1 жовтня 2021, 17:24

Запущено систему автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю



Це – постанова N00001 про адміністративне правопорушення за перевантаження транспортного засобу, яке "побачила" НЕ ЛЮДИНА, А СИСТЕМА автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю.

Систему було запущено сьогодні опівночі. І символічно, що перший автоматичний штраф за перевантаження – одразу максимальний – 51 тис грн. Вантажівка рухалась з перевищенням допустимої норми маси на вісь 39%. Це вкотре доводить, що функція контролю – ключова у питанні збереження об'єктів Великого будівництва.

📲 ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

За допомогою вмонтованих в дорожнє покриття датчиків, система WIM (Weigh-in-Motion) дозволяє визначити вагу автомобіля. Камери фіксують швидкість, габарити та номерні знаки транспортних засобів. Дані про порушення передаються та опрацьовуються в Центрі обробки даних Державної служби України з безпеки на транспорті.

Інспектор не може скасувати зафіксоване порушення, він лише перевіряє дані, формує постанову та накладає електронний підпис. Після цього постанова з реквізитами на сплату автоматично надсилається порушникові.

При цьому відповідальність за порушення встановлених габаритно-вагових норм тепер значно підвищено у залежності від розміру перевантаження:

▪від 5 % до 10 % – 8 500 грн

▪від 10 % до 20 % – 17 000 грн

▪від 20% до 30 % – 34 000 грн

▪більше 30 % – 51 000 грн

😈 ЧИ МОЖНА СХОВАТИСЬ ВІД СИСТЕМИ

Ні. Хіба що об'їжджаючи станції контролю, і до цього ми теж готуємось. Втім, за рік майданчики запрацюють по всій Україні. Наразі ж повноцінно функціонують та збирають дані 52 WIM-комплексів по всій країні. До кінця року їх кількість буде подвоєна. Кінцева мета – покрити станціями головні транспортні артерії країни.

ЩО ДУЖЕ ВАЖЛИВО, з сьогоднішнього дня відповідальність за порушення будуть нести однаково як перевізник, так і вантажовідправник. Саме відправник вантажу є першою ланкою перевезень.

❗ЧОМУ ЦЕ ВАЖЛИВО І ЧОМУ МИ ЦЕ РОБИМО

Руйнівний вплив на дорогу навіть від 25% перевантаження збільшується в три рази і дорівнює руху 70,5 тисяч (!) автомобілів. Кожен п'ятий кілометр зруйнованих доріг – це наслідок саме перевищенням допустимих вагових норм.

Наша мета – не нарахувати якомога більше штрафів, а захистити дороги та мотивувати перевізників та вантажовідправників НЕ порушувати, дотримуватися правил і запобігти руйнуванню доріг. Зараз ми розміщуємо майданчики WiM на всіх ключових дорожніх і мостових об'єктах Великого будівництва.

🙏 МИ ВДЯЧНІ усім, хто вже усвідомив неминучість штрафування. У переддень запуску системи кількість порушень різко впав: частка порушників знизилась майже утричі! Якщо раніше вона становила 12% від загального потоку вантажного транспорту. То вже сьогодні становить лише 4%. Вочевидь, перевізники очікували на запуск WIM-комплексів і усвідомлюють наслідки.

Ми пропрацювали усі нормативні документи таким чином, щоб уникнути випадків, коли можлива похибка зачіпає добросовісних перевізників.

🚔 Запуск системи автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю – один з перших кроків реформування Державної служби безпеки на транспорті . У понеділок ми презентуємо нове бачення служби та її функцій.

powered by lun.ua

Українські перевізники відрізані від ринків у балтійському та скандинавському напрямку

Дочитайте цей текст уважно, до кінця. Це важливо. Сьогодні у Верховній раді розглядатиметься законопроект N0060 щодо ратифікації протоколу про лібералізацію автомобільних перевезень з Білорусією...

Укртрансбезпека оновлює штат інспекторів

Ми запускаємо перезавантаження Укртрансбезпека. Хто забув, це та сама служба, яка має уберегти вас від зруйнуваних доріг, наші міста – від нелегальних маршруток, а наших перевізників від незаконного обігу міжнародних дозволів на вантажні перевезення...

Укртрансбезпека: Перезавантаження

Нарешті. Запускаємо перезавантаження Укртрансбезпека. Наші пріоритети: повна відкритість, нова команда та максимальна автоматизація процесів...

Запущено систему автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю

Це – постанова N00001 про адміністративне правопорушення за перевантаження транспортного засобу, яке "побачила" НЕ ЛЮДИНА, А СИСТЕМА автоматичної фіксації порушень габаритно-вагового контролю...

Афганистан. Пощечина за неуважение.

Афганистан. Я помню свою первую родину невероятно свободной, светской, цветущей и с детства – в слезах войны, которая началась еще до моего рождения...

"Укроборонпром" получил новое дыхание

Мы обещали и сделали. Только что Верховная рада приняла закон #3822 – о корпоратизации "Укроборонпрома". Это голосование может дать старт комплексной трансформации Концерна, которая может вывести компанию из страны чудес в объективную реальность – с нормальным регулированием, возможностью привлекать инвестиции, прозрачным финансированием и подотчетным менеджментом...