Ігор Луценко Народний депутат України, член комітету з питань запобігання і протидії корупції

Смолоскипи. Прохання терміново скликати раду ВОМ!

31 грудня 2013, 18:22

Оскільки процедура скликання ради Всеукраїнського об'єднання "Майдан" (ВОМ) іще не є усталеною, то доводиться терміново звертатися до Президії як найвищого органу та до Штабу національного опору, як структурі, котрій ВОМ делегував повноваження оперативного характеру.

Бо справа серйозна.


Справа полягає у тому, що в той час, коли багато хто з нас завтра збирається відзначати день народження Степана Бандери, партія "Свобода" вибрала дуже ризиковану форму до святкування цього дня – смолоскипну ходу.

Якщо б мова йшла лише про те, що про нас подумають у Європі – то я б, можливо, не писав цих рядків. Але головний сенс нинішнього моменту – це знайти спільну мову з НАШИМИ СПІВВІТЧИЗНИКАМИ. Які, між іншим, в силу своєї чисельності вирішують долю країни на виборах. Які стоять з нами разом на Майдані, а також на десятках менших майданів по всій країні.

Ця спільнота сьогодні, як ніколи раніше, є нашим найбільшим союзником – це спільнота Сходу і Півдня України. Щоб вона залишалася союзником, з нею треба лише говорити – і для початку, хоча б зрозумілою для них мовою.

Схід і Південь (скажемо м'яко) ще не готові сприйняти мову тих символів, якими "Свобода" намагається розказати про своє бачення націоналізму.

Якщо "Свобода" хоче, щоб її зрозумів Південь і Схід, варто говорити не тими речами, котрі на Сході асоціюються з фашизмом – яким, без сумніву, є смолоскипна хода для східняків.

Коли Янукович впаде, коли нас буде вільний доступ до медіа, коли путінська машина пропаганди не триматиме половину нашого населення під дощем з інформаційних помий – я не виключаю, що ми зможемо пояснити і смолоскипи, і багато чого іншого.

Але сьогодні ми можемо втягнутися у інформаційну битву, котру ми, швидше за все, програємо. Така реальність – наш інформаційний вплив на східних регіонах надто слабкий, щоб убезпечити людей від неправди. Це буде пропагандистський удар, гірший за провокацію 1 грудня.

Зараз, коли є унікальний шанс міцно склеїти докупи Україну – давайте разом скличемо засідання ВОМу, і вирішимо, чи склеїть її смолоскипна хода, котра буде тисячу раз віддзеркалена у кривих дзеркалах вітчизняної та зарубіжної пропаганди?

Звертаюсь персонально до Олега Тягнибока, котрий, без сумніву, серед трьох кандидатів у президенти найбільш активно бере участь у творенні ВОМу. Олеже Ярославовичу, ми готові підтримати ваш будь-який формат святкування дня народження Бандери, аби він був зрозумілий нашим східним, центральним та південним братам-українцям!

Ви інвестуєте багато особистих зусиль у розбудову організації "Майдан". То чи не варто зараз – хоча б тимчасово – утриматися від дій, котрі можуть похитнути організаційну єдність і нашкодити революції?

powered by lun.ua
Коментарі — 552
prosto_sergii _ 06.01.2014 21:58
IP: 93.126.72.---
van4in
Я теж добре розумію що вибір мови – це вибір Батьківщини, і кожна людина має право на такий вибір. Українці в тому числі. Поки що в українців відібрали Батьківщину і планомірно витісняють мову.

Нет, это неправда. Родина у всех нас одна – Украина, а вот выбор языка не имеет никакого отношения ни к Родине ни к патриотизму. Ваша бессмысленная борьба "за мову" это не борьба за Родину, это борьба с правами других граждан Украины жить так, как они хотят. Почему бессмысленная? Потому что невозможно половину страны силой заставить сделать что-либо. Но именно это противостояние и разделяет наших граждан, не позволяя им объединиться против общего врага. Вы наконец должны понять что каждая секунда такой "боротьби" на часы продлевает власть бандюков... Похоже Вас это не волнует, Вам важнее "бороться не на життя а на смерть"... Добавлю – в результате смерть от бандюков и наступит, всей Украине от Запада до Юга.
Людмила Р. _ 06.01.2014 00:35
IP: 176.102.32.---
Ігор Луценко: То чи не варто зараз – хоча б тимчасово – утриматися від дій, котрі можуть похитнути організаційну єдність і нашкодити революції?
Похитнути організаційну єдність і нашкодити революції – це коли Громадський Актив усі переговори делегує лідерам партій, хоч у тих є своя трибуна у ВР.
Повчіться у Женi Тимошенко, яка невтомно зустрічається з усіма (на будь-якому рівні), хто може вплинути на звільнення її мами.
Цілі Майдану і Народного Віче не досягти тільки протестною ходою і стоянням.
Громадському Активу треба вести переговори як з ворогами, так і прибічниками, треба сміливо дивитися усім в обличчя ШОДНЯ.
Тільки з Ахметовим "поговорили-на-порозi". Запросіть його на нейтральний майданчик, окремо також народних депутатів від ПР – для створення нової більшості у ВР.
Створіть Громадськi переговорні групи Народного Вiче з усіма хто-ПРОТИ і з усіма ХТО-ЗА.
Майдан повинен виграти інформаційну війну з владою. Здивуйте знову Україну i Світ
van4in _ 05.01.2014 23:29
IP: 213.169.90.---
я теж чекаю коли люди на сході України зрозуміють шо їх нічого не розліляє з українцями з центру і заходу. і що ворог у них один – олігархічний криміналітет. я не член Свободи але переконаний що хлопці з цієї партії теж, як і я, категорично не сприймають ксенофобою і відносяться до всіх інших народів з повагою. Я теж добре розумію що вибір мови – це вибір Батьківщини, і кожна людина має право на такий вибір. Українці в тому числі. Поки що в українців відібрали Батьківщину і планомірно витісняють мову. Як поступають в такому випадку інші народи? Правильно – борються не на життя
а на смерть.
А памятники і герої в кожного народу свої. І ЧУЖИХ НАМ НЕ ТРЕБА,
prosto_sergii _ 04.01.2014 00:24
IP: 93.126.72.---
van4in
Совершенно не уверен дождусь ли я дня когда, например, Тягнибок выйдет на митинг в Донецке и на русском языке объяснит шахтерам, что Свобода уважает их право на выбор языка и что Востоку и Западу нечего делить, а враг у них один – олигархический криминалитет. Если это произойдет бандитской власти капец, а вот если продолжатся стенания про унижение великой титульной нации и лозунги бороться за украинизацию и бандеризацию Украины, то капец всем нам. Надеюсь доходчиво объяснил:)
prosto_sergii _ 03.01.2014 23:57
IP: 93.126.72.---
van4in
Цивилизованные правила очень простые: не разрушать памятников без соответствующего решения городской общины, не навязывать всем подряд своих героев, искоренять любые проявления ксенофобии или более простыми словами быть европейцами, а не копировать большевиков. Теперь о том что " українці або загинуть або змінять цю ситуацію.". Я еще раз повторяю, самостоятельно Свобода вообще ничего не сделает. Повторит печальную судьбу УПА,ОУН и все. Более того, шансы всей оппозиции крайне сомнительны если оттолкнуть Восток Украины деб*ильной риторикой Свободы. Я, кстати, высоко ценю активность Свободы и ее усилия в защите Майдана, но этого мало. Следующий шаг, как это и заявили лидеры Майдана – расширение активности на Восток и Юг Украины. Чтобы это произошло Свободе нужно пересмотреть многое, понять что русскоязычные украинцы это не "чужинці", а такие же граждане Украины как и украиноязычные граждане. И что выбор языка и культуры это индивидуальное дело каждого. Сможет ли? Не знаю...
van4in _ 03.01.2014 11:43
IP: 213.169.90.---
простосергей:... Не украинцев в резервацию, а тех "героев" из Свободы, которые не понимают цивилизованные правила.
ПРО ЯКІ ЦИВІЛІЗОВАНІ ПРАВИЛА ВИ ГОВОРИТЕ? ШАХРАЙСЬКІ ВИБОРИ БЕЗ ВИБОРУ? ГРАБІЖНИЦЬКУ ПРИВАТИЗАЦІЮ результатом якої є вимирання українців (кожного року мінус 200-300 т.)
чи може винищення української інтелігенції спецслужбами?
ВСЕ моє життя за мною ходить кедебіст з кривавою сокирою в руках... Той самий, який посилав беркут
лупити дубинкою по головах студентів... той самий. який довго стежив за Тетяною Чорновол і нарешті натравив на неї бандитів... ОТАКІ ВАШІ ЦИВІЛІЗОВАНІ ПРАВИЛА...?
Наших героїв уже відправляли в резервації – концтабори... на відміну від вас ми знаємо що це таке...
Зараз Україна розграбована і окупована територія де пралять чужинці... і українці або загинуть або змінять цю ситуацію...
Larissa Grassi _ 03.01.2014 09:03
IP: 74.125.183.---
Шановні, вогонь – не фашизм; ото що коїть бандюкович, його беркутівці та міліціянти – це є фашизм, який варто обговорювати і засуджувати... Комунізм – старший брат фашизму, удосталь присутній в нашому суспільстві, навіть у владі, але чомусь ніхто з обурених смолоскипами не бентежиться з цього приводу, принаймні у цій темі. Як на мене так бандити при владі та комуністи ото те зло якого маємо соромитися і жахатися, а хода зі світлом у вечірній час, до того ж з приводу річниці справжнього героя України – це просто креативний спосіб святкування важливої події.
Larissa Grassi _ 03.01.2014 09:00
IP: 74.125.183.---
Вибачайте, я не зрозуміла, чим або як смолоскипна хода завдала страху деяким мешканцям південно-східної України. Мене дуже дивує читати про це бо я сама з Запоріжжя і такий спосіб святкування мене не тільки не злякав, а навіть навпаки, дуже сподобався – ввечері, в темряві це виглядало яскраво, вражаюче, драматично і красиво. А що, комусь насправді було лячно? І власне чому смолоскипи у когось асоціюються з фашизмом? Смолоскип це ж вогонь, а вогонь – тепло і світло... (ні, то зрозуміло, що деякі люди жахаються світла, бо в ньому їх справи стануть помітні:-)); але ж чи варто чесним громадянам перейматися душевним спокоєм злодіїв, грабіжників, вбивць та інших покидьків?)......
anno_domini _ 03.01.2014 00:27
IP: 109.106.20.---
Свобода хотіла пропіаритися, вона це зробила. Але цей піар не відрізняється від теперішнього президента, який дивиться все назад. Так що, горланити ума багато не потрібно. А ось себе показати ерудованими, грамотними людьми – не досягають цих вершин. Хоча, запал – це гарна якість. Прибережіть цей запал до іншого часу, а він скоро наступить.
prosto_sergii _ 02.01.2014 23:05
IP: 93.126.72.---
van4in
Бессмысленно с Вами говорить. Каждую мою фразу Вы понимаете неправильно. Не украинцев в резервацию, а тех "героев" из Свободы, которые не понимают цивилизованные правила. Вы упорно не хотите принять, совершенно очевидные вещи – Украина это многонациональное, многокультурное государство. И навязать свои правила всей стране не может ни один регион. Ни о какой украинизации или руссификации не может быть и речи. Поэтому нужно договариваться и идти на уступки с Востоком Украины. Иначе и Свобода и вся оппозиция повторит бесславную судьбу УПА/ОУН – полная ликвидация и нулевой результат. Поймите, важен именно результат а не процесс. Думайте головой, анализируйте, а не то так и останетесь гопниками в вышиванках.
Тур _ 02.01.2014 22:48
IP: 74.125.181.---
van4in:
"просто сергій " або нахабний російський расист, який привик панувати в Україні, або совок, вихований кпрс.
Він забув що за СВОБОДУ проголосували значна частина киян
І що саме Свобода реально відправила попова у відставку... Саме Свобода була тим ядром опору який відстояв МАЙДАН... і нарешті – саме Свобода прибрала з центру Києва горезвісний і всім набридлий памятник російському громадянину лєніну...
Погоджуюсь!
Uruz _ 02.01.2014 22:01
IP: 94.153.48.---
а правда, что лидера свободы кормит кремль??? и что для кремля было затеяно факельное шествие? понятно, что мирный майдан всем, как кость в горле, но в том его сила и лично я теперь против эскалации насилия, что может каждый идиот, а вот противостоять мирными акциями – круто!!! Но не факельным шествием, куда интереснее получилась магическая акция с зеркалами, супер!!!
van4in _ 02.01.2014 20:53
IP: 213.169.90.---
для простосергея
Панувати, домінувати, грабувати, пригноблювати, витісняти і знищувати все українське...
Хіба теперішня влада не сформована в основному із вихідців з інших країн?
і хіба вона не здіснює саме таке панування – грабує пригноблює витісняє і знищує все українське?
І хіба не совок чи расист хотів би відіслати українців НАЗАД В СЕЛО К ДАЛЬНІМ РОДСТВЕННІКАМ,
тобто в резервації, і звільнити це місто для себе?
І нарешті – не вірю в жодні соцопитування в Україні вони такі ж сфальшовані як і вибори.
prosto_sergii _ 02.01.2014 19:09
IP: 93.126.72.---
van4in
"просто сергій " або нахабний російський расист, який привик панувати в Україні, або совок, вихований кпрс.

Т.е. любой кто не согласен с Вами это "російський расист" или "совок"?" А почему?. А что значит "панувати в Україні"? Жить в Киеве? Знаете, если есть что сказать по существу – пишите. Только не забудьте, что по результатам соцопросов большинство киевлян не поддерживает и снос памятника Ленина, который Вы считаете большой победой ВО Свободы. И вовсе не потому что им нравится Ленин или коммунизм, просто они, как культурные люди, считают снос памятников вандализмом. Свобода должна понять, что если она хочет иметь поддержку киевлян, то должна вести себя цивилизованно, а не как большевистская или нацистская гопота... Энергию Свободы в мирных и созидательных целях:)
P,S. И еще, а Вы часом не ФСБэшный провокатор – "привик" это русское слово, на украинском "звик"!
van4in _ 02.01.2014 18:08
IP: 213.169.90.---
"просто сергій " або нахабний російський расист, який привик панувати в Україні, або совок, вихований кпрс.
Він забув що за СВОБОДУ проголосували значна частина киян
І що саме Свобода реально відправила попова у відставку... Саме Свобода була тим ядром опору який відстояв МАЙДАН... і нарешті – саме Свобода прибрала з центру Києва горезвісний і всім набридлий памятник російському громадянину лєніну...
van4in _ 02.01.2014 18:08
IP: 213.169.90.---
"просто сергій " або нахабний російський расист, який привик панувати в Україні, або совок, вихований кпрс.
Він забув що за СВОБОДУ проголосували значна частина киян
І що саме Свобода реально відправила попова у відставку... Саме Свобода була тим ядром опору який відстояв МАЙДАН... і нарешті – саме Свобода прибрала з центру Києва горезвісний і всім набридлий памятник російському громадянину лєніну...
van4in _ 02.01.2014 18:08
IP: 213.169.90.---
"просто сергій " або нахабний російський расист, який привик панувати в Україні, або совок, вихований кпрс.
Він забув що за СВОБОДУ проголосували значна частина киян
І що саме Свобода реально відправила попова у відставку... Саме Свобода була тим ядром опору який відстояв МАЙДАН... і нарешті – саме Свобода прибрала з центру Києва горезвісний і всім набридлий памятник російському громадянину лєніну...
van4in _ 02.01.2014 18:08
IP: 213.169.90.---
"просто сергій " або нахабний російський расист, який привик панувати в Україні, або совок, вихований кпрс.
Він забув що за СВОБОДУ проголосували значна частина киян
І що саме Свобода реально відправила попова у відставку... Саме Свобода була тим ядром опору який відстояв МАЙДАН... і нарешті – саме Свобода прибрала з центру Києва горезвісний і всім набридлий памятник російському громадянину лєніну...
prosto_sergii _ 02.01.2014 12:57
IP: 93.126.72.---
Andriy Matskiv
Звідси висновок один – ми поважаємо наших братів зі сходу і півдня і розусіємно їх, але хочемо відсвяткувати і відсвяткували по своєму!

Только одно замечание, даже у нас в Киеве большинство населения не считает Бандеру героем. И ваше факельное шествие не только не увеличило количество его симпатиков, но и вызвало чувство раздражения. Для киевлян Свобода, напоминает злую сторожевую собаку которую терпят пока она знает свое место и лает на врагов.Но когда врагов не будет или собака начнет кусать всех подряд, ее будущее очевидное – назад в село к дальним родственникам...
Подумайте над этим Андрей, нельзя противоставлять себя городской общине Киева, без поддержки которой Вы бы уже сидели в тюрьме. Вспомните сколько просуществовал бесславный языковый Майдан 2012. Факельное шествие Свободы в такое важное для Украины время – это предательство целям объединения страны против Януковича. Именно такое объеденение является последним шансом избежать кровопролития. Подумайте...
van4in _ 02.01.2014 12:04
IP: 213.169.90.---
автор ще думає що співвітчизники вирішують долю виборів... трохи відстав від часу...
НАГАДУЮ – нормальних виборів уже не буде поки ми не витіснемо радянський режим януковича з України. Дай боже щоб мирним шляхом... А ЗАМІСТЬ ВИБОРІВ – буде спецоперація фсб-сбу по підтасовці результатів під охороною внутрішніх військ.
І замість того щоб шукати тріщини в майдані – нарощуйте його стійкість і потугу...
ПРОТИСТОЯННЯ З СОВЄТСЬКИМ РЕЖИМОМ НЕМИНУЧЕ...
Andriy Matskiv _ 02.01.2014 11:34
IP: 212.90.181.---
Звідси висновок один – ми поважаємо наших братів зі сходу і півдня і розусіємно їх, але хочемо відсвяткувати і відсвяткували по своєму! Якщо вони захочуть святкувати свої дати – ми їх зрозуміємо! Боремось за інформаційний простір, і нехай символом боротьби буде Бандера – для націоналістів- чи інший борець- але боремось РАЗОМ за достойне життя і зміни на краще в Державі! В нас є одна мета, і байдуже які при тому наші прапори – разом до перемоги з розумінням і повагою до товариша!
Sigurd _ 02.01.2014 10:55
IP: 95.135.217.---
Eretik:
Про позбавлення яких прав йдеться? Поясніть.
Eretik _ 02.01.2014 10:37
IP: 74.125.17.---
Нахаба:
Eretik:
Надія Качуровська:
Українці є нацією воїнів, в тому числі і козаків і повстанців УПА. І навіть воїнів-жінок, яких пізніше назвали амазонками. В генах в українців є свобода. За певних обставин це все проявляється. Не біймося. Смолоскипова хода є у всій Європі. тут нічого нового.
Интеллектуальное и образовательное убожество...Амазонки одноклеточные...:)
Чи не надто ви розходилися, "богообраний"? От він і попер назовні – реальний маланський нацизм.
Запомните сограждане. Если одноклеточные Нахабы придут к власти этой страны не будет. Это будет хуже чем Израиль. Больше крови.
Eretik _ 02.01.2014 10:33
IP: 74.125.181.---
Sigurd:
Eretik:
Eretik:
Sigurd:
А каких коментов Вы ждёте? Если без эмоций, то зерно правды в словах донбасского блогера есть.
Национал-патриоты действительно считаю всех, кто думает не так как они, именно теми, как он написал и пятой колонной.
Майдан -это действительно не вся страна, как показывают опросы- это даже не половина.
Вопрос, что вместо Яныка- висит в воздухе. Его даже не поднимают, чтобы не сорить троицу.
Они конечно не фашисты, нацист только один из них. Остальные просто жулики от политики, не отличающиеся от регионалов.
Янык и правда показал, что по трупам идти не хочет и раскалывать страну не стремиться. Хотя мог бы и имел повод.
Что же Вас так удивило?
ВЯкщо Ви вважаєте себе думаючим, то поцікавтесь різницею між нацистом і націоналістом.
Ее не заметят те, кого Вы будете лишать прав.
Eretik _ 02.01.2014 10:31
IP: 74.125.181.---
Peter Blood:
Eretik:
А то не все понимают какую страну хочет строить ВО Свобода.
===
Ці Швабодні не Державу хочуть будувати, а свої дрібні люмпенсько-купецькі інтереси забезпечити!
Эти люди хотят жить в цивилизованной европейской стране. А не в заповеднике для маргиналов и быбла
ONLINE
Корупція1275 Aтака Путіна1175 Свобода слова566 Вибори-2014156 Україна та Європа1046
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter