В'ячеслав Кириленко Віце-прем'єр-міністр України

ПРО УКРАЇНСЬКІ ''КВОТИ КИРИЛЕНКА''

29 березня 2016, 18:57

Пригадую, коли ухвалювали у ВР рішення про заборону всього російського "кіномила", а пізніше і Закон про захист інформаційного телерадіопростору України, теж лунали крики – "всьо пропало!".

А нічого і не "пропало" – навпаки – почалися зйомки наших телесеріалів, ухвалені закони про підтримку укр кіно і т.д.

Тому з подивом довідався про зібрані підписи співаків проти законопроекту 3822 про запровадження квоти у 37.5% на українськомовні пісні. Підкреслюю, всього лише – у 37,5%!

Навіщо відволікатися творчим людям на якісь підписи, коли закон ніяк не вказує їм якою мовою творити і співати? Та якою завгодно! В тому числі і кримсько-татарською!

Інша річ, що РАДІЙНИКИ чомусь думають про закон про квоти як головну загрозу для себе і свого бізнесу.

Ні, друзі, головна загроза – російська агресія. А теперішні лише 5% пісень українською мовою у ефірі FM-радіостанцій – невід'ємна складова цієї агресії.

І спроби відкласти розв'язання проблеми у "довгий ящик" теж не ефективні – не можна вимагати змін від когось, не змінюючись самим.

А протекціоністські квоти існують у всьому світі – приміром у Польщі встановлена квота для польськомовних пісень – 33%. І нічого, радіостанції лише виграли.

P.S. Коли 10 років тому я зініціював обов'язковий дубляж для кінофільмів, теж лякали: "всьо, кінотеатри закриються – ніхто ходить не буде". А зараз кінотеатр без фільмів, дубльованих українською, вже важко уявити.

Так буде і з радіо – лиш треба переступити через накинуті нам стереотипи.

powered by lun.ua
Коментарі — 119
Богдан Гловацький _ 30.03.2016 22:41
IP: 94.158.72.---
квоти можуть бути на весь ефір, з тим щоб в цілому ефірі на шість іншомовних станцій було чотири україномовні. Формотуваня кожної окреої станції веде в нікуди, викликає супротив і нерозуміння, і маю пересторогу, що проект закону в такому вигляді може провалитись і позбавити можливості далі щось міняти.
Norton Icewind _ 30.03.2016 21:35
IP: 104.154.108.---
Tamara Stefanova:
Это вопрос национальной безопасности и выживания, а не патриотизма и, тем более, пропаганды. "Частному бизнесу" налоги точно платить не с руки – но нужно, если он хочет работать в этой стране.
Что до "какая разница" – то долстаочно посмотреть на русифицированные Крым и Донбасс, чтобы понять – огромная разница. Так что закон внедрять нужно, а квоты, в перспективе, ужесточять. Если это приведет к разорению радиостанций, продвигающих тут российскую попсу и "русский мир" – тем лучше, такие радиостанции хуже российской армии. И уж тем более не будет большой потерей для украинской культуры исчезновения всей той попсовой тусовки, которая подписала шкуродерское украинофобское обращение против квот.
Татьяна Боброва _ 30.03.2016 19:46
IP: 93.75.244.---
Чуваче кириленко...Тобі не соромно висовувати своі недолугі псевдоінтелектуальні квакання? З таким патріотично-інтелектуальним багажем-краще б ти сидів би десь в на свинофермі і двигав реформи там...разом з собі подібним юггою луценком... і всією остальною шваллю.яка прийшла на крові Небесноі Сотні і ПОВНІСТЮ зрадила те,за що вони гинули...Такі як ти-це та піна безсоромна,яка продалась і яку і далі виносить безмежна самонадіянність і пихатість таких як ти...Дивись частіше в зеркало...Хоча б зранку...
Damir Medjit _ 30.03.2016 19:16
IP: 104.154.27.---
Tamara Stefanova:
Кожен мешканець Криму, Луганської чи Донецької областей, який заявляє про якісь утиски російської мови в його реґіоні за України, – або падло, якщо робе це з метою обману, або бидло, якщо саме в це віре, там живучи й бачачи становище на власні очі.
Тебе не цікавить доля української мови – то стули пельку, чого стромляєш свого писка в питання, до яких тобі байдуже?
Такі, як ти, оселялися в домах викинутих кримських татар, або винищених Голодомором українців, а тепер ВИ ТУТ ХАЗЯЇ!
Пётр Обухов _ 30.03.2016 15:40
IP: 85.238.117.---
"Ні, друзі, головна загроза – російська агресія. А теперішні лише 5% пісень українською мовою у ефірі FM-радіостанцій – невід'ємна складова цієї агресії."

Ну так надо вводить квоты не за украинский язык, а против русского. То есть пусть будет не более 37,5% русскоязычных песен в эфире. Можно даже хоть 20%. А англоязычные и другие зачем трогать то?
Пётр Обухов _ 30.03.2016 15:37
IP: 85.238.117.---
И много вы слышали у нас украиноязычного джаза или, скажем, рэпа?
Ojhc _ 30.03.2016 15:00
IP: 91.223.177.---
Volodymyr Shostak:
Tamara Stefanova:
про плюсплюс 100% укр – брехня, купа мультиків йде з росозвучкою (от маляткоТБ – там 100% укр!
Дивно, але все, що російською, якось так складається, навіть на цьому ресурсі, – все брехня. А може це й не дивина?
Andriy Sokolov _ 30.03.2016 15:00
IP: 104.197.40.---
100%
Ojhc _ 30.03.2016 14:56
IP: 91.223.177.---
Volodymyr Shostak:
Tamara Stefanova:
про плюсплюс 100% укр – брехня, купа мультиків йде з росозвучкою (от маляткоТБ – там 100% укр!
Volodymyr Shostak _ 30.03.2016 14:34
IP: 93.74.181.---
Tamara Stefanova:
про плюсплюс 100% укр – брехня, купа мультиків йде з росозвучкою (от маляткоТБ – там 100% укр!
Kovaljov _ 30.03.2016 13:34
IP: 85.90.206.---
vicor:
Пане Кириленко, чому так пізно, треба це робити було ще два роки назад. В законі треба зробити обмеження окремо по російській мові.
Ні, обмеження вводите не можна. Це порушення Конституції України. А от встановлювати квоти, посилаючись на перші два абзаци статі 10 Конституції України – цілком законний крок.
Nadezhda Larionova _ 30.03.2016 12:59
IP: 104.197.213.---
Ki Hi:
Підтримую Вячеслава Кириленка, рішення правильне і давно назріле. Треба боротись, щоб ввійшло в життя.
Все вірно. Рішення правильне. Трохи спізнилось тільки. Років на 20 з гаком. Треба надолужувати. Я б не заперечувала проти квоти – не більше 1 % російської:)
Tamara Stefanova _ 30.03.2016 12:51
IP: 93.72.34.---
Ojhc:
... Спробуйте порівняти кількість україномовних і російськомовних журналів і газет в пунктах їх продажу, книг в книгарнях, пісень і ведучих на ФМ станціях, телевізійних програм на телебаченні тощо і стане зрозуміло, що я правий. Тому я вимагаю...
ребёнок сегодня с утра смотрит канал "плюс плюс" 100 % всё только на украинском, и "Пиксель" 100% украинский! Вот вы и соврали...
Bogdan Gattylo _ 30.03.2016 12:44
IP: 104.197.216.---
Пане В"ячеславе, не зважайте на цих малоросів зі "Списку Ганьби". Рішуче і безкомпромісно боріться з русифікацією укр. міст, телебачення, інтернету, радіо, преси, книговидавництва і т.д... Український народ Вас повністю підтримує! Про те, що опір діям, спрямованим на українізацію (ліквідацію національно приниженого становища українців) – буде ШАЛЕНИМ, свідчить хоча б той факт, що при Президентові України поставлена рашистська гнида – ложкін, завданням якого є – не допустити спалення мостів з "рускім міром". Ще раз – ДЯКУЄМО! Боротьба триває...
Sergiy Grinenko _ 30.03.2016 12:43
IP: 104.197.253.---
Кириленко опять не о том...Помню как в 2005 году, при Ющенко, этому парню предложили использовать эстонский опыт поддержки украинского кино- с каждого игорного заведения отчислять 10% на целевую поддержку эстонского кино. На что, цей пан, ответил примерно следующее: мы мол планируем создать рабочую группу по этому вопросу... Вот тогда я понял, что ни хрена ничего не будет... Зато с удовольствием посмотрел фильм "Класс"... Теперь этот пан на фестиваль украинской песни решил выбить 25 миллионов вместо того, чтобы выделить эти деньги на открытие государственных курсов "УКРАЇНСЬКОЙ ЛІТЕРАТУРНОЙ МОВИ" для советскоязычных, как делается во всех странах...

Советов можно давать много, но не хочется метать бисер
Ojhc _ 30.03.2016 12:33
IP: 91.223.177.---
Загалом, законопроект – лайно. Чому квота тільки 37,5, а не, скажімо, 95 %, які мають стосуватись, в умовах російської військової агресії, виключно мови країни-окупанта. Тепер щодо бізнесу. Тим, хто дуже хоче робити бізнес, використовуючи при цьому російську мову, як частину продукту (пісні), радив би спробувати займатись цим в сприятливішому середовищі, скажімо в Росії чи Білорусі, врешті-решт. Століттями, до цього часу, українців дискримінували в Україні за мовною ознакою. Спробуйте порівняти кількість україномовних і російськомовних журналів і газет в пунктах їх продажу, книг в книгарнях, пісень і ведучих на ФМ станціях, телевізійних програм на телебаченні тощо і стане зрозуміло, що я правий. Тому я вимагаю від влади захисту своїх мовних прав в своїй країні.
Kovaljov _ 30.03.2016 12:28
IP: 85.90.206.---
Tamara Stefanova:
ФМ вещание это приватный бизнес, т.к. и шоубизнес это прежде всего БИЗНЕС, а не орудие пропаганды. Если бы квоты касались только государственного, национального радио или УТ1 то и вопросов бы не было.
Так, це дуже вигідно торгувати своєю гідністю та Батьківщиною.
Нарешті, мова йде не про мову виконавців, а про кацапію, як агресора та вічного ворога.
Bogdan Gattylo _ 30.03.2016 12:28
IP: 104.197.213.---
99% цього ганебного списку – або рашисти, або малороси, які розуміють, що можуть заробляти лише на національно принижених українцях, і срати хотіли на мову народу, в країні якого проживають (паразитують). Тому тут нічого дивного. Але шокувала Джамала! Як ти, сука, могла так повестись з українцями, курва продажна?!?!?! Сподіваюсь, що хвойда займе останнє місце на Євробаченні! Ну а нам своє робити: собаки лають – караван іде. Кириленко може бути впевнений у 100% підтримці своїх дій українським народом.
Tamara Stefanova _ 30.03.2016 12:19
IP: 93.72.34.---
trakt:
Tamara Stefanova:
Люта Кожина:
...В Радянському Союзі не було такої нахабної русифікації як сьогодні...
Одна фраза как диагноз! Вы либо тролль, либо шизофреник.
Світлана Красуня _ 30.03.2016 12:15
IP: 104.154.106.---
Треба не тільки квоти ввести, і не 37%, а 75%, а ще-й закон ківалова-колісниченка відмінити.
trakt _ 30.03.2016 12:09
IP: 178.95.235.---
Tamara Stefanova:
Люта Кожина:
... А бізнес нехай нам казки не розповідає, що російська ні на що не впливає. Бачили на Донбасі, як впливає
скажите что будете делать если Вам будут ограничивать использование родного украинского языка?
Скільки я живу мені весь час обмежують вживання української мови. Дійшло до того що вже і українські газети в Києві ніде не продаються. Українських радіостанцій немає, а є російські і двомовні, Телебачення в Києві також російське або двомовне. В Радянському Союзі не було такої нахабної русифікації як сьогодні. Мабуть команда Порошенка думає, що русифікація допоможе їй утриматися при владі і задобрить Путіна.
Tamara Stefanova _ 30.03.2016 12:06
IP: 93.72.34.---
trakt:
Tamara Stefanova:
В третьих какая разница на каком языке поёт украинский артист, если он платит налоги в украинский бюджет?!
"Сегодня слушает он джаз, а завтра родину продаст...". Ця формула була відкрита ще радянськими вченими, які вивчали вплив музики...
Дорогой мой дремученький друг! Огромное вам спасибо за подсказку! Слова "Сегодня он играет джаз, а завтра Родину продаст" не являются находкой советских учёных! Это цитата из советского мультфильма 1949 года снятого по басне Сергея Михалкова "Чужой голос" направленного против западных музыкальных течений. Точная копия наших нынешних событий под руководством жлоба-министра!
Tamara Stefanova _ 30.03.2016 11:57
IP: 93.72.34.---
Люта Кожина:
... А бізнес нехай нам казки не розповідає, що російська ні на що не впливає. Бачили на Донбасі, як впливає
скажите что будете делать если Вам будут ограничивать использование родного украинского языка?
Вот и реакция обывателя в Донбассе приблизительно такая же, так большинство из них в соцопросах указывают на "насильственную украинизацию", как одну из главных причин поддержки сепаратизма.
Ситуация на Донбассе стала такой не из-за языков, а из за жадности, глупости, недальновидности, беспечности, безответственности и безнаказаности нашей так называемой "элиты", которая более 20 лет безжалостно грабит людей и страну. Которая не смогла за этот срок родить более менее адекватную внутреннюю политику кроме вечной свары, грызни за кресла и права украсть первым. А Вячеслав Кирилленко один из них.
trakt _ 30.03.2016 11:44
IP: 178.95.235.---
Tamara Stefanova:
В третьих какая разница на каком языке поёт украинский артист, если он платит налоги в украинский бюджет?!
"Сегодня слушает он джаз, а завтра родину продаст...". Ця формула була відкрита ще радянськими вченими, які вивчали вплив музики.
Російськомовні кримчани, які слухали російську музику і не слухали української, допомагали російській армії окуповувати Крим. Громадяни України, які слухали лише російську музику, масово пішли в так зване ополчення Новоросії, ДНР, ЛНР щоб воювати проти України. Справа ж не в тому який артист, а в тому яку музику слухають українські громадяни.
Люта Кожина _ 30.03.2016 11:39
IP: 37.54.147.---
Підтримую Кириленка! Останнім часом в Україні треба захищати українську мову, бо ніде більше ми її не почуємо. А бізнес нехай нам казки не розповідає, що російська ні на що не впливає. Бачили на Донбасі, як впливає
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter