16 вересня 2011, 16:33

Коментарчик про ''підтримку Януковича''

Кілька днів тому одна пані, давно мною знана й шанована, із презирством сказала (справа була на подвір'ї Печерського суду) – а що ти тут, мовляв, робиш? Іди давай, підтримуй Януковича.

Що ж, так мені й треба. Заголовок "Януковича не треба любити. А треба підтримати" був, мабуть, найбільш ідіотським моїм витвором. Зараз я сформулював би інакше. Скажімо, "Януковича не можна підтримувати, але іноді треба підтримати". Чи ще щось таке.

Не найкращими були й наведені в тому тексті історичні приклади. От лише біда в тому, що піднята там же проблема від цього нікуди не зникає, і навіть ніяк не змінюється.

В жодну історичну епоху, в жодній країні, жодна влада не керувалася "турботою про народ". Альтруїсти до влади просто не потрапляють – ні в прадавніх монархіях, ні в сучасних демократіях (що, до речі, багато говорить про так званий "розвиток суспільства", вигаданий в затишних кабінетах високочолими теоретиками).

Відмінність в іншому. Погана влада дбає винятково про миттєве, про плинне: відкат, золотий унітаз, "Межигір'я" там... Чи щоб тобі просто кричали "слава!" й носили на руках у відповідь на твоє задушевне "любі мої!".

Принципової різниці між тими, хто прагне слави тут і сьогодні, і тими, хто прагне всього лише нахапати так званих матеріальних благ, немає.

Начебто інший підхід демонструє влада "ідейна". Ті, хто, за крилатим висловом Черчилля, думають не про майбутні вибори, а про прийдешні покоління. Але проблема в тому, що й така влада все одно керується винятково власним егоїзмом.

"Ідейний" можновладець теж ніколи не дбає про народ. Він дбає про реалізацію своїх ідей. Все! Саме тому серед "ідейних" бувають і де Голлі, і Черчиллі, і хіпі Ганді, і масон Вашингтон, і стоїк Марк Аврелій – але бувають і Гітлери, і Сталіни, і Пол Пот, і Нерон, і Калігула.

Класифікація "ідейних" та, скажімо так, "крохоборів" надзвичайно умовна. Хто може сказати, чим у першу чергу керувались Генріх VIII чи Іван Грозний, чим "насправді" керувались /керуються Буш-молодший і Путін, Чавес і Каддафі, Саакашвілі і Ющенко?

Мудра наука політологія цього не знає. Ба більше, не знають і самі персонажі. Кожен політик, котрого виносить на гребінь суспільної хвилі, надто зростається зі власною маскою. Але їхні справжні мотиви й не важливі для посполитих нас, бо "благом суспільства" все одно не керується ніхто.

Усвідомлення цього факту масами неможливе. Зрештою, масам в принципі не притаманно "усвідомлювати", а міф про "свідомість мас", повністю скопійований отцями наукового комунізму з ідей ліберальних теоретиків, є, мабуть, найшкідливішим для людства міфом – після міфу про "ринкову економіку".

Але ті, хто вважає себе інтелігентом, не лише можуть, а й зобов'язані оцінювати речі після максимально безстороннього розгляду.

Це не значить, що треба миритися з поганою владою, це не значить, що потрібно йти на компроміси із совістю! Все достоту навпаки. Мисляча людина може не розуміти мотивів можновладців – але свої-то мотиви розуміє добре. Пропагувати ідею за гроші чи інші блага – неприпустимо. А от конкретний підхід до кожного конкретного явища – не просто можливий, а є критичною категорією для визначення того, чи мислить людина взагалі.

Як казав горінський Мюнхгаузен, "кожна людина час від часу повинна піднімати себе за волосся – ба більше, людина мисляча повинна регулярно це робити".

Режим президента Януковича, цілком очевидно, не може дати Україні жодного поштовху до такого потрібного наразі розвитку. Він, цей режим, не може об'єднати країну, бо надто клановий; не може повести країну "твердою рукою", бо цією рукою, за блискучим висловом Отара Довженка, керує надто маленька голова; він навіть не може – хоча б про людське око! – сформулювати жодної перспективної державної ідеї, крім тих, що ведуть до ліквідації держави, бо практично всі "ідейні" представники владної команди, "так співпало", є носіями послідовно антидержавних ідей.

Але чи означає це, що режим не здатний на конкретні позитивні рішення? Здатен, і навіть опоненти режиму насправді це визнають. Щось я не чув, наприклад, щоб хтось із патріотів виступив із приводу "недемократичності" депортації з Криму патентованих (про) російських провокаторів.

Невже влада робила це заради України? Ні, звісно – вона робила це у власних вузьких інтересах. Але ж збіглися ці інтереси з національними.

З газом те саме. Звичайно, Янукович і Ко не для нас торгуються за газ і проектують термінал для прийому скрапленого палива. Вони роблять це для себе. Але ж самі по собі ці дії є позитивними для всіх.

Звичайно, ми не знаємо, чи не закінчиться все новим "Харківським пактом" або новим "РосУкЕнерго". Зі владою "крохоборів" таких речей ніколи не знаєш заздалегідь, цим вона теж принципово відрізняється від влади "ідейної".

Але інтелігент мусить – повинен! – провести для себе чітку межу: LNG-термінал – це добре, і навіть якщо його газ може піти винятково на потреби Ахметова, саму ідею будівництва я підтримую. А от мізерні зарплати, відсутність інвестицій у модернізацію, зомбування електорату заради надприбутків олігархії й кримінальне переслідування громадських активістів за "зіпсовані тротуари" – навпаки. Єдине, на що не має права інтелігент, навіть в усьому розчарований – це пафосне "противсіхство". Але то окрема історія.

Тільки так і тільки тоді влада, котра, як показано вище, все одно дбає тільки про свій інтерес, муситиме (звісно, з матюками й зубовним скреготом) враховувати й інтереси суспільства. Все інше – боротьба заради самої боротьби.

Або – ще гірше – співучасть у внутрішньовидовій боротьбі. Боротьбі тих, серед кого, на відміну від нас із вами, альтруїстів немає.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Реклама:
llmmkk _ 16.09.2011 23:26
IP: 77.121.243.---
rostka:
llmmkk:
Олександр Михельсон:
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
а у них два окопа...
друг против друга...
----------
А ви за нас не переживайте. Ви спочатку зі своїми двома " с одного яйца, одинаковых с лица" розберіться.
))))
не. эта не мои
magomaev _ 16.09.2011 23:22
IP: 46.151.71.---
Олександр Михельсон:
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
Их в окопах штормит,
посильней, чем на море.
Президента подсунули мне...
Горе!
rostka _ 16.09.2011 23:22
IP: 188.163.106.---
llmmkk:
Олександр Михельсон:
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
а у них два окопа...
друг против друга...
-------------
А ви за нас не переживайте. Ви спочатку зі своїми двома " с одного яйца, одинаковых с лица" розберіться.
Jew_x _ 16.09.2011 23:18
IP: 94.179.125.---
0rion3:
zhenchik:
т.
кому и кобыла невеста...кому и душной козел янык прэзэдэнт...
0rion3 _ 16.09.2011 23:18
IP: 95.134.111.---
illa:
"навіть якщо його газ може піти винятково на потреби Ахметова, саму ідею будівництва я підтримую".

Чому ми маємо підтримати те, що йде ВИНЯТКОВО на потреби Ахметова? Як я розумію, будівництво ЗА РАХУНОК БЮДЖЕТУ – для Ахметова??? АХМЕТОВИ ВАМ АПЛОДУЮТЬ, пане Олександре!
Хороший вопрос.
Отвечать автору, но думаю, он более прав чем нет.
rostka _ 16.09.2011 23:16
IP: 188.163.106.---
Олександр Михельсон:
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
-----------------
Виборцю – так, Януковичу і його оплічникам – ні. Хай їх змете, а ми з його виборцем ще раз попробуєм
домовитись, бо ця зграя заважає. Але я не бачу, щоб його виборець дуже спішив в окопи.
Jew_x _ 16.09.2011 23:15
IP: 94.179.125.---
Олександр Михельсон:
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
мы всегда будем по разные стороны баррикад как говорит ихильзон... войнушки яныковыча это не наша война... если вы имели в виду игры пэдриота яныка и ко с кремлевским полковником... то какой это окоп... просто кремлевские пацаны не любят когда их разводит басота... и опустит козлов по полной программе...
llmmkk _ 16.09.2011 23:13
IP: 77.121.243.---
Олександр Михельсон:
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
а у них два окопа...
друг против друга...
0rion3 _ 16.09.2011 23:10
IP: 95.134.111.---
zhenchik:
Я даже не стал читать статью до конца. Я вот чего сказать хотел бы. Нет людей идеальных. Во всех намешано много разного, как хорошего так и плохого и я привык принимать людей такими как они есть.
Но Янукович дело другое. Он не воспринимается как человек, а как воплощение определенных принципов, идей, поведенческих моделей. Он это то, что за ним стоит.
По этому поводу есть один фильм, "Звездные войны" называется.
Так вот, поддерживая Януковича, даже условно в хорошем, поддерживается и то отвратительное, что есть в нем и что за ним стоит.
Можно не читать вообще. Можно не воспринимать принципиально.
Но Янукович – президент.
И ты живешь так как ОН тебе прикажет.
Хочешь ты того или нет.
0rion3 _ 16.09.2011 23:06
IP: 95.134.111.---
kokok:
ну не всі розуміють сарказм та іронію, Олександре, що поробиш
Не, дорогой, большинство может понимать. Но не хочет.
Олександр Михельсон _ 16.09.2011 23:00
IP: 93.72.216.---
Ну то як, панове патріоти – хто, опинившись в окопі разом із виборцем Януковича, не подасть цьому виборцеві гранату проти ворожого танка?
0rion3 _ 16.09.2011 22:54
IP: 95.134.111.---
Бля... – другого слова нет.
Еще один нормальный автор на УП.
magomaev _ 16.09.2011 22:43
IP: 46.151.71.---
llmmkk:
magomaev:
нет. я дома)))
отпуск, приехал маму проведать))
а у вас, я смотрю, ничего не меняется)))
Ага!
Так же замечательно.)))

Пенсии увеличились...)))
поздравляю!)))

Скажите,пожалуйста...
А я и не заметил.)))
цены тоже)))
llmmkk _ 16.09.2011 22:37
IP: 77.121.243.---
magomaev:
llmmkk:
magomaev:
llmmkk:

Привет, Волновик?

И что Вы там под пайолами коллайдера делаете?)))
нет. я дома)))
отпуск, приехал маму проведать))
а у вас, я смотрю, ничего не меняется)))
Ага!
Так же замечательно.)))

Пенсии увеличились...)))
поздравляю!)))
цены тоже)))
magomaev _ 16.09.2011 22:32
IP: 46.151.71.---
llmmkk:
magomaev:
llmmkk:

Привет, Волновик?

И что Вы там под пайолами коллайдера делаете?)))
нет. я дома)))
отпуск, приехал маму проведать))
а у вас, я смотрю, ничего не меняется)))
Ага!
Так же замечательно.)))

Пенсии увеличились...)))
llmmkk _ 16.09.2011 22:24
IP: 77.121.243.---
magomaev:
llmmkk:

Привет, Волновик?

И что Вы там под пайолами коллайдера делаете?)))
нет. я дома)))
отпуск, приехал маму проведать))
а у вас, я смотрю, ничего не меняется)))
magomaev _ 16.09.2011 21:45
IP: 46.151.71.---
llmmkk:

Привет, Волновик?

И что Вы там под пайолами коллайдера делаете?)))
llmmkk _ 16.09.2011 21:10
IP: 77.121.243.---
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
видите ли сэр... эти пи...дарасы янык и ко нарушают мое пищеварение у меня от них изжога...
а зачем вы говно едите?
видите ли...сэр...не стану вас обманывать шо я питаюсь исключительно фуа-грой... омарами или акридами... однако причина моей изжоги не в этом... ее происхождение в тлетворном духе этой провинциальной фаши... от их о которую обобщенно назовем янык и ко... изжога от их омерзительных мармыз... изжога от их тупорылых дел и "базаров" и терпеть это я в частности своей ненамерен
И как вы это измените? И когда?
каждый приложит те усилия к аннигиляции режима энуковыча какие он может или сможет приложить...думаю очень скоро сначала режим энуковыча будет изолирован... затем обезврежен...выбудете смеяться в данном случае я не шучу...
ааа...
Jew_x _ 16.09.2011 20:23
IP: 94.179.125.---
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
видите ли сэр... эти пи...дарасы янык и ко нарушают мое пищеварение у меня от них изжога...
а зачем вы говно едите?
видите ли...сэр...не стану вас обманывать шо я питаюсь исключительно фуа-грой... омарами или акридами... однако причина моей изжоги не в этом... ее происхождение в тлетворном духе этой провинциальной фаши... от их о которую обобщенно назовем янык и ко... изжога от их омерзительных мармыз... изжога от их тупорылых дел и "базаров" и терпеть это я в частности своей ненамерен
И как вы это измените? И когда?
каждый приложит те усилия к аннигиляции режима энуковыча какие он может или сможет приложить...думаю очень скоро сначала режим энуковыча будет изолирован... затем обезврежен...выбудете смеяться в данном случае я не шучу...
llmmkk _ 16.09.2011 20:14
IP: 77.121.243.---
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
видите ли сэр... эти пи...дарасы янык и ко нарушают мое пищеварение у меня от них изжога...
а зачем вы говно едите?
видите ли...сэр...не стану вас обманывать шо я питаюсь исключительно фуа-грой... омарами или акридами... однако причина моей изжоги не в этом... ее происхождение в тлетворном духе этой провинциальной фаши... от их о которую обобщенно назовем янык и ко... изжога от их омерзительных мармыз... изжога от их тупорылых дел и "базаров" и терпеть это я в частности своей ненамерен
И как вы это измените? И когда?
Jew_x _ 16.09.2011 19:40
IP: 94.179.125.---
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
видите ли сэр... эти пи...дарасы янык и ко нарушают мое пищеварение у меня от них изжога...
а зачем вы говно едите?
видите ли...сэр...не стану вас обманывать шо я питаюсь исключительно фуа-грой... омарами или акридами... однако причина моей изжоги не в этом... ее происхождение в тлетворном духе этой провинциальной фаши... от их о которую обобщенно назовем янык и ко... изжога от их омерзительных мармыз... изжога от их тупорылых дел и "базаров" и терпеть это я в частности своей ненамерен
llmmkk _ 16.09.2011 19:29
IP: 77.121.243.---
Jew_x:
llmmkk:
Jew_x:
llmmkk:
видите ли сэр... эти пи...дарасы янык и ко нарушают мое пищеварение у меня от них изжога...
а зачем вы говно едите?
LDM_K_ _ 16.09.2011 19:14
IP: 31.134.64.---
Jew_x:
Написати коментар...Олександр Михельсон _ 16.09.2011 17:28
Не верзіть дурниць. Мочиловом Тиморшенко займаються дресировані депутати ПР і відповідний родіон. Кушнірук теж. Для них Тимошенко – всесвітнє Зло.

Чаленкові пофіг: йому аби його ж таки народ вимер, то й щастя було б.

А я просто вказую, що
------------------------
иными словами вы более инэлэктульно "мочите" не в хоре так сказать...
-----
ЗАЧЕТ!!!
LDM_K_ _ 16.09.2011 19:10
IP: 31.134.64.---
Олександр Михельсон:
-------
Я не дозволю собі написати Вам навзаєм: "не верзіть дурниць", завважу, лишень, що з Вашого роздратованого тону зрозуміло, що в моіх коментарях є рація!

Ось цим: "А я просто вказую, що Тимошенко по-своєму не краща за Януковича." – Ви просто це ще й підтвердили! А "юний Янукович", я так розумію, – компенсація за "шестимісячних дітей"?

Та й чого Вам та компанія не подобається? Ви тут разом такий рейвах зчинили на догоду хазяїну!

Р.С. Якщо "неслабенькі пробки" роз"їхалися – гайда додому на Оболонь – так краще буде!
Jew_x _ 16.09.2011 19:04
IP: 94.179.125.---
Олександр Михельсон:
Jew_x:
Олександр Михельсон:
сі?
михелсон на жаль вы так и не захотели рассказать...каково это быть или слыть презираемым изгоем
Ну, як же я розповім про те, чого в житті не відчував?

Може, ви навчите?
ну я могу 1. ознакомтесь с историей британского парламентаризма... начните с борьбы между Вигами и Тори... и вы поймете в чем фишка и польза для загала конкурентной политической борьбы и в чем родовое уродство яныка и ко... 2. как написал один англиец- уж лучше грешным быть чем грешным слыть...
Реклама:

Про Гебельса та ''акції на захист української''

Думка про "захисників російської мови" як колективного Гебельса – очевидна, і я не запозичував її з нещодавніх матеріалів УП. Це раз. А ось два...

Викриття п...расів

Панове! Ті, котрі, з піною при пащеці, обговорюють блог Андрія Чернікова! Ви всі поїхали дахом. Яка ще, чорти б вас забрали, пропаганда гомосексуалізму?! Де ви її бачили? Ви – ідіоти? Ага, зараз...

Ідеалістові Лещенку (nothing personal, no business!)

Сергій Лещенко – невиліковний ідеаліст. Він пише, що "Україна заслуговує на Януковича", бо, бач, у Facebook усі лають картину Ротка та павлодарську випускницю...

Пам'ятаймо, як це було:)

- И хочу вам сказать, шо эти Межигирья не простые, а наколотые. Люди берут Межигорье, съели – и берут Сухолучье. От! И она тянется и тянется – рука...

Зря я обозвал Колесниченко

Как именно обозвал, видели многие. И многие из этих многих, я так понимаю, считают, что правильно обозвал. Я тоже считаю, что правильно. Я вообще удивляюсь сам себе, что удержался от совсем уж нецензурных эпитетов...

Вадим Колесниченко топчется по трупам ветеранов. ДОБАВЛЕНА ИНФОРМАЦИЯ МИЛИЦИИ!

Народный депутат Вадим Колесниченко, конечно, имеет право нести в своем блоге любую чушь. Не знаю, зачем УП дала ему этот блог – ну да не мое это дело, не так ли...