7 листопада 2008, 14:29
Плагіат у медіа-холдингу Третьякова
Реклама "Новой газети" виявилася плагіатом реклами австралійського поштового сервісу.
Такі бігборди віднедавна висять на вулицях Києва та в столичному метро.
Все б нічого, але редакція "Новой газети" вирішила вип'ятити унікальність їх реклами.
"Концепция и дизайн рекламного макета разработан и создан собственными силами редакции газеты", – стверджує "Новая газета".
Думаю, австралійські рекламники з цим би не погодилися.
Візуальний супровід промо-кампанії "Новой газети" штрих у штрих повторює рекламу австралійської пошти, розробленої агентством M&C Saatchi з Мельбурну.
Збігається навіть кольорове рішення – червоний прямокутник, який слугує фоном для слогану.
Різниця тільки в тому, що реклама "Australian Post" була оприлюднена на початку 2007 року, а "Новой газети" – восени 2008.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.