Айдер Муждабаєв Заступник генерального директора кримськотатарського телеканалу ATR

5 требований к Президенту Украины

09 січня 2019, 18:28

Раз один из кандидатов на пост Президента Украины сам это предложил, то почему бы и нет, давайте. Я сформулировал 5 главных требований (условий), при соблюдении которых лично я и те, кто оценивает политиков схожим образом, могу проголосовать за того или иного кандидата в 2019 году. Они просты и не предполагают "двойных" ответов – только в парадигме "да или нет". Публично, на всю страну и мир. Игра в слова, общие слова, забалтывание темы etc засчитываются как провал теста. Мы же не идиоты, всё понимаем. Пригодным к президентству в борющейся за независимость и восстановление территориальной целостности стране буду считать лишь тех кандидатов, кто дадут четкие утвердительные ответы по 5 пунктам. Нельзя быть наполовину беременной, немного патриотом и чуть-чуть не предателем. В том, что касается войны/геноцида, унижения/чести, верности/предательства близких, принципов/коллаборационизма, для меня есть два цвета – черный и белый. Поехали.

1. Выражение личного отношение кандидата в Президенты к Путину в формате (минимально): "Я считаю его своим ЛИЧНЫМ врагом, врагом Украины и всего мира". Фразы типа "сложно сказать" или "ну, если он лидер страны, которая, то я, ибо, как бы..." – минус. Только персонально, четко, без вариаций.

2. Гарантия ОТКАЗА от самой идеи прямых ("без посредников", "доверительных", "за удочкой", "с самим чертом") переговоров с любым лидером РФ (тут фамилия безразлична), пока его рейх не уберется с последнего сантиметра украинской земли и не выплатит Украине репарации, а украинцам и крымским татарам – компенсации за потери родственников, за ранения, за утрату имущества, за тюрьму, за изгнание и т.д.

3. Утверждение, что украинские СОЛДАТЫ, ОФИЦЕРЫ, АРМИЯ – для государства, народа и страны важнее всего, и ее сила будет нарастать с каждым днем. Что в Крыму – оккупация и геноцид крымских татар, что на Донбассе – оккупация и война с РФ. Этот пункт оказался 3-м, но можно поставить первым, хоть нулевым: та элементарная база, без которой в президенты никак.

4. ПУБЛИЧНЫЕ гарантии неизменности внешней политики Украины и поддержка закрепления в Конституции курса на вступление в НАТО и ЕС. После Майдана и 5 лет войны – вообще не обсуждается, никаких дискуссий и экивоков. Нет четкого "да" – кандидат умер, несите следующего.

5. ПУБЛИЧНЫЕ гарантии и поддержка изменения статуса АРК

(10-й раздел Конституции) на Крымскотатарскую автономию в составе Украины. Сразу – без лжи и спекуляций: автономии без права выхода, но с гарантиями прав крымских татар, коренного народа Украины на своей родине, НА ВСЕ ВРЕМЕНА. Это и четкая поддержка нашего народа в условиях оккупации/репрессий, и страшный внешнеполитический удар по России, который ей давно пора нанести. Если, конечно, кандидат хочет всерьез возвращать Крым, а не говорит об этом ритуальные фразы.

У меня всё. Подводим итог.

Есть ответы на ключевые политические вопросы – можно дальше задавать экономические, социальные (за которые Президент Украины, правда не очень отвечает, это тоже нужно осознавать). Значит, кандидат, в принципе, годный. Если вы со мной согласны (особенно журналисты) – требуйте от кандидатов сдавать такой "экзамен", устраивайте его сами, беспристрастно анализируя публичные выступления, программы, интервью.

Подробнее – в свежем ролике на моем канале в ютьюб.

powered by lun.ua
Коментарі — 72
Dercu _ 13.01.2019 01:57
IP: 35.235.228.---
Це дуже мало вимог до Президента. Основна вимога – це зміни до Конституції в царині розширення прав та свобод громадян, їх гарантія захисту, наявність противаг влади, незалежні від інших гілок влади і самого Президента суди, гарантії гідного державного соціального захисту у випадку хвороби, оплата та організація державою лікування за кордоном, якщо наявна в Україні медична система не спроможна лікувати ту чи іншу хворобу.
Breda _ 12.01.2019 20:50
IP: 178.95.103.---
Індра:

Ви готові віддати ваше помешкання якомусь злиденному в'єтнамцю? Я навіть відповідь вашу знаю. Але вона не правильна, бо треба таки віддати; а він вас притулить десь на кухонці в куточку. Людей треба поважати і сприяти їх цивілізованому життю.
...це просто прекрасно.
Александр 1 _ 12.01.2019 15:15
IP: 188.163.12.---
Індра:
--- Бо то були споконвічні наші землі, від часів Ора, тобто, 3200 років тому.
... наші пращури туди прийшли не як завойовники, а як колонізатори нічийної на той час землі...
- Ви ґрунтуєте свої історичні знання з Велесової книги? Тобто з підробки 19-20 віку?
- Взагалі людство розповсюджувалось з Південної Африки, тому за вашою логікою всі землі в світі повинні належати африканцям.
Індра _ 12.01.2019 14:24
IP: 94.76.81.---
Александр 1
Так само мадяри повинні відійти з займаних земель аж на правий берег Дунаю, бо їм не дозволили слов'яни перетинати Дунай, та вони вже осіли навіть в Закарпатті, причому всі їх просування – це смерті сотні тисяч слов'ян (русинів та словаків).
Ви готові віддати ваше помешкання якомусь злиденному в'єтнамцю? Я навіть відповідь вашу знаю. Але вона не правильна, бо треба таки віддати; а він вас притулить десь на кухонці в куточку. Людей треба поважати і сприяти їх цивілізованому життю.
Індра _ 12.01.2019 14:22
IP: 94.76.81.---
Александр 1:
"А навіщо хазар вигнав з Криму князь Святослав та його син Володимир та створили там Тьмутараканське князівство? Навіщо вони це зробили?"
---- Бо то були споконвічні наші землі, від часів Ора, тобто, 3200 років тому.
"А може Крим потрібно віддати грекам "на всі часи", які володіли їм більш за всіх інших народів понад 700 років?"
---- Там ще й царські скити були. Було там чимало завойовників. Але наші пращури туди прийшли не як завойовники, а як колонізатори нічийної на той час землі. Різницю відчуваєте – земля була вільна для заселення.
Александр 1 _ 12.01.2019 11:01
IP: 188.163.12.---
Індра:
... а нащо татари вигнати русів-українців з Тавриди в 13 ст.?... Півострів повинен знову стати Тавридою – НА ВСЕ ВРЕМЕНА.
А навіщо хазар вигнав з Криму князь Святослав та його син Володимир та створили там Тьмутараканське князівство? Навіщо вони це зробили?

А може Крим слід віддати грекам "на всі часи", які володіли їм більш за всіх інших народів понад 700 років?

А може не треба сьогодні жити середньовічними поняттями?
Дмитрий Шестов _ 12.01.2019 06:48
IP: 91.194.168.---
Костянтин Ольшанський:
Дмитрий Шестов:
Костянтин Ольшанський:
Вполне законченное описание крымнашей и ихтамнетов. Да и самого Хуйла, если на то пошло.
Вы меня, конечно, извините, но из того, что вы написали я ничего не понял. Крымнаши, ихтамнеты, Ху_йло – это кто? Вы не могли бы использовать лексикон серьезного взрослого человека, а не лексикон тупорылой школоты (разумеется, если вы сам не школота)?
Все ты прекрасно понимаешь, мерзавец, но при этом желаешь приличным человеком выглядеть.
Індра _ 12.01.2019 00:04
IP: 94.76.81.---
Александр 1, а нащо татари вигнати русів-українців з Тавриди в 13 ст.? А тепер то вже їхня, татарська, одвічна земля? І народ з Тьмутаракані змушений був перебратися аж в Новгород-Сіверску землю... Ви, перш як щось писати, вивчайте ситуацію. Лише культурна Кримсько-татарська автономія в межах Таврійського краю з столицею краю в Херсоні. Півострів повинен знову стати Тавридою – НА ВСЕ ВРЕМЕНА.
Індра _ 11.01.2019 23:55
IP: 94.76.81.---
Александр 1:
Індра:
А кримських татар незаконно лишили можливості жити і природно розвиватись на рідної землі, де вони жили віками, іншої землі у них немає. Тому я цілком підтримую надання кримським татарам автономії в складі України і не претендую на надання українцям автономії в складі РФ.
А чому Турція не надає автономії кримськи татарам? Там їх мільйонів 5 чи більше.
Культурна автономія – ви чули про таке? Нащо стороннім народам надавати державну автономія в нашій землі?? За попередніх правителів Русі-України до іакого жоден правитель до такого не дійшов. Всі ставали руськими-українцями, а при наявності кульутрної автономії будут мати познаку в паспорті татарин. Все. У сьогоденних татар вже практично 100% комуно-совєтска психологія – треба обв'якого урвати шматок землі.
Александр 1 _ 11.01.2019 21:57
IP: 188.163.12.---
Костянтин Ольшанський:
... предоставить автономию русской общине Харьковской области?... дать автономию венгерской общине Берегова...
Руська община харківської області – це де? По селах? По під'їздах? По вулицях? Умисно доводите питання до абсурду?

Не може бути автономії по територіях в однієї державі. Може бути етнічна автономія з певними правами за згодою ВР України, тобто, по закону. Які тут двійні стандарти? Не вигадуйте казки. Я за чітке виконання закону і, без сумніву, за цілісність держави Україна, але не на імперських основах, як Московія.
Valery Dyachenko _ 11.01.2019 20:32
IP: 35.235.227.---
Что вы хотите от пропитого,больнргр человекв-пороха услышать?Он не знает ответа на все ваши вопросы.Томос ему все мозги замутил.
Дмитрий Шестов _ 11.01.2019 20:20
IP: 91.194.168.---
Костянтин Ольшанський:
>>Вот что бывает, когда в основе убеждений человека лежат не твердые принципы и законность, а некая смесь из гибкости, целесообразности и нравственной волатильности, через призму которых этот человек рассматривает и оценивает всё происходящее.
>>
Вполне законченное описание крымнашей и ихтамнетов. Да и самого Хуйла, если на то пошло.
Александр 1 _ 11.01.2019 19:51
IP: 188.163.12.---
Костянтин Ольшанський:
А вот, предположим, кто-то из кандидатов в Президенты начнет давать обещания через изменения в Конституцию предоставить автономию ДНР и ЛНР – что вы на это скажете?
Був впевнений, що саме туди ви клоните.
Але тут зовсім інша ситуація.
ОРДЛО є територіями, які окуповані москалями військовим шляхом. Тому той, хто буде підтримувати "право" таких територій на територіальну (!?) автономію є дійсно злочинцем, точніше, зрадником на користь РФ.
Александр 1 _ 11.01.2019 18:44
IP: 188.163.12.---
"зробити це" – автономію, звісно, а не порушення цілісності.
Александр 1 _ 11.01.2019 18:41
IP: 188.163.12.---
Костянтин Ольшанський:
Вот в том-то и дело: це треба робити в законний спосіб. Значит вначале нужно принять изменения в Конституцию, предусматривающие образование нового административно-территориального образования, а уже потом давать обещания...
Тобто, поставити віз попереду коня?
Надавати обіцянку в законний спосіб внести зміну в Конституцію не є злочином, тим більш, що мова не йде про порушення цілісності держави, а лише про наміри зробити це в законний спосіб в інтересах і українців, і кримських татар. СБУ тут ні до чого. Кравчук зробив це виключно з політичних мотивів (під вибори надав автономію, але не народу/нації, а населенню, що було, на мій погляд, помилкою), а в даному випадку це слід зробити з мотивів державних інтересів і справедливості по відношенню до кримських татар.
Александр 1 _ 11.01.2019 17:49
IP: 188.163.12.---
Костянтин Ольшанський:
... Так почему же вы тогда отрицаете, что создание не предусмотренного в ней административно-территориального образования есть покушением на территориальную целостность Украины?
Закон дозволяє утворювати нові або змінювати старі територіально-адміністративні одиниці. Просто це треба робити в законний спосіб.
А ст. 132 Конституції України прямо визначає, що "територіальний устрій України ґрунтується на засадах єдності та цілісності державної території, поєднання централізації і децентралізації у здійсненні державної влади, збалансованості і соціально-економічного розвитку регіонів, з урахуванням їх ІСТОРИЧНИХ, економічних, екологічних, географічних і демографічних особливостей, ЕТНІЧНИХ і культурних традицій".
Александр 1 _ 11.01.2019 16:44
IP: 188.163.12.---
Індра:
Александр 1 – то тоді і для москалів треба створювати автономію, їх аж понад 10 млн., тому їхню автономію треба першою створювати. Не можна обійти стороною і жидів – і їм треба дати автономію. А дружнім мадярам – як не дати автономію – нехай беруть всю Закрапатську область і правлять. А ще ж румуни є – як таким чорнявим красеням та красуням та не надати атвономії?!...
Не правильно. У москалів, мадяр, румун тощо є свої держави. Ті, які живуть в Україні, добровільно зробили свій вибір, хоча мали варіанти. А кримських татар незаконно лишили можливості жити і природно розвиватись на рідної землі, де вони жили віками, іншої землі у них немає. Тому я цілком підтримую надання кримським татарам автономії в складі України і не претендую на надання українцям автономії в складі РФ.
Індра _ 11.01.2019 16:31
IP: 94.76.81.---
Александр 1 -- то тоді і для москалів треба створювати автономію, їх аж понад 10 млн., тому їхню автономію треба першою створювати. Не можна обійти стороною і жидів – і їм треба дати автономію. А дружнім мадярам – як не дати автономію – нехай беруть всю Закрапатську область і правлять. А ще ж румуни є – як таким чорнявим красеням та красуням та не надати атвономії?! А ще ж і поляки є, білоруси, греки, а також і грузини, вірмени, азербаджанці, узбеки, таджики, і т.д. О, згадав – і китайці вже живуть серед нас, а також в'єтнамці, і т.д. Кожен повинен отримати автономію. КОЖЕН!!! Треба терміново готувати законопроект про надання всім меншинам автономій. Жодну меншину не можна обділити, жодну!!!
Хай живе сотня дружніх автономій в єдиній неподільній Україні!!!
Petr Harchenko _ 11.01.2019 12:59
IP: 35.235.227.---
Коренная ошибка в 5 -м требовании. Уже сегодня через ООН для кримскотатарского народа надо требовать создание независимого от любого чёрта, в том числе и Украины, самостоятельного государства. Кримскотатарский народ пережил много горя. Крым – его коренная земля, исторически окупированная Росийской империей. Никаких автономий,
только независимое крымскотатарское государство! Сегодня на это есть шанс! Нужна новая политика. Украина в таком развитии событий только выиграет.
Александр 1 _ 11.01.2019 11:45
IP: 188.163.12.---
Костянтин Ольшанський:
Кандидата в Президенты Украины, согласившегося выполнить муждабаевское требование N5, можно сразу...вручать ему подозрение в нарушении ст. 110 УК Украины (посягательство на территориальную целостность...).
Це такий жарт? Створення кримськотатарської автономії не є посяганням на територіальну цілісність України. Навпаки – це буде кроком на шляху укріплення/цементування цілісності нашої держави.
Тому що маленький народ, який одержить від України автономію і право на національне відродження, буде самим надійним партнером українців, тому що самостійно відстоювати свою незалежність перед москалями йому неможливо. А в складі України – саме те, що треба і що в інтересах і українців, і кримських татар. Не кажу вже про інший аргумент: це наш обов'язок встановити історичну справедливість по відношенню до багатостраждального кримськотатарського народу.
І тоді у нас не буде кращого союзника, ніж цей народ, ця автономія в складі України.
Ya Yurkiv _ 10.01.2019 23:24
IP: 37.52.69.---
Breda:
Ya Yurkiv:
Складається враження, ЩО УСІ 5 ПУНКТІВ для Айдер-бея продиктував Петро Олексійович?:)
... та не кажіть, куме. Порохоботіки великі й малі.
І не тільки надиктував, але і єдиний, хто ВИКОНАЄ!
Ярослав Зубенко _ 10.01.2019 20:13
IP: 188.163.48.---
Не так. Признать оккупацию, и ввести визовый режим. На больше пока не способны.
Grenader45 _ 10.01.2019 20:06
IP: 77.123.80.---
...щось підказує, що за певних умов, Айдер міг би сформулювати і 10 вимог, і дві. При цьому витримавши не менший градус пафосу, обмеженого світогляду і віру у свою виняткову роль у просвітленні темних і недолугих українців. Амінь.
Breda _ 10.01.2019 17:45
IP: 95.133.171.---
Ya Yurkiv:
Складається враження, ЩО УСІ 5 ПУНКТІВ для Айдер-бея продиктував Петро Олексійович?:)

... та не кажіть, куме. Порохоботіки великі й малі.
Ya Yurkiv _ 10.01.2019 17:32
IP: 37.52.69.---
Складається враження, ЩО УСІ 5 ПУНКТІВ для Айдер-бея продиктував Петро Олексійович?:)
Aтака Путіна1186 Уряд реформ391 Корупція1287 Україна та Європа1064 тітушки18
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter