В'ячеслав Кириленко Віце-прем'єр-міністр України

ПРО УКРАЇНСЬКІ ''КВОТИ КИРИЛЕНКА''

29 березня 2016, 18:57

Пригадую, коли ухвалювали у ВР рішення про заборону всього російського "кіномила", а пізніше і Закон про захист інформаційного телерадіопростору України, теж лунали крики – "всьо пропало!".

А нічого і не "пропало" – навпаки – почалися зйомки наших телесеріалів, ухвалені закони про підтримку укр кіно і т.д.

Тому з подивом довідався про зібрані підписи співаків проти законопроекту 3822 про запровадження квоти у 37.5% на українськомовні пісні. Підкреслюю, всього лише – у 37,5%!

Навіщо відволікатися творчим людям на якісь підписи, коли закон ніяк не вказує їм якою мовою творити і співати? Та якою завгодно! В тому числі і кримсько-татарською!

Інша річ, що РАДІЙНИКИ чомусь думають про закон про квоти як головну загрозу для себе і свого бізнесу.

Ні, друзі, головна загроза – російська агресія. А теперішні лише 5% пісень українською мовою у ефірі FM-радіостанцій – невід'ємна складова цієї агресії.

І спроби відкласти розв'язання проблеми у "довгий ящик" теж не ефективні – не можна вимагати змін від когось, не змінюючись самим.

А протекціоністські квоти існують у всьому світі – приміром у Польщі встановлена квота для польськомовних пісень – 33%. І нічого, радіостанції лише виграли.

P.S. Коли 10 років тому я зініціював обов'язковий дубляж для кінофільмів, теж лякали: "всьо, кінотеатри закриються – ніхто ходить не буде". А зараз кінотеатр без фільмів, дубльованих українською, вже важко уявити.

Так буде і з радіо – лиш треба переступити через накинуті нам стереотипи.

powered by lun.ua
Коментарі — 119
dengidengi _ 30.03.2016 11:37
IP: 188.163.107.---
навроцький:
В"ячеслав Кириленко Чи не єдиний міністр, який служить українському народу, а не мамоні. Так тримати і надалі, пане міністре.
Славик! Это ты?
Tamara Stefanova _ 30.03.2016 11:16
IP: 93.72.34.---
большинство комментаторов группы "повністюпогоджуюсь " упускают из виду то, что ФМ вещание это приватный бизнес, т.к. и шоубизнес это прежде всего БИЗНЕС, а не орудие пропаганды. Если бы квоты касались только государственного, национального радио или УТ1 то и вопросов бы не было. Более того введение квот не приведёт к качественному скачку украинской музыки т.к. доход исполнителя в нашей стране зависит от количества выступлений, а оно, кроме качества и актуальности звучания, прямо зависит от количества ротаций на тв и радио, а ротация платная т.к. это один из основных доходов ТРК. Во вторых, комсомольский закон не учитывает музыкальные стили, а в некоторых жанрах соблюдать эту пропорцию будет вообще невозможно из-за отсутствия исполнителей или из-за использования английского языка. В третьих какая разница на каком языке поёт украинский артист, если он платит налоги в украинский бюджет?!
trakt _ 30.03.2016 11:00
IP: 178.95.235.---
Проблема в тому, що сьогодні в Україні є гуманітарна політика, але вона антиукраїнська, або в кращому разі неукраїнська. Те що українські пісні зникли це лише частина тієї проблеми, що українська мова витискується зі ЗМІ. При Радянському Союзі не було квот, але були українські радіостанції в Києві. А сьогодні залишилася лише одна українська радіостанція "Радіо культура", всі інші або російські, або двомовні.
Те що кількість українських пісень зменшилась у рази порівняно з часами Кучми, є наслідком невдалих реформ, коли всі радіостанції були передані у власність людям для яких українська культура чужа та знову приходу до влади українофобів. Потрібно або повертати радіостанції у державну власність, аж поки не з'являться багаті українці, які зможуть купити собі радіостанції, або потрібно вводити податок на російську мову, щоб ті власники ЗМІ, які не хочуть української мови, платили податок, а для українських (україномовних) ЗМІ потрібні державні дотації і преференції.
Ki Hi _ 30.03.2016 10:49
IP: 95.158.59.---
Підтримую Вячеслава Кириленка, рішення правильне і давно назріле. Треба боротись, щоб ввійшло в життя.
Сергей Папков _ 30.03.2016 10:47
IP: 93.73.27.---
Анна Лихацкая:
Пригадую, коли В'ячеслав Кириленко вніс до ВР законопроект про відміну мовного закону Ківалова- Колісниченко, теж лунали крики – "всьо пропало, страна розвалиться!".
І розвалилась...
По-перше, Україна не розвалилася. По-друге, сьогоднішня ситуація є наслідком не відміни мовного закону, а в нерішучості та боязливості української влади, у відсутності в неї принциповості та здорової агресії. Тут треба згадати Маяковського: "Так что, за оружие браться не нужно? Нет, за оружие браться нужно, только решительнее и энергичнее!".
Сергей Папков _ 30.03.2016 10:40
IP: 93.73.27.---
Анна Лихацкая:
Сергей Папков:
"Присутність російського продукту у вітчизняному культурному середовищі розмиває ментальне сприйняття Росії, як агресора і ворожої країни. Існує крім ідеологічно-пропагандистського (в умовах війни не варто боятися цього слова) ще й чисто економічний аспект. Давати ворогу заробляти на твоїй території є і аморальним, і елементарним ідіотизмом (тут галузь для заробітку є другорядною)."

Присутність російського газу у наших трубах, не розмиває наше ментальне сприйняття Росії? Давати ворогу заробляти на постачанні газу є морально?
Напевно і транзит газу треба було б призупинити ще 2 роки тому, щоб Захід не лише "проявляв стурбованість", а вимушений був діяти значно агресивніше по відношенню до РФ.
TRYZUB_1 _ 30.03.2016 10:01
IP: 91.124.0.---
Українські російськомовні рагулі ніяк не зрозуміють, що поки вони будуть переходити на російську при зустрічі з таким же рагулем, доти путін буде їх захищати, хочуть вони того, чи ні.
Vitalij Ukhansky _ 30.03.2016 09:22
IP: 104.154.31.---
з москалями або чорне, або біле.
Микола Луценко _ 30.03.2016 09:12
IP: 109.197.220.---
Джамала прикро розчарувала.
Анна Лихацкая _ 30.03.2016 09:03
IP: 176.36.146.---
Сергей Папков:
"Присутність російського продукту у вітчизняному культурному середовищі розмиває ментальне сприйняття Росії, як агресора і ворожої країни. Існує крім ідеологічно-пропагандистського (в умовах війни не варто боятися цього слова) ще й чисто економічний аспект. Давати ворогу заробляти на твоїй території є і аморальним, і елементарним ідіотизмом (тут галузь для заробітку є другорядною)."

Присутність російського газу у наших трубах, не розмиває наше ментальне сприйняття Росії? Давати ворогу заробляти на постачанні газу є морально?
Oleksa Piddubniak _ 30.03.2016 08:22
IP: 104.197.213.---
В усьому підтримую пана Міністра Кириленка.
Павло Тюхтий _ 30.03.2016 08:22
IP: 213.179.252.---
Анна Лихацкая:
Пригадую, коли В'ячеслав Кириленко вніс до ВР законопроект про відміну мовного закону Ківалова- Колісниченко, теж лунали крики – "всьо пропало, страна розвалиться!".
І розвалилась...
не розвалилася, – а відвалилося непотрібне і гниле
Logic2009 _ 30.03.2016 07:49
IP: 91.196.177.---
СЕМИЖОПОВ (ник Андрей Кононенко) – НАЦИСТСКАЯ СКОТИНА
==================================================
Был во времена Петра Первого купец по фамилии СЕМИЖОПОВ.
Фамилия стала поводом для шуток над онным, и он решил поменять.
Подал прошение царю дабы тот позволил изменить на более
благозвучную.
Пётр наложил резолюцию:
"Просьбу удовлетворить, повелеваю уменьшить до трёх".
Купец почёл за издевательство, и менять не стал.
=====================================================
Потомка этого купца Вову Семижопова отправил пигмей Путлер гадить на УП.
Тупая безмозглая невежда гадит текстами не имеющими
ни малейшего отношения к темам блогов.
СЕМИЖОПОВ, ПОДАВИСЬ ЗАРАБОТКОМ.
ВСЮ НОЧЬ СКОТИНЕ БУДУТ СНИТЬСЯ УБИТЫЕ В ДОНБАССЕ
КРОВОЖАДНЫМ ПИГМЕЕМ ПУТЛЕРОМ.
КРОВЬ НА ТВОИХ РУКАХ, КОТОРЫМИ БЕРЁШЬ 30 СРЕБРЕНИКОВ.
Miki2 _ 30.03.2016 07:22
IP: 178.94.33.---
Андрей Кононенко – російський троль
Павло Тюхтий _ 30.03.2016 07:21
IP: 213.179.252.---
підтримую Кириленка

37,5 – це мало,треба 65,5 %
Шамиль Абдулахман _ 30.03.2016 04:45
IP: 93.188.35.---
Ющенківська шелупонь має бути в сміттєвих баках, а не в нікому не потрібних міністерствах, тим більше, коли ця шелепонь до культури не має ніякого відношення...
Анна Лихацкая _ 30.03.2016 03:22
IP: 176.36.146.---
Пригадую, коли В'ячеслав Кириленко вніс до ВР законопроект про відміну мовного закону Ківалова- Колісниченко, теж лунали крики – "всьо пропало, страна розвалиться!".
І розвалилась...
Yevgen Bulavka _ 30.03.2016 02:54
IP: 185.11.29.---
Николай Коваленко:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬★☭★☭★▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Если безопасности вашего государства угрожают названия улиц, городов, памятники, геральдика, люди, которые там живут и язык, на котором они говорят и поют: вероятно вы строите своё государство на чужой территории...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬★☭★☭★▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Вероятно просто мьі долго бьіли в оккупации.
Борис Гудич _ 30.03.2016 02:27
IP: 104.197.253.---
Просто треба писати МУЗИКУ. А новоi музикик нема. Тому i робимо квоти. Ще б нашому урядi зробили квоти на розум i поряднiсть.
Mike Dre _ 30.03.2016 02:12
IP: 91.197.19.---
Пане В'ячеслав, дякую що ви є. Дуже надіюсь що дотиснеться цей закон. Ато 5% україномовного контенту на радіо вже задовбало.
Pavlo Koma _ 30.03.2016 02:05
IP: 92.112.213.---
Закон об обязанности мигрантов подтверждать знание русского языка, истории и законов РФ одобрен Советом Федерации. Чтобы подтвердить, нужно пройти платное тестирование на знание русского языка и экзамен по русскому языку для иностранцев.
Беручи приклад з РФ, Уряд Німеччини розробляє закон, що силою змусить біженців вчити німецьку мову. Тільки Уряд України приймає всіх підряд заробітчан, остарбайтерів з РФ, в Криму, в Донбасі, Києві, ... Гастарбайтери- заробітчани із РФ валом пруться Україну бути сольними ведучими дикторами загально національного телебачення, ні слова не знаючи про державну мову України. В добавок всі ведучі телевізійних медіа РФ напряму пов'язані з силовиками РФ і отримують особливі преміальні як офіцери спецслужб. До нас вони їдуть у відрядження, якраз за цими преміальними.
Нам чужого не потрібно, особливо на ІНТЕР. Нам достатньо свого, щоб ще під час війни працевлаштовувати співочих гастарбайтерів у медіа, на високооплачувані місця.
Нам достатньо Пореченкова
Volodymyr Dutko _ 30.03.2016 01:08
IP: 176.105.193.---
дави їх славко дави. не подобається їм 37% давай 50%
Lesia Mazepa _ 30.03.2016 00:41
IP: 212.90.50.---
навроцький: Ого, оце лизнув так лизнув!
Сергей Папков _ 30.03.2016 00:10
IP: 93.73.27.---
Дмитро Сімагін:
Кириленка гнати треба від культури куди подалі. Зараз в українській музиці переважають тенденції писати пісні англійською мовою, з розрахунку, в тому числі, на світовий онлайн-ринок продажу музики. Куди їм тепер податися?
Треба просто запровадити квоту на російських виконавців на радіо, як на серіали чи кіно.
З піснями англійською мовою можна податися на той же світовий он-лайн ринок. То в чому проблема? На жаль, поки що переважна більшість українців не володіють англійською настільки добре, щоб не помічати, як співак переходить з української на англійську і навпаки.
Сергей Папков _ 30.03.2016 00:04
IP: 93.73.27.---
Николай Коваленко:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬★☭★☭★▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Если безопасности вашего государства угрожают названия улиц, городов, памятники, геральдика, люди, которые там живут и язык, на котором они говорят и поют: вероятно вы строите своё государство на чужой территории...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬★☭★☭★▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Безопасности государства угрожает искаженная ментальность народа. А искажается она с помощью в том числе и тех окружающих вещей, о которых Вы пишете.
Зеленський76 Корупція1445 Мовне питання190 Україна та Європа1133 Aтака Путіна1291
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter