Айдер Муждабаєв Заступник генерального директора кримськотатарського телеканалу ATR

Никаких марув от Украины на "Евровидении": лучше – никого

25 лютого 2019, 15:06

Да-да, конечно. Честное пионерское. Ве-рим!...

Сейчас они нам пообещают подписать что угодно: хоть отказ от гастролей в РФ, хоть обязательство сменить пол и ходить по потолку. Они – невероятно в их мире Священного Бабла! – готовы даже взять на себя все бюджетные расходы на поездку и выступление, лишь бы только иметь возможность от Украины туда попасть. Маленький нюанс в том, что любые слова из уст этих певиц ртом не стоят выдохнутого при их произнесении воздуха.

Чем при этом рискует Украина? А вот чем.

Во-первых, на любого "ватного" участника от Украины в Израиле тут же набросятся "скабеевы", и можете не сомневаться – они получат нужные кадры, подходящие комментарии и подадут их, как надо, на весь мир.

Во-вторых, как только "Евровидение" закончится – встречайте их на корпоративах "Сургутнефтегаза", где они продолжат вилять ягодицами перед оккупантами. Никаких принципов, никакой чести, ничего человеческого в моральном смысле слова там нет. Доверять таким, верить – категорически нельзя.

Я считаю, что в условиях, когда украинский нацотбор оброс пророссийскими скандалами, в этом году от Украины на "Евровидение" лучше никого не отправлять. Поскольку риск подставить страну перед мировым сообществом абсолютно реален. Участие в "Евровидении" не стоит того.

Об этом – свежее видео на моем канале в YouTube.

powered by lun.ua
Коментарі — 91
Анатолий Лучак _ 25.02.2019 21:39
IP: 35.235.226.---
такими як Усик і Maruv гордитись потрібно, автор набери своє прізвище в Google і може зрозумієш де ти і де ці люди яких ти судиш
Stanislav Nastenko _ 25.02.2019 21:36
IP: 35.235.228.---
Це помилка. ЄБ ліберальний конкурс. Тоді треба ходити вулицями строєм, але влада не здатна настільки мобілізувати суспільство. Тож треба вміти балансувати, мобілізовуватися точечно.
Костянтин Ольшанський _ 25.02.2019 21:25
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Костянтин Ольшанський:
1. Не-ідеологічних країн не буває під час війни по відношенню до загарбника.
2. Ми можемо багато чого запропонувати, навіть, незважаючи на війну. Наприклад, безвіз, багатопартійність, конкурентні вибори президента, свободу слова, незалежну українську церкву, вирішення транспортної проблеми, навіть у передсвяткові дні, можливість користуватись світовими досягненнями (смартфони, цифрове телебачення, інтернет, скайп/відеотелефон...) тощо.
1.А пид час вийны з загарбныком бывает рост объмов торговли с ним?
2.Да, да, я помню, что при вас всегда имеется список из 67, или даже 73 пунктов, с перечислением того, что сделала новая украинская власть для народа. Правда, все эти многочисленные пункты разбиваются об один-единственный контр-пункт: в реальности жизнь народа становится всё хуже и хуже. Но то такое...
Маша Гор _ 25.02.2019 21:17
IP: 35.235.226.---
А ты и про Марув все знаешь, ну помолчал бы, а. Не каждый раз и не по всякому поводу нужно говорить. А заставить людей голосовать, содрать деньги, а потом просто кинуть. В этой истории самое мерзкое, разочарование голосовавших. У нас и так никто никому не верит и вот так на весь мир, в прямом эфире просто рубануть наотмашь. Ее видео уже на официальном сайте Евровидения вывесили, уже букмекеры подняли ее до 4 -го места и тут Аласания и главное вовремя, не тогда, когда отбирали кого пускать на сцену, а кого нет, а вот в аккурат после, когда зрители отпраздновали свой выбор. Подлец, тупица и бездарность. Надеюсь его все таки выгонят, более дерьмового канала и не придумаешь.
Сергій Терещенко _ 25.02.2019 21:12
IP: 35.235.226.---
усе наведене у Айдера як завжди у яблучко- Сідниці свій вибір зробили- добро пАжалЫвать до лузерів – Буяк, Повалій, Лободи и Вані Дорна. Ваня!!!!! Дорн!!!! АУУУУ – хтось про нього чув взагалі останній рік?
Хлопець вирішив що він голуб миру, до нього дехто вирішив що вони "Гриби" миру – і карьера перестала бути від слова "назавжди"
Volodya Thedoseev _ 25.02.2019 21:05
IP: 35.235.227.---
Костянтин Ольшанський:На хвилиночку, чоловічек, ви забули, що свій пост ви пишите під час російсько-української війни.
Log Log _ 25.02.2019 20:51
IP: 35.235.226.---
Костянтин Ольшанський:
потому что у СССР, помимо негатива, было много и позитива.
Уролог, не пишите о том, в чём как Семижопов в математике.
Весь "позитив" – сплошное враньё, и "успехи" на костях заключенных.
.
Сергей Левин _ 25.02.2019 20:45
IP: 35.235.226.---
+1
Петро Бабенко _ 25.02.2019 20:42
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Петро Бабенко:
Только лохи пишут "в наслідок" раздельно.
Так, згоден, треба виправлятись. Але зауважу, що лише збоченці ставлять жіночу світлину під чоловічим ім'ям "Петро".
Это хорошо, что згоден, что лох. А збоченці, вони такі. На днях один товарищ під чоловічим ім'ям "Петро" рассказывал про украинского агрессора. Как говорится, Фрейд не дремлет.
Александр 1 _ 25.02.2019 20:19
IP: 35.235.226.---
Костянтин Ольшанський:
1. В неидеологизированных странах было так: поехал себе кто-то на гастроли и поехал
2...вы ничего позитивного предложить не можете).
1. Не-ідеологічних країн не буває під час війни по відношенню до загарбника.
2. Ми можемо багато чого запропонувати, навіть, незважаючи на війну. Наприклад, безвіз, багатопартійність, конкурентні вибори президента, свободу слова, незалежну українську церкву, вирішення транспортної проблеми, навіть у передсвяткові дні, можливість користуватись світовими досягненнями (смартфони, цифрове телебачення, інтернет, скайп/відеотелефон...) тощо.
Александр 1 _ 25.02.2019 20:01
IP: 35.235.226.---
Петро Бабенко:
Только лохи пишут "в наслідок" раздельно.
Так, згоден, треба виправлятись. Але зауважу, що лише збоченці ставлять жіночу світлину під чоловічим ім'ям "Петро".
Костянтин Ольшанський _ 25.02.2019 19:52
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Костянтин Ольшанський:
Ні, ні, ні. Це не "виїхати на гастролі за границю", це представляти державу за границею, бути "культурним послом держави" в світі особливо після конкурсу. Яку культуру може представляти та співачка, яка каже: "Воювати за мир, це все одне що трахатись за незайманість"?
В неидеологизированных странах было так: поехал себе кто-то на гастроли и поехал, это его личное дело. А в заидеологизированном по самую макушку СССР каждый едущий на гастроли рассматривался именно так, как вы пишете: культурным послом страны, ни больше, ни меньше. Что лишний раз подчеркивает: то, куда вы тянете Украину есть совок в худшем проявлении (в худшем, потому что у СССР, помимо негатива, было много и позитива, а вы ничего позитивного предложить не можете).
Evgeny Oleynikov _ 25.02.2019 19:45
IP: 35.235.227.---
Yar Yurkiv:
І Сочі, треба так розуміти, це теж не територія росії? І виступати в державі-агресорі лише через 3 місяці після Іловайську (31 грудня 2014 року) і коли вже розгортється Оборона Дебальцево а хлопці-кіборги захищають Донецький аеропорт – це саме той вчинок, що характеризує людину як справжнього громадянина і патріота, чи не так?
Петро Бабенко _ 25.02.2019 19:41
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
До речі, це не влада вирішала (не відправляти на конкурс), це рішення ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України", яке прийнято в наслідок міцного суспільного резонансу. Тобто, українці поступово втрачають ознаки "лохів"
Только лохи пишут "в наслідок" раздельно.
Александр 1 _ 25.02.2019 19:38
IP: 35.235.226.---
До речі, це не влада вирішала (не відправляти на конкурс), це рішення ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України", яке прийнято в наслідок міцного суспільного резонансу. Тобто, українці поступово втрачають ознаки "лохів"
Александр 1 _ 25.02.2019 19:32
IP: 35.235.226.---
Костянтин Ольшанський:
В общем, всё, как в старые добрые времена: хочешь выехать на гастроли за рубеж – изволь поклясться в политической лояльности существующему режиму... Я ж и говорю – совок в худшем проявлении.
Ні, ні, ні. Це не "виїхати на гастролі за границю", це представляти державу за границею, бути "культурним послом держави" в світі особливо після конкурсу. Яку культуру може представляти та співачка, яка каже: "Воювати за мир, це все одне що трахатись за незайманість"?
Костянтин Ольшанський _ 25.02.2019 19:31
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Кстати, насчет того, что "РФ ніколи не голосує на 10-8 балів за представника України". До 2014-го года было немало случаев, когда украинцы давали высшие оценки участникам Евровидения от России, а россияне – от Украины.
Костянтин Ольшанський _ 25.02.2019 19:21
IP: 35.235.226.---
Александр 1:
Костянтин Ольшанський:
...Головне, що громадяни України, які претендують представляти нашу державу на міжнародних конкурсах, ніколи не повинні забувати, що Росія – ворог, який захопив український Крим, порушив всі міжнародні і власні зобов'язання по відношенню до нашої батьківщини. Той, хто не бачить в РФ ворога, сам є ворог України – відвертий або прихований, або "корисний ідіот". В будь-якому випадку він не повинен представляти нашу країну.
В общем, всё, как в старые добрые времена: хочешь выехать на гастроли за рубеж – изволь поклясться в политической лояльности существующему режиму, представить положительную характеристику из первичной ячейки ВО "Свобода", предъявить документы, доказывающие отсутствие родственников в России, озаботиться наличием справки о принадлежности к правильной церкви (ПЦУ) и т.д. Я ж и говорю – совок в худшем проявлении.
Igor Pryimak _ 25.02.2019 19:16
IP: 35.235.226.---
Підтримую автора статі на 100%.
Дмитрий Шестов _ 25.02.2019 19:10
IP: 35.235.226.---
stork:
Особа з українським прізвищем! Де ти живеш, хто тобі вдовблює в голову ненависть до кримських татар та українців, котрих ти називаєш бендерамі? Не плутай хоча б Степана Бандеру з Остапом Бендером. Такі, як ти, вже викликали негативне ставлення українців до великодержавних шовіністів, котрі лізуть зі своїм уставом в усі монастирі.
Это просто местный сумасшедший, у которого каждый день -новый ник.
Дмитрий Шестов _ 25.02.2019 19:08
IP: 35.235.226.---
Mykola Vorotylenko:
Всім хто нападає на Альдара. Заткніться. Він один з небагатьох хто має сміливість назвати речі своїми іменами і має національну гідність...
Тут-то он прав, если вопрос рассматривать отдельно от его остального творчества. Но если рассматривать все вместе, то он как раз один из тех, кто делает все возможное, чтобы извратить смысл слов "называть вещи своими именами".

Поздно уже, Айдер: любой выход из этой ситуации -худший. Не надо было поддерживать тех, кто виляет жопами перед оккупантами не как певичка, но делает это в особо циничной и мерзкой форме – пацанов (не своих, а тех, кого они считают холопами) -под пули таких же холопов, а с хозяином их – бизнес, мир, жвачка, а для холопов – другое: "Я его враг, поэтому держитесь меня, с другим пропадете, война будет!".

Приучил вас Пэдра к двуличию – жрите теперь, не обижайтесь. Позор -естественное следствие такой политики.
stork _ 25.02.2019 19:07
IP: 35.235.228.---
Особа з українським прізвищем! Де ти живеш, хто тобі вдовблює в голову ненависть до кримських татар та українців, котрих ти називаєш бендерамі? Не плутай хоча б Степана Бандеру з Остапом Бендером. Такі, як ти, вже викликали негативне ставлення українців до великодержавних шовіністів, котрі лізуть зі своїм уставом в усі монастирі.
Александр 1 _ 25.02.2019 19:02
IP: 35.235.226.---
Костянтин Ольшанський:
А зачем вы, в рамках конкурса Евровидения, априори являющегося конкурсом неполитическим, требуете от них этого "чего угодно": клятв верности, политических оценок, осуждения отступников, клеймения врагов...
Не зовсім так. Скоріше навпаки. Конкурс не є вокальним, він значною мірою є політичним, тому що судді не фахівці з вокалу, а громадяни різних держав, які часто голосують саме з політичних уподобань. Наприклад, РФ ніколи не голосує на 10-8 балів за представника України.
Але і це не головне. Головне, що громадяни України, які претендують представляти нашу державу на міжнародних конкурсах, ніколи не повинні забувати, що Росія – ворог, який захопив український Крим, порушив всі міжнародні і власні зобов'язання по відношенню до нашої батьківщини. Той, хто не бачить в РФ ворога, сам є ворог України – відвертий або прихований, або "корисний ідіот". В будь-якому випадку він не повинен представляти нашу країну.
Петро Бабенко _ 25.02.2019 18:51
IP: 35.235.226.---
Жаба давит татар и бендер.

Не могут себя держать в рамках приличия.
Костянтин Ольшанський _ 25.02.2019 18:40
IP: 35.235.226.---
"Сейчас они нам пообещают подписать что угодно...".

А зачем вы, в рамках конкурса Евровидения, априори являющегося конкурсом неполитическим, требуете от них этого "чего угодно": клятв верности, политических оценок, осуждения отступников, клеймения врагов, отказа от родителей, в конце концов? Вы – худшее проявление совка, которое только можно снбе представить.
Aтака Путіна1191 Корупція1297 Україна та Європа1068 тітушки19 Уряд реформ392
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter