5 квітня 2021, 09:31

Законопроект #3822 – єдиний шлях до інвестицій в оборонну промисловість

Інвестиції – головна причина, чому оборонці потрібен законопроект #3822. Це не політика, а проста арифметика та здоровий глузд.

💸 Щороку в Україні на розробку нових зразків озброєння та військової техніки українські оборонні підприємства витрачають не більше 2-3% чистого прибутку. При цьому приблизно 80% усіх замовлень – це ремонт та модернізація існуючої, здебільшого старої радянської техніки.

Інвестувати у розробку нового озброєння можуть лише фінансово успішні підприємства державного сектору. Наприклад, КБ "Луч", яке сбогодні за власні обігові кошти розробляє розвідувально-ударний безпілотний літальний апарат "Сокіл-300".

💹 Решту відомих вам нових розробок – наприклад, береговий ракетний комплекс "Нептун", проекти "Краб" та "Бастіон" – замовлялись та фінансуються за державні кошти, яких в сучасних умовах не вситачає.

🛠 Щоб перейти з рейок ремонту старої техніки на виробництво сучасних високотехнологічних зразків потрібні суттєві інвестиції, на які у держави об'єктивно недостаньо ресурсів. Єдиний шлях – залучати ці ресурси на внутрішньому або зовнішньому ринках інвестицій та запозичень.

Але перше, чим цікавиться будь-який інвестор – це підзвітність та прозорість управлінської структури, ринкова обгрунтованість та відсутність політичного впливу.

⛔ Саме тому наразі українська оборонка, у якій все ще переважає архаїчна система управління, закрита для залучення івнестицій та приречена виживати зарахунок ремонтів, а не розробки нових зарзків озброєння.

Жити за старими правилами та стандартам радянського союзу та жалітись, чому ми не привабливі та не надійні для партнерів – це гра у хованки та самообман.

✅ Законопроєкт N3822 – це інструмент, який дозволить перейти до зрозумілої інвесторам корпоративної системи управління. Лише після того, як структури нашого ОПК стануть прозорими та передбачуваними для інвесторів, ми зможемо залучати прямі іноземні або внутрішні інвестиції та створювати нові зразки озброєння та військової техніки.

Результат транспортних обмежень: +10% вакцинованих

Сьогодні п'ята доба карантинних обмежень на громадському транспорті. Попри всі побоювання та критику нові заходи виявились результативними. 🚑 У перший день набрання чинності нових обмежень була зроблена рекордна кількість щеплень за день - 269 тис...

Українські перевізники відрізані від ринків у балтійському та скандинавському напрямку

Дочитайте цей текст уважно, до кінця. Це важливо. Сьогодні у Верховній раді розглядатиметься законопроект N0060 щодо ратифікації протоколу про лібералізацію автомобільних перевезень з Білорусією...

Укртрансбезпека оновлює штат інспекторів

Ми запускаємо перезавантаження Укртрансбезпека. Хто забув, це та сама служба, яка має уберегти вас від зруйнуваних доріг, наші міста – від нелегальних маршруток, а наших перевізників від незаконного обігу міжнародних дозволів на вантажні перевезення...

Укртрансбезпека: Перезавантаження

Нарешті. Запускаємо перезавантаження Укртрансбезпека. Наші пріоритети: повна відкритість, нова команда та максимальна автоматизація процесів...

Запущено систему автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю

Це – постанова N00001 про адміністративне правопорушення за перевантаження транспортного засобу, яке "побачила" НЕ ЛЮДИНА, А СИСТЕМА автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю...

Афганистан. Пощечина за неуважение.

Афганистан. Я помню свою первую родину невероятно свободной, светской, цветущей и с детства – в слезах войны, которая началась еще до моего рождения...