
Пусть почитает сии гениальные опусы
Тейсар-Озгович _ 05.09.2008 20:48
IP: 85.196.249.---
А хто як не "Росукренерго",про причетність до якого Ющенка ніхто нічого так і не знайшов,поставляв нам газ в 2005р, і поставляє і в цьому році?
Іншого підрядника,для середньоазійського газу, окрім власне "Газпрому", нема,бо власне весь середньоазійський газ законтрактований Газпромом на десятиліття вперед.
То справа ФСБшно-Газпромівської корпорації, середньоазійських вождів, і пердонівських Бойка і Ко,як їм тирити державний бюджет Росії,нам до того яке діло,адже Європа якій теж поставляє та контора зовсім не проти?
Чи ваша Жулія тільки хотіла, аби за її заслуги кремліни ще замінили Бойка і Фірташа на неї з Турчиновом,то хто ж проти,нехай бореться?

Хто зіграв роль провокатора на користь "Газпрому",чиєю дочкою є "Росукренерго", вимагаючи розриву контракту і переходу на прямі поставки без посередника,чи не ваша богиня?
Хто пустив замість внучки "Газпрому": – "Укргазенерго" на внутрішній ринок України саму мамку – "Газпром",якого позбутися значно важче?
Хто піарився перед виборами з провокативними заявами на чотирьох московських головних каналах,куди кого попало не пускають,з заявами відбирати незаконтрактований газ, і нічого не підписувати в люті морози,не Жуля?
Потім за весь незаконтрактований в "Росукренерго" газ довелось платити "Газпрому" вже не по 95 а по 230.
Може за ці теж заслуги на неї газпромівські закрили справу?
А нащо Турчинов знищив архів СБУ на Могілевича,адже в ФСБ є ще більший архів,не здогадуєтесь?
Хто відстоює інтересиГазпрому щодо шельфу?
TP _ 05.09.2008 20:26
IP: 93.73.155.---
05.09.2008 19:33___ Игрек-минус

TP (05.09.2008 18:33)

Мне добавить нечего. Изходя из того, что вы считаете себя мудрецом, разрешите отправить вас к мудрецам:
Ex ipso fonte bibere (Марк Туллий Цицерон).
Decipimur specie recti (Квинт Флаак Гораций).

P.S. "Вы" я пишу с заглавной, если это относится к уважаемому мной человеку...
Игрек-минус _ 05.09.2008 19:33
IP: 85.90.202.---
TP (05.09.2008 18:33)
1. "Игрек-минус...Господин, вы меня утомили своей демагогией. (Демагогия – набор ораторских и полемических приёмов и средств, позволяющих ввести аудиторию в заблуждение...)..."
2. "...Вы сами себе противоречите...О чем ваши слова говорят?О том, что, если человеку не дано, то он слышит то, что может..."
3. "...И на прощание вам слова Конфуция: "Достаточно, чтобы слова выражали смысл. Молчание – верный друг, который никогда не изменит"."

ТР, какой прогресс! – мы уже на "вы"? Правда, со строчной первой буквы...
Ну пусть хоть так.

Итак, по существу:

1. О "демагогии".
От нашего "стола" – вашему "столу" (см.пункт 2).

2. Так и я о том же – человек слышит, что природой дано.
Это касается и понимания смыслов ("Дурак – это не отсутствие ума, это такоё ум"), и музыки, и способностей к математике...
Всего!

Вы же писали (05.09.2008 16:23___ TP), что "...каждый слышит, что он хочет..."
Так что не надо, ТР, заниматься демагогией.

3. О Конфуции.
Учитель говорил – "Только самые мудрые и самые глупые не поддаются обучению."

Так что учитесь, ТР – надеюсь. что Вы не относитесь ни к первым, ни ко вторым и у Вас всё ещё впереди.
nepatriot _ 05.09.2008 18:45
IP: 213.160.140.---
Пане Тарасе, дійсно, чому британські медіа до цих пір називають Ющенка прозахідним. Ви вважаєте це інерцією мислення чи схильністю пояснити західній публіці більш схематичними способами занадто ускладнений український політичний пейзаж?
Цікавить Ваша думка.
TP _ 05.09.2008 18:45
IP: 93.73.155.---
05.09.2008 18:29___ нвіктроф
Для бютівських баранів.Росукренерго створив не Ющенко, а Кучма. А ваша Юля обіццяючи забрати з труби посередників,прийшла і привела свою власну структуру. І доїть Україну по повній програмі. А досвід в неї є. Вкрадені ЄЕСУ мільярди за газ вона ще й досі не віддала.

Яку структуру? Озвучте, будь ласка. І подробиці "доїння".Ми теж хочемо знати. І про мільярди теж розкажіть. Дуже цікаво!
nepatriot _ 05.09.2008 18:41
IP: 213.160.140.---
05.09.2008 18:29___ нвіктроф
Для бютівських баранів.Росукренерго створив не Ющенко, а Кучма. А ваша Юля обіццяючи забрати з труби посередників,прийшла і привела свою власну структуру. І доїть Україну по повній програмі. А досвід в неї є. Вкрадені ЄЕСУ мільярди за газ вона ще й досі не віддала.

Так, "РосУкрЕнерго" створив Кучма, але Ющ достойно продовжив справу свого "батька". Та так продовжив, що Кучма ніколи б до такого не допустив: "запустив" "РосУкрЕнрго" всередину українського ринку. Цьоого при кучмі НЕ БУЛО. Ющ поїхав навввипередки Юлі до Москви у березні 2008 р., знаючи, що гебісти вже хочуть забрати "РосУкрЕнерго" і запропонував створити СП з "Газпромом" 50%-50% (підніміть УСІ ПУБЛІЧНІ цитати). Ну, певно, ЮВТ поїхала уже після цього і компроміс після обіцянок нашого "вишиванконосного" треба було шукати, тому зараз на 10% (не 50%, як пропонував наш "гарант здачі газових інтересів Росії) працює дочірна структура "Газпрому" (не юліна структура. як ви висловилися). Стосовно ЄЕСУ, то слово сказав АМЕРИКАНСЬКИЙ суд, який зняв усі звинувачення із Тимошенко.
avov _ 05.09.2008 18:41
IP: 212.1.71.---
05.09.2008 18:29___ нвіктроф
Для бютівських баранів.Росукренерго створив не Ющенко, а Кучма.

Ющенко продовжив славну справу тата. Так переконай нас баранів що Ющенко супер.
Наведи два приклади що він такого зробив для народу, не кажу вже за обіцянки 2004 року.
Він хоча і є чистокровним арієм але й серед них падлюк достатньо. Ющенко у тому ж списку
Флинт _ 05.09.2008 18:35
IP: 217.87.94.---
Хотел бы задать вопрос по существу. Что такого ужасного увидел Ющенко в принятых законах, кроме морального ущерба. Это что, наступление на демократию? Так демократические же, по сути, законы. Лишают президента тотального контроля над силовыми органами, судами, губернаторами? Так зачем такая власть нужна демократу? Она более подходит диктатору. Допустим, придет новый президент с диктаторскими намерениями. Так он не сможет самовольно того же Ющенко посадить за решетку. Радуйся, Виктор Андреевич! Может не придется переодевшись в платье и укутавшись в женский платок бежать за кордон.
TP _ 05.09.2008 18:33
IP: 93.73.155.---
05.09.2008 17:47___ Игрек-минус
Madame!
Весьма польщён...
Итак, в порядке поступления:

1. Твой смысл рядом не лежал со смыслом слов Окуджавы.
2. Не означает.
Человек дышит не потому что он хочет, а потому что
"...Так природа захотела,
Почему – не наше дело,
Для чего – не нам судить..."
Вот так и способность слышать смыслы – это от природы или дано, или не дано.
Это первое.
Второе: если человек, как ты пишешь, слышит только то, что хочет слышать, а не то, что есть на самом деле, то результатом такого "слуха" будет человек, яркий пример которого – наш Гарант.

Господин, вы меня утомили своей демагогией. (Демагогия – набор ораторских и полемических приёмов и средств, позволяющих ввести аудиторию в заблуждение.Основными и наиболее очевидными демагогическими уловками служат скрытие истинного положения вещей, недомолвки, отказ от рациональной аргументации).

Вы сами себе противоречите:"Вот так и способность слышать смыслы – это от природы или дано, или не дано". О чем ваши слова говорят?О том, что, если человеку не дано, то он слышит то, что может. И это "может" он воспринимает за аксиому, а значит, ничего другого он слышать не будет.И не хочет, так как не понимает то, другое.

Относительно Гаранта,который слышит не то...Согласна. А кто слышит? ЮВТ? Не смешите.Почитайте интервью А. Шевченко на УП. ВФЯ? Еще смешнее.

И на прощание вам слова Конфуция: "Достаточно, чтобы слова выражали смысл. Молчание – верный друг, который никогда не изменит".
нвіктроф _ 05.09.2008 18:29
IP: 193.109.145.---
Для бютівських баранів.Росукренерго створив не Ющенко, а Кучма. А ваша Юля обіццяючи забрати з труби посередників,прийшла і привела свою власну структуру. І доїть Україну по повній програмі. А досвід в неї є. Вкрадені ЄЕСУ мільярди за газ вона ще й досі не віддала.
nepatriot _ 05.09.2008 18:26
IP: 213.160.140.---
05.09.2008 18:02___ Игрек-минус
Абсолютно згоден, що ідйсно ПЛАНУВАВСЯ АРЕШТ ЮВТ, мабуть, він і зараз планується. Так, дійсно, перемога ситуативна. І, на жаль, БЮТ починає програвати війну в західних ЗМІ (я, наприклад, шокований деякими статтями в британських ЗМІ. І БІБІСІ "повелося" на цю вудочку про проросійський-антиросійський поділ, абсолютно НЕПРАВИЛЬНО висвітлюючи ситуацію про "руку Москви", коли немає тут ніяких рук і ніг, є особисте пргагнення Юща позбутися ЮВТ, яка була вже загнана в кут і їй необхідно було захищатися (бо в кожної людини є "больовий поріг"). Я був шокований репортажами на БіБіСі. де Ющ називався "прозахідним", ЮВТ – "прагматиком", а Янукович – проросійським (ну тут, звичайно, я дуже єхидно підмітив, що уже нарешті ЮВТ названа терміном близьким до правди, вона дійсно – сучасний, прагматичний державний діяч. який чітко знає свої сили і знає, коли можна "перрти", як в газових питаннях, бо є реальна перспектива виграшу, а коли треба підіграти ЄС і не займати радикальну позицію США. Але Ющ – прозахідний, після "РОсУкрЕнерго", після повної здачі інтересів ЄС із РОсією по газу. після розвалу коаліції? Це мене ВБИЛО.

Є риторика, а є факти. Пане Тарасе, Ви ж добре розумієте, що всі ці патріотичні випади і "покривало" грузинського питання – це димова завіса, щоб приховати істинні плану ЮЩА. Треба щось робити із думкою західних медіа, які схильні до стандартизації дуже витієватих поворотів в українській політиці. не все так однозначно.
нвіктроф _ 05.09.2008 18:22
IP: 193.109.145.---
НУ і Президента юліні писаки весь час звинувачують у якихось змовах і сценаріях. Але жодна з озвучених версій ніколи не мала підтвердженя. Судити про політиків треба за їхніми вчинками. А вчинки БЮТ красномовні: два місяці тому Регіони хотіли зняти Юлю і жоден депутат з НУ І ЄЦ за це не проголосував. І ось Юля за це їм "віддячила", віддавшись комуністам і донцьким. Повія вона і є повія. А "сценарії" кузів пишуться для бютівських лохів, щоб виправдати премєрку.
avov _ 05.09.2008 18:12
IP: 212.1.71.---
05.09.2008 17:02___ egg-headed
Товаришу з бовтунами в голові: у чому зрада ЮВТ? Наведіть факти, приклади.
А те що зробив Ющенко після 2004 року коли люди винесли його на руках до влади то не є зрада?
4 роки наш любий президент б'є бомки, анічогісенько не робить, тільки меле язиком. Насолоджується подарованою йому народом України владою. Системно збагачується сам, збагачує придворних холуїв та збагачує мільярдерів. За хрестоматійними проповідями, вишиванками, іконами Президента ховається примітивний цинічний брехун, злодій. Я не в захваті від ЮВТ а тим більше від інших політиків. В Україні політики усі однакові і навіть ЮВТ мене в цьому не переконає, вони як чіпси в супермаркеті усі однакові відріняються хімічним харчовим запахом курки, сиру, грибів та мяса.
Але нині найбільше смердить крутою хімією обману від любого Президента. Не обманюйтесь він не той патріот і президент за якого себе видає. Ющенко ти можеш ідти на вибори удруге але за тебе люди не будуть голосувати. А я особисто докладу зусиль щоб за тебе не голосували.
nepatriot _ 05.09.2008 18:11
IP: 213.160.140.---
ЮВТ має, висловлюючись англійською, послідовний "record" ОСНОВНОЇ НЕЗРАДИ Україні: відстоювання, грубо кажучи, її "ТРУБИ", 9а це є ЄДИНИЙ на цей час спосіб із боку України не тільки вплавати на Росію, а й залишатися хоч якимось гравцем у переговорах з ЄС (хай навіть із поганою міною).

Ця "труба" є концентрованим виразом УСІЄЇ ЄВРО-АТЛАНТИЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ. Ющ став ДЕРЖАВНИМ ЗРАДНИКОМ після того, коли він у 2006 р. санкціонував за допомогою "ручного" Єханурова, "великого патріота" України і свого сусіда Івченка та також свого давнього друга Плачкова створення "РосУкрЕнерго", за допомогою якого він разом із РОСІЙСЬКОЮ ГЕБІСТСЬКОЮ КОРПОРАЦІЄЮ користувався по суті нашою "трубою", за рахунок чого процвітала його родина, а тепер усі платники податків мають платити за це після того, коли ЮВТ викинула цей "гібрид" з українського ринку. І це не заважає Ющу носити вишиванки, бити себе в груди, далі збирати трипільські глечики і одночасно бити поклони в церквах, а також У святій Софії влаштовувати "попойки" на День Незалежності.
letter _ 05.09.2008 18:09
IP: 212.92.239.---
USU:Так наивно и незаметно Вы нарушили авторское право.
"биомасса" © 2004,

На "первоисточник" не претендую.Термин "биомасса" впервые возник как перл ЮВТ. К ней я "биомассу " и применила.Пока!
TP _ 05.09.2008 18:05
IP: 93.73.155.---
05.09.2008 17:49___ Флинт
ТР. Напомню Вам, что президент Никсон был подвергнут импичменту за то, что допустил прослушивание избирательного штаба демократов. Билл Клинтон был на грани импичмента из0за орального секса с Моникой Левински.

Так тож Никсон и, кажись, страну звали США? И Билл Клинтон со своей Моникой оттуда же.Но мы не в США, мы в Украине. А у нас только пару-тройку лет,как перестали убивать журналистов.А в милиции, говорят, до сих пор избивают. И власть все также плюет на публикации в прессе...Я понимаю, что ждать не хочется. Но.Иногда нужно выждать, чтоб все созрело: и общество, и власть.
Игрек-минус _ 05.09.2008 18:02
IP: 194.106.218.---
USU (05.09.2008 17:10) "Для меня является очевидным наличие сценария по созданию "жлобской коалиции" в составе ПР+НУ (-НС) +БЛ. Если у его инспираторов всё получится, ЮВТ сместят с ПМ буквально за считанные дни. Только выдающаяся способность Юли к "казуальной синергетике" (ау, Дацюк!) может этому помешать."

USU – привет!
Честно говоря, очень неспокойно.

Относительно происходящего теряюсь в догадках, хотя "пазлы" уже складываются в некую рабочую версию – похоже, что планировалось смещение Тимошенко сразу же после начала сессии, заведение уголовного дела по обвинению в "государственной измене" и "терроризме" (!!!), возможно, что и арест ("папа" завещал)...

А дальше – просто "песня"!
Наверное, как Вы пишете – коалиция НУ+ПР+Литвин, премьер Богатырёва, спикер Литвин, "шельфы", "газы", "аверсы"...

"Весь мир в кармане!"

Однако, сорвалось! – ОНА опять их переиграла...
Но что дальше?!
TP _ 05.09.2008 17:55
IP: 93.73.155.---
05.09.2008 17:13___ nepatriot
І в цьому різниця: у нас може бути ЮВТ із своїм високим рейтингом, а в них жінка з таким рейтингом просто неможлива (не треба приводити приклад цариці Тамари, бо це бюуло давно і тоді це був інший етнос стосовно часової категорії).

Давайте, дочекаємось виборів у них і у нас. А тоді побачимо, в чому різниця.Чи в етносі, чи в географічній території, чи в розумі, чи в єдності, чи в жінці, чи в чоловікові, чи в бажанні стати на Кавказі першою цивилізованою країною, чи в революційній доцільності...
nepatriot _ 05.09.2008 17:49
IP: 213.160.140.---
І ставлення Юща до ЮВТ навіть у його нинішньому розвитку було, є, буде показником СТАВЛЕННЯ до жінок і специфічної форми СЕКСИЗМУ, властивої чоловікам його психотипу (типу "тихого самозакоханого параноїка") та його покоління в Україні (типовий мамій, лінивий, тупий і недалекоглядний самозакоханий нарцис із концентрацією на своїх первинних статевих ознаках).
ONLINE
Україна та Європа1032 Корупція1262 Уряд реформ376 Aтака Путіна1171 тітушки14
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter